brava gepeka blokirala
- icemilos
- Garaža: alfa 166 TS
- Lokacija: Banja Luka
- Lokacija: Banja Luka
Post
brava gepeka blokirala
Pokusao naci ali ne ide. Naime gepek mi zakljucan i ne postoji nacin da ga mirnodopski otvorim. Simptomi su: kljuc radi ali nema posljedica, ne radi nista i nista ne skljoca. Mehanicki ako pokusam otvoriti stavljajuci kljuc u bravu, opet nista. Okrenem i nista. Dodje kljuc u polozaj u kom se brava otvori ali nista. Sto je najcrnje imam bocu plina tako da bilo kakva intervencija iz kabine ne prolazi.
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: brava gepeka blokirala
I ja imam sl.problem na 145.Na kljuc nece,a na ona dugme iz kabine nekad samo skljoca,a nekad otvori iz prve.
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- icemilos
- Garaža: alfa 166 TS
- Lokacija: Banja Luka
- Lokacija: Banja Luka
Post
Re: brava gepeka blokirala
Rijesio, deteljno cu kad budem za racuarom. Uglavnom, otkljucava se jako a ujedno se pritisne odozgo na gepek. Tada brava popusti. Nastavak slijedi.
- icemilos
- Garaža: alfa 166 TS
- Lokacija: Banja Luka
- Lokacija: Banja Luka
Post
Na prikazano mjesto se vrši pritisak a ujedno se otključava. Bolje je uzeti neki kopirani ključ, ja sam se bojao da ne slomim kućište originalnog jer treba malo jače otključavati. Nemojte pregoniti jer možda slomite bravu. Poenta je da pritisak na gepek treba biti istovremeno sa otključavanjem i pritisak treba da je impulsan. Sila kojom sam pritisnuo poklopac gepeka je sigurno veća od 30-ak kilograma. Ovaj način je mehaničko otključavanje brave gepeka kad vam nešto ne radi (bilo akumulator, instalacija, osigurač, motor brave...).
Sam problem ću riješiti poslije, a mislim da je kabal u prekidu jer kad mrdam žice na mjestu prelaza iz šasije u poklopac gepeka i probam daljinsko otvaranje gepeka, čuje se škljocanje, a kad zatvorim gepek i isto probam daljinsko-ništa.
Aj uzdravlje!
Re: brava gepeka blokirala
Na prikazano mjesto se vrši pritisak a ujedno se otključava. Bolje je uzeti neki kopirani ključ, ja sam se bojao da ne slomim kućište originalnog jer treba malo jače otključavati. Nemojte pregoniti jer možda slomite bravu. Poenta je da pritisak na gepek treba biti istovremeno sa otključavanjem i pritisak treba da je impulsan. Sila kojom sam pritisnuo poklopac gepeka je sigurno veća od 30-ak kilograma. Ovaj način je mehaničko otključavanje brave gepeka kad vam nešto ne radi (bilo akumulator, instalacija, osigurač, motor brave...).
Sam problem ću riješiti poslije, a mislim da je kabal u prekidu jer kad mrdam žice na mjestu prelaza iz šasije u poklopac gepeka i probam daljinsko otvaranje gepeka, čuje se škljocanje, a kad zatvorim gepek i isto probam daljinsko-ništa.
Aj uzdravlje!
- icemilos
- Garaža: alfa 166 TS
- Lokacija: Banja Luka
- Lokacija: Banja Luka
Post
Re: brava gepeka blokirala
Evo konačno sam imao vremena i živaca. U subotu otvorim gepek, skinem bužir sa kablovima,...a ima se šta i vidjeti.
Dakle kao što se i vidi stanje je bilo očajno i na kraju mi nisu radila ni zadnja svjetla.
Prilikom vađenja kablova iz prostora ispod zvučnika , a iza naslona za glavu kod zadnjeg lijevog sjedišta, ne treba se skidati ona plastika. Dovoljno je skinuti zvučnik ili samo plastiku poklopca zvučnika i vidi se konektor. Treba malo muke dok se on otkopča ali je moguće. Malo je i problem prilikom vraćanja istog kroz lim od gepeka u kabinu ali i to je izvodivo.
Dakle sve deblje kablove sam zamijenio licnom 1,5mm2 sa silikonskom izolaciom 6kom, tanje licnom nepoznatog malog presjeka (0,5 ili tanje) sa jako elastičnom žicom i izolaciom. Pri tome sam ostavio stari konektor u kabini i vršio nastavljanje kablova 10 cm od konektora. Takođe druga veza je u limu poklopca gepeka. Sve konekcije su lemljene i van mjesta pregiba, zaštićene termoskupljajućim bužirom.
Vidjeću koliko će izdržati.
Auto je light show, rade sva svjetla nazad.
Dakle kao što se i vidi stanje je bilo očajno i na kraju mi nisu radila ni zadnja svjetla.
Prilikom vađenja kablova iz prostora ispod zvučnika , a iza naslona za glavu kod zadnjeg lijevog sjedišta, ne treba se skidati ona plastika. Dovoljno je skinuti zvučnik ili samo plastiku poklopca zvučnika i vidi se konektor. Treba malo muke dok se on otkopča ali je moguće. Malo je i problem prilikom vraćanja istog kroz lim od gepeka u kabinu ali i to je izvodivo.
Dakle sve deblje kablove sam zamijenio licnom 1,5mm2 sa silikonskom izolaciom 6kom, tanje licnom nepoznatog malog presjeka (0,5 ili tanje) sa jako elastičnom žicom i izolaciom. Pri tome sam ostavio stari konektor u kabini i vršio nastavljanje kablova 10 cm od konektora. Takođe druga veza je u limu poklopca gepeka. Sve konekcije su lemljene i van mjesta pregiba, zaštićene termoskupljajućim bužirom.
Vidjeću koliko će izdržati.
Auto je light show, rade sva svjetla nazad.