Navak Track Day 2016.
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Navak Track Day 2016.
Zexove kanturine uglavnom imaju snage,al kao i obicno,glava vozaca treba na obradu,ostala na dragu ..radim i na ogibljenju upravo,zadnji amorti spremni,cekam prednje...meni bitnije drugarenje posle navaka nego samo vreme.. Ne zaboraviti sokola falcona,i on bi isproba svoju radilicu opet
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Navak Track Day 2016.
mudroFalcon037 napisao:Ovi iz Fiata su iskusni pa su za test doterali alfe sa rent-a-car Što da akamo njihova kad možemo tuđaOMP napisao:dobro kad vam dali da cepate djuliete do granica...
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Fittipaldi
- Drug Član
- Garaža: KIA Pro Ceed
Z101 mediteran '82 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Navak Track Day 2016.
Ovo postaje veoma zanimljiva tema. Za sada vas samo čitam i skupljam informacije. Za dalje, ko zna!
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Navak Track Day 2016.
Sokolova makina je ozbiljno namunjena, i on moze lepo vreme da napravi.zexmaster gt napisao:Ne zaboraviti sokola falcona,i on bi isproba svoju radilicu opet
- IMSA75
- Osnivač kluba
- Garaža: Giurgia
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Navak Track Day 2016.
156 V6 sa Bilstein amortima je u svakom pogledu ozbiljna sprava za stazu!
Btw, izvestaj sa autopsije mog servo sistema; pacijent je gecrkt. Ne plasite se, to nema veze sa stazom (ona je samo malo ubrzala proces) vec sa spajanjem dve razlicite tehnologije servo upravljaca...
Btw, izvestaj sa autopsije mog servo sistema; pacijent je gecrkt. Ne plasite se, to nema veze sa stazom (ona je samo malo ubrzala proces) vec sa spajanjem dve razlicite tehnologije servo upravljaca...
Nije teško postati alfista jednom, kad postaneš čovek.
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Navak Track Day 2016.
Uf, valjalo bi malo negativnog nagiba pozadi za krivinu
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Navak Track Day 2016.
Na zalost nikako, barem ne jednostavno koliko ja znam Inace to jesam cuo za jednog lika iz okoline SU, da je postavio podloske ispod felne na dva srafa
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Navak Track Day 2016.
niste daleko od istine, na takvim trapovima gde nema mogucnosti stelovanja nagiba postoje posebne podloske koje se podbace pod glavcinu
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
- IMSA75
- Osnivač kluba
- Garaža: Giurgia
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Navak Track Day 2016.
Drugacije se to resava na 75ici
Nije teško postati alfista jednom, kad postaneš čovek.
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Navak Track Day 2016.
Mogu da podelim iskustvo, posle nekih 7 TD-jeva recimo, da su gume jako bitne. Full slick i komercijala su nama amaterima kao nebo i zemlja. Ove godine vozio 2x komercijalu, jednom stare i jednom nove gume. Stare bile ocekivano - stare i potrosene, slab grip. Nove bile prepumpane i neodmascene... Eh sad, posto mi je cilj bio da vozim komercijalu zbog Ring-a, nisam hteo slikove da ujurim. I vreme bilo 1:44:xx. Kada bi slikove instalirao i vozio auto blizu granice, siguran sam da magicnih 1:40 nije daleko, jer Navak je takva staza da ne trazi prebrz auto, vise okretan, barem mislim da je tako. Dokaz - 106 sa 105ks i 1:43:xx na polusliku. Jbg, treba se igrati i probavati...
Light is Right
- IMSA75
- Osnivač kluba
- Garaža: Giurgia
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Navak Track Day 2016.
Realno gledano, jedan setup treba voziti minimum 3 track day-a (u mom slucaju vise jer sam tvrdoglav i mator), pa tek kada vremena postanu konstantna cacnuti nesto...
Iz moje perspektive, osnovne greske su;
Prerano kocenje
Prerano ulazenje u krivinu
Previsok pritisak u pneumaticima (voziti fabricke pritiske i cak malo nize za npr: 5%)
Dobro bi bilo da imate app Race Chrono, zalepite telefon da bude vidljiv kako biste imali orijentaciju o prolaznom vremenu kruga koji ste zavrsili. Race Chrono vam takodje na kraju vise krugova daje podatak o optimalno najbrzem krugu, sabirajuci najbolje prolaze iz svih krugova. Tako mozete "videti" koliko mozete poboljsati vreme.
Npr kod mene;
Najbolji krug: 1:46,171 Optimalni krug na osnovi analize ukupno vozenih krugova: 1:45,150 Kada vam se optimalni i najbrzi krug izjednace, vreme je za cackanje
Takodje u istoj app imate mogucnost "ulaska" u svaki snjimljeni krug gde su ubelezene brzine na odredjenim kapijama...
Iz moje perspektive, osnovne greske su;
Prerano kocenje
Prerano ulazenje u krivinu
Previsok pritisak u pneumaticima (voziti fabricke pritiske i cak malo nize za npr: 5%)
Dobro bi bilo da imate app Race Chrono, zalepite telefon da bude vidljiv kako biste imali orijentaciju o prolaznom vremenu kruga koji ste zavrsili. Race Chrono vam takodje na kraju vise krugova daje podatak o optimalno najbrzem krugu, sabirajuci najbolje prolaze iz svih krugova. Tako mozete "videti" koliko mozete poboljsati vreme.
Npr kod mene;
Najbolji krug: 1:46,171 Optimalni krug na osnovi analize ukupno vozenih krugova: 1:45,150 Kada vam se optimalni i najbrzi krug izjednace, vreme je za cackanje
Takodje u istoj app imate mogucnost "ulaska" u svaki snjimljeni krug gde su ubelezene brzine na odredjenim kapijama...
Nije teško postati alfista jednom, kad postaneš čovek.
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Navak Track Day 2016.
Ne bih da ispadne da izigravam eksperta jer to nisam, ali posmatrajuci tudje snimke i sa Navaka kao i Ade, cini mi se da vecina gresi u liniji koju hvata u krivni kao i nacinu na koji prenosi brzinu kroz nju.
Mozda zvuci preterano, ali nije lose naci neke slike iz vazduha i prostudirati idealne linije u krivini.
Mozda zvuci preterano, ali nije lose naci neke slike iz vazduha i prostudirati idealne linije u krivini.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Navak Track Day 2016.
dzabe strudiranje iz aviona sa klipova ili na igricama dok se ne ode uzivo i oseti staza nema nista, xxx puta dokazano , snimci mogu samo da pomognu u upoznavanju staze sto se kaze da znas gde je levo ali daleko da mogu da te nauce kako da proteras krivinu jer svako ima svoj stil i kod svakog auta je to drugacije pa pitanje sta je idealno, samo uzivo i vezba, vezba, vezba!
i slazem se sa ovim sto laki kaze to je pravi pristup, dok ne uvezbas stazu sa jednim setupom dzabe sva cackanja jer se pogubis pa onda jos gore ovo prenosim iskustva od ljudi koji su takmicari ovde i preko i znam kroz sta i kako su prosli sve, bilo je i onih koji su mislili da su rodjeni za trke i bili najbolji u igricama i najbrzi u gradu a na stazi nisu znali gde je levo ali vremenom se sve to nauci kroz dosta truda i vezbe, samo je pitanje sta ko zeli da postigne
i slazem se sa ovim sto laki kaze to je pravi pristup, dok ne uvezbas stazu sa jednim setupom dzabe sva cackanja jer se pogubis pa onda jos gore ovo prenosim iskustva od ljudi koji su takmicari ovde i preko i znam kroz sta i kako su prosli sve, bilo je i onih koji su mislili da su rodjeni za trke i bili najbolji u igricama i najbrzi u gradu a na stazi nisu znali gde je levo ali vremenom se sve to nauci kroz dosta truda i vezbe, samo je pitanje sta ko zeli da postigne
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Navak Track Day 2016.
Ajmo prijave jos malo pa nestalo ... Dizeli nemojte da zauzimate mesta glupo je
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Navak Track Day 2016.
Zapitah se gde si ti.. Racunao sam i tebe u onih 4,ne brin i
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Navak Track Day 2016.
19/5 prijavljeno/uplaćeno. Uplatite na vreme nemoj posle bude jao ...
Povratak na “Alfa Romeo Klub Srbija i Alfisti / Dešavanja i okupljanja”