3.0 24v v6 turbo konverzija?
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Pa to sa jtd je i najeftinija varijanta ali pošto bi to verovatno bilo trakdej vozilo ništa nemože zameniti užitak vožnje atmo benzinca.
Sent from maj el dži ge-2 manji
Sent from maj el dži ge-2 manji
- sibin
- Garaža: 5,4L
- Lokacija: bgd
Post
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
moze da se stavi i motor iz nekog imt-a sa odgovarajucim menjacem. tu bi bas bilo nm.
- Ognjen_HN
- Garaža: ex Alfa Romeo 146 1.7 16v ie, Alfa Romeo 164 2.0 8v Nord
- Lokacija: Herceg-Novi
- Lokacija: Herceg-Novi
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
...dizele ne podnosim u varijantama sportskog auta bilo kog tipa. Moja nacelna zamisao je prepraviti karoseriju u polu-cevastu, iskoristiti sto vise bolt-on delova, mozda i ceo prednji frame sa donatora i onda pakovati i prepravljati po potrebi.
Atmo mi je uvek simpaticniji, ali nema konja bez nadpunjenja preko neke granice. A i za atmo zabavu bi sluzio kao i do sada sivi Jugo.
Namena bi bila neki kit-car look-a-like koji bi mogao da se vozi na brdu u bilo kojoj varijanti i klasi, kao i svaki track day koji ne zahteva registrovano vozilo. U svemu tome akcenat bi bio na uzivanju u pravljenju i voznji takve sprave. Visegodisnji projekat za neki master rad na konto prepravke automobila...
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
...dizele ne podnosim u varijantama sportskog auta bilo kog tipa. Moja nacelna zamisao je prepraviti karoseriju u polu-cevastu, iskoristiti sto vise bolt-on delova, mozda i ceo prednji frame sa donatora i onda pakovati i prepravljati po potrebi.
Atmo mi je uvek simpaticniji, ali nema konja bez nadpunjenja preko neke granice. A i za atmo zabavu bi sluzio kao i do sada sivi Jugo.
Namena bi bila neki kit-car look-a-like koji bi mogao da se vozi na brdu u bilo kojoj varijanti i klasi, kao i svaki track day koji ne zahteva registrovano vozilo. U svemu tome akcenat bi bio na uzivanju u pravljenju i voznji takve sprave. Visegodisnji projekat za neki master rad na konto prepravke automobila...
Light is Right
- sibin
- Garaža: 5,4L
- Lokacija: bgd
Post
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
misljenja sam da ti za tu sasiju i 3,0 turbo nepotreban. ali opet razumem zelju za sto vise konja. to je najmanji problem, napravis atmo varijantu posle dodas turbo ako ti zafali snage
- Ognjen_HN
- Garaža: ex Alfa Romeo 146 1.7 16v ie, Alfa Romeo 164 2.0 8v Nord
- Lokacija: Herceg-Novi
- Lokacija: Herceg-Novi
Post
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
Izvini ako je offtopic ali moram da pitam, da li moze da se nakaci turbo i interkuler na motor ili mora instalacija da se mijenja i 100 drugih cuda??
NE PREKIDAJ ZENU DOK CUTI!
- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd
Post
Bila jedna u oglasima za 900 jevreja - stranac.
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
Uzmes ceo prednji deo od Alfe 166 3.0 i resis problemAndrej napisao:
iskoristiti sto vise bolt-on delova, mozda i ceo prednji frame sa donatora i onda pakovati i prepravljati po potrebi.
Atmo mi je uvek simpaticniji
Bila jedna u oglasima za 900 jevreja - stranac.
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
Udaljismo se od pocetnog pitanja, ali u principu su sve ovo korisne diskusije...
^^ ...posto auto sigurno nece moci da se registruje, plan i jeste da neki stranac bude donator. Morao bih samo da proucim koji od 3.0 motora i koja instalacija ima najbolji potencijal. Elektronika bi bila standalone, ali ostatak senzora bi svakako bio iskoriscen sa fabricke instalacije. To u principu dovodi do zakljucka da je najlakse uzeti ceo auto i zbog pumpe goriva i gomile sitnica koje bi se dale iskoristiti.
Opet kazem, ~200ks atmo je lepa cifra, ali vs ~140ks koje vec imam i nije neka dramaticna razlika, a ako budem uleteo u celu pricu, auto mora ozbiljno da juri da bih bio zadovoljan. Ono, da izaziva strah kada se vozi, u pozitivnom smislu.
@Ognjen
Kao i svaka druga atmo2turbo konverzija uvek je pitanje cilja - CR mora dole za sve preko 0.5 bara, interkuler svakako, barem neki piggyback ecu da to sve radi kako treba, itd.
LM, danas barem ima gomile slicnih prepravki, modenih materijala za koristiti, doba interneta da to sve priblizi a ja sam naucio po nesto svih ovih godina, tako da bi bilo puno resenja u hodu. Zato me i zanima bilo koje iskustvo sa ovim tipom motora, da se ne bih kajao kada dodjem do 2/3 posla.
^^ ...posto auto sigurno nece moci da se registruje, plan i jeste da neki stranac bude donator. Morao bih samo da proucim koji od 3.0 motora i koja instalacija ima najbolji potencijal. Elektronika bi bila standalone, ali ostatak senzora bi svakako bio iskoriscen sa fabricke instalacije. To u principu dovodi do zakljucka da je najlakse uzeti ceo auto i zbog pumpe goriva i gomile sitnica koje bi se dale iskoristiti.
Opet kazem, ~200ks atmo je lepa cifra, ali vs ~140ks koje vec imam i nije neka dramaticna razlika, a ako budem uleteo u celu pricu, auto mora ozbiljno da juri da bih bio zadovoljan. Ono, da izaziva strah kada se vozi, u pozitivnom smislu.
@Ognjen
Kao i svaka druga atmo2turbo konverzija uvek je pitanje cilja - CR mora dole za sve preko 0.5 bara, interkuler svakako, barem neki piggyback ecu da to sve radi kako treba, itd.
LM, danas barem ima gomile slicnih prepravki, modenih materijala za koristiti, doba interneta da to sve priblizi a ja sam naucio po nesto svih ovih godina, tako da bi bilo puno resenja u hodu. Zato me i zanima bilo koje iskustvo sa ovim tipom motora, da se ne bih kajao kada dodjem do 2/3 posla.
Light is Right
- bokac
- Garaža: 155 v6 & 156 jts ss
- Lokacija: Ks
Post
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
Vidim da tacno znas sta hoces, ali bih ja razmislio i o hajabusinoj masini. Tu bi sa njenim menjacem dobio sasvim drugi dozivljaj. I lude obrtaje
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
Koncept znam, ali daleko sam od tacnog...
Kod te price jedina prednost je menjac, a prenos preko lanca koji se najcesce radi je uvek problematican, pa odnos zupcanika i zeljenog ubrzanja, manjak momenta, itd. Not my pice of cake.
Kod te price jedina prednost je menjac, a prenos preko lanca koji se najcesce radi je uvek problematican, pa odnos zupcanika i zeljenog ubrzanja, manjak momenta, itd. Not my pice of cake.
Light is Right
- Gruja
- Garaža: Alfa Romeo 75 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
3.0V6 24V je u 164 imao 211ks što se povećavalo na 230 maltene jedino zamenom usisni cevi za one većeg prečnika koje su išle na 164 QV24v i recimo 164Q4. - ovakav motor već ima dovoljno obrtnog momenta da 75icu sa prenosom od 2.0TS pokrene u 5oj na blagoj uzbrdici bez pipanja gasa... video svojim očima
E sad sve su to matori motori a za malo više para imaš 3.0V6 24v iz 166. Imao prvo 226ks pa posle 220 zbog jbn ekologije ali u svakom slučaju je sada već osetno više od 140
Možda najjednostavnija varijanta (po mom skromnom mišljenju i najbolja) jeste 3.2V6. Išao u 156 i 147 GTA sa 250ks (čik ga nađi ) i u 166 i GT sa 240ks. Mogu da se nađu relativno lako, a i cifre nisu astronomske. Postoji ovde na forumu čovek koji ti sigurno može dati detaljne informacije o cenama takvih motora sa/bez instalacije, agregata i sl.
Ako sam dobro upamtio nick je Alex v6...
Probaj da ga kontaktiraš pa onda razmisli opet o celoj ideji.
Turbiranje nije jednostavno i mislim da nije sreća, sa ogromnim šansama da spucaš jaaako velike pare u "stillborn"...
A zamisli samo, riku 3.2 na 7300 (tu mu fabrički limiter)
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
Pazi, 200 ks si imao u 3.0V6 iz starih 164ki, što verujem da te ne interesuje a i danas je malo problem za održavanje.Andrej napisao:Opet kazem, ~200ks atmo je lepa cifra, ali vs ~140ks koje vec imam i nije neka dramaticna razlika, a ako budem uleteo u celu pricu, auto mora ozbiljno da juri da bih bio zadovoljan.
3.0V6 24V je u 164 imao 211ks što se povećavalo na 230 maltene jedino zamenom usisni cevi za one većeg prečnika koje su išle na 164 QV24v i recimo 164Q4. - ovakav motor već ima dovoljno obrtnog momenta da 75icu sa prenosom od 2.0TS pokrene u 5oj na blagoj uzbrdici bez pipanja gasa... video svojim očima
E sad sve su to matori motori a za malo više para imaš 3.0V6 24v iz 166. Imao prvo 226ks pa posle 220 zbog jbn ekologije ali u svakom slučaju je sada već osetno više od 140
Možda najjednostavnija varijanta (po mom skromnom mišljenju i najbolja) jeste 3.2V6. Išao u 156 i 147 GTA sa 250ks (čik ga nađi ) i u 166 i GT sa 240ks. Mogu da se nađu relativno lako, a i cifre nisu astronomske. Postoji ovde na forumu čovek koji ti sigurno može dati detaljne informacije o cenama takvih motora sa/bez instalacije, agregata i sl.
Ako sam dobro upamtio nick je Alex v6...
Probaj da ga kontaktiraš pa onda razmisli opet o celoj ideji.
Turbiranje nije jednostavno i mislim da nije sreća, sa ogromnim šansama da spucaš jaaako velike pare u "stillborn"...
A zamisli samo, riku 3.2 na 7300 (tu mu fabrički limiter)
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
Lepo izneto misljenje. Rekoh, meni je atmo oduvek bio zanimljiviji, jednostavniji za odrzavanje a i linearniji po isporuci snage i momenta. To je sve plus. Pitanje je - da li npr 3.2 moze uz normalne novce da dogura do 300 atmo ks ili je za istu cifru moguce dobiti npr 400 turbo ks. To je vec stvar izbora i kada saznam odgovor...
U celu pricu sigurno ne bih ulazio ozbiljno barem jos godinu dana. U medjuvremenu bih skupljao info i odlucio da li ovaj motor uopste 'radi pos'o'.
U celu pricu sigurno ne bih ulazio ozbiljno barem jos godinu dana. U medjuvremenu bih skupljao info i odlucio da li ovaj motor uopste 'radi pos'o'.
Light is Right
- Ognjen_HN
- Garaža: ex Alfa Romeo 146 1.7 16v ie, Alfa Romeo 164 2.0 8v Nord
- Lokacija: Herceg-Novi
- Lokacija: Herceg-Novi
- Gruja
- Garaža: Alfa Romeo 75 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
300 atmo ks?
Moze. But remember dearey, magic always comes with a price!
Taj motor je Autodelta u atmo varijanti dizala na 328ks uz naravno povecanje zapremine na 3.7 i njihov ecu. Moze da se kupi i kit ali cena je par hiljada funti
Ima sigurno i jeftinijih varijanti, guglaj malo iskocice nesto sigurno
Moze. But remember dearey, magic always comes with a price!
Taj motor je Autodelta u atmo varijanti dizala na 328ks uz naravno povecanje zapremine na 3.7 i njihov ecu. Moze da se kupi i kit ali cena je par hiljada funti
Ima sigurno i jeftinijih varijanti, guglaj malo iskocice nesto sigurno
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
Hrvatska siva GTA po prici vlasnika ima izmerenih 285 konja sa aftermarket usisom i jos kojekakvim zajebancijama a da pritom koliko se secam motor nije otvaran. Verujem da ima i tema na alfisti.hr.Andrej napisao:Lepo izneto misljenje. Rekoh, meni je atmo oduvek bio zanimljiviji, jednostavniji za odrzavanje a i linearniji po isporuci snage i momenta. To je sve plus. Pitanje je - da li npr 3.2 moze uz normalne novce da dogura do 300 atmo ks ili je za istu cifru moguce dobiti npr 400 turbo ks. To je vec stvar izbora i kada saznam odgovor...
U celu pricu sigurno ne bih ulazio ozbiljno barem jos godinu dana. U medjuvremenu bih skupljao info i odlucio da li ovaj motor uopste 'radi pos'o'.
Poslednja izmena od MiloshBg u Čet Jul 02, 2015 10:47 am, izmenjeno 2 puta ukupno.
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
3.0 24v v6 turbo konverzija?
Imao je alex i 3.7 autodelta preradjen motor.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
Poljaci su radili 3.0 V6 sa Rotex kompresorom i dobili nekih ~ 300KS. Postoji i KIT da se naruči samo mislim da je cifra malo nenormalna. Nisam siguran da je neko uspeo da napravi nešto preterano jače ... sem možda onih ludih Afrikanaca ali to je trajalo par potezanja i polomljen menjač
- Ognjen_HN
- Garaža: ex Alfa Romeo 146 1.7 16v ie, Alfa Romeo 164 2.0 8v Nord
- Lokacija: Herceg-Novi
- Lokacija: Herceg-Novi
Post
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
Falcon zar nije onaj grk ili sta li je vec na 156ici ali TS cini mi se imao oko 700ks?? Ili sam pobrkao loncice
NE PREKIDAJ ZENU DOK CUTI!
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
Jeste samo što je od tog TS-a ostao samo blok, a sve ostalo pitaj boga od čega je
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
Autodelta radi ts motore sa turbinom. Mislim da su oko 4000e i daju oko 250+ konja. Mada ima i likova koji su na 3.2 v6 iz 159 stavljali Supercharger i izvlacili 400+
- Ognjen_HN
- Garaža: ex Alfa Romeo 146 1.7 16v ie, Alfa Romeo 164 2.0 8v Nord
- Lokacija: Herceg-Novi
- Lokacija: Herceg-Novi
Post
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
Da ali poenta je da je to blok motora/motor sa 4 cilindra a sta se tek moze sa 6 ? bi turbo??
Iskreno vec duze vrijeme razmisljam o tome da turbiram moju 164rku....ima potencijala jer su fabricki kovani klipovi i klipnjace, vec je u 164rku postojao fabricki redni turbo motor od 4 cilindra....imam vec za dz 2 fiata crome turbo, i turbo i interkuler bi imao, struja treba i neko da to odradi kvalitetno i pedantno. Fabricki turbak sa 4 cilindra i 8 ventila je imao 130kw(175ks) i 265nm+ overboost . A gledao sam i uzivo fiata tipa sa motorom od lancie delte turbo 2.0 8v sa oko 350ks i radi na 2.7-2.9 bari turbo. auto je pravljen za drag i ima integrale pogon. Malo je reci da je raketa a motor nije otvaran.
Iskreno vec duze vrijeme razmisljam o tome da turbiram moju 164rku....ima potencijala jer su fabricki kovani klipovi i klipnjace, vec je u 164rku postojao fabricki redni turbo motor od 4 cilindra....imam vec za dz 2 fiata crome turbo, i turbo i interkuler bi imao, struja treba i neko da to odradi kvalitetno i pedantno. Fabricki turbak sa 4 cilindra i 8 ventila je imao 130kw(175ks) i 265nm+ overboost . A gledao sam i uzivo fiata tipa sa motorom od lancie delte turbo 2.0 8v sa oko 350ks i radi na 2.7-2.9 bari turbo. auto je pravljen za drag i ima integrale pogon. Malo je reci da je raketa a motor nije otvaran.
NE PREKIDAJ ZENU DOK CUTI!
- Gruja
- Garaža: Alfa Romeo 75 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
Jeste, samo ti imas TS-a, a taj turbo od 175ks u 164ci nema veze sa tim motorom.
To je zapravo fiatov motor iz crome/theme turbo.
Turbiranje TS-a je izvodljivo ali opet nimalo lako... ako se odlucis, cisto da znas, tvoj blok trpi do 250ks. Preko toga mora da se ojacava.
Nazad na temu...
Aki, Autodelta je pored atmo sa 328ks imala i verziju sa kompresorom (ali Rotrex, ne turbo, znatno jednostavnije za povezivanje jel ima svoj uljni sistem) sa trazenih 400ks.
Opet, moje misljenje je da je preskupo i previse komplikovano da od atmo motora pravis turbo.
Ako bas juris cifru od 400ks mnoooogo je sigurnije da u tom slucaju krenes od fiatovih 2.0 turbo varijanti (16v ili 20v, svejedno)... a mislim i da bi bilo jeftinije... a imalo bi ko to ovde da ti radi ili bar savetuje i usmerava....
To je zapravo fiatov motor iz crome/theme turbo.
Turbiranje TS-a je izvodljivo ali opet nimalo lako... ako se odlucis, cisto da znas, tvoj blok trpi do 250ks. Preko toga mora da se ojacava.
Nazad na temu...
Aki, Autodelta je pored atmo sa 328ks imala i verziju sa kompresorom (ali Rotrex, ne turbo, znatno jednostavnije za povezivanje jel ima svoj uljni sistem) sa trazenih 400ks.
Opet, moje misljenje je da je preskupo i previse komplikovano da od atmo motora pravis turbo.
Ako bas juris cifru od 400ks mnoooogo je sigurnije da u tom slucaju krenes od fiatovih 2.0 turbo varijanti (16v ili 20v, svejedno)... a mislim i da bi bilo jeftinije... a imalo bi ko to ovde da ti radi ili bar savetuje i usmerava....
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
Ili 2.0 v6 turbo i razbusis ga na 3.0..negde sam procitao da je neko to hteo da radi. Mislim samo dajem predlog.
- Ognjen_HN
- Garaža: ex Alfa Romeo 146 1.7 16v ie, Alfa Romeo 164 2.0 8v Nord
- Lokacija: Herceg-Novi
- Lokacija: Herceg-Novi
Post
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
Grujo, znam da nemaju mnogo veze moj i croma/thema motor. Moj je izdrzljiviji duplo a o cifri od 250ks i ne razmisljam, ja samo hocu obrtnog momenta na pretek stavim turbo, izmapira se da ima dovovljno nm u manjim obrtajima i ja zadovoljan
Andrej oprosti ako sam otisao u off ali mislim da sve ovo ima veze....
Andrej oprosti ako sam otisao u off ali mislim da sve ovo ima veze....
NE PREKIDAJ ZENU DOK CUTI!
- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd
Post
Re: 3.0 24v v6 turbo konverzija?
Ovo mi zvuci zanimljivoShanirani napisao:Ili 2.0 v6 turbo i razbusis ga na 3.0..negde sam procitao da je neko to hteo da radi. Mislim samo dajem predlog.