3.0 24v v6 turbo konverzija?
- Ognjen_HN
- Garaža: ex Alfa Romeo 146 1.7 16v ie, Alfa Romeo 164 2.0 8v Nord
- Lokacija: Herceg-Novi
- Lokacija: Herceg-Novi
Post
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
I manje zezancije od bilo koje druge varijante
NE PREKIDAJ ZENU DOK CUTI!
- Gruja
- Garaža: Alfa Romeo 75 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
Naceli smo mnogo lepu temu bre
@Andrej sori, jos malo da offiramo, sta ces kad je slatko
@Ognjen nisam bio siguran da li si znao razliku, pa cisto da napomenem
Elem, ja sam se zanosio na razne nacine sya da radim sa mojim autom, TS 8v Nord takodje.
Posto volim ovaj motor posto poto sam hteo da ga zadrzim ali da bide dosta jaci
Pa sad opcije:
1. Turbo - iako izgleda prosto, nakacis turbo, standalone ecu, izmapiras i eto veselja saznadoh da je zapravo to toliko pipavo da su sanse za uspeh cirka 10%. A pare odose u nepovrat...
Jer na svaku turbo konverziju koju vidis na netu ide jos barem 10 propalih pokusaja koje niko nece da objavi. A da ne pricam o tome ko to ovde moze da uradi... ne zato sto su losi majstori vec jednostavno nemaju prakse sa tim. Ja da im budem "pokusni kunic" ne mogu, finansijski..
2. Kompresor - momenta na pretek ali nista od visokih obrtaja a to necu. Mada, moze biti lakse za montazu, pogotovu ako pricamo Rotrex-u jer je dosta "samostalan" i zahvalan ali i kosta. Nekih 2000+ evra samo on..
3. Atmo tuning - skupo kao otrov za mali dobitak, iz ovog motora moze da se dobije 175-180ks a da je ulicno upotrebljiv, ali za tu zajebanciju treba poceti od cca 700 eura samo za bregaste, pa na to standalone, pa mapiranje, pa.... i ode u nebesa. A ostade na 170-180 konja..
4. Busso - za oko 1000 eura gotov transfer. Dodaj nepredvidjene troskove, papire itd i za nekih 2-2,5 hiljade eto 220+ konja fabricki izdrzljivih. Momenta Kraz-a da prevrnes..
Jos uvek nisam nista uradio, novci jbg ali kad bude samo i jedino V6. Najlakse, siguran dobitak i sto je najvaznije opeobano vise puta!
Eto, my 2 cents
@Andrej sori, jos malo da offiramo, sta ces kad je slatko
@Ognjen nisam bio siguran da li si znao razliku, pa cisto da napomenem
Elem, ja sam se zanosio na razne nacine sya da radim sa mojim autom, TS 8v Nord takodje.
Posto volim ovaj motor posto poto sam hteo da ga zadrzim ali da bide dosta jaci
Pa sad opcije:
1. Turbo - iako izgleda prosto, nakacis turbo, standalone ecu, izmapiras i eto veselja saznadoh da je zapravo to toliko pipavo da su sanse za uspeh cirka 10%. A pare odose u nepovrat...
Jer na svaku turbo konverziju koju vidis na netu ide jos barem 10 propalih pokusaja koje niko nece da objavi. A da ne pricam o tome ko to ovde moze da uradi... ne zato sto su losi majstori vec jednostavno nemaju prakse sa tim. Ja da im budem "pokusni kunic" ne mogu, finansijski..
2. Kompresor - momenta na pretek ali nista od visokih obrtaja a to necu. Mada, moze biti lakse za montazu, pogotovu ako pricamo Rotrex-u jer je dosta "samostalan" i zahvalan ali i kosta. Nekih 2000+ evra samo on..
3. Atmo tuning - skupo kao otrov za mali dobitak, iz ovog motora moze da se dobije 175-180ks a da je ulicno upotrebljiv, ali za tu zajebanciju treba poceti od cca 700 eura samo za bregaste, pa na to standalone, pa mapiranje, pa.... i ode u nebesa. A ostade na 170-180 konja..
4. Busso - za oko 1000 eura gotov transfer. Dodaj nepredvidjene troskove, papire itd i za nekih 2-2,5 hiljade eto 220+ konja fabricki izdrzljivih. Momenta Kraz-a da prevrnes..
Jos uvek nisam nista uradio, novci jbg ali kad bude samo i jedino V6. Najlakse, siguran dobitak i sto je najvaznije opeobano vise puta!
Eto, my 2 cents
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
3.0 24v v6 turbo konverzija?
Neka v6 varijanta sa menjacem i difom iz 75 bez kardana naravno. uzduzno centralno postavljen motor, sex droga nasilje i strah.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
Opusteno, i onako je sve sto se trenutno radi na ovu temu samo prica i diskusija...
@Gruja
2.0 Fiat/Lancia turbo imaju Boboovci, a posto smo drugari, znam koje patnje su prosli za ~450ks...
V6 mi zvuci kao mera za ovu namenu, jer je robustan dovoljno da trpi svasta a i zapremina je zapremina. U principu sam uvek voleo da radim nesto sto nije cesto, jer je to prosto zanimljivije i izazovnije, tako da se nesto ne bojim za usmeravanje. Princip je isti, a fakat je da bi iskustvo sa slabim tackama bilo cenjeno.
Sto se tice ovih kit-ova, to ne zelim cak i kada bih imao novce, jer to nije zabava. Cilj je sklopiti u garazi 90% auta, bez vremenskih ciljeva, samo izbeci stranputicu sto je vise moguce...
@Gruja
2.0 Fiat/Lancia turbo imaju Boboovci, a posto smo drugari, znam koje patnje su prosli za ~450ks...
V6 mi zvuci kao mera za ovu namenu, jer je robustan dovoljno da trpi svasta a i zapremina je zapremina. U principu sam uvek voleo da radim nesto sto nije cesto, jer je to prosto zanimljivije i izazovnije, tako da se nesto ne bojim za usmeravanje. Princip je isti, a fakat je da bi iskustvo sa slabim tackama bilo cenjeno.
Sto se tice ovih kit-ova, to ne zelim cak i kada bih imao novce, jer to nije zabava. Cilj je sklopiti u garazi 90% auta, bez vremenskih ciljeva, samo izbeci stranputicu sto je vise moguce...
Light is Right
- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
Je l' se uklapa menjac ili mora neka adapter ploca?mali radojica napisao:Neka v6 varijanta sa menjacem i difom iz 75 bez kardana naravno. uzduzno centralno postavljen motor, sex droga nasilje i strah.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
Da, akcenat je na "hteo" Gremlin napisao:Ovo mi zvuci zanimljivoShanirani napisao:Ili 2.0 v6 turbo i razbusis ga na 3.0..negde sam procitao da je neko to hteo da radi. Mislim samo dajem predlog.
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Sent from my iPhone using Tapatalk
3.0 24v v6 turbo konverzija?
Ma ja to mastam, ima tu sektasa koji bolje poznaju materiju pa ce se javiti, nadam se.Gremlin napisao:Je l' se uklapa menjac ili mora neka adapter ploca?mali radojica napisao:Neka v6 varijanta sa menjacem i difom iz 75 bez kardana naravno. uzduzno centralno postavljen motor, sex droga nasilje i strah.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd
- Gruja
- Garaža: Alfa Romeo 75 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
To je skroz razumna cifra, ako uzmes u obzir da je generalna sa malo cackanja vec postojecih delova za Fiat SOHC mene kostala oko 1.5k eur.
Light is Right
- Alex V6
- Garaža: V6 inside
- Lokacija: Srbija
Post
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
Ako si spreman da izdvojis toliki kes, zar nije bolje da nadjes neki ozbiljniji motor koji vec ima turbo / twin-turbo? Izbor ti je veliki a neces lomiti glavu sa problemima koji te cekaju. Jedno sam siguran, neces se usreciti sa Alfinim V6 motorom ako ides na velike konjaze. Delova nema, sve se ceka mesecima, a nedostaje ti pravi menjac.
Ako ipak hoces DIY sistem bolje uzmi VR6, R32 ili R36. Za njih imas i delova i iskustva ljudi koji su radili.
Ili prepraviti Alfin V6 na 3.7. Sa odgovrajaucim usisom, leptirom i sl. dobija se 330 KS i dosta momenta. I sigurno je pouzdanije nego twin-turbo sistem, a da ne pominjem jednostavnost NA sistema. Ustedeo bi i na masi, nema dve turbine, komplikovanog izduva, creva, interkulera.
Imao sam obican 3.7 sa 280-290KS i razlika je ogromna u odnosu na 3.2. Auto polece iz nizih obrtaja. Jedino mu fali vazduha preko 6000 o/min, ali se to resava vecim i bolje projektovanim usisom, leptirom...
Ako ipak hoces DIY sistem bolje uzmi VR6, R32 ili R36. Za njih imas i delova i iskustva ljudi koji su radili.
Ili prepraviti Alfin V6 na 3.7. Sa odgovrajaucim usisom, leptirom i sl. dobija se 330 KS i dosta momenta. I sigurno je pouzdanije nego twin-turbo sistem, a da ne pominjem jednostavnost NA sistema. Ustedeo bi i na masi, nema dve turbine, komplikovanog izduva, creva, interkulera.
Imao sam obican 3.7 sa 280-290KS i razlika je ogromna u odnosu na 3.2. Auto polece iz nizih obrtaja. Jedino mu fali vazduha preko 6000 o/min, ali se to resava vecim i bolje projektovanim usisom, leptirom...
- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
Alex, koliko izadje ta konverzija, tj. razbusivanje i stavljanje novog usisa?
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
Logikom najlakseg izbora je vrv C20LET nenadjebiv. Jedino sto ja hocu nesto sa vise od 4 cil. VW mi stvarno nije simpatican, neka je i najbolji, protivno je mojim shvatanjima...
Napisah da ukoliko atmo verzija moze da dohvati 300ks to je sasvim dobra opcija. A i auto bi bio predvidljiviji za voznju bez turbo rupe... Koji kombo klipovi+klipnjace+radilica se koriste za 3.7 zapreminu?
Napisah da ukoliko atmo verzija moze da dohvati 300ks to je sasvim dobra opcija. A i auto bi bio predvidljiviji za voznju bez turbo rupe... Koji kombo klipovi+klipnjace+radilica se koriste za 3.7 zapreminu?
Light is Right
- Alex V6
- Garaža: V6 inside
- Lokacija: Srbija
Post
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
Blok sa 3.0 / 3.2 razbusen, nove hilzne, fabricke klipnjace, veci klipovi 101mm, radilica sa 3.2 (moze i sa 3.0, ali se zbog kraceg hoda dobija 3.5), obradjivanje glava i varenje kanala zbog vecih klipova / hilzni, specijalni dihtunzi.
Najbolje je poci od 3.2 posto vec ima potrebnu radilicu i bolje bregaste pa onda na obradu. Rad je specifican i ne znam da li bi u Srbiji nasao ljude da ti sve odrade kako treba.
Sa 101mm klipovima i standardnim 3.2 hodom dobija se 3.8.
AHM prodaje set 2500 funti:
http://www.ahmotorsports.co.uk/RaceParts.htm#V6
Najbolje je poci od 3.2 posto vec ima potrebnu radilicu i bolje bregaste pa onda na obradu. Rad je specifican i ne znam da li bi u Srbiji nasao ljude da ti sve odrade kako treba.
Sa 101mm klipovima i standardnim 3.2 hodom dobija se 3.8.
AHM prodaje set 2500 funti:
http://www.ahmotorsports.co.uk/RaceParts.htm#V6
- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
Onda uzmes Audijev 4.2 V8 sa 330ks i 420nm, uparis sa menjacem 01X i dobijes zverku
Longitudinally mounted rear-mid engine, rear-wheel drive
Longitudinally mounted rear-mid engine, rear-wheel drive
- Ognjen_HN
- Garaža: ex Alfa Romeo 146 1.7 16v ie, Alfa Romeo 164 2.0 8v Nord
- Lokacija: Herceg-Novi
- Lokacija: Herceg-Novi
Post
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
U svoj ovoj prici meni bi bilo bitno da je to ALFA. Znaci ne samo sasija nego i motor. Znaci nikakvi vw ni bilo koji drugi brend auta ne dolazi u obzir. Pa neka je i 30ks vise ali imam preradjenu alfu !
NE PREKIDAJ ZENU DOK CUTI!
- IMSA75
- Osnivač kluba
- Garaža: Giurgia
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
U ovoj temi ima dosta ***** iz vise razloga:
1. Navodjenje nekih agregata koji veze nemaju sa alfom, a nisu ni ferrarijevi.
2. Fabricki leptir na Busso je dovoljan za 550 KS. Sto se tice plenuma, ovde se verovatno misli na onaj fancy carbon plenum i leptir sa ferrari-a (konjici lete). Vazduh i dalje upada na pogresan cyl, a prvi cyl je i dalje u siromasnoj smesi. Postoji jedno resenje za fwd koje stvarno donosi bolje disanje, ali ga do sada nisam video realizovanog.
3. Grk Margaritis vozi 24v 3.0 turbo sa jedinom izmenom a to su kovani klipovi i gura 500+ KS. Kovane klipove porucis po kakvoj hoces specifikaciji za 60$/kom.
4. Ako guramo ozbiljnu snagu, imace probleme sa menjacima u svakom slucaju - ovo sa menjacem od jtd mu je dobra ideja - ide na 6 cyl gde svaki cyl salje slabije ali ucestalije pulseve snage. To moze biti dobitna kombinacija u smislu koliko Nm isti moze izdrzati.
5. Koga briga za masu od +40kg, na recimo 360 ks i 500 Nm?
6. Razbusivanje za nove hilzne + hilzne x 6 + 101mm klipovi x 6 + 3.2 V6 + radovi na glavi u najboljem slucaju = 2.300-2.800 eur, a kod AHM deraca je set 3500eur + siguran remap koji ce ici i na TB varijantu. Ove stvari mogu i kod nas da se urade za gore navedenu cenu...
7. Postoje jeftine i pouzdane solucije za odlazak u ozbiljno nadpunjenje, a ovaj motor moze dosta toga da istrpi.
Eto, nisam vise mogao da cutim...
Pozz / Laki
1. Navodjenje nekih agregata koji veze nemaju sa alfom, a nisu ni ferrarijevi.
2. Fabricki leptir na Busso je dovoljan za 550 KS. Sto se tice plenuma, ovde se verovatno misli na onaj fancy carbon plenum i leptir sa ferrari-a (konjici lete). Vazduh i dalje upada na pogresan cyl, a prvi cyl je i dalje u siromasnoj smesi. Postoji jedno resenje za fwd koje stvarno donosi bolje disanje, ali ga do sada nisam video realizovanog.
3. Grk Margaritis vozi 24v 3.0 turbo sa jedinom izmenom a to su kovani klipovi i gura 500+ KS. Kovane klipove porucis po kakvoj hoces specifikaciji za 60$/kom.
4. Ako guramo ozbiljnu snagu, imace probleme sa menjacima u svakom slucaju - ovo sa menjacem od jtd mu je dobra ideja - ide na 6 cyl gde svaki cyl salje slabije ali ucestalije pulseve snage. To moze biti dobitna kombinacija u smislu koliko Nm isti moze izdrzati.
5. Koga briga za masu od +40kg, na recimo 360 ks i 500 Nm?
6. Razbusivanje za nove hilzne + hilzne x 6 + 101mm klipovi x 6 + 3.2 V6 + radovi na glavi u najboljem slucaju = 2.300-2.800 eur, a kod AHM deraca je set 3500eur + siguran remap koji ce ici i na TB varijantu. Ove stvari mogu i kod nas da se urade za gore navedenu cenu...
7. Postoje jeftine i pouzdane solucije za odlazak u ozbiljno nadpunjenje, a ovaj motor moze dosta toga da istrpi.
Eto, nisam vise mogao da cutim...
Pozz / Laki
Nije teško postati alfista jednom, kad postaneš čovek.
- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
Prosvetli nas.
Daj konkretan info, ime i prezime ko je uradio, sta je sve zamenio, koliko para potrosio...
Daj konkretan info, ime i prezime ko je uradio, sta je sve zamenio, koliko para potrosio...
- Alex V6
- Garaža: V6 inside
- Lokacija: Srbija
Post
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
Laki, fabricki leptir jeste dovoljan za 500 konja, ali sve zavisi na kojim obrtajima. Nije dovoljan za 3.7/3.8 na 7000 o/min, sve postaje jasno kad se pogleda dyno ili provoza takav auto. Od 3000 do 5500 ide odlicno, posle staje, tj. ne raste mu snaga, nema dovoljno vazduha.
Uz leptir i usis je krivac, ali se lako resava, kao Alan sto je uradio, nije bitno kako izgleda, bitno je da funkcionise.
Sto se JTD menjaca tice, unutrasnost je identicna V6 modelima, tako da nista ne bi trajao duze, bar jedan u rezervi je obavezan.
Uz leptir i usis je krivac, ali se lako resava, kao Alan sto je uradio, nije bitno kako izgleda, bitno je da funkcionise.
Sto se JTD menjaca tice, unutrasnost je identicna V6 modelima, tako da nista ne bi trajao duze, bar jedan u rezervi je obavezan.
- IMSA75
- Osnivač kluba
- Garaža: Giurgia
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
Alex; leptir ne moze biti restrikcija ako dozvoljava xy protok vazduha, 500 ks trazi odredjeni ekvivalent volumetrijskog protoka bez obzira na zapreminu motora, broj cyl, obrtaje i slicno. .. Ako motoru fali vazduha u visokom rezimu, onda problem lezi dalje od leptira a to je plenum i usisni kanali na glavama. Plenum na fwd varijantama je potpuno pogresno dizajniran i postavljen (ako pricamo o performansama). Sto se tice 3.2 verzije negde sam nacuo da je sastavljan sa glavama od 2.5 - mozda bi tu znacilo cacnuti kanale ali ne preterano..?
3.0 24v glava ima presiroke usisne kanale, pa je u problemu u niskom rezimu u atmo izvedbi ali je zato idealan za nadpunjenje.
Osnovni problemi oko svakog plenuma; mala zapremina, pogresno orijentisan usis, prvi cilindar bez vazduha. Alan je delimicno korigovao vecinu nedostataka, ali za 100% ok plenum potrebno je izmestanje - naravno, ovo se sve odnosi na ozbiljno izforsirane agregate, za std je sve fabricko vise nego ok.
3.0 24v glava ima presiroke usisne kanale, pa je u problemu u niskom rezimu u atmo izvedbi ali je zato idealan za nadpunjenje.
Osnovni problemi oko svakog plenuma; mala zapremina, pogresno orijentisan usis, prvi cilindar bez vazduha. Alan je delimicno korigovao vecinu nedostataka, ali za 100% ok plenum potrebno je izmestanje - naravno, ovo se sve odnosi na ozbiljno izforsirane agregate, za std je sve fabricko vise nego ok.
Nije teško postati alfista jednom, kad postaneš čovek.
- Alex V6
- Garaža: V6 inside
- Lokacija: Srbija
Post
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
Upravo i jeste restrikcija zato sto dozvoljava odredjen protok vazduha, a 3.8 motoru treba vise od toga preko 6000 obrtaja. Ali opet usis je glavni problem. Tacno je da mu je zapremina 2.5l, dakle nedovoljno za 3.0/3.2, a pogotovo 3.8. Glave su su identicne na 3.0 / 3.2, samo 2.5 ima manje ventile i naravno komore zbog manjeg precnika klipa.
U svakom slucaju mislim da je bolje ici na 3.8 nego na turbo. Prvo zbog jednostavnosti samog sistema, a drugo da sacuva karakteristike NA motora. Cena ce biti slicna. Takodje, sa 3.8 motorom menjaci nece biti preveliki problem dok sa turbinama ima da ih menja mesecno ako koristi snagu.
U svakom slucaju mislim da je bolje ici na 3.8 nego na turbo. Prvo zbog jednostavnosti samog sistema, a drugo da sacuva karakteristike NA motora. Cena ce biti slicna. Takodje, sa 3.8 motorom menjaci nece biti preveliki problem dok sa turbinama ima da ih menja mesecno ako koristi snagu.
- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd
- TheWickerMan
- Administrator
- Garaža: Alfa Giulietta 1.4 TCT
Lancia Delta III 1.4 T-Jet - Lokacija: Stuttgart-Kraljevo