Passatinjo B6

Korisnikov avatar
Jurke
Drug Član
Drug Član
Garaža: ex 156 1.8 (2.0) TS
ex 156 1.8 TS
ex 147 1.9 JTDm
ex 156 1.8 TS Polizei
ex 159 Rosso 1.9 JTS
ex 166 Grigio 2.4 MJet
156 1.9 MJet 16V SW
Lokacija: Srbija
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 1540
Pridružio se: Pet Nov 28, 2008 9:43 pm

Passatinjo B6

Ned Apr 22, 2018 5:54 pm

4-ti auto koji predstavljam u ovoj sobi hahaha

Službeni auto na korišćenje 24/7, dobra stara 156 je bila višak usled nemanja potreba za njom. Srećom kod kumašina je otišla pa mi je tu.

Nemam želju da se raspisujem naveliko o ovom autu, čisto da stavim realno kako sam ga ja doživeo i doživljavam, možda nekom i bude od koristi.

U pitanju je 2008-o godište, 2.0 TDI, sa 140 konja i 6 brzina manuelcem.

Oprema nemam pojma koja je i kako se definiše, imam kožni volan i ručicu, veliki displej na dodir (bez navigacije), parking senzore, tempomat, elektro podešavanje mog sedišta, komande na volanu i još ponešto.
Uglavnom što se opreme tiče ja prezadovoljan, mada mi to nije toliko ni bitno koliko stanje auta koji vozim.

Uvezen je sa lepih ~274.000 km na satu, a vozimo se evo skoro ~14.000 km od oktobra. Znači pegla se, nije da stoji, kao i svaki službeni auto.

Od utisaka... pa najveći je taj da je auto prava lađa, jako udoban. Prosto se ljulja kao one stare mečke, takav neki osećaj imam.
U kabini je dobro izolovan, vožnja i boravak su zaista prijatni. Osvetljenje noću prija i ne zamara, sve je na dohvat ruke.
Vožnja do Hanovera ili Torina nije prestavljala problem zaista, udobnost odlična što se mene tiče.
Najveći plus a što nikad ranije nisam imao je tempomat, prava stvar! I parking senzori posebno zbog grada i parkiranja, a za koje sam mislio da su nepotreban fenseraj ali sam se prevario :blush:

Ono što je takođe impresivno je unutrašnji prostor!
Skidam kapu za mesto u kabini, a takođe i u gepeku.
Sedi se udobno, lepo zavaljeno, mesta za noge ima na pretek, ova sedišta su mekana i udobna, ma kao da nije VW.
Kvalitet materijala i uopšte svi sklopovi su zaista visokog kvaliteta i vodilo se računa.
Jedini minus je da tabla cvrčka na pojedinim neravninama, da li je samo do mog primerka u ptanju ne znam, nisam se raspitivao, ali to mi je zasmetalo, kao moja bivša Florida hahaha

Motor... Pa ide jako lepo, preticanja su laka i brza, motor elastičan, a potrošnja između 5,7 i 6 litara koliko sam danas izmerio od čepa do čepa na 995 km pređenih mešovite vožnje.
Za ovu kilažu mislim da je rezultat odličan mora se priznati.
Ne znam da li je ovaj motor onaj problematični, zasad nikakvih problema kuc kuc.
Odaje osećaj pouzdanosti i robusnosti u svakom smislu.
Osećaj za upravljačem srednji, ni penzionerski a ni direktan. Jednostavno nemam ništa posebno da zamerim niti da pohvalim što se toga tiče, baš onako kako treba da bude na ovakvom automobilu.

Rekoh ja ukratko a esej napisah :lol:

Evo koja slika:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Алфа Ромеотик

"Ал' тирјанству стати ногом за врат, довести га к познанију права, то је људска дужност најсветија!" Његош

Povratak na “Automobili Prijatelja”