Iskopčan džek
- BanE147
- Garaža: AR 147 jtd 8v
- Lokacija: Sid
- Lokacija: Šid
Post
Re: Iskopčan džek
Izmericu,mada je taj akumulator kupljen sa autom pre nesto vise od 2 god. i verovatno je na izdisaju
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Iskopčan džek
Kod mene radi lepo i po hladnom tako da se sad ne mrznem kao ranijih godina. Samo napomena, ne kreće da greje istog momenta kad se upali auto, treba mu nekih par minuta pa onda kreće topao vazduh.
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Iskopčan džek
Hmmm. Vec sam ranije reko da sam ja to prepravio tako da mi se pale na dugme ne vezano za centralnu jedinicu klime, pa se meni ti grejaci pale odmah po ukljucenju. Nekih 15-20 sekundi i krece toplo.
Ne znam da li centralna jedinica odlaze paljenje grejaca u zavisnosti od nekih faktora. Ali koliko se secam po onome sto sam citao iz tehnicke dokumentacije trebalo bi da se pale odmah i kroz pola minuta da se oseti topao vazduh.
Ne znam da li centralna jedinica odlaze paljenje grejaca u zavisnosti od nekih faktora. Ali koliko se secam po onome sto sam citao iz tehnicke dokumentacije trebalo bi da se pale odmah i kroz pola minuta da se oseti topao vazduh.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- snoopy79
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Hrvatska
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Iskopčan džek
Moguće je samo treba precizno izrezati otvor ... ali je pitanje kojim alatom. Dodatni problem će biti to što verovatno nema pripremljene instalacijie za grejač.
- snoopy79
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Hrvatska
Post
Re: Iskopčan džek
Malom modelarskom bušilicom...
Za instalacuju nije problem, to napravim sam, iako bi bilo bolje ako postojeća kontrolna jedinica za klimu ima upravljanje za grijač pa da spojim kao da je original.
Za instalacuju nije problem, to napravim sam, iako bi bilo bolje ako postojeća kontrolna jedinica za klimu ima upravljanje za grijač pa da spojim kao da je original.
- novmaher
- Garaža: Alfa Romeo 159 sw 2.0 JTDM
ex Alfa Romeo 156 1.9JTD-M
Puntisa 2 mkB 1.4 16v - Lokacija: Petrovac
- tristatri
- Drug Član
- Garaža: 156 SW 1.9 16V
- Lokacija: Nis
Post
Re: Iskopčan džek
.
Iščitah ovu temu i nešto proveravah kod sebe. Meni je 156ica godište 2005, decembar.
Kod mene taj dodatni elektricni grejac ima samo dva dzeka i samo dve moguce uticnice ali mi nije sasvim jasno je li grejac sa dva ili tri resistora. Mozda dva puta po jedan ipo niz? Ceo grejač je nešto je manji od onih sa slika na ovojh temi. Na brzinu sam skidao i slikao (nista nisam dodatno proveravao ... 'ebiga kratak dan u decembru kada se dodje s posla).
A ako grejač greje i radi onda je to jedva nesto: posle paljenja auta, i podešavanja na 'HI' duva tek da se primeti razlika izmedju nista i nesto. I to sve na nekih -2°, pitam se kakvu svrhu ima na -10° ili niže.
Evo dole nekih slika. Kako to greje kod vas što i vi imate JTD?
A u nekom od narednih postova ima cu jos nekih pitanja.
.
Iščitah ovu temu i nešto proveravah kod sebe. Meni je 156ica godište 2005, decembar.
Kod mene taj dodatni elektricni grejac ima samo dva dzeka i samo dve moguce uticnice ali mi nije sasvim jasno je li grejac sa dva ili tri resistora. Mozda dva puta po jedan ipo niz? Ceo grejač je nešto je manji od onih sa slika na ovojh temi. Na brzinu sam skidao i slikao (nista nisam dodatno proveravao ... 'ebiga kratak dan u decembru kada se dodje s posla).
A ako grejač greje i radi onda je to jedva nesto: posle paljenja auta, i podešavanja na 'HI' duva tek da se primeti razlika izmedju nista i nesto. I to sve na nekih -2°, pitam se kakvu svrhu ima na -10° ili niže.
Evo dole nekih slika. Kako to greje kod vas što i vi imate JTD?
A u nekom od narednih postova ima cu jos nekih pitanja.
.
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Iskopčan džek
tvoja je alfa novije generacije, kod starijih generacija je fabricki isao grejac sa 3 rezistora, ali se javljao problem oko grejanja instalacije i topljenja zica i plastike oko grejaca, pa su pozivane te serije da se preprave, i to su resili premoscavanjem 3 rezistora, da jedan radi samostalno a 2 vezano, cime su spustili snagu grejaca za 250w. Tako i treba da radi taj grejac, ne duva toplo nego mlako, ali i to ti je dovoljno da napravi razliku izmedju unutra i napolje, i da ti odledi led sa soferke brzo.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- tristatri
- Drug Član
- Garaža: 156 SW 1.9 16V
- Lokacija: Nis
Post
Re: Iskopčan džek
.
Na dve od onih ubodnih 12 V sijalica zalemio sam po par tanjih zica.
Planiram da ih ubodem paralelno uz savaki dzek i da tako otpratim kako se pali ti grejaci. Živo me interesuje da li ih pali samo 'HI' ili se pale i na drugim temp (na temi je pominjano 25°C). Da vidim da li se pale/gase zajedno ili možda vremenski razdojeno. Kako utice spoljna temp i sl. Zapravo da vidim kako ih klima kontroliše.
Ove sijalice gore su po 5W i paralelno vezane na grejace ne bi trebalo da 'zbunjiuju' komp klime.
.
Na dve od onih ubodnih 12 V sijalica zalemio sam po par tanjih zica.
Planiram da ih ubodem paralelno uz savaki dzek i da tako otpratim kako se pali ti grejaci. Živo me interesuje da li ih pali samo 'HI' ili se pale i na drugim temp (na temi je pominjano 25°C). Da vidim da li se pale/gase zajedno ili možda vremenski razdojeno. Kako utice spoljna temp i sl. Zapravo da vidim kako ih klima kontroliše.
Ove sijalice gore su po 5W i paralelno vezane na grejace ne bi trebalo da 'zbunjiuju' komp klime.
.
- Zvrle
- Saradnik Uprave
- Garaža: Alfa Romeo 159 SW 1.9 8V 2010 god.
ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v 2003 god. - Lokacija: Breznica
- Lokacija: Homolje
Post
Re: Iskopčan džek
Na mojoj 156 imam taj grejač, temperaturu u kabini i leti i zimi držim na 23 stepena a posto zivim u planinskom kraju, leti su jutarnje temperature 10-15 stepeni i primetio sam da kod jutarnje vožnje posle nepun kilometar lagane vožnje grejanje počinje da radi iako je motor bas hladan (kazaljka za temperaturu se nije jos ni malo nije pomerila sa početne pozicije). Kako su počeli hladni dani to se više ne dešava, počinje da greje tek kad se malo podigne temperatura motora. Ne znam dal to tako treba i da li je tako i predvidjeno da taj elektro grejač radi.
''Alfa Romeo one day.. Alfa Romeo forever''
- tristatri
- Drug Član
- Garaža: 156 SW 1.9 16V
- Lokacija: Nis
Post
Re: Iskopčan džek
.
Shodno praznicima ukrasio sam unutrašnjost moje Alfe sa par plavih lampica, a kako sam najavio u prethodnoj poruci.
Prekjuče, kod vanjskih 13,5°C, nije radilo ništa. Ali kod sinoćnih i jutrošnjih 3,5°C ide ovako:
nakon 3 sec od startovanja auta upali se jedna od mojih lampica (tj. 1 od 2 resistora u grejaču); [inače klima je setovana na 21°C, a ne npr. na maksimalnih 'HI']
nakon novih 8-9 sec zamene se: upaljeni se gasi a ugašeni pali;
nakon novih 8-9 sec počnu da rade oba i tako ostaje tj. rade oba - sve dok temperatura rashladne ne dostigne, mislim, oko 65°C kada se gase oba.
Ipak, sinoć mi se činilo da su se kasnije tokom vožnje menjali: ugasi se jedan, pa onda radi drugi, pa opet rade oba ... Ali nisam baš mogao sve da otpratim (noć, navalio sneg, uski prigradski put, gužva neka i plus me zezao jedan brisač novi sto sam ga stavio).
Dok jutros mi se činilo, da posle one početne sekvence, što sam je opisao gore, samo konstantno rade oba.
Čini se da klima ima neke svoje programe (više različitih, ?) kojima upravlja grejačem.
Ostaviću ovako neko vreme da još malo otpratim pa potom skidam ovaj 'novogodišnji lightshow'.
.
Shodno praznicima ukrasio sam unutrašnjost moje Alfe sa par plavih lampica, a kako sam najavio u prethodnoj poruci.
Prekjuče, kod vanjskih 13,5°C, nije radilo ništa. Ali kod sinoćnih i jutrošnjih 3,5°C ide ovako:
nakon 3 sec od startovanja auta upali se jedna od mojih lampica (tj. 1 od 2 resistora u grejaču); [inače klima je setovana na 21°C, a ne npr. na maksimalnih 'HI']
nakon novih 8-9 sec zamene se: upaljeni se gasi a ugašeni pali;
nakon novih 8-9 sec počnu da rade oba i tako ostaje tj. rade oba - sve dok temperatura rashladne ne dostigne, mislim, oko 65°C kada se gase oba.
Ipak, sinoć mi se činilo da su se kasnije tokom vožnje menjali: ugasi se jedan, pa onda radi drugi, pa opet rade oba ... Ali nisam baš mogao sve da otpratim (noć, navalio sneg, uski prigradski put, gužva neka i plus me zezao jedan brisač novi sto sam ga stavio).
Dok jutros mi se činilo, da posle one početne sekvence, što sam je opisao gore, samo konstantno rade oba.
Čini se da klima ima neke svoje programe (više različitih, ?) kojima upravlja grejačem.
Ostaviću ovako neko vreme da još malo otpratim pa potom skidam ovaj 'novogodišnji lightshow'.
.
- BanE147
- Garaža: AR 147 jtd 8v
- Lokacija: Sid
- Lokacija: Šid
- tristatri
- Drug Član
- Garaža: 156 SW 1.9 16V
- Lokacija: Nis
Post
Re: Iskopčan džek
.
Radi, radi! I svakako je sve skupa više od nista, ali od onog da stavis ruku na ove gornje otvore, npr., pa da oćekuješ da bude kako kod fena za kosu na dvojku - e ništa od toga. Najbolje je to opisao kolega:
Radi, radi! I svakako je sve skupa više od nista, ali od onog da stavis ruku na ove gornje otvore, npr., pa da oćekuješ da bude kako kod fena za kosu na dvojku - e ništa od toga. Najbolje je to opisao kolega:
Sve u svemu, puno grejanje je tek kada rashladna postigne neku svoju temperaturu. Pri tempeaturama oko nule to je za nekih 5-10 minuta.mladenke napisao: ... Tako i treba da radi taj grejac, ne duva toplo nego mlako, ali i to ti je dovoljno da napravi razliku izmedju unutra i napolje, i da ti odledi led sa soferke brzo.
- novmaher
- Garaža: Alfa Romeo 159 sw 2.0 JTDM
ex Alfa Romeo 156 1.9JTD-M
Puntisa 2 mkB 1.4 16v - Lokacija: Petrovac
- tristatri
- Drug Član
- Garaža: 156 SW 1.9 16V
- Lokacija: Nis
Post
Re: Iskopčan džek
.
Uglavnom je na automatsko. Tj. svetle obe narandzaste kod dugmeta AUTO (levi tocak za temperaturu), ali ne svetli kod dugmeta pahuljice. To sto ne svetli kod pahuljice je OK jer kompresor kada je vani manje od 2°C ne radi pa i ne treba da gori. Ali kada je sve automatski tj. kada se stisne dugme AUTO trebala bi da svetlii i desna narandzasta na krajnjem desnom tocku a ona ne svetli. Mada je i to mozda ocekivano bar prema nekim instrukcijama iz manuala i u vezi je pomenutih 2°C i rada kompresora.
Kraće, odgovor na tvoje pitanje bilo bi: do sada je na automatskom, mada sam u medjuvremenu i to nesto menjao povremeno, ali bez da sam pratio kako to utice na grejace.
Sada cu i to da obratim paznju, dobro si me podsetio. Stavi cu na manuelno odmah pre starta.
.
Uglavnom je na automatsko. Tj. svetle obe narandzaste kod dugmeta AUTO (levi tocak za temperaturu), ali ne svetli kod dugmeta pahuljice. To sto ne svetli kod pahuljice je OK jer kompresor kada je vani manje od 2°C ne radi pa i ne treba da gori. Ali kada je sve automatski tj. kada se stisne dugme AUTO trebala bi da svetlii i desna narandzasta na krajnjem desnom tocku a ona ne svetli. Mada je i to mozda ocekivano bar prema nekim instrukcijama iz manuala i u vezi je pomenutih 2°C i rada kompresora.
Kraće, odgovor na tvoje pitanje bilo bi: do sada je na automatskom, mada sam u medjuvremenu i to nesto menjao povremeno, ali bez da sam pratio kako to utice na grejace.
Sada cu i to da obratim paznju, dobro si me podsetio. Stavi cu na manuelno odmah pre starta.
.