konektor od ecu-a
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
konektor od ecu-a
Da li neko zna koje buksnice idu u konektor m10 od ecu-a za jtd 8v?
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- dejan nis
- Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
- Lokacija: Nis
- Lokacija: Nis
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: konektor od ecu-a
Zenska buksnica koja ide u konektor m10 od bosch ecu-a od jtd 8v motora.
Ubacujem tempomat za koji nema razvucene zice od ecu-a do volana. Pa mi sad trebaju zenske buksnice za konektor od ecu-a.
Ubacujem tempomat za koji nema razvucene zice od ecu-a do volana. Pa mi sad trebaju zenske buksnice za konektor od ecu-a.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- dejan nis
- Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
- Lokacija: Nis
- Lokacija: Nis
Post
Re: konektor od ecu-a
Ajde ako imas neku sliku posalji da pogledam imam punu kutiju dzekova i konektora od alfe.
Dali imas razvucenu instalaciju do m10 konektor ili u opste nema pa hoces da vuces direktno iz ecu-a?
Dali imas razvucenu instalaciju do m10 konektor ili u opste nema pa hoces da vuces direktno iz ecu-a?
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: konektor od ecu-a
m10 je konektor na ecu-u. Razvlacim direktno iz ecu-a pa mi trebaju zenski pinovi, jer su talijani stekali na buksnama pa sad tamo gde je pin slobodan nema ni zenske buksnice.
Konektor je ovakav slican
http://www.myfiatworld.in/attachment.ph ... 1374832504
a buksnica bi trebala da je u tom konektoru ovakva
http://www.myfiatworld.in/attachment.ph ... 1374832643
Konektor je ovakav slican
http://www.myfiatworld.in/attachment.ph ... 1374832504
a buksnica bi trebala da je u tom konektoru ovakva
http://www.myfiatworld.in/attachment.ph ... 1374832643
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- dejan nis
- Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
- Lokacija: Nis
- Lokacija: Nis
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: konektor od ecu-a
Hvala Dejane, iskoristio sam neke konektore iz pc-a. Sve u svemu odradio ono sto sam zamislio i sljaka ko podmazano.
Moze lock, delete ili sta god.
Moze lock, delete ili sta god.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: konektor od ecu-a
Postavi slike ili neko detaljnije objašnjenje za pokolenja...
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- Jarko
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW
- Lokacija: Kovacica
- Lokacija: Kovacica
Post
Re: konektor od ecu-a
druze ja imam koliko sam video razvucenu instalaciju za tempomat to jest ispod plastike kod volana imam slobodan beli jeck,da li samo mogu tamo da ubodem rucicu tempomata ili treba i nekako da se ukljuci pomocu dijagnostike? hvala..
- dejan nis
- Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
- Lokacija: Nis
- Lokacija: Nis
Post
Re: konektor od ecu-a
Ako imas beli dzek sa 5 zica,samo ubodes rucicu i to je to,dijagnostika ti treba jedino za paljenje lampice.
- Jarko
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW
- Lokacija: Kovacica
- Lokacija: Kovacica
Post
Re: konektor od ecu-a
aha ok hvala na odgovoru da imam taj jack sa 5 zica..traze mi 50e na otpadu za rucicu jel to ok cena nisam bas upucen kako se krecu?
- dejan nis
- Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
- Lokacija: Nis
- Lokacija: Nis
Post
Re: konektor od ecu-a
pa nije malo,ja sam moju juce prodao za 35e a tako se i krecu od 30-40,50 je mnogo pogledaj na druga mesta...
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Za jtd 8v motore.
Control H7 (dzek ispod volana) is connected to management unit M10 (M10 je ecu, ima ih dva, m10a i m10b, a pinove koje spajamo sa rucicom su na m10a konektoru, znaci vecem konektoru). Sema spajanja:
to pin 53 of connector M10A, with the ON/OFF signal
to pin 55 of connector M10A, with RES signal
to pin 57 of connector M10A, with the SET + signal
to pin 56 of connector M10A, with the SET - signal
Pin 23 na M10A konektoru salje signal kontrolnoj tabli da je tempomat ukljucen. Znaci da upali lampicu.
ili ovako ako je nekom lakse:
Konektor M10A i raspored pinova:
Za 1.9 16v i 2.4 20v cini mi se da je ecu u motornom prostoru, 16v kod suvozacevog tocka a na 20v cini mi se kod vozacevog tocka iz sema koje imam.
to pin 77 of connector M10A, with the ON/OFF signal
to pin 38 of connector M10A, with the RES signal
to pin 56 of connector M10A, with the SET + signal
to pin 78 of connector M10A, with the SET - signal
Pin 49 na M10A konektoru salje signal za lampicu
Treba prvo proveriti da li ima prekidaca na kvacilu i kocnici (na kocnici mora biti sa 4 zice), Proveriti ga preko MES-a brake pedal i brake pedal contact 2 koji je za tempomat. Zatim se spaja sve sa ecu-om i preko mes-a proverava da li prekidaci rade i ecu ih registruje. Zatim se preko mes-a pokrene cruise control re-learn pa se zatim isto preko mesa pokrene cruise control warnning light.
Pre svega i igranja od 3-4h da se sve namesti treba imati u vidu da u nekom ecu-u i pored toga sto preko MES-a rade sve komande, tempomat se nece pokrenuti. Tako da ce sve komande multiecuscan da registruje kao i ecu ali tempomat nece raditi. Na ovo se nailazi kod starijih modela pre facelift-a, i nema veze da li auto ima VDC ili nema, kako pricaju po raznim forumima. Resenje ima i za to, ubacivanjem novog firmware od lancie lybre, ali ne znam koliko je to pametno s obzirom da se mape od alfe i lancie razlikuju.
Eto, mozda nekom pomogne, ako ima nekih pitanja pitajte ili za neku semu instalacije za 156 dizela ili benzinca bilo koje godiste.
Re: konektor od ecu-a
Nemam slike onoga sto sam radio ali ovo moze da pomogne nekom. Znaci za ugradjivanje tempomata za one koji nemaju dzek ispod volana nego moraju spajati direktno na ecu.erdeljan napisao:Postavi slike ili neko detaljnije objašnjenje za pokolenja...
Za jtd 8v motore.
Control H7 (dzek ispod volana) is connected to management unit M10 (M10 je ecu, ima ih dva, m10a i m10b, a pinove koje spajamo sa rucicom su na m10a konektoru, znaci vecem konektoru). Sema spajanja:
to pin 53 of connector M10A, with the ON/OFF signal
to pin 55 of connector M10A, with RES signal
to pin 57 of connector M10A, with the SET + signal
to pin 56 of connector M10A, with the SET - signal
Pin 23 na M10A konektoru salje signal kontrolnoj tabli da je tempomat ukljucen. Znaci da upali lampicu.
ili ovako ako je nekom lakse:
Konektor M10A i raspored pinova:
Za 1.9 16v i 2.4 20v cini mi se da je ecu u motornom prostoru, 16v kod suvozacevog tocka a na 20v cini mi se kod vozacevog tocka iz sema koje imam.
to pin 77 of connector M10A, with the ON/OFF signal
to pin 38 of connector M10A, with the RES signal
to pin 56 of connector M10A, with the SET + signal
to pin 78 of connector M10A, with the SET - signal
Pin 49 na M10A konektoru salje signal za lampicu
Treba prvo proveriti da li ima prekidaca na kvacilu i kocnici (na kocnici mora biti sa 4 zice), Proveriti ga preko MES-a brake pedal i brake pedal contact 2 koji je za tempomat. Zatim se spaja sve sa ecu-om i preko mes-a proverava da li prekidaci rade i ecu ih registruje. Zatim se preko mes-a pokrene cruise control re-learn pa se zatim isto preko mesa pokrene cruise control warnning light.
Pre svega i igranja od 3-4h da se sve namesti treba imati u vidu da u nekom ecu-u i pored toga sto preko MES-a rade sve komande, tempomat se nece pokrenuti. Tako da ce sve komande multiecuscan da registruje kao i ecu ali tempomat nece raditi. Na ovo se nailazi kod starijih modela pre facelift-a, i nema veze da li auto ima VDC ili nema, kako pricaju po raznim forumima. Resenje ima i za to, ubacivanjem novog firmware od lancie lybre, ali ne znam koliko je to pametno s obzirom da se mape od alfe i lancie razlikuju.
Eto, mozda nekom pomogne, ako ima nekih pitanja pitajte ili za neku semu instalacije za 156 dizela ili benzinca bilo koje godiste.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- junky01
- Garaža: Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Alfa Romeo GT - Lokacija: Krusevac
- Lokacija: Krusevac
- sofoiks
- Garaža: Alfa Romeo 166
2.4jtd
140~180 km - Lokacija: ljubljana
Post
Re: konektor od ecu-a
8V i 10v mislis da imaju isti cpu? Ovako na oko bi reko da ja. Imam2.4 10v imam rucku ali nema instalacije zato pitam.
Hvala
Hvala
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: konektor od ecu-a
Da, ista je instalacija za 1.9 8v i 2.4 10v, mislim da mu je i ecu isto kod suvozacevih nogu
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910