Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Ja sam svoju granu skidao i cistio i ustanovljeno je da krilca nemaju lufta uopste i da rade sasvim fino. Stoga je to sve vraceno nazad bez skidanja, zaglavljivanja i slicno. Mislim da je to bitna stvar koju treba pregledati ali ne treba praviti toliki bauk oko toga. Ako sam zatvorio egr pa se prljavstina ne lijepi na krilca, i ako nemaju luft, ne vidim razlog sto bih nesto mijenjao. Pritom, znam par insignia sa preko 200 000 na satu, ljudi nisu ni znali da imaju klapne..
Assumption is the mother of all fuckups
- nikola016
- Garaža: ex Alfa Romeo 147 140hp
ex Alfa Romeo 159 2.0 170+hp
ex Alfa Romeo GT 1.9 150hp
Alfa Romeo Brera 2.4 209+hp - Lokacija: Leskovac-Beograd
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
I na mojoj staroj usisnoj grani rade krilca normalno, a zamenjena je na nekih 165 000 km, nisam osetio neku razliku sa novom usisnom, mozda nekih 5-10% jer je sve bilo ocisceno pri preuzimanju auta, ali sa skinutim krilcima sam probao 159 1.9 sa 150ks, ono jedino da se vozi konsantno iznad 1800 obrtaja da bi isla normalno...ispod toga je nema nigde....Tako da i ja preporucujem zamenu usisne grane ukoliko neko ima problem, jer je ogromna razlika sa ispravnom usisnom i sa neispravnom...
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Krilca su otvorena na max posle 2.000 obrtaja, tako da tu nema razlike, cak bih rekao da je u tom rezimu bolje nemati ih, jer ne postoji nikakva prepreka strujanju vazduha. Definitivno ima razlike ispod 2.000, jer krilca usmeravaju vazduh na jednu rupu u usisu i prave vrtlog, a samim tim i bolje sagorevanje u nizem rezimu.
E sad, da li ima smisla davati 250 evra za novu granu, ne znam. Ja sam bio blizu odluke da to uradim, jer je 16v mrtav konj u niskim obrtajima. Ovako moiram da nabijam gas da bi krenuo kako treba.
E sad, da li ima smisla davati 250 evra za novu granu, ne znam. Ja sam bio blizu odluke da to uradim, jer je 16v mrtav konj u niskim obrtajima. Ovako moiram da nabijam gas da bi krenuo kako treba.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Ja bih definitivno stavio granu sa swirl flaps, upravo zbog niskih obrtaja. Naravno, dosta zavisi i od turbine.
Dragon je u pravu da u višim obrtajima krilca samo smetaju, ali za svakodnevnu upotrebu, i te kako imaju smisla.
Dragon je u pravu da u višim obrtajima krilca samo smetaju, ali za svakodnevnu upotrebu, i te kako imaju smisla.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Ako ćeš neko duže vreme da voziš taj auto, vratiće ti se deo investicije kroz potrošnju, izvesno. Pogotovo ako voziš po gradu stani - kreni.
Do autoputa ja ne vidim 2000 obrtaja na mom autu.
Do autoputa ja ne vidim 2000 obrtaja na mom autu.
- neximilian
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170/200 KS
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Čisto da vas sve obavestim (nisam stigao zbog drugih obaveza, izvinjavam se) da sam zamenio usisnu granu. Auto sada radi mnogo bolje: startniji je, kresne čim stisnem dugme, ne dimi sem kada baš pređem 5.000 obrataja (što se retko i dešava )... možda je to i subjektivan uticaj.
U staroj je jedna klapnica bila klimava kao babin zub, mislim da sam je malo jače povukao da bi otpala. U usisnoj ima jedno min. 5kg čađi
E sada, što se tiče ECU-a: pozvali su bili jednog lika iz Novog Sada i taj je zamenio konektore, pinove i kablove (navodno je na jednom paru čak bio kratak spoj, pa je zato javljao grešku) i sada radi bez ikakvih problema. Sama kontrolna jedinica je bila u redu nego sve oko nje je bilo loše.
Uglavnom cela opravka me izašla gotovo 45.000... 26.000 usisna grana i ostalo su ruke. Navodno je bilo problema oko skidanja, trajalo je 9+ sati sa 2 majstora i ruke ovog lika što je sredio ECU. To je finansijski epilog cele priče. Za 1.500km su tražili da se ode na kontrolni pregled.
Pošto sam dobio novi posao u Beogradu mislim da će mi taj Daša biti novi serviser Ima još par sitnih Gremlina kojih bih hteo da se rešim. Ako neko ima kontakt (telefon i adresu), slobodno mi javite
U staroj je jedna klapnica bila klimava kao babin zub, mislim da sam je malo jače povukao da bi otpala. U usisnoj ima jedno min. 5kg čađi
E sada, što se tiče ECU-a: pozvali su bili jednog lika iz Novog Sada i taj je zamenio konektore, pinove i kablove (navodno je na jednom paru čak bio kratak spoj, pa je zato javljao grešku) i sada radi bez ikakvih problema. Sama kontrolna jedinica je bila u redu nego sve oko nje je bilo loše.
Uglavnom cela opravka me izašla gotovo 45.000... 26.000 usisna grana i ostalo su ruke. Navodno je bilo problema oko skidanja, trajalo je 9+ sati sa 2 majstora i ruke ovog lika što je sredio ECU. To je finansijski epilog cele priče. Za 1.500km su tražili da se ode na kontrolni pregled.
Pošto sam dobio novi posao u Beogradu mislim da će mi taj Daša biti novi serviser Ima još par sitnih Gremlina kojih bih hteo da se rešim. Ako neko ima kontakt (telefon i adresu), slobodno mi javite
- hadzija
- Garaža: Citroen C3
Renault Kadjar
Alfa Romeo 159 1.8 - Lokacija: Novi Becej
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Help! Obzirom da necu stici da zovem servis pre kraja nedelje, treba mi mala pomoc ( ukoliko je ima )
Auto mi naprasno poceo da se vuce kao slina - slabo prima gas, slabo ubrzava, na otvorenom nece preko 110-120. Ne izbacuje gresku.
Sipam 98 oktana, a sada sam sipao 95 na nis-u, izvozio oko 350 km,i kada je upalio na rezervu - puz
U pitanju je 1.8, 136k presao, veliki radjen na 112k, menjano sve +svecice i vodena.
ima li neko ideju?
Auto mi naprasno poceo da se vuce kao slina - slabo prima gas, slabo ubrzava, na otvorenom nece preko 110-120. Ne izbacuje gresku.
Sipam 98 oktana, a sada sam sipao 95 na nis-u, izvozio oko 350 km,i kada je upalio na rezervu - puz
U pitanju je 1.8, 136k presao, veliki radjen na 112k, menjano sve +svecice i vodena.
ima li neko ideju?
- markok
- Garaža: Alfa Romeo 159
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Poz svima
Posto znakovi na haubi/gepeku na Alfama izblede kao blesavi, izvolite jeftinu i jednostavnu soluciju Duplo jeftinije nego na kupujemprodajem, ja sam ih namontirao i vec mesecima nisu promenili boju.
Montaza je vrlo jednostavna. Znak je u stvari srednje-mekan lim koji je zalepljen za podlogu. Potrebno ga je na jednom mestu nozem malo iskriviti da bi mogla da uhvate kljesta, i onda kljestima savijati dok se ne odlepi (lepak je bogme jak). Ostatke lepka sastrugati, i samo zalepiti novi znak.
E sad, mozda je na nekim verzijama je zadnji amblem prisafljen, kod mene nije bio pa sam ga skinuo na isti nacin. A ukoliko je prisafljen, 5 minuta posla da se skine tapacirung gepeka i odvrne sa cevastim - kljucem za svecice. Probati, pa ako ide - ide, ako ne, skidaj tapacirung
link
Inace, i ovo je zanimljivo, kapice za ventile...lepo izgleda, od metala su, ali su mi ih dusmani ukrali posle 15 dana...
link
Posto znakovi na haubi/gepeku na Alfama izblede kao blesavi, izvolite jeftinu i jednostavnu soluciju Duplo jeftinije nego na kupujemprodajem, ja sam ih namontirao i vec mesecima nisu promenili boju.
Montaza je vrlo jednostavna. Znak je u stvari srednje-mekan lim koji je zalepljen za podlogu. Potrebno ga je na jednom mestu nozem malo iskriviti da bi mogla da uhvate kljesta, i onda kljestima savijati dok se ne odlepi (lepak je bogme jak). Ostatke lepka sastrugati, i samo zalepiti novi znak.
E sad, mozda je na nekim verzijama je zadnji amblem prisafljen, kod mene nije bio pa sam ga skinuo na isti nacin. A ukoliko je prisafljen, 5 minuta posla da se skine tapacirung gepeka i odvrne sa cevastim - kljucem za svecice. Probati, pa ako ide - ide, ako ne, skidaj tapacirung
link
Inace, i ovo je zanimljivo, kapice za ventile...lepo izgleda, od metala su, ali su mi ih dusmani ukrali posle 15 dana...
link
- Pele
- Garaža: Opel Astra 2.0 16V DI
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm - Lokacija: Sarajevo
- Lokacija: Sarajevo
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Mislim da mi je otisao motor prednjeg(vozacevog) podizaca stakla na 159 1.9 8V. Interesuje me da li odgovaraju motori od ostalih verzija ili moram bas traziti za ovu moju.
- b0jan
- Garaža: Alfa Romeo 159 TBi Ti Q2
- Lokacija: Kotor
- Lokacija: Kotor
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Odgovaraju motori sa svih verzija, pa i Brere, Spidera... Čudno da je pošao motor, to se baš rijetko dešava, provjeri da nije neki kontakt, komp ili slično. Poz
- Pele
- Garaža: Opel Astra 2.0 16V DI
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm - Lokacija: Sarajevo
- Lokacija: Sarajevo
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Prije par minuta pokusavam spustiti podici, cuje se samo kontakt komanda i tek kad rukom gurnem prozor prema gore ili dore onda odradi.
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Cim odradi znaci da nije otisao motor.. jer da jeste ne bi se pomjerao uopste. Taj mehanizam treba rastaviti, podmazati i premotati i pregledati da se nije sta slomilo...
Assumption is the mother of all fuckups
- b0jan
- Garaža: Alfa Romeo 159 TBi Ti Q2
- Lokacija: Kotor
- Lokacija: Kotor
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
S obzirom da si iz Sarajeva ne znam koga bi ti preporucio, ali problem koji si opisao najvjerovatnije je uzrokovano proklizavanjem sajli, te je neophodno poslati cijeli sistem podizaca na remont. Ukoliko sam radis skidanje, javi se za upustva, jer je moguće da ukoliko prvi put radis, da usput slomis jos par dijelova (pričam iz iskustva ^^). U CG, SRB remon košta od 20 do 40e.
- Pele
- Garaža: Opel Astra 2.0 16V DI
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm - Lokacija: Sarajevo
- Lokacija: Sarajevo
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Evo trenutno sam skidam, na ovom modulu se cuje "cak-cak" jel mogu da je do njega?
https://postimg.org/image/7090hskx7/13f7e5b3/
https://postimg.org/image/7090hskx7/13f7e5b3/
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Na njemu i treba to da se cuje..
Assumption is the mother of all fuckups
- Pele
- Garaža: Opel Astra 2.0 16V DI
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm - Lokacija: Sarajevo
- Lokacija: Sarajevo
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Slazem se, ali ne podize prozor kao da je neka blokada. Kod spustanja prozora ne cuje se to. Jos nesto motor kad se podize isto kao da ima opterecenje. Znaci prikopcam ga bez da sam sastavio kompletan mehanizam.
- Pele
- Garaža: Opel Astra 2.0 16V DI
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm - Lokacija: Sarajevo
- Lokacija: Sarajevo
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Ako neko bude imao isti ili slican problem, motor je bio u pitanju. Tacnije onaj bakreni dio gdje su sitni "kanalcici" tu je prljavo bilo od grafitnih cetkica sta li. To se ocistilo (najbolje koristiti iglu) i sad ferceta k'o nov.
- Alex147
- Garaža: BMW 318 F31
Alfa Romeo MiTo Multiair 135 - Lokacija: Obrenovac
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Pozdrav drustvo, nedavno sam kupio 159 1.9JTDm 8v 120ks. Zaista super auto, ja sam prezadovoljan. Uradio sam odmah veliki i mali servis i kompletan pregled, servo pumpa se cula i dva nosaca motora su imala lufta. Servo pumpu sam nasao ne znam ni sam kako, sve zive sam okrenuo iz oglasa i niko nije imao, na kraju mi covek iz Sapca nasao nekog.
Elem, imam problem sa tim nosacima, tacnije sa jednim. U pitanju su dva donja zadnja nosaca motora, izgledaju vrlo slicno s tim sto je levi mnogo manji od desnog. Taj veci sam posle dve nedelje potrage nasao, u originalu, ali taj manji izgleda niko u Srbiji nema. Ako neko ima ideju ko bi mogao da ima taj nosac bio bih zahvalan na informaciji posto ja ne znam koga vise da zovem.
Takodje ako neko moze da mi da definitivan odgovor da li ovaj moj motor (1.9 JTDm 8v 120ks) ima te famozne SWIRL FLAPS. U principu svuda po netu kazu da nema, ali onda nadjem na eBay brdo delova tipa aktuatora, rodova itd bas za ovaj moj motor pa sam skeptican. Da ne teram u servisu da mi skidaju usis i proveravaju ako ih nema.
Elem, imam problem sa tim nosacima, tacnije sa jednim. U pitanju su dva donja zadnja nosaca motora, izgledaju vrlo slicno s tim sto je levi mnogo manji od desnog. Taj veci sam posle dve nedelje potrage nasao, u originalu, ali taj manji izgleda niko u Srbiji nema. Ako neko ima ideju ko bi mogao da ima taj nosac bio bih zahvalan na informaciji posto ja ne znam koga vise da zovem.
Takodje ako neko moze da mi da definitivan odgovor da li ovaj moj motor (1.9 JTDm 8v 120ks) ima te famozne SWIRL FLAPS. U principu svuda po netu kazu da nema, ali onda nadjem na eBay brdo delova tipa aktuatora, rodova itd bas za ovaj moj motor pa sam skeptican. Da ne teram u servisu da mi skidaju usis i proveravaju ako ih nema.
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
- motorhead
- Drug Član
- Garaža: Giulietta 1.6 mjet 105ks
Audi Avant B8 - Lokacija: beograd
- Alex147
- Garaža: BMW 318 F31
Alfa Romeo MiTo Multiair 135 - Lokacija: Obrenovac
- Zillgian
- Garaža: '07 AR159, 2.4 JTDm Q4
ex '02 AR156, 1.9 JTD - Lokacija: Bijeljina
- Lokacija: Bijeljina
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Moram da priznam da mi se mnogo dopada night mode opcija na 159 (pali se dužim držanjem dugmeta koje služi za smanjenje jačine osvjetljenja kontrolne table). Ranije nisam imao priliku da je testiram ni na jednom autu, a znao sam da SAAB ima sličnu varijantu.
Kad smo već kod toga, savjet za sve one koji žele da u unutrašnjost automobila ugrade led sijalice. Obavezno provjerite da li tinjaju i kada su ugašene. Možda se i ne primjeti po danu, ali noću zna da iritira.
Kad smo već kod toga, savjet za sve one koji žele da u unutrašnjost automobila ugrade led sijalice. Obavezno provjerite da li tinjaju i kada su ugašene. Možda se i ne primjeti po danu, ali noću zna da iritira.
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Canbus sijalice ne tinjaju..
Assumption is the mother of all fuckups
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Sitnice koje treba znati o Alfi 159!
Ne bih preporučio ugradnju led sijalica u unutrašnjosti vozila i na mestima gde je zamena komplikovanija,jer je bez obzira na kvalitet istih,vek njihovog trajanja,po meni izuzetno kratak.
Daju fensi izgled ali je trajnost neprihvatljivo mala,za cas im crkavaju canbusi,diodice,znaju da prave i light show u toku vožnje.
Na više vozila na kojima sam ih primenjivao,shvatio sam da su samo kozmetika i golo g.vno.
Daju fensi izgled ali je trajnost neprihvatljivo mala,za cas im crkavaju canbusi,diodice,znaju da prave i light show u toku vožnje.
Na više vozila na kojima sam ih primenjivao,shvatio sam da su samo kozmetika i golo g.vno.
A Man's Got to Know His Limitations...
Povratak na “Alfa Romeo 159 | Brera/Spider | 8C Comeptizione/Spider”