Vracena nazad i GSI tabla, naravno prokletstvo se nastavilo pa ni na fabrickoj tabli nije izdrzao merac predjene kilometraze vise od par 10tina km xD https://flic.kr/p/2fGZh5Mhttps://flic.kr/p/2fGZgWR
Stavljene racing ( ) matice, usteda 260g Hvala nasoj carini koja je odlucila da naplati 50% od ukupne cene, bas su skromni... https://flic.kr/p/TGBmB1
Farbanje zadnjeg branika opet nije uspelo jer spric git koji sam koristio je reagovao hemijski sa podlogom a posle i sa farbom, tako da su dani pripreme otisli u nepovratno, usled nedostatka vremena jednostavno nisam mogao da spric git gulim pa je bzvz ofarbano, takodje sredjena i ofarbana svetla za tablice: https://flic.kr/p/2gd7Yjyhttps://flic.kr/p/2gd7Kse
Usled nedostatka vremena nisam zavrsio prednji branik kako sam zamislio, pa sam napravio privremeno hladenje za kocnice: https://flic.kr/p/2ghmBSY
Tako da usutini mnogo nedovrsenih planova za ovaj vikend u Kuli, koji se mozda i nece odrzati zbog kise...
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Čet Jun 20, 2019 9:10 pm
od interceptor
Koji si to špric git koristio? Mada je najverovatnije problem u materijalu korišćenom ranije.
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Čet Jun 20, 2019 9:21 pm
od YUgisa
Neki Silco. Ne verujem da je to, zato sto sam uzeo spric git da bih malo olaksao sebi radi umesto epoxi prajmera koji sam prvobitno koristio prosle godine, pa je tako reagovao sa podlogom pa sam ga osmirglao koliko sam mogao, pa onda je reagovao sa prajmerom, pa sam i to osmirglao i onda popizdeo i samo uduvao farbu i opet tamo gde je ostalo spric gita je farba reagovala sa njim. Bukvalno problem nije bio jedino u kontaktu sa gitom.
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Pon Jun 24, 2019 7:49 pm
od YUgisa
Zamenjena sirena posto se stalno pregrebala i obijala da svira kad je potrebno: https://flic.kr/p/2gjm6UX
Bili u Kuli, nazalost pehovi danima pre odlaska su se nastavili i na sam dan plus umor od obaveza su me naterali da ne budem posebno produktivan, pa umesto uvek ciljanih 80-100krugova, odvezeno sam svega 20-25 krugova, nazalost problemi sa ispadanjem kamere iz lezista od G sila (ali uspesno reseno ispadanje kabela iz USB prikljucka sto je bio problem na Miseluku prosle godine) su doveli do toga da imam snimljena samo 4 brza kruga i to iz prvog stinta po vlaznoj stazi. Ipak, nije sve bilo tako lose, auto je mnogo napredovao od prethodnog puta, prosli put sam krenuo sa krugovima od 48+s da bih posle dva manja izletanja i dosta mucenja postavio licni rekord od 44.13s po suvoj stazi. Ovaj put auto koji je mehanicki skoro indentican tadasnjem, samo sa podesenim trapom 95% od toga kako bi trebalo, omogucilo mi da vec prvi brz krug odvezem svega 0.25s sporije od rekorda, a vec u trecem krugu da oborim svoj rekord i spustim na 43.6s. Nazalost vec receni problemi sa kamerom su me sprecili da izmerim vremena po suvom, pa samo iz nekih usputnih krugova sam uspeo spajanjem sektora da vidim da sam konstantno vozio u 43s i niskih 44s i da auto ima potencijal za 43.23s, mada ja verujem da sam mogao da spustim i u 42s da je bilo sve kako treba. Slike sa staze ce biti kad dobijem, za sada samo snimak voznje
Napravljen prohromski nosac za kameru (planirao sam ga za Kulu ali nisam stigao napraviti): https://flic.kr/p/2gksoRK
Nsta bitno, ali ova plocica je nestala pre koju godinu misteriozno i pre neki dan sam je nasao isto tako na radnom stolu, tako da sam morao da obelezim vracanje nazad na auto https://flic.kr/p/2gmyFnRhttps://flic.kr/p/2gmyFgP
Namontirane nove Tigar High Performance gume, usput olaksan auto za ~900g posto je nov vulkanizer puno sposobniji u balansiranju guma nego prethodni. Nije sala, prethodni vulkanizer je potrosio vise od 1kg tegova za 4 tocka, da ne ulazim u sve razloge zbog cega: https://flic.kr/p/2gpHdiKhttps://flic.kr/p/2gpHd8e
Posto fabricka opruga nije mogla da nagura pritisak preko 3.2 bara i pored brdo podloski koje su je sabile vise nego sto je fabricki bila, stavljena tvrdja opruga za probu. Prvo merenje 2.8 bara iako je jedva sabijena, sutra cemo probati 1 podlosku da vidimo kakav je napredak: https://flic.kr/p/2goWKn4
Neki su bili zainteresovani za funkcionisanje alu matica, pa nakon malo koriscenja u saobracaju i na stazi da podelim iskustvo. Ne preporucujem ih za koriscenje u kombinaciji sa celicnim felnama. Mala kontaktna povrsina na konusu dovodi do toga da se haba matica kod celicnih felni i da zbog toga mora da se dotegne 1-2 puta pre nego sto nalegne kako treba. Sa alu felnama posto konus na matici nalegne u potpunosti na konus od felne, nema nikakvih problema, sve se propisano stegne i ostane tako i nakon voznje na stazi.
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Pon Jul 15, 2019 2:16 pm
od YUgisa
Pojavio se neki mali luft na volanu pa sam skinuo da proverim letvu, mislio sam da se mozda ponovo popustila, ali nije, malo sam prestelovao zazor kad na kraju ustanovim da se luft ustvari pojavio u zgloblu kardana volana: https://flic.kr/p/2gqvowi
Dva pitanja:
Jel to roll bar na krovu? i
Otkad to Tigar prodaje protektirane gume?
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Sre Jul 17, 2019 8:24 am
od YUgisa
Jeste, ali nije moj. Ne znam na sta mislis, ako je to komentar zbog tegova na felni, nije do guma nego do vulkanizera.
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Sre Jul 17, 2019 9:52 am
od vojaalfa
Ne ,,bre" gume posle tvoje vožnje izgledaju kao da su bile protektirane msm
malo se gazeći sloj odvojio od ostatka gume.
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Sre Jul 17, 2019 10:34 am
od YUgisa
Kacile su pre u rub pa su bile stanjene u tom delu pa sad kada auto ima normalne nagibe (sa 3.5 smanjeno na 1.9), vise je u kontaktu za asfaltom taj deo gume pa se sad isepalo skroz.