Pozdrav ljudi,
Skoro sam uzeo 159tku 2006to, pogledao majstor koga su mi preporucili iz kraja, rekao sve ok. Majstor od ovog sto mi je prodao je rekao da su mu uklonjeni leptiri. Meni laiku se cinilo da auto ide kako treba, osim sto slabije vuce pri manjim obrtajima (ispod 2000), sto sam pripisao tezini, a i majstor je rekao da je sve ok.
Izvadjeni su mu DPF i katalizator i softverski su uklonjeni EGR i DPF. Stavio sam mu KN filter za vazduh i 2 grane i 2 sportska lonca umesto obicnog.
Odvezao sam ga da se cipuje i na valjcima se pokazalo da ima jako mali obrtni momenat do 2000 obrtaja, i da mu je vrh krive obrtnog momenta na oko 2400, i posle ima rupu u snazi i obrtnom momentu na oko 3000. Maksimalna snaga mu je izmerena na 136ks a obrtni momenat na 283 Nm. Prijavljivao je i nepravilan rad turbine oko te rupe, tako da mi je covek rekao da turbina svakako mora da se remontuje. Tu rupu ja jesam primetio al bez iskustva sa turbo automobilima pripisao sam to turbo lagu. Mogu da okacim sliku kriva ako mislite da bi pomoglo.
Otisao sam u Uzice i remontovao turbinu, tako da mi se cini da sada te rupe nema (ubrzanje je ravnomernije), i subjektivan osecaj je da ima osetno vise snage na maksimumu, al je i dalje trom na manjim obrtajima (ovde se vrlo malo promenilo). Kao da stvarno povuce tek na nekih 2200-2400
Ne bih da ga teram opet na merenje jer sam prilicno ubedjen da je problem i dalje tu, niti bih ga vozio kod ovog istog majstora koji je rekao da je sve ok.
Jel imate neki predlog sta bi moglo da bude? Auto inace solidno radi i sa njim sam presao oko 10 000 km dosad, isao u Nemacku sa njim i na autoputu je stvarno odlican.
Hvala.
159 1.9 JTDm 16v snaga na manjim obrtajima
- Djeronimo
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v
- Lokacija: Beograd
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: 159 1.9 JTDm 16v snaga na manjim obrtajima
Sam si dao odgovor
Djeronimo napisao:Majstor od ovog sto mi je prodao je rekao da su mu uklonjeni leptiri.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- Relja
- Uprava ARCS
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 159Ti
Alfa Romeo 147Ti
Alfa Romeo MiTo QV
Alfa Romeo GTV 1750 - Lokacija: Kragujevac
Post
Re: 159 1.9 JTDm 16v snaga na manjim obrtajima
Postoji 1.9 jtdm 136ks, moguce da imas taj, vidi sta pise u saobracajnoj
Razlika u odnosu na 150ks je u mapi, nista vise.
ps. stavi usisnu granu sa krilcima i videces kako ide do 2000rpm
Razlika u odnosu na 150ks je u mapi, nista vise.
ps. stavi usisnu granu sa krilcima i videces kako ide do 2000rpm
- Djeronimo
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 159 1.9 JTDm 16v snaga na manjim obrtajima
Hvala na odgovorima!
Nisam svestan funkcije tih leptira, samo su mi rekli da se to radi jer kad puknu mogu da tesko ostete motor. Koliko ovo ima smisla?
110kw pise na saobracajnoj, tako da nije to.
Nisam svestan funkcije tih leptira, samo su mi rekli da se to radi jer kad puknu mogu da tesko ostete motor. Koliko ovo ima smisla?
110kw pise na saobracajnoj, tako da nije to.
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Re: 159 1.9 JTDm 16v snaga na manjim obrtajima
to što su ti rekli je tačno. sama krilca imaju ulogu praljenja vrtloga na ulazu u cilindar na manjim obrtajima, na višim obrtajima su zakrenuta tako da neometaju protok vazduha.
stvar je u tome što kad se izvade iz usisne grane to mora da se isprati promenom mape da motor ne bi bio lenj na na nižim obrtajima.
stvar je u tome što kad se izvade iz usisne grane to mora da se isprati promenom mape da motor ne bi bio lenj na na nižim obrtajima.
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: 159 1.9 JTDm 16v snaga na manjim obrtajima
btw motor sa 136ks je novija generacija 2.0, 1.9 su 120ks i 150ks...
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
Post
Re: 159 1.9 JTDm 16v snaga na manjim obrtajima
Ima i holandija čudne snage.
Pre će da bude da zatvore prolaz ka jednom od dva usisna ventila kako bi turbo lag bio manji na malim obrtajima.mali radojica napisao:to što su ti rekli je tačno. sama krilca imaju ulogu praljenja vrtloga na ulazu u cilindar na manjim obrtajima, na višim obrtajima su zakrenuta tako da neometaju protok vazduha.
stvar je u tome što kad se izvade iz usisne grane to mora da se isprati promenom mape da motor ne bi bio lenj na na nižim obrtajima.