Sve o svemu
- COYG
- Drug Član
- Garaža: 156 8V
- Lokacija: No Problemo
Post
Re: Sve o svemu
Kad smo kod proseravanja... Da bi da skrpim i promenim zadnje solje amorta i zupcasti. Za folije i hromiranu antenu cemo lako.
''Brzina nikada nikog nije ubila, ali iznenadno stanje mirovanja jeste!''
Džeremi Klarkson
Džeremi Klarkson
- Veloce
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
Post
Meni se bas dopao taj sirovi,prljavi,bezobrazni temperament kod Mito
Sad bas gledam podatke sa auto date,Giu je teza 220kg i ima oko 11ks manje po toni. Po papiru je ubrzanje do 100km/h u korist Giu za 0.2s Jeste ona jaca za 15ks i 20nm,ali je nemoguce da ide bolje od Mita. Krajnja brzina mi nije interesantna. Mada,papir trpi sve
@Sauriann @edin bilo bi lepo da je bar 70-80% zanimljiva kao Mito. Ulivanje sigurnosti je ogroman plus.
Nisam vozio Giu nikada,dok Mito 155ks jesam.
Re: Sve o svemu
Cekamo,cekamoalfanatic napisao:Evo ja javljam čim dozvole "prilike"Veloce napisao:E jedno pitanjee vezano za MiTo vs Giulietta,
kakva je razlika u performansama izmednju MiTo 1.4 TB 155ks i Giuliette 1.4 TB MA 170ks ?
Na papiru je vrlo slično, tako kažu fabričke brojke, a u praksi bi trebalo da se performanse osete dosta dramatičnije i sirovije u MiTo. Julka je veća, ušuškanija, izolovanija, brzina se subjektivno teže oseti u većem automobilu, dok MiTo isporučuje svoje prilično neuvijeno i neposredno. Ono što sam u praksi osećao skoro 6 godina bilo je baš sjajno i intenzivno, a u Julki očekujem slično, mada možda izraženo na malo drugačiji način.
Meni se bas dopao taj sirovi,prljavi,bezobrazni temperament kod Mito
Sad bas gledam podatke sa auto date,Giu je teza 220kg i ima oko 11ks manje po toni. Po papiru je ubrzanje do 100km/h u korist Giu za 0.2s Jeste ona jaca za 15ks i 20nm,ali je nemoguce da ide bolje od Mita. Krajnja brzina mi nije interesantna. Mada,papir trpi sve
@Sauriann @edin bilo bi lepo da je bar 70-80% zanimljiva kao Mito. Ulivanje sigurnosti je ogroman plus.
Nisam vozio Giu nikada,dok Mito 155ks jesam.
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Sve o svemu
Ja sam imao xenone bez projektora u 156 dok sam je vozio, ali sa sijalicom H7RC koja je kraca od klasicne i ima neki metal sa jedne strane da ne rasipa svetlost gde ne treba. Farove sam nastelovao cim sam ih ugradio i nisam imao problema sa blicanjem, tako da moze da prodje xenon u obicnom faru uz odgovarajucu sijalicu.
Mene interesuje koja je fora da se vozi sa upaljenim maglinkama kad nema magle, to mi vise smeta od budzenih xenona
Mene interesuje koja je fora da se vozi sa upaljenim maglinkama kad nema magle, to mi vise smeta od budzenih xenona
- MareKG
- Garaža: Alfa Romeo GT JTDm
- Lokacija: Kragujevac
- ForestGump
- Garaža: MB W169 A170
- Lokacija: Okolina Grada
Post
Re: Sve o svemu
Kako se "budži" Alfa:
1) upaljene maglenke +10ks
2) ksenoni +20ks
3) tamna stakla +20ks ...
1) upaljene maglenke +10ks
2) ksenoni +20ks
3) tamna stakla +20ks ...
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Sve o svemu
Srecom, alfa spada medju automobile, sa najmanje takvih vlasnika...
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Baš sam pre par dana komentarisao sa drugarom kako je vrlo interesantno to što Giulietta sa većom masom ima prednost u performansama u odnosu na MiTo od 155 KS. Podaci variraju od sajta do sajta, mada najčešće pronalazim sledeće fabričke:
MiTo 155 KS - 8,0 do 100, 215 km/h, 1145 kg
Giulietta MA 170 TCT - 7,7 do 100, 218 km/h, 1305 kg.
Dakle nije masa veća preko 200 kg već oko 160, ali ni to nije zanemarljivo znajući da masa najviše smeta performansama. Julka to izgleda kompenzuje sa 15 KS i 20 NM više, dok i TCT odradi posao brže od čoveka. Kontam da možda Julka ima malu prednost i u aerodinamici kao veće vozilo (ovo samo nagađam), mada aerodinamika ne igra toliko ulogu kod manjih brzina, gde otpor vazduha nije prevelik. Ostaje mi da vidim i kako funkcioniše taj menjač u praksi. Sve u svemu Julka izgleda kompenzuje tu razliku u masi vrlo uspešno. Naravno, kad se na crtu stavi MiTo QV TCT, prednost ide na njegovu stranu taman koliko je razlika u masi.
Ono što je nemerljivo jeste taj suvjektivni osećaj i ostaje mi da vidim kako sve to izgleda u praksi, mada se mogu kladiti da kod Julke sve to neće delovati toliko sirovo i "bezobrazno", već malo više rafinirano
Re: Sve o svemu
Ma MiTo je toliko zabavno vozilo da mi nije skidao osmeh sa lica - naravno dok ga ne provezem po grbavom putuVeloce napisao:Sad bas gledam podatke sa auto date,Giu je teza 220kg i ima oko 11ks manje po toni. Po papiru je ubrzanje do 100km/h u korist Giu za 0.2s Jeste ona jaca za 15ks i 20nm,ali je nemoguce da ide bolje od Mita. Krajnja brzina mi nije interesantna. Mada,papir trpi sve
Baš sam pre par dana komentarisao sa drugarom kako je vrlo interesantno to što Giulietta sa većom masom ima prednost u performansama u odnosu na MiTo od 155 KS. Podaci variraju od sajta do sajta, mada najčešće pronalazim sledeće fabričke:
MiTo 155 KS - 8,0 do 100, 215 km/h, 1145 kg
Giulietta MA 170 TCT - 7,7 do 100, 218 km/h, 1305 kg.
Dakle nije masa veća preko 200 kg već oko 160, ali ni to nije zanemarljivo znajući da masa najviše smeta performansama. Julka to izgleda kompenzuje sa 15 KS i 20 NM više, dok i TCT odradi posao brže od čoveka. Kontam da možda Julka ima malu prednost i u aerodinamici kao veće vozilo (ovo samo nagađam), mada aerodinamika ne igra toliko ulogu kod manjih brzina, gde otpor vazduha nije prevelik. Ostaje mi da vidim i kako funkcioniše taj menjač u praksi. Sve u svemu Julka izgleda kompenzuje tu razliku u masi vrlo uspešno. Naravno, kad se na crtu stavi MiTo QV TCT, prednost ide na njegovu stranu taman koliko je razlika u masi.
Ono što je nemerljivo jeste taj suvjektivni osećaj i ostaje mi da vidim kako sve to izgleda u praksi, mada se mogu kladiti da kod Julke sve to neće delovati toliko sirovo i "bezobrazno", već malo više rafinirano
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- CoyoteKG
- Garaža: 147 1.9 JTD 116hp
- Lokacija: Novi Sad
Post
Mada i kad sam kupio ovu moju 147, u početku sam imao mišljenje kao ti, ali sada ga prilično menjam iz dana u dan... gde mi čak i ova tema, zadnjih par stranica pomaže u menjanju tog mišljenja.
Re: Sve o svemu
uh... možda je tako nekad bilo, dok nisam bio u alfinim tokovima...edin napisao:Srecom, alfa spada medju automobile, sa najmanje takvih vlasnika...
Mada i kad sam kupio ovu moju 147, u početku sam imao mišljenje kao ti, ali sada ga prilično menjam iz dana u dan... gde mi čak i ova tema, zadnjih par stranica pomaže u menjanju tog mišljenja.
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Sve o svemu
Izvorni ljubitelji alfe ce uvek biti u svom fazonu, s' tim da uvek sa sirenjem klijentele, pokavljuju se raznorazni korisnici...
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Sve o svemu
Mnogo je više alfi sada koje se mogu kupiti za male pare. Otuda i povećan broj spomenutih "korisnika"...
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: Sve o svemu
Ma ne vidim ja tu posebnu kategoriju ili klijentelu,čak i sve manje je xenona u običnim farovima ali što ima raštelovanih farova to nije normalno.Po gradu to i nije neki problem zbog rasvete ali napolju to ubija...
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
- Sava
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170ks
- Lokacija: Beograd
Post
Sve o svemu
Ja bi momentalno ubacio 3-6 meseci oduzimanje dozvole za osobe koje svesno upale duga svetla zato sto su im pregorela oborena.
+ ovo na licu mesta:
[video][/video]
+ ovo na licu mesta:
[video][/video]
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Sve o svemu
hehe ludi kinezi jeste glupo paliti duga svetla kad ti rikne neko oboreno sem ako nisi sam na putu, bolje upaliti maglenke mada i za to ce te kazniti vrv (sem ako nisu u farovima pa panduri ne provale a maglenka svakako manje smeta nego dugo) a realno na 70% danjasnjih kola nije lako zameniti sijalicu na putu, kod vecine nepristupacno ili moras da skidas neki deo pa cak i ceo far da bi zamenio sijalicu tako da ako ti rikne negde usput zez je
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Sava
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170ks
- Lokacija: Beograd
Post
Sve o svemu
Veruj mi da taj kojem svetle duga nije upalio tad kad mu je crklo oboreno. A i uvek ce pandur imati razumevanja ako je crkla usput.
Malo sam brutalan, ali u trenutku bi majmunu ubacio uzarenu H7 sijalicu u oko
Malo sam brutalan, ali u trenutku bi majmunu ubacio uzarenu H7 sijalicu u oko
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Sve o svemu
svaka druga alfa ima tamna stakla, meni je prvo to ćuning smajling bez obzira na korist folija jer 90% ljudi kad kupi auto (alfu) prvo lepi folije, pa cipuje pa neke 17-18ice pa tek onda servisi i bitne stvari, svaka druga ima zmijice i sl. stikere nalepljene ovde ili onde, mene cesto ljudi pitaju sta ti znace te zmijice na krilima, ruze ti auto, svaka druga ima farbana klesta nekom je i to ruzno, itd tako da mozemo da se hvatamo za detalje ali sve se svodi na stvar ukusa nekom je to ciganija nekom ima smisla kao i ovaj xenon sto je nekom smajling, meni licno nije (sem ako nije neka ljubicasto-plava varijanta boje) ali nije ni da ga gotivim nesto mada sa dobro upucanim farom ne bi trebalo da smeta nista vise od nekih prosecno jakih farova na novijim kolima, danas je dosta novih kola koja fabricki imaju jake farove koji meni licno smetaju. ove sa vrljavim farovima da ne komentarisem, vise je njih nego kineskih xenona to garantujemedin napisao:Srecom, alfa spada medju automobile, sa najmanje takvih vlasnika...
Poslednja izmena od OMP u Sre Feb 07, 2018 12:45 pm, izmenjeno 2 puta ukupno.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Sve o svemu
slazem se eto meni pre neku godinu na putu crkla jedna sijalica, nisam provalio dok nisam uvece krenuo nazad , morao sam da stanem na pumpu da kupim i zamenim sijalicu (nekim cudom je nisam imao rezervi iako ih uvek nosim) nahebo sam dok sam je zamenio a neko ladno vreme trnu ruke, sve sam se odrao bem ti i far ko ga napravi onako nabijeno , psovao sve redom od konstruktora koji izmisli far i ceo auto do samog sebe ali jbg glupo je bilo da vozim na dugim ili maglenkama koje uzgred nista i ne bi pomogle bar ne na alfiSava napisao:Veruj mi da taj kojem svetle duga nije upalio tad kad mu je crklo oboreno. A i uvek ce pandur imati razumevanja ako je crkla usput.
Malo sam brutalan, ali u trenutku bi majmunu ubacio uzarenu H7 sijalicu u oko
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Veloce
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
Post
Verovatno nece biti dramaticno,ali daleko od toga da nece biti zanimljivo pogotovo sa TCT
Re: Sve o svemu
Aha TCT je laksi za 60kg od manuelnog,a brzi je za 0.1salfanatic napisao:Ma MiTo je toliko zabavno vozilo da mi nije skidao osmeh sa lica - naravno dok ga ne provezem po grbavom putuVeloce napisao:Sad bas gledam podatke sa auto date,Giu je teza 220kg i ima oko 11ks manje po toni. Po papiru je ubrzanje do 100km/h u korist Giu za 0.2s Jeste ona jaca za 15ks i 20nm,ali je nemoguce da ide bolje od Mita. Krajnja brzina mi nije interesantna. Mada,papir trpi sve
Baš sam pre par dana komentarisao sa drugarom kako je vrlo interesantno to što Giulietta sa većom masom ima prednost u performansama u odnosu na MiTo od 155 KS. Podaci variraju od sajta do sajta, mada najčešće pronalazim sledeće fabričke:
MiTo 155 KS - 8,0 do 100, 215 km/h, 1145 kg
Giulietta MA 170 TCT - 7,7 do 100, 218 km/h, 1305 kg.
Dakle nije masa veća preko 200 kg već oko 160, ali ni to nije zanemarljivo znajući da masa najviše smeta performansama. Julka to izgleda kompenzuje sa 15 KS i 20 NM više, dok i TCT odradi posao brže od čoveka. Kontam da možda Julka ima malu prednost i u aerodinamici kao veće vozilo (ovo samo nagađam), mada aerodinamika ne igra toliko ulogu kod manjih brzina, gde otpor vazduha nije prevelik. Ostaje mi da vidim i kako funkcioniše taj menjač u praksi. Sve u svemu Julka izgleda kompenzuje tu razliku u masi vrlo uspešno. Naravno, kad se na crtu stavi MiTo QV TCT, prednost ide na njegovu stranu taman koliko je razlika u masi.
Ono što je nemerljivo jeste taj suvjektivni osećaj i ostaje mi da vidim kako sve to izgleda u praksi, mada se mogu kladiti da kod Julke sve to neće delovati toliko sirovo i "bezobrazno", već malo više rafinirano
Verovatno nece biti dramaticno,ali daleko od toga da nece biti zanimljivo pogotovo sa TCT
- MareKG
- Garaža: Alfa Romeo GT JTDm
- Lokacija: Kragujevac
Post
Kome udovoljiti na kraju?
Re: Sve o svemu
Onda najače voziti čistu fabriku, mada i tada bi bilo 'Stavi neke 17-18" i obavezno remap'OMP napisao:svaka druga alfa ima tamna stakla, meni je prvo to ćuning smajling bez obzira na korist folija jer 90% ljudi kad kupi auto (alfu) prvo lepi folije, pa cipuje pa neke 17-18ice pa tek onda servisi i bitne stvari, svaka druga ima zmijice i sl. stikere nalepljene ovde ili onde, mene cesto ljudi pitaju sta ti znace te zmijice na krilima, ruze ti auto, svaka druga ima farbana klesta nekom je i to ruzno, itd tako da mozemo da se hvatamo za detalje ali sve se svodi na stvar ukusa nekom je to ciganija nekom ima smisla kao i ovaj xenon sto je nekom smajling, meni licno nije (sem ako nije neka ljubicasto-plava varijanta boje) ali nije ni da ga gotivim nesto mada sa dobro upucanim farom ne bi trebalo da smeta nista vise od nekih prosecno jakih farova na novijim kolima, danas je dosta novih kola koja fabricki imaju jake farove koji meni licno smetaju. ove sa vrljavim farovima da ne komentarisem, vise je njih nego kineskih xenona to garantujemedin napisao:Srecom, alfa spada medju automobile, sa najmanje takvih vlasnika...
Kome udovoljiti na kraju?
- ForestGump
- Garaža: MB W169 A170
- Lokacija: Okolina Grada
Post
4. Stikeri +5KS
Ja zato natenane operem auto iznutra i to mi je užitak kao još + 10KS
I nemojte molim vas da se neko oseća prozvanim - ovo je samo zezanje.
Jer nam se može i jer nam drugi zavide
Re: Sve o svemu
, zaboravio sam još:ForestGump napisao:Kako se "budži" Alfa:
1) upaljene maglenke +10ks
2) ksenoni +20ks
3) tamna stakla +20ks ...
4. Stikeri +5KS
Ja zato natenane operem auto iznutra i to mi je užitak kao još + 10KS
I nemojte molim vas da se neko oseća prozvanim - ovo je samo zezanje.
Jer nam se može i jer nam drugi zavide
- COYG
- Drug Član
- Garaža: 156 8V
- Lokacija: No Problemo
Post
Re: Sve o svemu
Popišaj ga, ništa od toga nemam.
''Brzina nikada nikog nije ubila, ali iznenadno stanje mirovanja jeste!''
Džeremi Klarkson
Džeremi Klarkson
- ForestGump
- Garaža: MB W169 A170
- Lokacija: Okolina Grada
Post
Re: Sve o svemu
MOD EDIT: "pometlano"
Na kraju krajeva, ovo čitaju admini i modovi pa neka "pometlaju" ono što misle da treba.
Na kraju krajeva, ovo čitaju admini i modovi pa neka "pometlaju" ono što misle da treba.
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Sve o svemu
Kolega, ne znam čime si isprovociran, prethodni post je bio potpuno bezazlen. Nespretni pokušaj da u približno pristojan rečnik uviješ to što si napisao, na žalost nije urodio plodom. Smatraj se upozorenim da takvom rečniku, a i stavu, nema mesta na forumu
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- tristatri
- Drug Član
- Garaža: 156 SW 1.9 16V
- Lokacija: Nis
- ForestGump
- Garaža: MB W169 A170
- Lokacija: Okolina Grada
Post
Prihvatam upozorenje kao dobronamerno sa tvoje strane i shvatio sam gde je granica do koje se može ići na ovom forumu. Nadam se dobrom druženju ovde od sada pa ubuduće.
Laku noć svima.
Re: Sve o svemu
Kolega, za tebe bezazlen, za mene provokativan. Sve zavisi kako se protumači nečiji odgovor na sopstveni post. Vrlo sam svesan da smo svi različiti i da različito reagujemo. Zato sam autoru tog posta odgovorio kako sam odgovorio i ponudio opcije koje sam ponudio. I na kraju napisao da vi , moderatori ili administratori nebitno, pobrišete šta treba. Dakle, sve opcije su mi prihvatljive. Vi ste opet na osnovu svog shvatanja pobrisali ono što smatrate da treba da se pobriše. I to je to.ForestGump napisao:ForestGump napisao: I nemojte molim vas da se neko oseća prozvanim - ovo je samo zezanje.ForestGump napisao:MOD EDIT: "pometlano"
Na kraju krajeva, ovo čitaju admini i modovi pa neka "pometlaju" ono što misle da treba.BobanR napisao:Kolega, ne znam čime si isprovociran, prethodni post je bio potpuno bezazlen. Nespretni pokušaj da u približno pristojan rečnik uviješ to što si napisao, na žalost nije urodio plodom. Smatraj se upozorenim da takvom rečniku, a i stavu, nema mesta na forumu
Prihvatam upozorenje kao dobronamerno sa tvoje strane i shvatio sam gde je granica do koje se može ići na ovom forumu. Nadam se dobrom druženju ovde od sada pa ubuduće.
Laku noć svima.