Felnson style... :P
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Felnson style... :P
pa da jedna se gadja ali sta ako se desi ovako, gornja se gadja ali i ove ostale se preklapaju, kako god da okreces ista je prica , doduse pitanje koji je raspon rupa ovde ali to i ne menja stvar previse
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Felnson style... :P
fina felna, kopija ove http://www.netcarshow.com/alfa_romeo/19 ... per_02.htm
jedna rupa se u svakom slucaju preklapa ali su problem ostale kako ce da se gadjaju ali ako si probao sablon i moze onda ok
jedna rupa se u svakom slucaju preklapa ali su problem ostale kako ce da se gadjaju ali ako si probao sablon i moze onda ok
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Felnson style... :P
evo je varijanta 4-5
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
Re: Felnson style... :P
ovo je super varijanta kad imas 4x98 i pravis 5x98 bez problema, ili 4x100 a pravis 5x100 jer se jedan sraf sa raspona 4 koristiti i za raspon 5 - u istoj su osi.
u mom slucaju necu moci da koristim zajednicki sraf jer ovaj 5-ti izlazi za 6mm iz ose (centar - centar) ka spoljnoj ivici.
a bice tesko i naci imbus srafove 12x1.25 sa 10.9 cvrstocom ili jace. to moze biti problem
moze i ovako ali onda moram da radim zagato karoseriju!
p.s. to su te replike!
u mom slucaju necu moci da koristim zajednicki sraf jer ovaj 5-ti izlazi za 6mm iz ose (centar - centar) ka spoljnoj ivici.
a bice tesko i naci imbus srafove 12x1.25 sa 10.9 cvrstocom ili jace. to moze biti problem
moze i ovako ali onda moram da radim zagato karoseriju!
p.s. to su te replike!
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Felnson style... :P
da ovo sto sam ja postavio je za isti raspon samo drugaciji broj srafova, nisam obratio paznju, kod tebe zeza sto je dosta veca razlika u rasponu rupa, mozda da je 5x100 pa da se rupa prošlicuje za malo ali 6mm je mnogo, ma menjaj felne ili prepravljaj glavcinu na jedan centralni sraf
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Felnson style... :P
ja sam pokusavao nesto ali nikako da ubodem, uvek se nesto gadja ili maši za malo
Poslednja izmena od OMP u Čet Feb 25, 2010 12:54 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
-
ki
- Drug Član
Post
Re: Felnson style... :P
Evo ga resenje u odnosu na fabricke mere diska, mislim da je sve jasno
Druga varijanta je da se ide sa dvostrukim distancerima i brdom srafova - ne valja zbog ukupne debljine i loseg ofseta + tezina.
Treca varijanta je da se buse dodatne rupe na glavcini, narezuju navoji za dodatno fiksiranje adaptera, sto i nije losa ideja ali ima da se radi.
______________________________
Felnson style
Druga varijanta je da se ide sa dvostrukim distancerima i brdom srafova - ne valja zbog ukupne debljine i loseg ofseta + tezina.
Treca varijanta je da se buse dodatne rupe na glavcini, narezuju navoji za dodatno fiksiranje adaptera, sto i nije losa ideja ali ima da se radi.
______________________________
Felnson style
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
Re: Felnson style... :P
pitanje je samo sta je sigurnije?
4x98 i 4x110 ili 3x98+1mali i 5x110...?
p.s. a ako se 4-ti sraf za distanc usrafi sa unutrasnje strane? recimo 7.5mm, ostaje 7.5mm za brezon za 5-ti sraf na felni! oni ce se sudariti ali ce vrsiti funkciju...
ploca mora biti 15mm
4x98 i 4x110 ili 3x98+1mali i 5x110...?
p.s. a ako se 4-ti sraf za distanc usrafi sa unutrasnje strane? recimo 7.5mm, ostaje 7.5mm za brezon za 5-ti sraf na felni! oni ce se sudariti ali ce vrsiti funkciju...
ploca mora biti 15mm
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Felnson style... :P
kako god okrenes ima posla, sto se sigurnosti tice mislim da mu dodje na isto ili sve sa 4 srafa ili 3+1 pa 5
jel onaj 1 mali sraf standardni koji i sada drzi disk?
sa kojim srafovima planiras ucvrscivanje dostanca za glavcinu, obzirom da je debljina 15mm moras neke sa plitkom glavom da ne bi strcali, mogu oni postojeci fabricki da im se okrati glava, pa ispadne ovako
jel onaj 1 mali sraf standardni koji i sada drzi disk?
sa kojim srafovima planiras ucvrscivanje dostanca za glavcinu, obzirom da je debljina 15mm moras neke sa plitkom glavom da ne bi strcali, mogu oni postojeci fabricki da im se okrati glava, pa ispadne ovako
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
-
ki
- Drug Član
Post
Re: Felnson style... :P
Taj jedan mali je u std dimenziji iz fabricke varijante (ima ih dva, ali se drugi takodje poklapa sa brezonom). Ovde bi najbolje "trcala" varijanta imbusa sa konusnim naslonom - ne verujem da ce biti mesta za ovaj okraceni - ipak je distanc samo 15mm.
Kako god da okrenes, d00pe je pozadi. Prvo sto ce mu trebati je set kvalitetnih srafova i pri tome dovoljno plitkih.
Kako god da okrenes, d00pe je pozadi. Prvo sto ce mu trebati je set kvalitetnih srafova i pri tome dovoljno plitkih.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Felnson style... :P
tesko se nalaze takvi imbusi pa jos u kvalitetu , mislim da bi mogao da se iskoristi pnaj sraf od juga tj keca stari tip ili fice, znas na koje mislim, oni sa kratkom glavom, pa ako se glava jos okrati a i konus je plitak mislim da bi moglo a korak je isti, ne znam samo koliko mora biti mesa na distancu tj tamo gde se srafi sraf koji ga drzi(ako razumes na sta mislim), kontam da je dovoljno jedno 5mm sto znaci da ostaje 10mm za glavu srafa i konus , treba premeriti pa videti, a ako moze da se nadje kvalitetan i adekvatan imbus jos bolje
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
Re: Felnson style... :P
kad pricamo o fiksiranju adaptera za glavcinu ja bi isao na ravno naleganje srafa, ne konusno. zvao sam nekoliko firmi i niko nece da pravi 16 imbus srafova sa korakom 1.25.. tu bi mogao i 12x1.25 sa sestokrakom glavom za kljuc 13 zbog precnika rupe... moze i taj stari plitki od zastave ali bi gledao da nadjem sa manjom glavom (13 ili 15mm)
p.s. mali u varijanti (3+1) je 6mm koliko se secam, ne znam koliko ce on drzati celu pricu...
p.s. mali u varijanti (3+1) je 6mm koliko se secam, ne znam koliko ce on drzati celu pricu...
-
ki
- Drug Član
Post
Re: Felnson style... :P
Sve u svemu:
Ja bih izbusio jos npr dve rupe na disku/glavcini i narezao navoj ili jos bolje, ovu malu bih prosirio dibidus jer ima mesta oko nje koliko hoces.
jesi li zvao Gradac?
JUS M.B1.124 - koji korak rade za njega?
Ja bih izbusio jos npr dve rupe na disku/glavcini i narezao navoj ili jos bolje, ovu malu bih prosirio dibidus jer ima mesta oko nje koliko hoces.
jesi li zvao Gradac?
JUS M.B1.124 - koji korak rade za njega?
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Felnson style... :P
ja se ne bih oslanjao na onaj mali sraf koji sad drzi disk, ipak je on tu samo kako pomocni, on sada nema nikakvu funkciju sem da pridrzava disk dok ga tocak ne stegne
a sto ne bi isao sa konusnom varijantom srafa za fiksiranje distanca, zbog prostora? na tom starom zastavinom srafu mozes da skines konus to ba nije problem ali ja bih ipak ostavio malo konusa, bar par mm da bolje leži i stegne
a sto ne bi isao sa konusnom varijantom srafa za fiksiranje distanca, zbog prostora? na tom starom zastavinom srafu mozes da skines konus to ba nije problem ali ja bih ipak ostavio malo konusa, bar par mm da bolje leži i stegne
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Felnson style... :P
to je najbolje resenje, razbušiš i prorežeš navoj da bude kao i ovi ostali šrafovi kad vec ima mesta i onda su sva 4 srafa "noseća" e sad sto su blizu jedan drugom nema veze bitno je da svi drze jednako, jer kao sto rekoh ovaj mali sada nema nikakvu funkciju plus sto je aluminijumski ili neka meka legura veoma lako sam ga otkinuo kad sam probao da ga odvijem zbog zamene diska, skliznuo kljuc i pojela se glava srafa, jedini nacin da ga odvijem je bio da čukam čekicem i sekacem i posle 2-3 udarca otkinuo se ko da je od plastikekilson napisao: ovu malu bih prosirio dibidus jer ima mesta oko nje koliko hoces.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
Re: Felnson style... :P
zvao sam gradac naravno, ne prave imbus 12mm sa korakom 1.25, pitao ih da li mogu da mi naprave sraf 12x1.25 sa sestougaonom glavom za kljuc 15? NE!
ako radim konus onda moram da stavim sraf 19 zbog mesa samog konusa, ujedno povecavam rupu da bi ih mogao pritegnuti gedorom (na nekih 22mm) a to mi se ne svidja jer ostaje tanki zid pored brezona, zato bi najpre imbus jer on najmanje zauzima mesta oko sebe (oko 16-18mm) i ravno naleganje.
p.s. jel se radi OK-a materijal u cvrstoci 10.9 ili jace? ako rade moglo bi od 15-ice da se nareze navoj po zelji i eto gotovog srafa?
ako radim konus onda moram da stavim sraf 19 zbog mesa samog konusa, ujedno povecavam rupu da bi ih mogao pritegnuti gedorom (na nekih 22mm) a to mi se ne svidja jer ostaje tanki zid pored brezona, zato bi najpre imbus jer on najmanje zauzima mesta oko sebe (oko 16-18mm) i ravno naleganje.
p.s. jel se radi OK-a materijal u cvrstoci 10.9 ili jace? ako rade moglo bi od 15-ice da se nareze navoj po zelji i eto gotovog srafa?
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Felnson style... :P
oni stari srafovi od zastave bi trebalo da su kljuc 17 a imas i od golfa mk1 isto sa plićom glavom i konusom oni su sigurno kljuc 17 bar tako bilo na mom golfu nekad davno, onda bi u tom slucaj rupu sirio na 19mm tako da neces mnogo da otanjis zid do sledece rupe, imbus je prava kombinacija ali gde ga naci???
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
-
ki
- Drug Član
Post
Re: Felnson style... :P
Ne znam kakva je situacija sa srafovima od glave motora - tu bi trebalo da ima i imbus varijanta..?
Btw, kad sam radio srafove za zamajac imao sam slican problem, ali je uzet komplet srafova sa glave pa je navoj radjen valjanjem + pored toga je termicki obradjen. Sve to je bilo sa OK 15 M12 1.25. Ili najbolje od svega je da pakujes srafove od zamajca - taman su dovoljno kratki i jaki (v6 24v) - verovatno imam ja negde 6 kom...!
Trebalo bi da se vidi sta ima wurth
Btw, kad sam radio srafove za zamajac imao sam slican problem, ali je uzet komplet srafova sa glave pa je navoj radjen valjanjem + pored toga je termicki obradjen. Sve to je bilo sa OK 15 M12 1.25. Ili najbolje od svega je da pakujes srafove od zamajca - taman su dovoljno kratki i jaki (v6 24v) - verovatno imam ja negde 6 kom...!
Trebalo bi da se vidi sta ima wurth
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: Felnson style... :P
fiat croma 1.6 motor na glavi ima torex glave i navoj 10x1.25 a 2.0 ima 12x1.25 i duzina oko 140mm
zastava 1.1 ima za kljuc 19 i 12x1.25 i duzinu oko 60-70mm
zastava 1.1 ima za kljuc 19 i 12x1.25 i duzinu oko 60-70mm
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
Re: Felnson style... :P
narucio sam srafove sa omp-ovog izvora ptk arilje... 12x1.25, 12.9 cvrstoca sa 15 glavom od 6mm visine (5mm sestougao + 1mm podloska 17.2 u precniku), a ukupne duzine 34mm (navoj 28mm) - valjani navoj, kaljeni, pocinkovani i to sve za 80 centi za komad. imbusova glava je preduboka (12mm) pa izlazi iz dimenzije...
iznenadio sam se koliko su poslovni, svaka cast kad postoje takve firme!
slede distanci...
iznenadio sam se koliko su poslovni, svaka cast kad postoje takve firme!
slede distanci...
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Felnson style... :P
znaci zavrsio si posao tj deo posla
kontakt firme mi je dao kolega WickerMan aj ja samo preneo
koliko im treba vremena da naprave, aj baci slike kad budu gotovi
kontakt firme mi je dao kolega WickerMan aj ja samo preneo
koliko im treba vremena da naprave, aj baci slike kad budu gotovi
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji