Road trip sa Alfom - 25 dana i 11 zemalja (100+ fotki)

Korisnikov avatar
High
Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm TI ('11)
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 55
Pridružio se: Sub Sep 05, 2020 10:00 pm

Road trip sa Alfom - 25 dana i 11 zemalja (100+ fotki)

Sub Feb 11, 2023 1:38 am

Ćao svima,

Nisam dugo pisao update što se tiče Alfe, ali kapiram da je zapravo najbolji update kako stoje stvari putovanje koje smo organizovali u septembru i oktobru. :arflag

Putopis sam već objavio na jednom drugom forumu, ali kapiram da će verovatno biti interesantan i na Alfa forumu, obzirom da svi ovde volimo da vozimo i verovatno imamo planove za zanimljive road tripove. :)

Kao što naslov kaže za 25 dana vozili smo kroz 11 zemalja - ukupno 5.000 km vožnje + 500 km vozom + 500 km avionom + 1.000 km na ferry-u. Da bi bilo preglednije za čitanje zbog mnogo fotki putopis ću objaviti u 3-4 posta.

Ideja:

Inicijalna ideja koju smo žena i ja imali je da odemo u septembru u Milano na produženi vikend. Međutim meni je palo na pamet da, kad smo već u Milanu kolima, što ne bismo produžili do Barselone, pa kad ubacujemo Barselonu, što ne bismo otišli i na neko ostrvo, a u povratku da „spojimo nespojivo“, u fazonu ko će normalan da ode iz BG-a na Ibicu i da se vrati u BG preko Poljske. :) Pored toga hteli smo da napravimo road trip na kojem ćemo dodatno ukombinovati i voz, avion i brod. I tako smo od prvobitne ideje da odemo na vikend u Milano završili sa putovanjem od 25 dana.

Ruta:

1. dan BG-Linjano
2. dan Linjano-Milano
3.-5. dan Milano
6. dan Firenca (jednodnevni izlet)
7. dan Milano-Barselona
8. dan Barselona-Ibica
9-12. dan Ibica
13. dan Ibica-Barselona
14-17. dan Barselona
18. dan Andora (jednodnevni izlet)
19. dan Barselona-Ćivitavekija
20. dan Ćivitavekija-Maranelo-Grac
21. dan Grac-Krakov
22-24. dan Krakov
25. dan Krakov-BG

Planiranje, smeštaj i ostalo:

Obzirom da smo i žena i ja solidno iskusni “putnici” (obišli oko 40 zemalja + u Milanu i Barseloni smo već bili, a i ovo nam je šesto putovanje ove godine tako da smo u “solidnoj formi“) nismo nešto mnogo ni planirali. Inicijalno smo rezervisali smeštaj samo u Linjanu, Milanu i na Ibici + avio karte, sve ostalo smo radili u hodu. Bili smo svesni da na ovako dugačkom putovanju mogu da iskrsnu i neke nepredviđene okolnosti i prosto mi smo se opuštenije osećali ako nemamo taj pritisak da smo unapred rezervisali sve i da imamo striktan plan.

Bilo nam je esktremno bitno da pored vožnje i obilazaka imamo vremena i za čistu bleju. Pod tim mislim na da se šetamo nekim gradom bez ikakvog plana i žurbe, i da imamo pritisak da moramo da uradimo nešto, vidimo ovo, ono. Takođe bilo nam je bitno da ne uđemo u onaj mod da nam je muka da sednemo u auto, tipa da svaki dan vozimo po 500-600 km, tako da smo ciljano između svake dugačke vožnje pravili pauze od nekoliko dana kada nema vožnje i to smo uradili u Milanu, na Ibici, u Barseloni i u Krakovu.

Što se tiče smeštaja kombinovali smo - tamo gde smo ostajali samo jedno veče gledali smo samo da je smeštaj pristojan i ako je moguće da su solidne recenzije na Booking-u. A tamo gde smo ostajali nekoliko dana uzimali smo ili bolje hotele ili Airbnb gajbe. U Milanu smo rentali komforan stan u novogradnji preko Airbnb-a, a na Ibici, u Barseloni i u Krakovu odesli smo u hotelima sa 4 i 5*.

E sad da se osvrnem i na auto. Ne želim da zvučim kao da podcenjujem 159-ku, ali svestan sam da je auto već u nekim ozbiljnijim godinama, da je prešao ozbiljnu kilometražu, i da bez obzira što ga održavam po p.s.-u otići sa njim na putovanje od 5.000+ km jeste solidan poduhvat. :)

1. dan - BG-Linjano (690 km):

Dva dana pre polaska komplet smo se spakovali i odneli kofere u auto, tako da smo na dan polaska samo ušli u auto i krenuli.

Slika

Prvi dan vožnje je bio lagan, BG-Lignano okruglo 680 km.

Slika

Usput smena sunca i pljuskova, a obzirom da smo išli van sezone nije bilo gužve i granice smo prolazili za 10-15 minuta. Samo na autoputu od Ljubljane prema Kopru bio je malo intenzivniji saobraćaj. Vinjetu za Sloveniju sam kupio online preko DARS-ovog sajta i jedino stajanje smo imali na pumpi na izlazu iz Slovenije za točenje goriva i piš pauzu.

U Linjano smo stigli posle 6 i po sati vožnje uključujući čekanje na granici. Hotel je bio skroman ali pristojan, a osoblje je bilo izuzetno ljubazno i predusretljivo. Iako nisu imali svoj parking dozvolili su nam da auto ostavimo na njihovom “drop off“ mestu obzirom da ćemo samo prenoćiti i da nema gužve. Iako je bilo prijatno toplo vreme osećaj je bio da je to to za ovu sezonu – bilo je ljudi samo u centralnoj ulici, na šetalištu, a u ostatku mesta je bilo prazno.

2.dan - Linjano-Milano (360 km):

Planirali smo da ujutru malo izblejimo na plaži posle doručka, ali tokom noći je došlo do promene vremena, jutro je osvanulo oblačno uz dosadnu jesenju kišu, tako da smo odmah posle doručka i check out-a u hotelu krenuli ka outletu Noventa di Piave.

Slika

Doduše druga polovina septembra i nije baš najbolji period godine za outlete obzirom da je malo šta ostalo od letnje kolekcije, naročito veliki brojevi, a zimska kolekcija još uvek nije na ozbiljnijim sniženjima (popusti su išli max. do 35% za brendove iz neke srednje klase tipa Replay, Boss, Diesel…). Na kraju smo ipak probrali nekoliko komada, čisto da nismo džabe svraćali, i seli u jedan od restorana na ručak

Slika

Slika

Slika

Slika

Predveče smo nastavili put ka Milanu. Negde od Venecije autoput se širi na 3+1 traku, a malo pre Milana na 4+1. Kada smo stigli u Milano mislili smo da ćemo imati snage da odemo i do grada uveče, ali umor nas je savladao.

3-5. dan - Milano:

Stan nam je bio lociran u širem centru grada, otprilike na oko 40 minuta šetnje od centralnog trga (piazza Duomo). Po gradu smo se kretali najviše pešaka i metroom. Za noćne izlaske koristili smo Uber, a jedno veče sam se provozao autom iz zajebancije, čisto da "osetim" grad kao vozač (to mi je redovni ritual kada smo u nekom gradu kolima).

Ko planira da autom cirkuliše Milanom i da izbegne gradski prevoz (metro), treba da se pripremi na gužve i ogromno cimanje sa parkingom. Bitna napomena je i da u Milanu postoji zona ograničenog saobraćaja ZTL area C. Ona obuhvata uži centar grada i jasno je označena znakom, tako da je mala šansa da neko slučajno zaluta i važi radnim danima između 7.30 i 19.30h. Pristup toj zoni je besplatan za električne automobile i potpuno zabranjen za automobile sa nižom normom od EURO 4, a svi ostali plaćaju 5 eur/dnevno pristup.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Ko voli lepe panorame preporučujem da se obavezno popenje na krov katedrale Duomo odakle puca pogled na ceo grad. A ko hoće fensi ambijent sa pogledom, obavezno neka poseti neki od rooftop restorana kojih ima dosta (moji favoriti Ceresio 7 i Radio rooftop).

Slika

Koga zanimaju izlasci u klubove, klabing scena u Milanu je odlična, od full komercijale do full alternative, bolji klubovi su manje više kao u BG-u, počev od ambijenta, preko muzike, do atmosfere. Jedno veče smo izašli u Just Cavalli i proveli se odlično.

Slika

6. dan - Firenca:

Pošto u Firenci nismo bili nikada, ovo je bila idealna prilika da napravimo jednodnevni izlet. Odlučili smo se da idemo brzim vozom Frecciarossa. U pitanju je državna železnica (Trenitalia) a to spominjem jer pored državnog operatera postoji i privatni operater sa brzim vozovima Italo, ali njih nismo probali.

Slika

Bitna napomena: cena karata za bilo koju klasu nije fiksna i zavisi od potražnje, što znači da cena karata može da se razlikuje u zavisnosti od toga u koje doba dana je polazak. Praktično isti princip koji koriste avio kompanije. A pored ekonomske postoje i biznis i prva klasa. Za svaku klasu postoji opcija izbora tihe zone (area silenzio). Karte smo kupili online, samo je bitno sačuvati email sa QR kodom da bi vam kondukter očitao kartu.

Mi smo za odlazak do Firence izabrali tihu zonu u ekonomskoj klasi, a za povratak biznis klasu, takođe tihu zonu, jer smo hteli da ih uporedimo i vidimo razliku iz prve ruke. U ekonomskoj klasi putnici nisu baš 100% poštovali tihu zonu (jbg, ipak je to Italija :) ), ali bilo je podnošljivo. Maksimalna brzina voza na ovoj ruti je bila do 285 km/h i tu najvišu brzinu je postizao između Bolonje i Firence i ta deonica skoro cela u tunelima. Na ostatku rute brzina je bila između 200 i 270 km/h i do Firence nam je trebalo oko 2 sata.

Slika

Slika

Slika

Železnička stanica u Firenci nalazi se praktično na 10 min lagane šetnje od centra. Firenca nam je ostavila OK utisak, ali nas nije oduševila. Moguće da je u pitanju subjektivni osećaj obzirom da smo u nekoliko provala oblaka pokisli kao miševi. :)

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

U povratku nam je voz kasnio, inicijalno kašnjenje je procenjeno na 130 minuta, a nama se nikako nije vraćalo nazad u grad, obzirom da je kiša bila sve jača.

Slika

Kako pogledamo telefon tako se kašnjenje povećavalo. Posle smo saznali da je kod Rima bila gadna oluja i da je železnički saobraćaj bio prekinut, a naš voz je polazio iz Napulja.

Slika

Na kraju voz je stigao sa oko 3 sata zakašnjena. Obzirom na ozbiljno kašnjenje Trenitalia nam je vratila lovu (posle vožnje smo popunili formular za reklamaciju na njihovom sajtu i lovu smo dobili na račun kroz mesec dana).

Biznis klasa u Frecciarossa vozu je bila pun pogodak za povratak plus smo bili sami u vagonu tako da je iskustvo bilo odlčno.

Slika

Slika

U Milano smo stigli dosta kasno, tako da smo se brzinski spakovali i odmah legli na spavanje obzirom da nas sutra očekuje skoro 1.000 km vožnje.

7. dan - Milano-Barselona (978 km):

Na putovanjima ni žena ni ja nismo ranoranioci, volimo da se probudimo prirodno - bez sata, što za posledicu ima da skoro uvek krenemo kasnije nego što smo planirali. :) Tako je bilo i ovog puta, i u Barselonu smo krenuli tek negde oko podne.

Slika

Slika

Relativno brzo smo se izvukli iz Milana i ušli na autoput. Google Maps mi je, kao najbržu rutu u tom trenutku, pokazivao autoput A4 preko Torina, i dalje ka Grenoblu i Monpeljeu, međutim ipak sam rešio da ne poslušam Google i da vozim preko Đenove i Azurne obale.

Slika

Slika

Slika

Uslovi za vožnju su bili dobri, imali smo malo jaču gužvu i stani-kreni vožnju negde kod Savone i posle kod Ventimilje na izlasku iz Italije (zapravo na naplatnoj rampi se formirala kolona), ali ostatak puta mogao sam da održavam solidan tempo.

Slika

Slika

Slika

Oko Azurne obale bilo je dosta egzotike na putu.

Slika

Slika

Posle Azurne obale vozili smo prema Marseju.

Slika

Slika

Vožnja mi je baš prijala tako da smo prvu i jedinu pauzu napravili tek na odmorištu između Nima i Monpeljea posle oko 600 km vožnje, tu smo natankali gorivo i ručali.

Slika

Inače u Francuskoj je specifična naplata putarine obzirom da je jedan deo autoputeva u otvorenom sistemu naplate (kao u Grčkoj i Makedoniji), a jedan deo se naplaćuje kao kod nas, uzmeš karticu na ulazu i platiš na izlazu.

Slika

Kada smo ušli u Španiju očekivao sam da ćemo imati sistem naplate kao kod nas, međutim od naplatne rampe ni traga ni glasa, posle sam saznao da su u Kataloniji besplatni autoputevi. Za razliku od prethodnog dela puta, u Španiji je ograničenje na autoputu 120 km/h, ali sam, kao i kroz Francusku, držao neki standardni tempo 150-160 km/h, videćemo kroz par meseci da li sam fasovao neku kaznu ako mi čestitka stigne na kućnu adresu, mada su i drugi vozači u proseku imali sličan tempo, pa pretpostavljam da nisu toliko striktni kaznama za prekoračenja +30-40 km/h.

Slika

U Barselonu, tačnije u mesto Kasteljefels koje se nalazi jugozapadno od aerodroma El Prat, stigli smo posle nekih 9 i po sati efektivne vožnje (ne računajući tu jednu pauzu za točenje goriva i ručak). Obzirom da nam je let za Ibicu bio odmah sutradan, hteli smo da prenoćimo u hotelu koji je blizu aerodroma. Hotel koji smo izabrali realno je bio rupa. Sve vreme se osećao miris vlage u hodnicima, wc u sobi je izgledao kao da je ubačen toi toi, a ni review-i na Booking-u nisu bili nešto - rizikovali smo i to je to.

8. dan - Barselona-Ibica:

Iz Barselone za Ibicu ima desetak letova svakog dana, a i imajuću vidu da nismo ranoranioci izabrali smo popodnevni let. Taman smo imali vremena da doručkujemo bez žurbe, da posle nađem neku autoperionicu i operem auto, i posle lagano da nađemo parking na El Pratu, obzirom da nismo ništa rezervisali, pa smo na licu mesta gledali koje su nam opcije za višednevni parking.

Slika

Na kraju smo se parkirali u velikoj garaži koja se nalazi odmah uz terminal.

Slika

Slika

Slika

U žurbi nismo obratili pažnju da je naš let sa terminala 2, a ja sam parkirao u garaži na terminalu 1. E sad, obzirom da je El Prat ogroman aerodrom, između terminala saobraća shuttle bus i vožnja traje desetak minuta. Jedna zanimljivost iz shuttle busa: žena i ja ulazimo bez maski na zadnja vrata, u jednom trenutku vozač nam prilazi i kaže da neće krenuti dok ne stavimo maske :) U Španiji su i dalje (oktobar) bile obavezne maske u svim varijantama javnog prevoza - na aerodromu maska nije bila obavezna, ali u avionu i u busu jeste. I u Italiji sam viđao da ljudi i dalje nose maske u metrou, ali to je bilo otprilke plafon 20% ljudi.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Let do Ibice traje oko 55 minuta. Iako smo na Ibicu stigli 2. oktobra, ambijent i atmosfera su i dalje bili vrhunski. Mogu samo da zamislim kako sve to izgleda u julu i avgustu.
Korisnikov avatar
High
Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm TI ('11)
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 55
Pridružio se: Sub Sep 05, 2020 10:00 pm

Re: Road trip sa Alfom - 25 dana i 11 zemalja (100+ fotki)

Sub Feb 11, 2023 1:42 am

9-12. dan Ibica:

Nisam očekivao da je Ibica i u oktobru top priča. U razgovoru sa lokalcima stekao sam utisak da su septembar i prva polovina oktobra odličan izbor obzirom da je manja gužva, a i dalje se održavaju sve žurke i manje-više nastupaju svi izvođači koji nastupaju i tokom leta. Inače vreme na Ibici je bilo idealno – nije bilo vrućine, oko 25-28 stepeni tokom dana, a more je bilo i dalje toplo za kupanje.

Obzirom da nam je na Ibici cilj bio da se dobro provedemo pre svega, izabrali smo hotel koji koji se nalazi u okviru jednog od najpopularnijih klubova - Ushuaia. U pitanju je adult only hotel sa 5* i kompletno je prilagođen malo „slobodnijoj“ ekipi.

Slika

Slika

Bio sam i ranije u adult only hotelima, ali ovaj je malo drugačija priča. Npr. uveče vidiš likove i ribe koji su "otvoreno" cirke, obezbeđenje u hotelu više liči na obezbeđenje nekog noćnog kluba nego na hotelsko, kada uveče blejiš na terasi čuješ razne “zvukove" iz drugih soba, doduše kada zatvoriš terasu ne čuje se apsolutno ništa (kapiram da zvučna izolacija u hotelu ovog tipa mora da bude odlična).

Zanimljiv je i aksesoar u sobama. :mrgreen:

Slika

Slika

Slika

Tokom dana se organizuju dnevne žurke sa DJ-om na bazenu, a uveče žurke na rooftop-u i u klubu. Mi smo bili smešteni u Tower sobama sa pogledom na bazen i more. Iza glavne zgrade nalazi se drugi deo hotela sa Club sobama iz kojih praktično direktno izlaziš u klub, a i kompletnu žurku možeš da doživiš sa terase, kao da si u privatnom separeu. Za goste hotela je naravno slobodan ulaz u klub, bez obzira da li je gost smešten u Club ili Tower sobama.

Slika

Za vreme našeg boravka održala poslednja David Guetta-ina “F**k me I’m famous” žurka za sezonu 2022. Iako smo Getu već slušali na Exit-u, hteli smo da doživimo i njegov nastup na Ibici.

Slika

Slika

Pored toga bili smo i na jednoj žurci u Pacha-i (Robin Shultz i Jax Jones) i na jednoj žurci u klubi Hi Ibiza (Bob Sinclar).

Slika

Inicijalno smo mislili da napravimo i izlet do obližnjeg ostrva Formentera, i da obiđemo još neku plažu, ali atmosfera u hotelu nam je baš legla i jednostavno nam se nije išlo na neko drugo mesto. Jedan dan smo iskoristili da se prošetamo do centra Ibice i to je to.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

13. dan Ibica-Barselona:

Da bismo i zadnji dan iskoristili za bazen i plažu, bukirali smo najkasniji let za Barselonu tako da smo u Barselonu stigli tek oko ponoći. Uzeli smo auto iz garaže i krenuli ka hotelu. Inače u Barseloni takođe postoji zona limitiranog saobraćaja (ZBE Rondes de Barcelona) koja zahvata dosta veću oblast nego u Milanu (praktično ceo uži i širi centar grada) i važi od ponedeljka do petka u periodu između 7 i 20h. Naš hotel se nalazio u toj zoni i baš se primeti tokom dana da nije bilo gužve na ulicama.

Malo sam istraživao kako da uzmem vinjetu ako budem hteo da se provozam gradom u vreme kada je zona aktivna, ali cimanje je za automobile sa stranim tablicama – treba da se aplicira 10 dana ranije, pa ti šalju vinjetu na kućnu adresu, sve u svemu to mi je bilo cimanje da bi se provozao par krugova tokom dana. Bitna napomena je da na gradskim autoputevima ovo ograničenje ne važi, tako da ako neko ide do aerodroma ili luke ne mora da razmišlja o ZBE zoni, ali na svim izlazima stoji ZBE znak i u koje doba dana je aktivno ograničenje.

Slika

Slika

14-17. dan Barselona:

Izabrali smo jedan od hotela u istočnom delu Barselone u četvrti Diagonal del Mar. Izbor hotela je bio jednostavan – bilo je bitno da je visok sprat jer sam hteo da se budimo sa lepim pogledom. :)

Slika

U Barseloni smo u principu samo blejali jer smo već bili i sada smo hteli da se šetamo bez cilja, lagano, bez ikakve žurbe i da otkrivamo neke manje turističke delove grada.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Po gradu smo se kretali metroom, uz naravno dugačke šetnje. Kao i u drugim gradovima i u Barsi postoje dnevne i trodnevne karte za metro što je najbolja opcija.

Jedno veče sam se provozao kolima da osetim grad iz vozačke perspektive. Inače kvalitet ulične infrastrukture je vrhunski, bolji nego u Milanu, npr. neosetni su prelazi preko šina, nisam primetio kolotrage, nema rupa i jačih neravnina što u Milanu ipak postoji (znatno manje nego u BG, ali postoji). Ali ima baš mnogo semafora i to mi je najviše smetalo. Normalno se vozi, rekao bih da je saobraćajna kultura dosta bolja nego u Milanu, nema “dostavljača samoubica“ na bajsevima i sl., kao u Milanu.

Slika

Slika

Slika

I u Barseloni smo imali vrhunsko vreme, oko 25 stepeni, samo jednog dana smo imali loše vreme (ceo dan su se nizali pljuskovi).

Slika

Slika

Slika

Međutim u Barseloni smo imali i jedan peh – moja žena je zakačila neki virus, da li je fasovala nešto na Ibici ili joj je opao imunitet pa je zakačila neku prehladu, ko će ga znati. Simptomi su bili temperatura, malaksalost i bol u grlu. Epilog – 2 dana smo blejali u hotelskoj sobi da ne bi rizikovali da je prehlada potpuno slomi. Opcija je bila i da prekinemo putovanje i da se vratimo za BG ako joj ne bude bolje. A naročito je bilo bitno da ja izbegnem neku jaču prehladu obzirom da moja žena nije iskusan vozač i nema šanse da bi mogla da nas doveze iz Barselone do BG-a. Tako da sam bio skroz u „hipohondar tripu“ i ceo dan sam nosio masku u sobi. :mrgreen: Ta 2 dana sam uglavnom bio na laptopu i iskoristio neplanirano slobodno vreme da se posvetim poslu.

Slika

18. dan Andora:

Obzirom da je moja žena krenula da se oseća bolje u odnosu na prethodna 2 dana rešili smo da za sada ne prekidamo putovanje tako da smo napravili jednodnevni izlet do Andore. Dogovorili smo se da evaluiramo situaciju pred polazak iz Andore – ako joj ne bude dobro bukiraćemo neki hotel usput samo da prenoćimo pa odmah sutradan ujutru krećemo za BG, a ako se bude osećala bolje onda ćemo bukirati feri za Ćivitavekiju i nastavićemo putovanje.

Slika

Slika

Od Barselone do Andore trebalo nam je oko 2 sata vožnje. Prvi deo puta je dosta dobar autoput (deonica oko 100 km koja se završava kod mesta Berga). Na autoputu postoji jedna naplatna rampa (otvoren sistem naplate putarine) na kojoj mi iz nekog razloga nije prošla srpska kartica (ni privatna, ni biznis) na automatskoj naplati pa sam malo iscimao vozače iza mene kako bih se prebacio na kućice gde mogu platiti u kešu.

Slika

Slika

Posle mesta Berga prelazi se na odličnu magistralu. Prvi put sam video magistralu u profilu 1+1 gde su trake u nekim krivinama odvojene betonskim barijerama.

Slika

Predeli su lepi, Pirineji podsećaju na Alpe, mada vrhovi nisu onako šiljati kao kod Alpa, makar u ovom delu.

Slika

Pirinejski gradići i sela usput su specifični – neka kombinacija alpskih i španskih sela. Usput smo prošli i kroz jedan tunel od 5 km.

Slika

Slika

Slika

Granični prelaz između Španije i Andore postoji, ali se prolazi bez zaustavljanja. Međutim na ulasku u Andoru video sam neku S klasu na ruske table sa stvarima ispred auta, njih su očigledno zaustavili i istresali iz gaća. Za razliku od prethodnih godina ovog puta ruske tablice skoro da uopšte nisam viđao usput (na celom putovanju) dok je ukrajninskih tablica bilo koliko hoćeš i u Španiji i u Andori, pa čak i na Ibici ih je bilo.

Slika

Andora nije mikro država kao San Marino ili Monako, tako da ima još nekih gradića usput pre glavnog grada koji se zove Andora La Velja.

Slika

Naravno, infrastruktura je u full-u, sve je vrlo slično nivou koji sam video u Švajcarskoj i Austriji. Na samom ulasku u centar Andore La Velje nalazi se veliki parking i još nekoliko garaža u okolini, tako da parking nije problem.

Slika

Mislim da je jedan dan sasvim dovoljan za obilazak Andore. Centar je mali i sve što treba da se vidi nalazi se na 5 minuta jedno od drugog.

Slika

Slika

Slika

Prodavnica tehnike, luksuznih satova i robnih kuća ima baš dosta. Andora je offshore zona i trebalo da su tehnika i satovi uvezeni iz ne-EU zemalja povoljniji. Za garderobu je druga priča obzirom da su to uglavnom EU proizvodi pa svakako nema carine i benefita offshore zone. Posetili smo samo robnu kuću Pyrenees i cene garderobe su manje-više kao kod nas, pa nije bilo logike uzimati bilo šta.

Slika

Slika

Slika

Srećom moja žena se tokom popodneva osećala dosta bolje (nije imala temperaturu od jutros) i rešili smo da ne prekidamo putovanje i da rezervišemo feri koji polazi iz Barselone u ponoć. Obzirom da u luci treba da budemo 2 sata pre polaska imali smo vremena da još malo izblejimo po Andori i da sednemo na ručak. Negde oko 18h krenuli smo za Barselonu.

Slika

Check in procedura u luci je slična kao na aeordromu - pokazali smo mail sa potvrdom kupovine, dobili boarding pass, vratili se u auto i stali u red, i oko 22.30h smo se ukrcali.

Slika

Slika

Slika

Feri je zaplovio tačno u ponoć, a mi smo se zakucali u krevet jer smo oboje bili preumorni.

19. dan Barselona-Ćivitavekija:

Nikad ranije nisam putovao na feriju duže od 10-ak sati (prethodno mi je najduža plovidba ferijem bila Palermo-Napulj). Bukirali smo spoljašnju kabinu sa prozorom (postoji opcija i unutrašnje kabine bez prozora). Smeštaj je realno skroman, 2 kreveta, toalet i to je to. Sadržaji na feriju su neuporedivi sa kruzerom. To naglašavam jer mnogo ljudi brka feri sa kruzerom, a to prosto ne može da se poredi.

Slika

Slika

Plovidba od Barselone do Ćivitavekije traje oko 22 sata. U jednom trenutku prolazi se između Sardinije i Korzike (sa jedne strane vidiš Korziku, sa druge Sardiniju). Zanimljivo mi je bilo da se signal mobilnog telefona hvata relativno često, ne samo prilikom prolaska između Sardinije i Korzike.

Dan smo proveli malo u sobi, malo na palubi.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Kasno uveče stižemo u Ćivitavekiju. Hotel nam je bio na 5 minuta vožnje od luke. Sačekao nas je simpatičan dekica, vlasnik hotela, i sačuvao nam je parking mesto u dvorištu hotela, tj. ustupio njegovo parking mesto, a svoj auto je preparkirao na ulicu. Bez obzira što je hotel bio skroman i prilično demode, ljubaznost dekice nas je kupila i naravno dobio je od nas maksimalnu ocenu na Bookingu.
Korisnikov avatar
High
Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm TI ('11)
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 55
Pridružio se: Sub Sep 05, 2020 10:00 pm

Re: Road trip sa Alfom - 25 dana i 11 zemalja (100+ fotki)

Sub Feb 11, 2023 1:43 am

20. dan Ćivitavekija-Maranelo-Grac (980 km):

Posle Ibice i Barselone, Ćivitavekija nije ostavila neki utisak na nas. Grad je ništa posebno, klasičan lučki grad, malkice čak i zapušten, ali obzirom da je vreme u prvom delu dana bilo vrhunsko još malo smo produžili bleju pored mora, tako da smo tek oko 13.30h krenuli ka Maranelu i Gracu, a čeka nas blizu 1.000 km vožnje.

Slika

Slika

Slika

U prvom delu puta kroz Toskanu do Firence pratila nas je kiša. Iznenadio me je kvalitet puteva – na dosta mesta smo vozili lošijom magistralom, pa čak i brza saobraćajnica od Groseta do Firence na dosta delova je mnogo lošija nego što bi očekivao da bude u Italiji.

Slika

Kod Firence se uključujemo na autoput A1 i ulazimo u gužvu. Nije bilo stani-kreni vožnje, ali taj deo autoputa je standardno ozbiljno opterećen uvek i retko gde može da se vozi preko 110-120 km/h.

Slika

Pauzu smo napravili u Maranelu. Ovo nam je bio treći put da svratimo ovako usput u Maranelo da bismo uradili kratkoročno rentiranje nekog Ferarija. I oba prethodna puta dolazili smo kasno popodne i nismo imali vremena da obiđemo Ferarijev muzej. Tako je bilo i ovog puta, mada sada je malo falilo da zakasnimo i na vožnju obzirom da većina u agencija radi do 19h. Prethodna 2 puta (2017. i 2018. godine) rentirali smo Ferrari California T i 458 Italia, a ovog puta smo rentirali Portofino.

Slika

Prethodna 2 puta smo imali vrhunsko iskustvo u agenciji Pit Lane tako da smo i ovog puta prvo banuli kod njih, ali imali su slobodan samo 488, a pošto sam hteo da i moja žena oseti auto kao suvozač (sa zadnjeg sedišta) opcija su bili samo modeli sa 2+2 sedišta, tako da smo otišli do prve sledeće agencije (Motorsport Maranello) i tu su imali slobodan Portofino. Vozačko iskustvo je bilo odlično, imajući u vidu da je vožnja bila po gradu i malo van grada, koliko je već moguće u paketu od 20 minuta. Instruktor je bio super lik i baš se trudio da isteram auto negde gde ću moći da potapam gas.

Slika

Na prvi pogled ova kratkoročna rentiranja egzotike mogu da izgledaju kao bacanje para jer takav auto ne možeš da doživiš 100% u vožnji kroz urbanu sredinu, ali meni je s druge strane to skroz OK jer mogu da doživim auto u realnom saobraćaju i u realnim situacijama. Naravno u planu je da sledeći put isprobam neku takvu egzotiku i na stazi.

Kao što rekoh instruktor je bio skroz OK lik i puštao me je da vozim jačim tempom. Ali moram da skrenem pažnju da su ispali izuzetno neprofesionalni što se tiče fotki i snimaka (što se inače dodatno plaća). Prvo, fotke koje nam je napravio njihov fotograf su bile, blago rečeno, amaterske. Od 40-50 fotki koje sam dobio bar 10 je sa promašenim fokusom i kadrovi su bili loši.

Drugo, snimak su izgubili. Verovatno je neko slučajno obrisao ili formatirao karticu pre nego što su prebacili, ali nekih mesec dana sam čekao da mi pošalju snimak, i kada sam video da ne šalju prvo sam ih kontaktirao mailom i nisam dobio odgovor, pa sam im posle pisao na Instagram. Tek posle nekoliko razmenjenih poruka javili su mi da je snimak greškom obrisan (naravno vratili su mi lovu koliko sam doplatio za video).

Srećom pa je moja žena fotkala i snimala telefonom u toku vožnje. Jedan kratak video okačio sam na Insta: https://www.instagram.com/p/CkL_RZ6oD2K/

Slika

Tek negde oko 19h krenuli smo ka Gracu, a čeka nas još oko 600 km vožnje. Vozili smo autoputem A13 preko Bolonje do Padove. Tu smo se uključili na autoput A4 i vozili do Palmanove gde smo se uključili na autoput A23 i preko Udina vozili ka Austriji.

Slika

Pauzu smo napravili na nekom Autogrill odmorištu malo pre granice sa Austrijom. Mislili smo da sednemo u restoran na večeru međutim nije radio, tako da smo samo svratili u market da uzmemo par stvari koje volimo da ponesemo u BG kada smo u Italiji (parmezan u komadu, panetone kolač u svim mogućim ukusima, i neke paste kojih nema kod nas). Vinjetu za Austriju (a posle i za Slovačku, Češku i Mađarsku) sam kupio online, što mislim da je najpraktičnije (nema lepljenja na vetrobran).

U potrazi za klopom stali smo na prvo odmorište posle mesta Velden am Worthersee. Čim sam video tablu za izlaz sa stikerima Marche, Burger King, Ibis… rekoh super, ovde ćemo nešto sigurno jesti, al' džabe smo se ponadali – radno vreme je do 20h. Ovo mi stvarno nije jasno, navikao sam da je u Austriji kraće radno vreme, ali odmorište na prometnom autoputu koje radi do 20h, to mi nikako nije jasno. Čak ni u tom hotelu restoran nije radio. Srećom pa moja žena uvek spakuje neke grickalice da imamo kao bekap ;) tako da nismo ostali gladni.

Ostalo nam je još oko 160 km po navigaciji do hotela, međutim mene je umor već krenuo ozbiljno da hvata i ovo mi je bio definitivno najteži dan za vožnju od početka putovanja. Iskreno jedva sam nas dovezao do hotela tih poslednjih 160 km i bukvalno na poslednjem semaforu pre hotela počeo je da me hvata onaj baš opasan umor. Spustio sam prozor da me hladan vazduh malo „digne”, ali definitivno sam odlučio da u nastavku putovanja bez obzira koliko nam je još ostalo do krajnje destinacije, čim osetim da se približava opasan umor, odmah stajem i pravim pauzu, pa makar stajao 3 puta za 30 km.

Naravno zaspali smo u roku od odmah kako smo se smestili u hotel.

21. dan Grac-Krakov (700 km):

U Gracu smo bili smešteni u hotelu koji se nalazi u blizini glavne železničke stanice, što je nekih 20-ak minuta šetnje do glavnog trga. Hotel sam rezervisao kada smo stigli u Ćivitavekiju i tada sam prevideo da čekiram opciju doručka na Booking-u tako da nam se super namestilo da prošetamo do centra i doručkujemo tamo.

Grac nam je ostavio „onako” utisak, ništa posebno, ali obzirom da je bio baš lep dan (sunčano sa temperaturom oko 20 C) neplanirano smo ostali dosta duže jer nam je prijala šetnja i bleja bez cilja.

Slika

Slika

Iz Graca smo krenuli negde oko 15h i pravac Parndorf, obzirom da je šoping u Noventi bio mršav, a Parndorf nam je usput. ;) Zanimljiva mi je bila promena vegetacije posle Španije i centralne Italije obzirom da je ovde mnogo više drveća sa žutim lišćem i imali smo onaj osećaj da je došla jesen.

Slika

Slika

Kada smo sišli sa autoputa prolazili smo kroz lepo uređena sela koja su me po formi podsećala na sela u Vojvodini (kuće u nizu, šorovi…).

Slika

Slika

Do Parndorfa nam je trebalo oko 2 sata vožnje i taman smo imali još par sati do kraja radnog vremena da “brzinski” procunjamo, mada je bila slična priča kao u Noventi - popusti su bili uglavnom ništa posebno, a malo toga je ostalo u velikim brojevima, ali na kraju smo ipak našli i uzeli nekoliko zanimljivih komada.

Slika

Pre polaska smo stali u drive-in na nekom od lanaca brze hrane (Mek ili BK, zaboravio sam :) ) da se “natankamo” junk food-om, koji doduše uglavnom izbegavamo i na putovanjima i ovako, ali u ovakvim situacijama dobro dođe za brzinsku klopu kad već kasno krećemo iz Parndorfa, a čekalo nas je još oko 500 km do Krakova.

Na kraju smo krenuli tek oko 22h. Google maps mi je predložio 2 rute – preko Bratislave, Brna i Ostrave, i druga nekih 100 km kraća preko Bratislave i Žiline. Izabrao sam prvu rutu iako je oko 100 km duža, ali kompletno je autoput, tako da mi je bilo lakše za vožnju.

Slika

Obzirom da sam vinjete za Slovačku i Češku kupio online nisam morao da stajem usput, a u Poljskoj je sistem naplate putarine sa rampama. Inače između Slovačke i Češke u tom momentu bilo je kontrole putnika, iako su obe zemlje u Šengenu (pretpostavljam zbog migranata). Doduše policajci su nam samo mahnuli da prođemo i nisu nam kontrolisali pasoše.

Slika

Malo pre granice sa Poljskom krenuo je da me hvata umor, ali ovog puta nisam hteo da se preforsiram, tako da sam stao na prvo odmorište, izblejao ispred auta i uradio standardno istezanje, trčanje u mestu i sl., da se malo razmrdam. Na nekih 50 km od krajnjeg odredišta ponovo me je uhvatio umor i stao sam na prvoj pumpi da iskuliram desetak minuta. Uzeo jedan Red bull da se dopingujem i krenuli smo dalje.

Slika

U Krakov smo stigli tek oko 3 ujutru. Uradili smo brzinski check in u hotelu i na spavanje. :)

22-24. dan Krakov:

Krakov nas je jednom rečju ODUŠEVIO. Došli smo bez ikakvih očekivanja, a vratili smo se sa fantastičnim utiscima. Najviše nam se svidela atmosfera u gradu.

Inicijalno smo planirali da ostanemo 2 dana, ali smo ipak produžili boravak za još 1 dan obzirom da smo prvog dana bili bukvalno slomljeni - spavali smo do podne, propustili doručak, i posle smo do popodne blejali u sobi nakanjujući se da krenemo u grad. ;)

U Krakovu ne postoji metro, a naš hotel je bio udaljen nekih 5 km od centra grada, tj. od zamka Vavel. Na Google Maps-u sam našao veliku javnu garažu baš kod Vavela. Prvog dana od hotela do centra bila je stani-kreni vožnja, tek posle 15 minuta palo mi je na pamet da smo verovatno uleteli u špic - to je ono kad zagineš do podne, pa posle izgubiš orjentaciju koliko je sati. :)

Slika

Slika

Kako smo parkirali auto tako smo seli u prvi restoran koji nam je bio usput jer smo i žena i ja bili gladni samo tako, i to nam je bio i doručak i ručak. Grad je vrlo lagan za šetnju, centar nije veliki tako da za 2 dana može lagano sve bitno da se vidi.

Slika

Slika

Slika

Slika

Inače u gradu je bilo baš mnogo automobila sa ukrajinskim tablama i generalno u centru bilo je dosta „performansa“ koji su nam na prvi pogled izgledali kao standardni performansi uličnih umetnika, a koji su zapravo imali veze sa Ukrajinom i Ukrajincima (tipa jedna ekipa obučena u Ukrajinske dresove/zastave izvodi neki brejk dens, druga ekipa random startuju ljude za „donacije”, i tako to).

Vreme nas je lepo poslužilo i u Krakovu. Tokom dana je bilo sunčano sa temperaturama između 10-12 stepeni, ali čim zađe sunce temperature su padale baš nisko i uveče nam je definitivno trebala zimska jakna (što smo morali neplanirano da kupimo, obzirom da nismo nosili debele jakne).

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

25. dan Krakov-BG (760 km):

Konačno je došao i taj dan polaska kući. Imali smo skroz čudan osećaj – sutra se budimo u našem stanu posle skoro mesec dana, nema više kofera i planiranja gde idemo sutra. Koliko god da nam je ovo putovanje bilo vrhunsko iskustvo, i koliko god da smo lepo isplanirali vreme (aktivni i pasivni deo odmora, kada vozimo, kada blejimo, kada radimo), posle 25 dana imali smo onaj osećaj da nam baš prija što krećemo kući.

Slika

Ruta za povratak je bila ono što nam pokazuje Google maps da je najbrže. Imao sam ideju da svratimo u Zakopane na ručak, ali ipak smo batalili Zakopane i nastavili prema Slovačkoj i Mađarskoj. Kroz Poljsku smo vozili uglavnom autoputem i brzom saobraćajnicom (profil 2+2) do mesta Rabka Zdroj, a odatle smo se isključili na magistralu koja je vodila prema Slovačkoj i mestu Trsteno.

Odatle smo nastavili prema Niskim Tatrama i gradu Banska Bistrica. Sve vreme puta kroz Niske Tatre pratila nas je kiša, ali predeli su bili zanimljivi, put je dosta dobar i lep za vožnju. Mesta i planine kroz koje smo prolazili su me podsećali na onaj deo oko Tare i Zlatibora.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

U Mađarsku smo ušli na prelazu kod mesta Hont. Severni deo Mađarske je brdovit i ne liči na Mađarsku južno od Budimpešte.

Slika

Slika

Slika

Usput negde kod Budimpešte smo stali da natankamo gorivo i da ručamo, a posle smo u cugu spucali do BG-a.

Slika

To je to, nadam se da vas nisam udavio, ako neko planira sličan road trip, neka me slobodno cima sa pitanjima oko logistike, organizacije i ostalo. :)
MiloshBg
Garaža: No Alfa, no fun...
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 2450
Pridružio se: Ned Jun 03, 2012 10:28 am

Re: Road trip sa Alfom - 25 dana i 11 zemalja (100+ fotki)

Sub Feb 11, 2023 7:38 am

Svaka cast! U dahu sam procitao!
Alfa Romeo - The car inside the driver.
Korisnikov avatar
Transporter159
Garaža: Alfa Romeo 159, 1.9 jtdm
Lokacija: Beograd
Postovi: 280
Pridružio se: Ned Mar 06, 2016 2:09 pm

Re: Road trip sa Alfom - 25 dana i 11 zemalja (100+ fotki)

Sub Feb 11, 2023 8:39 am

Bravo ,samo sad sam u problemu..... Ako zena vidi tvoj post evo mene za volanom.Nesto slicno ,samo kroz Italiju ,smo uradili letos 3000km .A auto,nema veze sto nije mlad,stize gde zamislis.
Korisnikov avatar
Maxmilijan
Garaža: Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2003

Alfa Romeo 159 SW 2.0 JTDm 2010
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 264
Pridružio se: Ned Feb 02, 2014 8:54 am

Re: Road trip sa Alfom - 25 dana i 11 zemalja (100+ fotki)

Sub Feb 11, 2023 11:13 am

Svaka cast stvarno i na putovanju i na ovako lijepo napisanom tekstu sa sve fotogragijama. Alfa je i pored tih luksuznih automobila i dalje ljepota! Neplanirano zaspah tek posle 3 nocas Getu sam slusao 2009 i 2010 mislim u Bg areni i bilo je bas dobro, prve godine posebno druge je vec bila guzva katastrofa. Ali tada sam bio mladji i volio guzve

Sent from my Mi Note 10 Lite using Tapatalk

Korisnikov avatar
milosnbgd
Drug Član
Drug Član
Garaža: c204, SLK
Lokacija: Beograd
Postovi: 2144
Pridružio se: Uto Sep 20, 2016 2:23 pm

Re: Road trip sa Alfom - 25 dana i 11 zemalja (100+ fotki)

Sub Feb 11, 2023 2:19 pm

Svaka cast, za takve momente se zivi :)
ALFAFORZAITALIA
Korisnikov avatar
Boxa
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Contact:
Garaža: Stelvio QV
Lokacija: Beograd
Postovi: 2965
Pridružio se: Sub Dec 26, 2015 2:40 pm

Re: Road trip sa Alfom - 25 dana i 11 zemalja (100+ fotki)

Sub Feb 11, 2023 3:17 pm

Vrhunski! Ja sam slicno uradio proslo leto od BG do Monaka, preko Slovenije Italije i Francuske :)
Korisnikov avatar
Stromboli
Garaža: Giulia 952 QV
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 997
Pridružio se: Uto Jul 30, 2013 10:06 am

Re: Road trip sa Alfom - 25 dana i 11 zemalja (100+ fotki)

Sub Feb 11, 2023 5:21 pm

Odlicna reportaza i super slike, siguran sam da je bilo uzivanje sa 159 :drink
`...owning an Alfa is a portal...´ - dovoljno receno.
Korisnikov avatar
horvat
Drug Član
Drug Član
Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013
Lokacija: Subotica
Postovi: 1381
Pridružio se: Ned Avg 14, 2016 2:46 am

Re: Road trip sa Alfom - 25 dana i 11 zemalja (100+ fotki)

Sub Feb 11, 2023 10:30 pm

Vrhunski stvarno, Spanija mi nikad nije ni padala na pamet autom, a kamoli jos ovoliko toga u istoj turi. Super putovanje, iskustvo i lepe fotke! :) :)
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7545
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Road trip sa Alfom - 25 dana i 11 zemalja (100+ fotki)

Sub Feb 11, 2023 10:48 pm

Lagao bih, ako bih rekao da sam procitao sve, ali ovako letimicno, vrh, svaka cast :gr8:
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
Falcon037
predsednik kluba
predsednik kluba
Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo
Lokacija: Beograd
Postovi: 4953
Pridružio se: Čet Jan 19, 2012 1:16 am

Re: Road trip sa Alfom - 25 dana i 11 zemalja (100+ fotki)

Sub Feb 11, 2023 11:28 pm

Svaka čast za putopis, ozbiljna kilometraža i iskustvo :)
Korisnikov avatar
mmario73
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Garaža: 159 SW 2.0
Mito 1.4 TB
Lokacija: Čoka - Senta
Postovi: 564
Pridružio se: Uto Dec 18, 2018 7:16 am

Re: Road trip sa Alfom - 25 dana i 11 zemalja (100+ fotki)

Ned Feb 12, 2023 12:18 am

Pročitao i odgledao, hrabro ste ovo izplanirali, a verujem odlično se proveli. Hvala na putopisu i dobrim fotkama..
Korisnikov avatar
darko qv
Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Lokacija: Sutomore
Lokacija: Sutomore
Postovi: 4628
Pridružio se: Pet Okt 30, 2009 10:06 am

Re: Road trip sa Alfom - 25 dana i 11 zemalja (100+ fotki)

Ned Feb 12, 2023 7:29 am

Svaka cast.Bas odlicno putovanje.Masa km je za vama.Svaka cast jos jednom.
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
Korisnikov avatar
mirdza
Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB
Lokacija: Katowice
Lokacija: PL/BL
Postovi: 687
Pridružio se: Čet Avg 20, 2009 8:02 pm

Re: Road trip sa Alfom - 25 dana i 11 zemalja (100+ fotki)

Ned Feb 12, 2023 11:53 am

Super iskustvo.
R4T
Korisnikov avatar
High
Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm TI ('11)
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 55
Pridružio se: Sub Sep 05, 2020 10:00 pm

Re: Road trip sa Alfom - 25 dana i 11 zemalja (100+ fotki)

Ned Feb 12, 2023 2:34 pm

Hvala na lepim komentarima! Drago mi je da vam se svideo putopis. :arflag
Korisnikov avatar
boki76
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Alfa Romeo Giulietta Rosska 1.6 jtdm 2014.
Ex 147 1.9jtd 2003.
Lokacija: Beograd
Postovi: 1546
Pridružio se: Uto Apr 12, 2011 10:58 pm

Re: Road trip sa Alfom - 25 dana i 11 zemalja (100+ fotki)

Ned Feb 12, 2023 5:59 pm

Sve je vec receno, mogu samo da vam zavidim. Svaka cast na sebi priredjenom uzitku i sto te nije mrzelo da to ovako lepo preneses i dokumentujes nama!
Korisnikov avatar
High
Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm TI ('11)
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 55
Pridružio se: Sub Sep 05, 2020 10:00 pm

Re: Road trip sa Alfom - 25 dana i 11 zemalja (100+ fotki)

Pon Feb 13, 2023 2:24 am

boki76 napisao:
Ned Feb 12, 2023 5:59 pm
sto te nije mrzelo da to ovako lepo preneses i dokumentujes nama!
Ma kakvi, bilo mi je zadovoljstvo! :arflag
Korisnikov avatar
b0jan
Garaža: Alfa Romeo 159 TBi Ti Q2
Lokacija: Kotor
Lokacija: Kotor
Postovi: 1624
Pridružio se: Pet Avg 09, 2013 8:47 pm

Re: Road trip sa Alfom - 25 dana i 11 zemalja (100+ fotki)

Sre Feb 15, 2023 8:29 am

Stvarno svaka cast !!!
Korisnikov avatar
Alfanatic
Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Postovi: 6613
Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm

Re: Road trip sa Alfom - 25 dana i 11 zemalja (100+ fotki)

Sre Feb 15, 2023 12:11 pm

Sjajna avantura i više nego adekvatan opis :gr8: Naporno, ali kad se podvuče crta sigurno je da ostaju vrhunske uspomene. Užitak je bio sve ovo iščitati i propratiti iz ugla čitaoca.

P.S. Ne bi bilo pametno da ovo pokažem svojoj polovini :lol:
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
Korisnikov avatar
boki76
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Alfa Romeo Giulietta Rosska 1.6 jtdm 2014.
Ex 147 1.9jtd 2003.
Lokacija: Beograd
Postovi: 1546
Pridružio se: Uto Apr 12, 2011 10:58 pm

Re: Road trip sa Alfom - 25 dana i 11 zemalja (100+ fotki)

Sre Feb 15, 2023 5:26 pm

Alfanatic napisao: P.S. Ne bi bilo pametno da ovo pokažem svojoj polovini :lol:
I ja cutim, nista ne pokazujem, ionako me pita stalno kad ce ovi tvoji za Milano a ne na Srebrno jezero :lol:
Korisnikov avatar
Alfanatic
Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Postovi: 6613
Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm

Re: Road trip sa Alfom - 25 dana i 11 zemalja (100+ fotki)

Sre Feb 15, 2023 6:42 pm

hahaha
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
Korisnikov avatar
High
Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm TI ('11)
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 55
Pridružio se: Sub Sep 05, 2020 10:00 pm

Re: Road trip sa Alfom - 25 dana i 11 zemalja (100+ fotki)

Čet Feb 16, 2023 4:20 pm

Hvala svima još jednom, da ne citiram svakog pojedinačno, citiraću samo Alfanatic-a...
Alfanatic napisao:
Sre Feb 15, 2023 12:11 pm
Naporno, ali kad se podvuče crta sigurno je da ostaju vrhunske uspomene.
... sumirano je baš ovako kako si napisao - bilo je izazovno, a iskustvo i uspomene posle ovakvog putovanja nemaju cenu. :arflag
Korisnikov avatar
Alfanatic
Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Postovi: 6613
Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm

Re: Road trip sa Alfom - 25 dana i 11 zemalja (100+ fotki)

Čet Feb 16, 2023 10:47 pm

Pitanje je skroz indiskretno i apsolutno ću razumeti ako ne želiš da odgovoriš, mada možeš i onako odokativno - potpuno ti na volju! A pitanje je koliko otprilike izađe jedna ovakva avantura za dvoje ljudi, sve u paketu? Ne mogu ni okvirno da procenim jer nisam planer ni klasičnih porodičnih letovanja, ali koliko god da je izašlo siguran sam da i vredi ;)

I samo da dodatno naglasim da sam sada već previše mator za neke slične potencijalne avanture, tako da je u pitanju čista radoznalost!
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
Korisnikov avatar
Boxa
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Contact:
Garaža: Stelvio QV
Lokacija: Beograd
Postovi: 2965
Pridružio se: Sub Dec 26, 2015 2:40 pm

Re: Road trip sa Alfom - 25 dana i 11 zemalja (100+ fotki)

Čet Feb 16, 2023 11:02 pm

ViaMichelin sajt poprilicno tacno racuna troskove puta, od lokacije do lokacije, gorivo putarine itd

Povratak na “Nostri Viaggi”