Bezbednost u saobracaju
- alfabg
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd(85 kw)rest. 2004.Remaped
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Mislim da je povecan limit evropskog zapisnika na 200.000 din,skoro su nesto menjali treba proveriti
Show Must Go On
- Veloce
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
- Veloce
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Danas je bio procenitelj iz Dunava,popisali ostecenja.. Uzgred rece mi da je Evropski 50000din,ali da obicno isplacuju i preko toga. Tako da kruzi dezinformacija da je 200000din..
- Zvrle
- Saradnik Uprave
- Garaža: Alfa Romeo 159 SW 1.9 8V 2010 god.
ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v 2003 god. - Lokacija: Breznica
- Lokacija: Homolje
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Ne znam koliki je limit ali rekoh vec da su meni isplatili 135675 bez ikakvih problema, mozda sam mogao da izvucem i vise jer je u izvestaju procenitelja pisalo da postoji mogucnost skrivenih ostecenja koje mogu kasnije da se utvrde( i bilo ih je). Nisam se zalio, bio sam zadovoljan cifrom koju su isplatili
''Alfa Romeo one day.. Alfa Romeo forever''
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
http://www.radiosarajevo.ba/vijesti/reg ... vic/240317
naravno nisu bili vezani tj suvozac nije ni sediste imao, trkacki auto je daleko nebezbedniji od serijskog ako nisi vezan i u opremi .
imao sam par puta prilike da se tako vozim u raznim trkackim kolima drzeci se za rol bar i upiruci nogama gde uspem pa sam tek kasnije sa godinama skontao koji je to rizik a na zalost ovakve slike samo potvrduju to
naravno nisu bili vezani tj suvozac nije ni sediste imao, trkacki auto je daleko nebezbedniji od serijskog ako nisi vezan i u opremi .
imao sam par puta prilike da se tako vozim u raznim trkackim kolima drzeci se za rol bar i upiruci nogama gde uspem pa sam tek kasnije sa godinama skontao koji je to rizik a na zalost ovakve slike samo potvrduju to
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- alfa&omega
- Garaža: Fiat Punto 1.9 JTD
Fiat Coupe 20 VT
Alfa 155 TS 2.0 16V Sport
Alfa 166 2.4 JTD Distinctive
Alfa 147 1.9 JTD Distinctive
Alfa 156 2.5 V6 24V Distinctive - Lokacija: Prijepolje
- Lokacija: Prijepolje
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Simovic se zadesio na pumpi, naisao Mijanovic za gorivo. Zla sudbina i neplanirano putovanje su ucinili i da mu bude zadnje
- Veloce
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Malo pre su javili iz osiguranja da je gotov zapisnik.. Iskreno nisam odusveljen cifrom,tesko da cu se uklopiti.. Sta mi je ciniti ? Prioritet je da mi oni uplate novac i da popravim auto u jednom od servisa sa kojim sam ranije saradjivao..
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Moraš da se žališ da odrade procenu ponovo. Dunav je malo škrt pa mora da se pritegne (pripreti) da bi drešili kesu, jbg "državna" firma.
- Veloce
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Problem je sto su cene delova novih i polovnih skoro jednake,npr. nov far 49000din,polovan 43000din.. Ako stignem otici cu danas do osiguranja,a ako ne onda u ponedeljak..
- Veloce
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Edit: Podigli su cifru za 15-ak % , na konto stanja auta. I kaze da je to-to,tj.sledeca opcija je servis..
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- Nicola Romeo
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW 1.9 150ks '06
--------------------------------
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 115ks '02
--------------------------------
Ex Alfa Romeo 156 SW 2.0TS 16v 155ks '00.
-------------------------------- - Lokacija: Zvezdara
- Lokacija: Beograd
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Nemam nista protiv da stari automobili idu 2 puta na tehnicki, ali da je to normalan tehnicki, a ne aj na valjke 5 sekundi i vozi dalje, uzeli smo pare.
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Ma kako i tamo pišu najmanje je bitno dali vozilo ima 7 ili 17 godina,bitnije je koliko je vlasnik svestan da se vozilo mora redovno održavati. Ovo ako usvoje neće ništa promeniti osim zarade vlasnicima tehničkih pregleda.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
idalje ce se prolaziti na mufte tehnicki kao i do sada pa ce i dalje biti krseva na ulicama sve dok tehnicki ne bude bio rigorozan i stvarno gledaju sta treba da gledaju sto kaze bums a ne da ti samo uzmu pare, ja sam pre za to da panduracija cesce sprovodi akcije kontrole ispravnosti vozila i da sumnjiva vozila salje na vanredne tehnicke, kad bi se to uvelo tipa svakog meseca da krenu i da kontrolisu par dana mozda bi se narod i opametio pa sredjivao i odrzavao kola. Kakve krseve vidjam na ulicama svakodnevno pa to je strasno, ajde sto im ne radi signalizacija kako treba nego su to stvarno krsevi rizicni po okolinu, truli, nakrivljeni, raspadaju se, jedva se vuku, pa taj auto nikako nije mogao regularno da prodje tehnicki, ja razumem da mozda vecina tih ljudi i nema para da sredi auto vec ga koristi u nuzi da se preveze ali isto tako znam i da ima onih nemarnih koji to i ne zele da srede, polazim pre svega od par ljudi koje licno znam, sta da kazem kad je covek do skoro vozio auto (srecom pa je auto otisao na otpad iako je vec godinama bio zreo za to) kome je letva volana bila vezana zicom umesto srafovima, kad kocis auto vuce cas u levo cas u desno nikad isto, to je stvatrno bio uzas a nije covek toliki slepac da ne moze da kupi ispravan auto od bar 1000e znaci ima ludaka i bice ih uvek dok se ne uvedu neke jace kontrole
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- alfa-u-srcu
- Garaža: -
- Alfa Romeo Giulietta Turbo Benzina
-Alfa Romeo 159 TI JTS
-Alfa Romeo 159 JTDm
-Alfa Romeo 33 Boxer Imola Rosso
-BMW E30 coupe Brilliantrot - Lokacija: Lipovica
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Bolje neka poprave raspale puteve, ako se ovo kuda vozimo uopste i moze nazvati putevima.
Rodjen da ne uspem, pa se zato duplo trudim
- Mitar
- Garaža: Alfa Romeo 147 jtd
- Lokacija: Bg
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Kakva su vam iskustva sa dečijim autosedištima veličine 0 i 0+?
Dok je bilo toplije vreme jedva sam vezivao autosedište i to iza suvozača na zadnjoj klupi (kao da mi je tu malo duži pojas). Sad kad je hladnije i kad je beba natruntana, pa još preko nje i neko ćebence, nema šanse da zavežem pojas kako treba, već treba da skinem bebu, zavežem pojas, pa tek onda da je pokrijem. Alfa mi je 2004 godište.
Postoji li mogućnost da se nabavi duži pojas? Gde to uopšte može da se nabavi?
Inače u pašinom golfu se lagano stavi pojas, tako da bi mi duži pojas završio posao.
Dok je bilo toplije vreme jedva sam vezivao autosedište i to iza suvozača na zadnjoj klupi (kao da mi je tu malo duži pojas). Sad kad je hladnije i kad je beba natruntana, pa još preko nje i neko ćebence, nema šanse da zavežem pojas kako treba, već treba da skinem bebu, zavežem pojas, pa tek onda da je pokrijem. Alfa mi je 2004 godište.
Postoji li mogućnost da se nabavi duži pojas? Gde to uopšte može da se nabavi?
Inače u pašinom golfu se lagano stavi pojas, tako da bi mi duži pojas završio posao.
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Vidi po netu ili u nekoj bolje opremljenoj prodavnici auto opreme, imas produzetke za pojas, mislim da su nesto tipa 30cm..
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Mitar
- Garaža: Alfa Romeo 147 jtd
- Lokacija: Bg
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Hvala, to bi trebalo da mi završi posao.
Inače čitam sad savete za što bolje vezivanja pojaseva deci i tamo piše da deca ne bi trebala da se oblače u jakne i ostalo pa tek onda u autosediše. Izgleda sam tu grešio...
Inače čitam sad savete za što bolje vezivanja pojaseva deci i tamo piše da deca ne bi trebala da se oblače u jakne i ostalo pa tek onda u autosediše. Izgleda sam tu grešio...
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Deca ne smeju da budu u jaknama, skafanderima, prslucima i slicno. Ne samo sto su pojasevi kratki, vec isti ne mogu da stegnu dete kako treba kad ima dosta slojeva odece preko. A i ako roditelj uspe da stegne pojas preko jakne, detetu nece biti prijatno.
Inace ja sedista sto sam imao, oba su drzali pojasevi automobila iza. Imalo je i vise nego dovoljno duzine da drze sediste. Samo sediste je imalo svoj pojas koje drzi dete.
Inace ja sedista sto sam imao, oba su drzali pojasevi automobila iza. Imalo je i vise nego dovoljno duzine da drze sediste. Samo sediste je imalo svoj pojas koje drzi dete.
- Mitar
- Garaža: Alfa Romeo 147 jtd
- Lokacija: Bg
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Da, da, to za jakne se odnosi i na pojaseve u autosedištu i na pojaseve u autu. Sad to kontam zašto je oblačenje deteta u debele stvari pre vezivanja pojasa nebezbedno i neću to više raditi.
Izgleda su pojasevi kraći u 147ici nego u 156ici, baš ću da probam kod drugara ovih dana. U svakom slučaju kad beba nije u debelim stvarima može da se uveže auto sedište pojasem kako treba, pa onda sledi utopljavanje preko toga.
Izgleda su pojasevi kraći u 147ici nego u 156ici, baš ću da probam kod drugara ovih dana. U svakom slučaju kad beba nije u debelim stvarima može da se uveže auto sedište pojasem kako treba, pa onda sledi utopljavanje preko toga.
- draganche
- Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v
- Lokacija: Krusevac
- Lokacija: Krusevac
Post
Beba u sedistu treba da bude obucena kao u sobi, pa se onda pokrije cebencetom. Nije to zbog pojaseva vec zbog oblika sedista u kategoriji 0, svako podmetanje cebeta, peskira itd ispod bebe ili oblacenje u skafander ili jaknu, menja geometriju sedista i to moze negativno da utice na polozaj bebe u sedistu. Takodje vazi pravilo za sva sedista iz grupe 0 i 0+ da se beba u istom moze voziti najvise dva sata, a nakon toga napraviti pauzu bar pola sata sa bebom van sedista.
Ja imam sediste, u 155 mi je zadnji pojas maksimalno izvucen i u milimetar se prebaci preko naslona nosiljke da upadne u predvidjeni prorez. Sa bebom u sedistu je skoro pa nemoguce namestiti, mada svi proizvodjaci i kazu da se sediste montira prazno, beba se stavlja posle. Pojas je kod mene skroz nategnut i sediste je fiksno potpuno, u pitanju je nosiljka Bertoni Loreli.
Ja imam sediste, u 155 mi je zadnji pojas maksimalno izvucen i u milimetar se prebaci preko naslona nosiljke da upadne u predvidjeni prorez. Sa bebom u sedistu je skoro pa nemoguce namestiti, mada svi proizvodjaci i kazu da se sediste montira prazno, beba se stavlja posle. Pojas je kod mene skroz nategnut i sediste je fiksno potpuno, u pitanju je nosiljka Bertoni Loreli.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Koliko vidim, u pitanju u 166 i 156...
Pa neko neko posle kaze da je losa pasivna bezbenost u alfama.
Pa neko neko posle kaze da je losa pasivna bezbenost u alfama.
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”