HHO Generatori-Vodonik
- Raca
- Garaža: Alfa Romeo 159 jtdm, 2007 112.000 km
- Lokacija: Beograd
Post
HHO Generatori-Vodonik
Vodonik, tj. HHO, tj. praskavi gas, koji se dobija elektrolizom vode je budućnost.Velike auto kompanije propagiraju tehnologiju za "sagorevanje" Vodonika u ćelijama za proizvodnju struje koja pogoni elektro motore, tj. uvaljuju opet skupe sisteme.
Na internetu se mogu naći na desetine sajtova(ukucajte samo HHO ili HHO Generatori) gde su prikazani razni uređaji za elektrolizu vode, tj. dobijanje HHO gasa, koji se u nekim sistemima ubrizgava u usis vazduha i na taj način se poboljšava sagorevanje goriva a dodatno se pali i izdvojeni vodonik.Navodno se postiže i ušteda goriva i pojačanje snage motora, jer je opšte poznato da nam kroz auspuh izleće u proseku 30% nesagorelog goriva(nesagorelog do kraja).
Postoje i sajtovi koji prikazuju uređaje koji u potpunosti zamenjuju banzin(ukucajte: Stanley Meyer) koji su snimljeni pre 20 godina.Po celom svetu, tj. na svim kontinentima ljudi usavršavaju ove sisteme za elektrolizu i ugrađuju ih u svoje automobile, a nisu potrebne nikakve prepravke motora.Potrebno je kontrolisati mape zbog kontrole O2, a i za to ima dosta šema na netu.
Interesuje me da li neko od članova ima iskustva sa sličnim uređajima, a sve pozivam da se pozabavimo ovom temom.
O magnetnim motorima ćemo kasnije
Pozdrav
Na internetu se mogu naći na desetine sajtova(ukucajte samo HHO ili HHO Generatori) gde su prikazani razni uređaji za elektrolizu vode, tj. dobijanje HHO gasa, koji se u nekim sistemima ubrizgava u usis vazduha i na taj način se poboljšava sagorevanje goriva a dodatno se pali i izdvojeni vodonik.Navodno se postiže i ušteda goriva i pojačanje snage motora, jer je opšte poznato da nam kroz auspuh izleće u proseku 30% nesagorelog goriva(nesagorelog do kraja).
Postoje i sajtovi koji prikazuju uređaje koji u potpunosti zamenjuju banzin(ukucajte: Stanley Meyer) koji su snimljeni pre 20 godina.Po celom svetu, tj. na svim kontinentima ljudi usavršavaju ove sisteme za elektrolizu i ugrađuju ih u svoje automobile, a nisu potrebne nikakve prepravke motora.Potrebno je kontrolisati mape zbog kontrole O2, a i za to ima dosta šema na netu.
Interesuje me da li neko od članova ima iskustva sa sličnim uređajima, a sve pozivam da se pozabavimo ovom temom.
O magnetnim motorima ćemo kasnije
Pozdrav
- cirko83
- Garaža: AR 147 1.6 ts
ex AR 33. 1.5
ex AR 156 1.8ts
Ford Mondeo 2.0 benz - Lokacija: Knjazevac
Post
Re: HHO Generatori-Vodonik
Dobra tema, ali da se razumemo.
Pogon na vodonik i struju je izmišljen još pre više od 30 godina, ali se niko nije smeo usuditi da koristi ove vrste energije jer bi automatski ugasio naftnu industriju. Ko bi koristio i kupovao naftu kad može vodu. Sada, kada će nafta kao nestati za x godina i dižu joj cenu samo nam mažu oči, kao to je novo, izmislio ovaj, izmislio onaj. Premijera, ovo je prvi auto na hibridni pogon, ovaj samo na struju, a nas donele rode i rasli smo na mars. Sve je jasno kao dan, samo treba malo dublje da se razmišlja i čita između redova.
Ovde kod mene je probao to da napravi jedan čovek koji ugrađuje sekvent plin i uspeo je. Nije baš jeftino jer idu neke prohromske ploče velike debljine i ne znam šta još i regulacije itd., ali upalio je motor i radi, a on i nije baš neki vrsni stručnjak. Nije naučna fantastika, prostije je od sus motora.
Pogon na vodonik i struju je izmišljen još pre više od 30 godina, ali se niko nije smeo usuditi da koristi ove vrste energije jer bi automatski ugasio naftnu industriju. Ko bi koristio i kupovao naftu kad može vodu. Sada, kada će nafta kao nestati za x godina i dižu joj cenu samo nam mažu oči, kao to je novo, izmislio ovaj, izmislio onaj. Premijera, ovo je prvi auto na hibridni pogon, ovaj samo na struju, a nas donele rode i rasli smo na mars. Sve je jasno kao dan, samo treba malo dublje da se razmišlja i čita između redova.
Ovde kod mene je probao to da napravi jedan čovek koji ugrađuje sekvent plin i uspeo je. Nije baš jeftino jer idu neke prohromske ploče velike debljine i ne znam šta još i regulacije itd., ali upalio je motor i radi, a on i nije baš neki vrsni stručnjak. Nije naučna fantastika, prostije je od sus motora.
potpis
- ale944
- Contact:
- Garaža: Porsche 944 turbo, Alfa 147 selespeed,Alfa Crosswagon, Panda 0.9
- Lokacija: Beograd
Post
kolika je emisija CO u modernim motorima (jedan od glavnih pokazatelja nepotpunog sagorevanja) ?
Re: HHO Generatori-Vodonik
odakle je ovo opste poznato ?jer je opšte poznato da nam kroz auspuh izleće u proseku 30% nesagorelog goriva(nesagorelog do kraja).
kolika je emisija CO u modernim motorima (jedan od glavnih pokazatelja nepotpunog sagorevanja) ?
http://www.novaspeed.rs ChipTuning
- Raca
- Garaža: Alfa Romeo 159 jtdm, 2007 112.000 km
- Lokacija: Beograd
Post
Re: HHO Generatori-Vodonik
Za podatak o nepotpunom sagorevanju znam još sa fakulteta odavno, a skoro sam tu inf. pokupio sa neta.Pa šta misliš što se ubacuju turbo kompresori u automobile?Da bi se povećala količina ubačenog vazduha i postiglo bolje mešanje vazduha sa gorivom.
Ako dodatno ubacuješ HHO, imaš još više kiseonika plus H.
Ako dodatno ubacuješ HHO, imaš još više kiseonika plus H.
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: HHO Generatori-Vodonik
Jako zanimljiva tema koju pratim vec vise od godinu dana!
Znam i neke ljude koji su eksperimentisali ali u nedostatku vremena i novca stali su sa radom.
Cela fora i prica je u tome koji materijal za ploce( princip anode i katode) u takozvanoj "suvoj" ili "mokroj" celiji, koju vrstu elektrolita ili rastvora koristiti i dodatke protiv mrznjenja-zimi.
1.Znaci....sa sto manje struje koja i nije mala napraviti sto vise gasa koji je mesavina vodonika(eksplozivan gas) i kiseonika(ubrzava i pospesuje sagorevanje).
Cini mi se a skoro da sam soguran da sada ne trazim podatke.....u 1kg ili litri vode ima......1800 lit H i 900 llit O....na normalnom atmosferskom pritisku.
2.Kada se posle bezbroj stotina eksperimenata dodje do idealne kombinacije povrsina i velicina ploca, idealnog rastvora vode (sa sodom bikarbonom a mnogo bolje sa kausticnom sodom) dobije se velika proizvodnja H i O i tek tada sve dobija smisao!
3.Starije generacije motora su idealne za ovu prepravku jer kod njih je usteda velika od 25% pa do 35% kod starih dizel motora. Ovo nije cudno jer ovi stari dizelasi i benzinci su rasipali gorivo dok kod Euro 3 i Euro 4 motora ustede su male skoro beznacajne.
4.Neophodna je elektronika za sve benzince i dizelase koji imaju ECU i lamda sonde a sa tom elektronikom se menjaju podatci koje salje lamda sonda. Zbog cistog kiseonika u smesi, lamda refgistruje siromasnu smesu i trazi vise goriva. Tada elektronika deluje jer ispravlja podatke lamda sonde i dovodi sve u stanje normale gde se ostvaruje usteda u gorivu.
Koga ovo interesuje moze da nadje na netu sve zivo pa i da saradjuje sa ljudima koji su vec daleko odmakli ali da se nenada da ce mu neko reci kako da napravi suvu celiju jer svi su ulozili dosta para pa gledaju nekako da naplate.
evo vam jedan link http://www.hydrogenator.us/
Cini mi se da ima jedan tip iz Lestana koji prodaje za 450E aparaturu.
Znam i neke ljude koji su eksperimentisali ali u nedostatku vremena i novca stali su sa radom.
Cela fora i prica je u tome koji materijal za ploce( princip anode i katode) u takozvanoj "suvoj" ili "mokroj" celiji, koju vrstu elektrolita ili rastvora koristiti i dodatke protiv mrznjenja-zimi.
1.Znaci....sa sto manje struje koja i nije mala napraviti sto vise gasa koji je mesavina vodonika(eksplozivan gas) i kiseonika(ubrzava i pospesuje sagorevanje).
Cini mi se a skoro da sam soguran da sada ne trazim podatke.....u 1kg ili litri vode ima......1800 lit H i 900 llit O....na normalnom atmosferskom pritisku.
2.Kada se posle bezbroj stotina eksperimenata dodje do idealne kombinacije povrsina i velicina ploca, idealnog rastvora vode (sa sodom bikarbonom a mnogo bolje sa kausticnom sodom) dobije se velika proizvodnja H i O i tek tada sve dobija smisao!
3.Starije generacije motora su idealne za ovu prepravku jer kod njih je usteda velika od 25% pa do 35% kod starih dizel motora. Ovo nije cudno jer ovi stari dizelasi i benzinci su rasipali gorivo dok kod Euro 3 i Euro 4 motora ustede su male skoro beznacajne.
4.Neophodna je elektronika za sve benzince i dizelase koji imaju ECU i lamda sonde a sa tom elektronikom se menjaju podatci koje salje lamda sonda. Zbog cistog kiseonika u smesi, lamda refgistruje siromasnu smesu i trazi vise goriva. Tada elektronika deluje jer ispravlja podatke lamda sonde i dovodi sve u stanje normale gde se ostvaruje usteda u gorivu.
Koga ovo interesuje moze da nadje na netu sve zivo pa i da saradjuje sa ljudima koji su vec daleko odmakli ali da se nenada da ce mu neko reci kako da napravi suvu celiju jer svi su ulozili dosta para pa gledaju nekako da naplate.
evo vam jedan link http://www.hydrogenator.us/
Cini mi se da ima jedan tip iz Lestana koji prodaje za 450E aparaturu.
-
ki
- Drug Član
Post
Re: HHO Generatori-Vodonik
Hajde da zakacim jedan odlican odgovor sa CBC-a:
BOOST napisao:Tehnika je patentirana 1915 god u USA i da li iko postavlja pitanje zasto se nije pojavila kao komplement (nadogradnja) kod ni jednog proizvodjaca automobila?
Ovde kod mene postoje izvesno vreme:
http://hhokraft.nya-ebutik.se/
za motor do 3000cm³ je cena 850€ pa do 1300€ za motore do 9000cm³.
Garantuju ustedu pazi sad, od 10-30%. Lova nazad garancija do 30 dana pod uslovom da su oni instalirali uredjaj naplacuju izlaz 3€ na 10km razdaljine od njih a nalaze se na samom severu Svedske.
Elem, recimo da dodju do mene u jusnoj Svedskoj 600€ za izlazak i 400€ za rad.
Daklem, za 2000€ dobicu uredjaj koji je kompletan sa filterom itd.. nema backfire (kao sa plinom) itd itd.. (nemoze da turbo motor) i imam sta?
Da ustedim 2000€ treba da sipam goriva za 20.000€. (jer su se ogradili na OD 10%).
Da napomenem da samo prelaskom na E85 imam 30% finansijskog efekta u zaradi.
Auta se voze inace na gas sa ustedom takodje. Mozda ja sve pogresno vidim jer iz ugla zapada je benzin jeftin, recimo da moze da se uzme 1500L mesecno od prosecne plate te me ni E85 nije stimulisao iz razloga sto je jeftiniji vec samo zbog tuninga.
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
zato ja imam turbo kompressor...
a verovatno zbog toga moj auto radi na 12.5:1 a ne na 14.7:1 kao atmo motori... jer ubacivanje vishe goriva u komoru turbo motora je zbog ustede goriva... a ne zbog hladjenja smese i precavanja knocka i detonacija...
cool... samo mi se rezervoar mnogo brzo prazni pri toj stednji... neverovatno... mora da je to to...
turbine stede benzin i ekonomicniji su od atmo motora...
svasta cu jos procitati na internetu... ali mora da je istina kada je na internetu... zar ne...
sto je hho-a tice... svi bi voleli da verujemo u belog zeca... i da "stick it to the man" ali nece da moze jos uvek...
Re: HHO Generatori-Vodonik
hmm...šta misliš što se ubacuju turbo kompresori u automobile?Da bi se povećala količina ubačenog vazduha i postiglo bolje mešanje vazduha sa gorivom.
zato ja imam turbo kompressor...
a verovatno zbog toga moj auto radi na 12.5:1 a ne na 14.7:1 kao atmo motori... jer ubacivanje vishe goriva u komoru turbo motora je zbog ustede goriva... a ne zbog hladjenja smese i precavanja knocka i detonacija...
cool... samo mi se rezervoar mnogo brzo prazni pri toj stednji... neverovatno... mora da je to to...
turbine stede benzin i ekonomicniji su od atmo motora...
svasta cu jos procitati na internetu... ali mora da je istina kada je na internetu... zar ne...
sto je hho-a tice... svi bi voleli da verujemo u belog zeca... i da "stick it to the man" ali nece da moze jos uvek...
- ale944
- Contact:
- Garaža: Porsche 944 turbo, Alfa 147 selespeed,Alfa Crosswagon, Panda 0.9
- Lokacija: Beograd
Post
posto sam i ja ucio neke skole o gorivima i termickim procesima , zelim da razjasnimo ovaj marketinski trik ljudi koji prodaju HHO uredjaje, i da eliminisemo iz diskusije slicne nebuloze.
cifra reda velicine 30 % se moze odnositi samo na toplotni gubitak kroz izduvne gasove, sto je skroz druga prica od nepotpunog sagorevanja , i predstavlja kolicinu toplote koju motor zbog same prirode procesa i svoje konstrukcije ne moze da pretvori u koristan rad.
gubitak usled nepotpunog sagorevanja je daleko manji, i jedino tu HHO moze da pomogne.
Ne sporim da se sa HHO uredjajima mogu postici neke ustede, ali su daleko manje od onoga sto se reklamira, i skoro beznacajne na savremenim motorima sa kompleksnim konstrukcijama i sistemima upravljanja, gde je sagorevanje dovedeno skoro do savrsenstva.
vise vazduha = mogucnost da se sagori vise goriva = veca specificna snaga.
Re: HHO Generatori-Vodonik
cak ni odavno motori nisu izbacivali 30% zivog goriva na auspuh..Za podatak o nepotpunom sagorevanju znam još sa fakulteta odavno
posto sam i ja ucio neke skole o gorivima i termickim procesima , zelim da razjasnimo ovaj marketinski trik ljudi koji prodaju HHO uredjaje, i da eliminisemo iz diskusije slicne nebuloze.
cifra reda velicine 30 % se moze odnositi samo na toplotni gubitak kroz izduvne gasove, sto je skroz druga prica od nepotpunog sagorevanja , i predstavlja kolicinu toplote koju motor zbog same prirode procesa i svoje konstrukcije ne moze da pretvori u koristan rad.
gubitak usled nepotpunog sagorevanja je daleko manji, i jedino tu HHO moze da pomogne.
Ne sporim da se sa HHO uredjajima mogu postici neke ustede, ali su daleko manje od onoga sto se reklamira, i skoro beznacajne na savremenim motorima sa kompleksnim konstrukcijama i sistemima upravljanja, gde je sagorevanje dovedeno skoro do savrsenstva.
bolje mesanje goriva i vazduha se ostvaruje konstrukcijom sistema ubrizgavanja i geometrijom klipa/komore, a turbo i ostali kompresori su tu iskljucivo zbog povecanja specificne snage motora.Pa šta misliš što se ubacuju turbo kompresori u automobile?Da bi se povećala količina ubačenog vazduha i postiglo bolje mešanje vazduha sa gorivom.
vise vazduha = mogucnost da se sagori vise goriva = veca specificna snaga.
taj O se tacno potrosi za tu kolicinu H koji ubacujes sa njim, a sve to nije se stvorilo samo od sebe nego je motor dodatno opterecen zbog povecene proizvodnje struje koja se koristi da dobijes hho iz h20 itd...Ako dodatno ubacuješ HHO, imaš još više kiseonika plus H.
http://www.novaspeed.rs ChipTuning
- Raca
- Garaža: Alfa Romeo 159 jtdm, 2007 112.000 km
- Lokacija: Beograd
Post
Re: HHO Generatori-Vodonik
Ne vidim razlog za prozivanje i sarkazam ovde.Pošto ima ljudi koji ne znaju zašto se ubacuju turbokompresori u motore, da pojasnim:
Kod motora sa turbokompresorom, vazduh se kompresuje pre ulaska u cilindar tokom postupka usisavanja. Budući da je pod velikim pritiskom, velika masa vazduha ulazi u cilindar, što dovodi do veće efektivnosti pri sagorevanju goriva. Ovo povećava izlaznu snagu motora, dajući više sile i veću brzinu u odnosu na konvencionalne motore, a takođe smanjuje i emisiju izduvnih gasova. Neki dizel motori mogu da se podese da primaju veću količinu vazduha a istu (uobičajenu) količinu goriva, što ne povećava snagu vec rezultuje čistijom emisijom izduvnih gasova.
Ja ću hho generator probati prvo na kosilici za travu, pa na skuteru, pa ako radi, idem dalje.Mora bre da radi
Kod motora sa turbokompresorom, vazduh se kompresuje pre ulaska u cilindar tokom postupka usisavanja. Budući da je pod velikim pritiskom, velika masa vazduha ulazi u cilindar, što dovodi do veće efektivnosti pri sagorevanju goriva. Ovo povećava izlaznu snagu motora, dajući više sile i veću brzinu u odnosu na konvencionalne motore, a takođe smanjuje i emisiju izduvnih gasova. Neki dizel motori mogu da se podese da primaju veću količinu vazduha a istu (uobičajenu) količinu goriva, što ne povećava snagu vec rezultuje čistijom emisijom izduvnih gasova.
Ja ću hho generator probati prvo na kosilici za travu, pa na skuteru, pa ako radi, idem dalje.Mora bre da radi
- ale944
- Contact:
- Garaža: Porsche 944 turbo, Alfa 147 selespeed,Alfa Crosswagon, Panda 0.9
- Lokacija: Beograd
Post
Re: HHO Generatori-Vodonik
ne znam o kom sarkazmu pricas, samo zato smo ti rekli da nisi u pravu za par stvari koje si onako "lupio" ...
http://www.novaspeed.rs ChipTuning
- s3kan
- Garaža: Giulia 2.2 180 AT8 2016, ex 159 2.0 JTDm 2011, ex 147 Selespeed 2001
- Lokacija: Beograd
Post
Re: HHO Generatori-Vodonik
Polu-informed opinion:
Količina električne energije koja je potrebna da pocijepaš vodu na vodonik i kiseonik je definitivno veća od kinetičke energije guranja klipa sagorijevanjem HHO smjese.
Dakle
Ee - El. energija potrebna za elektrolizu
Ep - Energija izgzbljena u procesu (električnim otporom vode, toplota prilikom sagorijevanja HO smjese i ostalo)
Ek - kinetička energija dobijena sagorijevanjem HO mješavine
Ee = Ep + Ek
zaključak Ee > Ek samim tim imaš gubitke, alternator pravi veći gubitak vršeću elektrolizu nego što će paljenje vodonika i kiseonika napraviti koristi - to je stvarna situacija.
Ukoliko je energija potrebna za dobijanje vodonika i kiseonika jednaka kinetičkoj energiji koju proizvode paljenje dobijenih gasova imao bi idealnu situaciju (bez ikakvih gubitaka), a u tom slučaju bi bio na nuli, i bilo bi besmisleno dodavanje novih elemenata u sistem.
I treći scenario
Da je Ee < Ek, onda bi imao klasičan perpetuum mobile.
A to znači 1J struje napravi > 1J kinetičke energije i ako napraviš povratnu spregu da spaljivanjem dobijenih gasova dalje generišeš struju dobijena energija bi težila beskonačnosti (sa ograničenjem koliko možeš vode da isporučiš u sistem).
Elektroliza je hebeno neisplativ posao, potrebno je nekoliko puta više električne energije za dobijanje vodonika iz vode nego što on daje svojim paljenjem, zato se trenutno vodonik vadi iz metana i to je energetski isplativo ali je diskutabilno koliko je komercijalno isplativo.
Bojim se da smo se malo razmazili, dobijamo 34.8 mega džula energije za 122din i to nam je skupo. Nije skupo ljudi, nego smo razmaženi.
'zvinte za dug post.
Količina električne energije koja je potrebna da pocijepaš vodu na vodonik i kiseonik je definitivno veća od kinetičke energije guranja klipa sagorijevanjem HHO smjese.
Dakle
Ee - El. energija potrebna za elektrolizu
Ep - Energija izgzbljena u procesu (električnim otporom vode, toplota prilikom sagorijevanja HO smjese i ostalo)
Ek - kinetička energija dobijena sagorijevanjem HO mješavine
Ee = Ep + Ek
zaključak Ee > Ek samim tim imaš gubitke, alternator pravi veći gubitak vršeću elektrolizu nego što će paljenje vodonika i kiseonika napraviti koristi - to je stvarna situacija.
Ukoliko je energija potrebna za dobijanje vodonika i kiseonika jednaka kinetičkoj energiji koju proizvode paljenje dobijenih gasova imao bi idealnu situaciju (bez ikakvih gubitaka), a u tom slučaju bi bio na nuli, i bilo bi besmisleno dodavanje novih elemenata u sistem.
I treći scenario
Da je Ee < Ek, onda bi imao klasičan perpetuum mobile.
A to znači 1J struje napravi > 1J kinetičke energije i ako napraviš povratnu spregu da spaljivanjem dobijenih gasova dalje generišeš struju dobijena energija bi težila beskonačnosti (sa ograničenjem koliko možeš vode da isporučiš u sistem).
Elektroliza je hebeno neisplativ posao, potrebno je nekoliko puta više električne energije za dobijanje vodonika iz vode nego što on daje svojim paljenjem, zato se trenutno vodonik vadi iz metana i to je energetski isplativo ali je diskutabilno koliko je komercijalno isplativo.
Bojim se da smo se malo razmazili, dobijamo 34.8 mega džula energije za 122din i to nam je skupo. Nije skupo ljudi, nego smo razmaženi.
'zvinte za dug post.
The difference between men and boys is the price of their toys.
- ale944
- Contact:
- Garaža: Porsche 944 turbo, Alfa 147 selespeed,Alfa Crosswagon, Panda 0.9
- Lokacija: Beograd
Post
Re: HHO Generatori-Vodonik
upravo tako.. sagorevanjem vodonika u sus motoru cemo dobiti samo deo energije koju smo potrosili na "cepanje" vode.
jedini benefit je sto ce sagorevanje vodonika pomoci potpunijem sagorevanju osnovnog goriva u cilindru, jer ce se front plamena bolje razviti. sto stariji motor sa losijim sistemom ubrizgavanja , veci je efekat, ali daleko od pomenutih 30%
jedini benefit je sto ce sagorevanje vodonika pomoci potpunijem sagorevanju osnovnog goriva u cilindru, jer ce se front plamena bolje razviti. sto stariji motor sa losijim sistemom ubrizgavanja , veci je efekat, ali daleko od pomenutih 30%
http://www.novaspeed.rs ChipTuning
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: HHO Generatori-Vodonik
Fantastichna diskusija... Skoro ne prochitah ovoliko sjajnih postova u jednom thread-u...
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- freedom
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm2 140KS
ex Alfa Romeo 146 1.6 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: HHO Generatori-Vodonik
Ja pokušao
za sada samo u tegli
Dodavati vodonik u sisteme sa direktnim ubrizgavanjem je malo ozbiljnija tema...
senzori su tu u igri... dodatna elektronikica...
Karburatorski motori su već lakši za probu ali...
nemam karburatorski motor a niko mi ne da da se igram s njegovim autom
[youtube]mteepfHoaFU[/youtube]
za sada samo u tegli
Dodavati vodonik u sisteme sa direktnim ubrizgavanjem je malo ozbiljnija tema...
senzori su tu u igri... dodatna elektronikica...
Karburatorski motori su već lakši za probu ali...
nemam karburatorski motor a niko mi ne da da se igram s njegovim autom
[youtube]mteepfHoaFU[/youtube]
ПОТПИС?! Ма не потписујем ништа!
- Raca
- Garaža: Alfa Romeo 159 jtdm, 2007 112.000 km
- Lokacija: Beograd
Post
Re: HHO Generatori-Vodonik
Ok.Hvala na teorijskoj pomoći u svakom slučaju!
Ipak verujem da postoji način za dobijanje jevtinije i čistije energije od sagorevanja fosilnih goriva.Verujem da se Tesla vozio za "džabaka" još 30-tih godina prošlog veka, a sad, kako je to izvodio, videćemo nadam se.....
Ipak, bacite pogled na sajt i kažite šta mislite: http://hho.movieclipsfree.com/videos_stanley_meyer.htm
HaHaO pozdrav
Ipak verujem da postoji način za dobijanje jevtinije i čistije energije od sagorevanja fosilnih goriva.Verujem da se Tesla vozio za "džabaka" još 30-tih godina prošlog veka, a sad, kako je to izvodio, videćemo nadam se.....
Ipak, bacite pogled na sajt i kažite šta mislite: http://hho.movieclipsfree.com/videos_stanley_meyer.htm
HaHaO pozdrav
- s3kan
- Garaža: Giulia 2.2 180 AT8 2016, ex 159 2.0 JTDm 2011, ex 147 Selespeed 2001
- Lokacija: Beograd
Post
Ja ne kažem da ne bih volio da radi, kažem samo da ne može da radi. Ima ljudi koji bi monogo više uštedili od nas. Npr GSP, zamisli, isplatio bi im se za 3 dana uređaj da ga metnu na autbus. I oni bi ga rado metnuli. Ali ne radi.
A pazi sad, ako ko dokaže da radi, i to recimo potvrdi mašinski fax. Odeš brate u GSP ima da se obogatiš i Đilas orden da ti dodjeli. A tek šta bi bilo kad bi se raščulo kod kamiondžija...
Re: HHO Generatori-Vodonik
Ako već Meyer-a pominjemo.Wikipedia napisao:The water fuel cell is a purported perpetual motion machine invented by American Stanley Allen Meyer (August 24, 1940 – March 21, 1998). He claimed that an automobile retrofitted with the device could use water as fuel instead of gasoline. The fuel cell purportedly split water into its component elements, hydrogen and oxygen. The hydrogen was then burned to generate energy, a process that reconstituted the water molecules. According to Meyer, the device required less energy to perform electrolysis than the minimum energy requirement predicted or measured by conventional science.[1] If the device worked as specified, it would violate both the first and second laws of thermodynamics,[1][2] allowing operation as a perpetual motion machine.[2] Meyer's claims about his "Water Fuel Cell" and the car that it powered were found to be fraudulent by an Ohio court in 1996.
Ja ne kažem da ne bih volio da radi, kažem samo da ne može da radi. Ima ljudi koji bi monogo više uštedili od nas. Npr GSP, zamisli, isplatio bi im se za 3 dana uređaj da ga metnu na autbus. I oni bi ga rado metnuli. Ali ne radi.
A pazi sad, ako ko dokaže da radi, i to recimo potvrdi mašinski fax. Odeš brate u GSP ima da se obogatiš i Đilas orden da ti dodjeli. A tek šta bi bilo kad bi se raščulo kod kamiondžija...
The difference between men and boys is the price of their toys.
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Ja ne baratam formulama i matematikom medjutim verujem da ovaj uredjaj ako je pravilno konstruisan i ako je odabir metala za "anode i katode" optimalan i ako je rastvor-elektrolit adekvatan, donosi korist!
Sigurno ce te reci da kod mene ima puno AKO!
Ljudi su eksperimentima dosli do drasticnog umanjenja potrosnje elektricne energije a povecanja proizvodnje vodonika i kiseonika i to je CINJENICA.
To je isto kao kod sus motora, raznim poboljsanjima iskoriscenost smese je unapredjena nekoloko puta, tako i u elektrolizi stoje stvari!
Ja verujem i dalje da ona razlika energije koja je dobijena sagorevanjem vodonika i dodatnog kiseonika, sabrana sa proizvodnjom elektricne energije iz alternatora kada se koci motorom je dovoljna za pozitivan efekat!
Kako ja to mislim!
1.Potrosnja struje za elektrolizu je konstantna i kolicina proizvedenig gasa je konstantna!
2.Punjenje alternatora je skoro konstantno(potrosaci vuku uvek istu struju bez obzira na obrtaje- svetlo, grejac itd) jer pri vecim obrtajima benzincu treba nesto vise struje dok kod dizelasa nisam siguran...on nema na sta da trosi struju pri radu motora!
3.Sta je sa strujom koja se proizvodi u alternatoru iako je noga na kocnici a ne na gasu jer vozeci nizbrdo alternator i dalje radi, pa voznja na otvorenom putu gde se brzina odrzava sa jako malim stiskom papucice gasa......
Sve ovo bi trebalo ubaciti u matematiku pa dobiti optimalnu formulu po kojoj bi se videlo kako funkcionise!
U ovom slucaju ova formula Ee=Ep+Ek je primenjiva na rad motora iskljucivo na HHO i tu se slazem ali mislim da bi u slucaju SUS motora tu trebalo dodati jos gomilu faktora koje sam gore napisao pa doci do formule kao npr. Ee<Ep+Ek+E2?+E3?+itd
Re: HHO Generatori-Vodonik
HHo generator kolikoja shvatam i vidim nije uredjaj koji ce da totalno zameni fosilno gorivo!s3kan napisao:Polu-informed opinion:
Količina električne energije koja je potrebna da pocijepaš vodu na vodonik i kiseonik je definitivno veća od kinetičke energije guranja klipa sagorijevanjem HHO smjese.
Dakle
Ee - El. energija potrebna za elektrolizu
Ep - Energija izgzbljena u procesu (električnim otporom vode, toplota prilikom sagorijevanja HO smjese i ostalo)
Ek - kinetička energija dobijena sagorijevanjem HO mješavine
Ee = Ep + Ek
zaključak Ee > Ek samim tim imaš gubitke, alternator pravi veći gubitak vršeću elektrolizu nego što će paljenje vodonika i kiseonika napraviti koristi - to je stvarna situacija.
Ukoliko je energija potrebna za dobijanje vodonika i kiseonika jednaka kinetičkoj energiji koju proizvode paljenje dobijenih gasova imao bi idealnu situaciju (bez ikakvih gubitaka), a u tom slučaju bi bio na nuli, i bilo bi besmisleno dodavanje novih elemenata u sistem.
I treći scenario
Da je Ee < Ek, onda bi imao klasičan perpetuum mobile.
A to znači 1J struje napravi > 1J kinetičke energije i ako napraviš povratnu spregu da spaljivanjem dobijenih gasova dalje generišeš struju dobijena energija bi težila beskonačnosti (sa ograničenjem koliko možeš vode da isporučiš u sistem).
Elektroliza je hebeno neisplativ posao, potrebno je nekoliko puta više električne energije za dobijanje vodonika iz vode nego što on daje svojim paljenjem, zato se trenutno vodonik vadi iz metana i to je energetski isplativo ali je diskutabilno koliko je komercijalno isplativo.
Bojim se da smo se malo razmazili, dobijamo 34.8 mega džula energije za 122din i to nam je skupo. Nije skupo ljudi, nego smo razmaženi.
'zvinte za dug post.
Ja ne baratam formulama i matematikom medjutim verujem da ovaj uredjaj ako je pravilno konstruisan i ako je odabir metala za "anode i katode" optimalan i ako je rastvor-elektrolit adekvatan, donosi korist!
Sigurno ce te reci da kod mene ima puno AKO!
Ljudi su eksperimentima dosli do drasticnog umanjenja potrosnje elektricne energije a povecanja proizvodnje vodonika i kiseonika i to je CINJENICA.
To je isto kao kod sus motora, raznim poboljsanjima iskoriscenost smese je unapredjena nekoloko puta, tako i u elektrolizi stoje stvari!
Ja verujem i dalje da ona razlika energije koja je dobijena sagorevanjem vodonika i dodatnog kiseonika, sabrana sa proizvodnjom elektricne energije iz alternatora kada se koci motorom je dovoljna za pozitivan efekat!
Kako ja to mislim!
1.Potrosnja struje za elektrolizu je konstantna i kolicina proizvedenig gasa je konstantna!
2.Punjenje alternatora je skoro konstantno(potrosaci vuku uvek istu struju bez obzira na obrtaje- svetlo, grejac itd) jer pri vecim obrtajima benzincu treba nesto vise struje dok kod dizelasa nisam siguran...on nema na sta da trosi struju pri radu motora!
3.Sta je sa strujom koja se proizvodi u alternatoru iako je noga na kocnici a ne na gasu jer vozeci nizbrdo alternator i dalje radi, pa voznja na otvorenom putu gde se brzina odrzava sa jako malim stiskom papucice gasa......
Sve ovo bi trebalo ubaciti u matematiku pa dobiti optimalnu formulu po kojoj bi se videlo kako funkcionise!
U ovom slucaju ova formula Ee=Ep+Ek je primenjiva na rad motora iskljucivo na HHO i tu se slazem ali mislim da bi u slucaju SUS motora tu trebalo dodati jos gomilu faktora koje sam gore napisao pa doci do formule kao npr. Ee<Ep+Ek+E2?+E3?+itd
- s3kan
- Garaža: Giulia 2.2 180 AT8 2016, ex 159 2.0 JTDm 2011, ex 147 Selespeed 2001
- Lokacija: Beograd
Post
Re: HHO Generatori-Vodonik
@alfamen
Prvo da razjasnimo da se ne smatram uopšte stručnjakom za mehaniku i fiziku. Ali mislim da je nemoguće sa takvim uređajem (čist HHO ili ovaj koji ti pominješ gdje je HHO samo dodatak konvencionalnom motoru na naftni derivat) postići pozitivan energetski bilans, tj. da ti kinetička energija na radilici bude veća od energije potrošene na elektrolizu.
Ova moja pretpostavka se temelji na sledećem(čist HHO ne uzimam u obzir jer mislim da smo se složili da bi to bilo perpetuum mobile, nego sad gledamo HHO kao aditiv):
1. Dizel i benzin su ugljeni hidrati, dakle C i H, u standardnoj varijanti sa dodatim kiseonikom ugljeni hidrati daju okside ugljenika i vodenu paru. E sad ako dodaš još H i O, ako je sagorijevanje benzina idealno onda dodati H i O nema sa čime da sagori nego sam, tako da imaš istu stvar kao i u situaciji sa čistim HHO. A druga varijanta bi bila da se poboljša sagorijevanje pošto nije perfektno. E sad koliko se tu može dobiti pozivam nekog hemičara da nam pomogne. A možeš i sam to da iznjuškaš po netu, nije to neka tajna. A tvrdim da se dobija manje od uloženog.
2. Follow the money! Onaj primjer sa GSP-om što sam već naveo. Da radi koristilo bi se. Da je iko ikada otkrio jeftiniji način transporta koristio bi se. Pogledaj dizel motor ili naizmjeničnu struju. Dizela su vjerovatno ubili, a Teslu pokušali da sjebu na sve načine, ipak ekonomija na kraju uvijek pobijedi. A ovo je stara ideja do sada bi pobijedila da radi.
3. Nema veze što ne znam fiziku ako znam kako rade prevare. Ljudski mozak je patern seeking mašina i često će da izabere teoriju zavjere nego da nema teoriju. (što bi rekao Kristofer Hičens). Ovo meni zvuči isto kao vitamin B17 kao lijek protiv raka, telepatija, vidovnjaštvo, Milan tarot i tako to.
I da, slažem se da je elektroliza usavršena, samo mislim da nije dovoljno, tačnije mislim da neće nikad dovoljno biti usavršena.
Na kraju ne škodi da se proba, naučićeš nešto sigurno. Mislim da bi bilo dobro probati sa sve naučnom analizom i izvesti zaključke. Bila bi to sigurno dobra publikacija, da ljudi rasčiste jednom sa tim. Moglo bi da bude čak i neka master teza na faxu.
Prvo da razjasnimo da se ne smatram uopšte stručnjakom za mehaniku i fiziku. Ali mislim da je nemoguće sa takvim uređajem (čist HHO ili ovaj koji ti pominješ gdje je HHO samo dodatak konvencionalnom motoru na naftni derivat) postići pozitivan energetski bilans, tj. da ti kinetička energija na radilici bude veća od energije potrošene na elektrolizu.
Ova moja pretpostavka se temelji na sledećem(čist HHO ne uzimam u obzir jer mislim da smo se složili da bi to bilo perpetuum mobile, nego sad gledamo HHO kao aditiv):
1. Dizel i benzin su ugljeni hidrati, dakle C i H, u standardnoj varijanti sa dodatim kiseonikom ugljeni hidrati daju okside ugljenika i vodenu paru. E sad ako dodaš još H i O, ako je sagorijevanje benzina idealno onda dodati H i O nema sa čime da sagori nego sam, tako da imaš istu stvar kao i u situaciji sa čistim HHO. A druga varijanta bi bila da se poboljša sagorijevanje pošto nije perfektno. E sad koliko se tu može dobiti pozivam nekog hemičara da nam pomogne. A možeš i sam to da iznjuškaš po netu, nije to neka tajna. A tvrdim da se dobija manje od uloženog.
2. Follow the money! Onaj primjer sa GSP-om što sam već naveo. Da radi koristilo bi se. Da je iko ikada otkrio jeftiniji način transporta koristio bi se. Pogledaj dizel motor ili naizmjeničnu struju. Dizela su vjerovatno ubili, a Teslu pokušali da sjebu na sve načine, ipak ekonomija na kraju uvijek pobijedi. A ovo je stara ideja do sada bi pobijedila da radi.
3. Nema veze što ne znam fiziku ako znam kako rade prevare. Ljudski mozak je patern seeking mašina i često će da izabere teoriju zavjere nego da nema teoriju. (što bi rekao Kristofer Hičens). Ovo meni zvuči isto kao vitamin B17 kao lijek protiv raka, telepatija, vidovnjaštvo, Milan tarot i tako to.
I da, slažem se da je elektroliza usavršena, samo mislim da nije dovoljno, tačnije mislim da neće nikad dovoljno biti usavršena.
Na kraju ne škodi da se proba, naučićeš nešto sigurno. Mislim da bi bilo dobro probati sa sve naučnom analizom i izvesti zaključke. Bila bi to sigurno dobra publikacija, da ljudi rasčiste jednom sa tim. Moglo bi da bude čak i neka master teza na faxu.
The difference between men and boys is the price of their toys.
- s3kan
- Garaža: Giulia 2.2 180 AT8 2016, ex 159 2.0 JTDm 2011, ex 147 Selespeed 2001
- Lokacija: Beograd
Post
Re: HHO Generatori-Vodonik
@alfamen
Izvini izbrbljah se a i ne odgovorih ti pošteno
Ovo što kažeš
I poslednja na tu temu. Iščitaj ovu priču sa linka dole.
http://www.aardvark.co.nz/hho.shtml
Izvini izbrbljah se a i ne odgovorih ti pošteno
Ovo što kažeš
To je priličan problem, gasa imaš isto i na leru i na 6K obrtaja uzbrdo, tako da se ideja dodatno komplikuje1.Potrosnja struje za elektrolizu je konstantna i kolicina proizvedenig gasa je konstantna!
Nije baš da potrošači uvijek vuku istu struju, ako imaš neki auto sa karburatorom i obrtomjerom, gledaj u obrtomjer i upali svjetla, vidćeš da obrtaji blago padnu. Svjetla povuku oko 120W, a motor na leru pravi (lupam) 5KW, sad 120W nije mnogo, ali je primjetno. Teoretski manje ćeš da trošiš ako voziš bez svjetala.2.Punjenje alternatora je skoro konstantno(potrosaci vuku uvek istu struju bez obzira na obrtaje- svetlo, grejac itd) jer pri vecim obrtajima benzincu treba nesto vise struje dok kod dizelasa nisam siguran...on nema na sta da trosi struju pri radu motora!
Pa prosto, na nizbrdici ćeš manje da pritišćeš kočnicu, jer te alternator blago koči a na ravnom ćeš blago jači gas morati da daš. E sad kad ideš nizbrdo ako ne skladištiš negdje proizvedeni gas onda ga džaba praviš.3.Sta je sa strujom koja se proizvodi u alternatoru iako je noga na kocnici a ne na gasu jer vozeci nizbrdo alternator i dalje radi, pa voznja na otvorenom putu gde se brzina odrzava sa jako malim stiskom papucice gasa......
I poslednja na tu temu. Iščitaj ovu priču sa linka dole.
http://www.aardvark.co.nz/hho.shtml
The difference between men and boys is the price of their toys.
- Raca
- Garaža: Alfa Romeo 159 jtdm, 2007 112.000 km
- Lokacija: Beograd
Post
Re: HHO Generatori-Vodonik
Ljudi, ja sam rešio da napravim HHO generator od filtera za vodu, sa 5 inox ploča (Actako Zemun ima limove jeftino), bablerom...To ću da probam na placu najpre na kosilici za travu uz pomoć punjača za akumulator, a ako to radi, onda prelazim na stari tomos automatik, pa na ženinu Corsu
Svašta sam video na netu i hoću da probam, više što sam radoznao nego iz ekonomskih razloga. Ne žurim, a kada to napravim snimiću da svi vide.
Pomozi Bože
Svašta sam video na netu i hoću da probam, više što sam radoznao nego iz ekonomskih razloga. Ne žurim, a kada to napravim snimiću da svi vide.
Pomozi Bože
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: HHO Generatori-Vodonik
Danas sam video na sajmu bas o ovome, ugradjeno u corsu cini mi se i lik objasnjavao kako radi. Kaze usteda u gorivu je 10-30% a cena uredjaja 220eur.
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: HHO Generatori-Vodonik
Nude mi da ugradjujem njihov uredjaj, po onome što sam pročitao i čuo na brzinu, malo sam skeptik.
- s3kan
- Garaža: Giulia 2.2 180 AT8 2016, ex 159 2.0 JTDm 2011, ex 147 Selespeed 2001
- Lokacija: Beograd
Post
Re: HHO Generatori-Vodonik
Očigledno niko nije pogledao link koji sam postavio.
Tako da evo ga opet
http://www.aardvark.co.nz/hho.shtml
A evo ga i dokaz, koga smara da čita od kulina bana.
http://www.aardvark.co.nz/hho_fraud.shtml
Tako da evo ga opet
http://www.aardvark.co.nz/hho.shtml
A evo ga i dokaz, koga smara da čita od kulina bana.
http://www.aardvark.co.nz/hho_fraud.shtml
The difference between men and boys is the price of their toys.
- Raca
- Garaža: Alfa Romeo 159 jtdm, 2007 112.000 km
- Lokacija: Beograd
Post
Re: HHO Generatori-Vodonik
Baš me interesuje kakav HHO uređaj taj nudi na sajmu?Zna li neko detalje?