Dobro, ali ako bi se desilo na deonici Bg-Nis kad pocnu da mere, tu bi teoretski moglo. Po zakonu, ne moze da ti se sudi dva puta za isti prekrsaj, ali je pitanje da li bi se ovo tretiralo kao isti prekrsaj.edin napisao:Pa verovatno, dok bi te zaustavio i napisao kaznu, proslo bi dovoljno vremena, dok se stigne do rampe.
Bezbednost u saobracaju
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
- Caca
- Drug Član
- Garaža: GT 2.0 JTS
GTV 2.0 V6 TB
ex GTV 2.0 16v
ex 147 1.9jtd
ex 145 1.6box
ex 33 1.7 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- Nicola Romeo
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW 1.9 150ks '06
--------------------------------
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 115ks '02
--------------------------------
Ex Alfa Romeo 156 SW 2.0TS 16v 155ks '00.
-------------------------------- - Lokacija: Zvezdara
- Lokacija: Beograd
- D_VA
- Garaža: ex 147 1.6 16v
- Lokacija: Valjevo
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Citam komentar ovog Pere, vezan za Valjevo (na linku iznad) pa ne mogu da se otmem utisku.
Covek je upravu 1/1, ali nisu im dosta te kamere koje su postavili na svakom prilazu gradu i svim bitnijim raskrsnicama u centru (koje donose ogromne sume novca na mesecnom nivou) , nego su toliko poceli da ocigledno pune budzet, nekim nebulozama kojih godinama nije bilo, odjendom se krece u kaznjavanje za sve i svasta (postoji naravno par stvari koje su korisne, uticu na bezbednost saobracaja i sl, ali sve ostalo...), uzas kakvi lihvari...
Covek je upravu 1/1, ali nisu im dosta te kamere koje su postavili na svakom prilazu gradu i svim bitnijim raskrsnicama u centru (koje donose ogromne sume novca na mesecnom nivou) , nego su toliko poceli da ocigledno pune budzet, nekim nebulozama kojih godinama nije bilo, odjendom se krece u kaznjavanje za sve i svasta (postoji naravno par stvari koje su korisne, uticu na bezbednost saobracaja i sl, ali sve ostalo...), uzas kakvi lihvari...
- maxy
- Garaža: Giulietta 2.0
Ex Alfa Romeo 147 1.9 jtd - Lokacija: BG
- Lokacija: BG
Post
Da li može ili ne može da se sudi za isto delo dva puta? Ne može, ali je pitanje kako sud shvata konstantno kršenje zakona. Dakle, presretač vas zaustavi, izda prekršajni nalog, vi sednete za volan i opet vozite 160 km/h. Opet kršite zakon.
Konkretno, odgovor na tvoje pitanje bi trebao da glasi - može. Zato što presretač meri trenutnu brzinu, a na naplatnoj rampi se meri prosečna brzina. Takođe, upitno je i to, da li bi isti sudija dobio oba predmeta i da li bi ih i objedinio.
Opet za neke prekršaje ide uplatnica na adresu, a za druge poziv na sud.
Postoji mnogo kombinacija, a ako bi neko voleo da ovo ispita u praksi, neka se javi, da znamo mi ostali
Re: Bezbednost u saobracaju
Posle moje posete sudu u ponedeljak (u svojstvu svedoka) shvatio sam da sudija nema blage veze ni o čemu, uključujući i zakon, čije sam odlomke citirao kao na poetskoj večeri i da se sve svodi na to ko boljeg advokata ima.jerotije napisao:Dobro, ali ako bi se desilo na deonici Bg-Nis kad pocnu da mere, tu bi teoretski moglo. Po zakonu, ne moze da ti se sudi dva puta za isti prekrsaj, ali je pitanje da li bi se ovo tretiralo kao isti prekrsaj.edin napisao:Pa verovatno, dok bi te zaustavio i napisao kaznu, proslo bi dovoljno vremena, dok se stigne do rampe.
Da li može ili ne može da se sudi za isto delo dva puta? Ne može, ali je pitanje kako sud shvata konstantno kršenje zakona. Dakle, presretač vas zaustavi, izda prekršajni nalog, vi sednete za volan i opet vozite 160 km/h. Opet kršite zakon.
Konkretno, odgovor na tvoje pitanje bi trebao da glasi - može. Zato što presretač meri trenutnu brzinu, a na naplatnoj rampi se meri prosečna brzina. Takođe, upitno je i to, da li bi isti sudija dobio oba predmeta i da li bi ih i objedinio.
Opet za neke prekršaje ide uplatnica na adresu, a za druge poziv na sud.
Postoji mnogo kombinacija, a ako bi neko voleo da ovo ispita u praksi, neka se javi, da znamo mi ostali
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Ok, uhvati ga presretac, on posle njega vozi 160 kmh, ali gde je dokaz za to ako ga presretac nije ponovo uhvatio? Po tom principu, za prosecno prekoracenje moze da se pise milion kazni jer se smatra da si konstantno vozio iznad ogranicenja. Nema smisla nikako.
Jos jedno pitanje, ako neko zna: Sta ako vozilo sa stranim tablicama ima folije na staklima? Da li ce i od njega da se trazi atest za ista, cak iako to u zemlji porekla vozila nije obavezno?
Jos jedno pitanje, ako neko zna: Sta ako vozilo sa stranim tablicama ima folije na staklima? Da li ce i od njega da se trazi atest za ista, cak iako to u zemlji porekla vozila nije obavezno?
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Po zakonu da, kao sto i nase ljude smaraju za xenone npr u inostranstvu. Istina oni trebaju da se atestiraju kod nas, ali opet.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Nicola Romeo
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW 1.9 150ks '06
--------------------------------
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 115ks '02
--------------------------------
Ex Alfa Romeo 156 SW 2.0TS 16v 155ks '00.
-------------------------------- - Lokacija: Zvezdara
- Lokacija: Beograd
Post
Što ja nekad popijem, nekima teško je preplivati!!!
Re: Bezbednost u saobracaju
A gde to smaraju za xenone?!?
Što ja nekad popijem, nekima teško je preplivati!!!
- Rik
- Saradnik Uprave
- Garaža: AR 156 1.9 JTD 2005
Renault Clio 1.2 1999 - Lokacija: Beograd
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Pa uglavnom su problem bili xenon sijalice u običnom faru.Ne znam da su nekom ko ima projektore pravili problem.
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Smarali su dosta na Kelebijskom prelazu, prvo sami carinici, posle je bila patrola nakon granice. Bilo je problema i sa projektorima na autima koja su ocigledna da ih nisu imali fabricki, posto i u Madjarskoj isto zahtevaju automatsku nivelaciju i prskalice za farove. Drugu su skoro svaki put rasturali juga dok je imao jednog doradjenog, nije ni vracao tapacirunge na kraju xD
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Ja sam u Nemackoj i Belgiji vidjao bas dosta ćuniranih automobila, sa ksenonima u obicnom faru
- ForestGump
- Garaža: MB W169 A170
- Lokacija: Okolina Grada
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
U Nemačkoj ti automobili sigurno nemaju i sigurno ne mogu da prođu TUV ("tif"). Što naravno ne znači da ih nema u saobraćaju.
Meni su u leto 2013 odbili da daju TUV prvo zbog neispravne metlice na brisaču zadnjeg stakla (?!?!). Baja je obišao oko auta ispred servisa, video metlicu, pokazao mi pukotinu na njoj, fotografisao, napravio zapisnik, zakazao pregled za sledeći utorak, ljubazno se osmehnuo , pozdravio, okrenuo se i otišao. Zamenio sam za svaki slučaj sve tri metlice i čekao sledeći termin za pregled.
Sledeći utorak auto je prošao "pregled napolju" i uteran u servis na kanal. I naravno odbijen sa tehničkog. Prvo zbog fleke od ulja na menjaču. To nije bilo curenje ulja nego neka fleka na zvonu ko zna od kad i od čega. Drugi razlog odbijanja su bile površinski ispucale zaštitne gumice leve i desne spone. Opet baja fotografisao, napisao zapisnik, zakazao za sledeći utorak, pozdravio se i otišao. Spone sam naravno zamenio, menjač obrisao nitro razređivačem i čekao sledeći utorak.
Sledeći utorak auto je prošao pregled "ispred", "na dizalici" , "gasove" , "signalizaciju" i onda uteran na valjke. Sada nisu bile u redu samo vrednosti parkirne (ručne) kočnice u odnosu na propisane za taj auto. Ista priča sa "tifovcem" kao i pre. Do sledećeg pregleda sređene kompletno zadnje kočnice. "Omega A karavan" nazad ima diskove/paknove za radnu kočnicu a u diskovima paknove za ručnu. Ti paknovi i površina unutra su bili loši . Sve je moralo biti zamenjeno.
Sledeći utorak auto je prošao TUV. Tol'ko o Nemačkom tehničkom pregledu iz mog iskustva.
Meni su u leto 2013 odbili da daju TUV prvo zbog neispravne metlice na brisaču zadnjeg stakla (?!?!). Baja je obišao oko auta ispred servisa, video metlicu, pokazao mi pukotinu na njoj, fotografisao, napravio zapisnik, zakazao pregled za sledeći utorak, ljubazno se osmehnuo , pozdravio, okrenuo se i otišao. Zamenio sam za svaki slučaj sve tri metlice i čekao sledeći termin za pregled.
Sledeći utorak auto je prošao "pregled napolju" i uteran u servis na kanal. I naravno odbijen sa tehničkog. Prvo zbog fleke od ulja na menjaču. To nije bilo curenje ulja nego neka fleka na zvonu ko zna od kad i od čega. Drugi razlog odbijanja su bile površinski ispucale zaštitne gumice leve i desne spone. Opet baja fotografisao, napisao zapisnik, zakazao za sledeći utorak, pozdravio se i otišao. Spone sam naravno zamenio, menjač obrisao nitro razređivačem i čekao sledeći utorak.
Sledeći utorak auto je prošao pregled "ispred", "na dizalici" , "gasove" , "signalizaciju" i onda uteran na valjke. Sada nisu bile u redu samo vrednosti parkirne (ručne) kočnice u odnosu na propisane za taj auto. Ista priča sa "tifovcem" kao i pre. Do sledećeg pregleda sređene kompletno zadnje kočnice. "Omega A karavan" nazad ima diskove/paknove za radnu kočnicu a u diskovima paknove za ručnu. Ti paknovi i površina unutra su bili loši . Sve je moralo biti zamenjeno.
Sledeći utorak auto je prošao TUV. Tol'ko o Nemačkom tehničkom pregledu iz mog iskustva.
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Nisu ni u Nemackoj svuda isti po tom pitanju. Naravno ne kazem da moze da se prodje bez auta, ali ako je auto tehnicki ispravan, ne smaraju za modifikacije.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- maxy
- Garaža: Giulietta 2.0
Ex Alfa Romeo 147 1.9 jtd - Lokacija: BG
- Lokacija: BG
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Pazljivo procitaj moj komentar. U opste ne tvrdim da ima smisla, vec upozoravam na posledice. A ako si prethodno kaznjavan za dela protiv bezbednosti u saobracaju da li stvarno mislis da ce sudija da se bavi pravdom u tvom slucaju. Pravo nije isto sto i pravda. Tebi ostaje ili da se dogovoris oko prihvatljive kazne ili da guras slucaj do Strazbura. Tvoj zivot, tvoje vreme i tvoj novac.jerotije napisao:Ok, uhvati ga presretac, on posle njega vozi 160 kmh, ali gde je dokaz za to ako ga presretac nije ponovo uhvatio? Po tom principu, za prosecno prekoracenje moze da se pise milion kazni jer se smatra da si konstantno vozio iznad ogranicenja. Nema smisla nikako.
Jos jedno pitanje, ako neko zna: Sta ako vozilo sa stranim tablicama ima folije na staklima? Da li ce i od njega da se trazi atest za ista, cak iako to u zemlji porekla vozila nije obavezno?
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
@forestgump
Omega A, i cuvene anker platne
Omega A, i cuvene anker platne
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Macola
- Garaža: AR 147 1.6 105
- Lokacija: Zrenjanin
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Dobio sam čestitku u vidu kazne za vožnju žutom trakom. Kada se uključuje sa sajmišta (parking kod Home marketa) odmah nakon par metara nalazi se kamera (na istom mestu gde i znak koji obaveštava da od tog mesta počinje žuta traka). Obzirom da se po zakonu uvek skreće u najbližu traku, a zatim prestrojava tako sam i učinio. Znak i kamera su naravno postavljeni smišljeno samo nekoliko metara od skretanja što praktično znači da je neophodno da se direktno uključi u drugu, a ne prvu najbližu traku.
Prošao sam nekih 5 metara od znaka/kamere i stao (da ne bih vozio žutom trakom) sa uključenim žmigavcem da se prestrojim, što se na četiri snimka koje su mi dostavili savršeno vidi. Na sva četiri snimka nalazim se na istom mestu i vidi se uključen žmigavac.
Jasno mi je da sam, formalno gledano, prekršio zakon, ali isto tako mi je jasno da sa takvom postavkom signalizacije/kamere nije sve kako treba.
Prošao sam nekih 5 metara od znaka/kamere i stao (da ne bih vozio žutom trakom) sa uključenim žmigavcem da se prestrojim, što se na četiri snimka koje su mi dostavili savršeno vidi. Na sva četiri snimka nalazim se na istom mestu i vidi se uključen žmigavac.
Jasno mi je da sam, formalno gledano, prekršio zakon, ali isto tako mi je jasno da sa takvom postavkom signalizacije/kamere nije sve kako treba.
Majstor ti je potpuno u pravu, ali ne govori istinu.
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
- Macola
- Garaža: AR 147 1.6 105
- Lokacija: Zrenjanin
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Nemam nameru da se vadim, već sam platio.
Može bela vodeća linija da bude tu koliko hoće kad je to nebezbedno i u neskladu sa opštijim pravilima.
Taj mali beli znak sa obaveštenjem se ne vidi prilikom uključivanja.
Inače na tvom snimku kamera izgleda mnogo dalje nego što jeste, a to je jedva 10 metara.
Može bela vodeća linija da bude tu koliko hoće kad je to nebezbedno i u neskladu sa opštijim pravilima.
Taj mali beli znak sa obaveštenjem se ne vidi prilikom uključivanja.
Inače na tvom snimku kamera izgleda mnogo dalje nego što jeste, a to je jedva 10 metara.
Majstor ti je potpuno u pravu, ali ne govori istinu.
- bunga bunga
- Garaža: 166
- Lokacija: IN
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
ISPOVEST SAVE OBRADOVIĆA, "LUDOG" VOZAČA SA BRANKOVOG MOSTA: Nisam ja vozio kontra, NEGO SVI OSTALI!
http://informer.rs/vesti/drustvo/371987 ... svi-ostali
http://informer.rs/vesti/drustvo/371987 ... svi-ostali
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Ako je ovo što je napisano njegova izjava onda čovek zreo da trajno bude bez dozvole. Možda i neka ustanova sačuva krevet.
- Kada je noć i ulica je prazna, nema logike da poštujem ograničenje i idem 50 kilometara na sat, već vozim i do 180! Takođe, ne pada mi na pamet da stajem na svako crveno svetlo, naročito na potezu između Pančeva i Beograda. Kada ima pešaka, uvek ih propustim, ali kada ih nema, samo produžim bez obzira na to šta je na semaforu. Tog dana, na Brankovom mostu sam hteo da pošaljem poruku svim ljudima da zapravo oni voze u suprotnom smeru! Nisam ja, kako su me nazivali, "ludak" koji je išao na njih, već su oni išli na mene - kaže Sava.
- tadicd
- Garaža: ex Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW
- Lokacija: Beograd
Post
Bezbednost u saobracaju
Gotivniji clanak nisam odavno procitao
Ne mozemo mi Zemljani da mu sudimo, covek ne priznaje ni Lavrova
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
Ne mozemo mi Zemljani da mu sudimo, covek ne priznaje ni Lavrova
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
- ForestGump
- Garaža: MB W169 A170
- Lokacija: Okolina Grada
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
"On otkriva i da je od malena imao jako težak i traumatičan život, a da mu posebno teško pada i to što mu bivša žena nepravedno brani da viđa svoju decu.
- Odrastao sam u domu za nezbrinutu decu, gde me je jedan vaspitač tukao, mučio i zlostavljao..."
"- Osnovao sam paravojnu jedinicu čiji sam, za sada, jedini član i koja će imati za cilj da brani ovaj narod. Uniformu koju nosim sam dizajnirao sam - kaže Obradović."
No comment...
- Odrastao sam u domu za nezbrinutu decu, gde me je jedan vaspitač tukao, mučio i zlostavljao..."
"- Osnovao sam paravojnu jedinicu čiji sam, za sada, jedini član i koja će imati za cilj da brani ovaj narod. Uniformu koju nosim sam dizajnirao sam - kaže Obradović."
No comment...
- MareKG
- Garaža: Alfa Romeo GT JTDm
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Kakvo crno ostajanje bez dozvole, pravac Laza Lazarević da se skloni sa ulice, takav je i pešaka opasan po okolinu
- maxy
- Garaža: Giulietta 2.0
Ex Alfa Romeo 147 1.9 jtd - Lokacija: BG
- Lokacija: BG
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Zao mi je sto si se upecao. Prica je bila aktuelna pre par godina kada su vozaci masovno kaznjavani na tom mestu. Stekao sam utisak da je na tom mestu namerno postavljena zuta traka nadgledana kamerom kako bi se punio budzet.Macola napisao:Nemam nameru da se vadim, već sam platio.
Može bela vodeća linija da bude tu koliko hoće kad je to nebezbedno i u neskladu sa opštijim pravilima.
Taj mali beli znak sa obaveštenjem se ne vidi prilikom uključivanja.
Inače na tvom snimku kamera izgleda mnogo dalje nego što jeste, a to je jedva 10 metara.