BMC-CDA u Alfi GT
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: BMC-CDA u Alfi GT
Inače kompletna intervencija (oko 5 sati) je rađena u servisu "Kunić": viewtopic.php?p=1457657#p1457657
Alfa je stil... ostalo je status...
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Jesi li malo isprobavao??Jesu li legli utisci?
Re: BMC-CDA u Alfi GT
Jesi li malo isprobavao??Jesu li legli utisci?
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: BMC-CDA u Alfi GT
Isprobavam stalno , a merim povremeno.
Dobitak je izvestan i očigledan: definitivno bolje vuče pri startu, kao i na malim i srednjim opbrtajima, a na 4000-4500o/min ne mogu subjektivno da procenim razliku (nemam ni gde...), ali je izmereni protok veći za oko 5%. Zvuk nije naročito glasan (što mi odgovara), a "sportska" nota na srednjim i visokim obrtajima se popravila.
Dobitak je izvestan i očigledan: definitivno bolje vuče pri startu, kao i na malim i srednjim opbrtajima, a na 4000-4500o/min ne mogu subjektivno da procenim razliku (nemam ni gde...), ali je izmereni protok veći za oko 5%. Zvuk nije naročito glasan (što mi odgovara), a "sportska" nota na srednjim i visokim obrtajima se popravila.
Alfa je stil... ostalo je status...
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
- alfa&omega
- Garaža: Fiat Punto 1.9 JTD
Fiat Coupe 20 VT
Alfa 155 TS 2.0 16V Sport
Alfa 166 2.4 JTD Distinctive
Alfa 147 1.9 JTD Distinctive
Alfa 156 2.5 V6 24V Distinctive - Lokacija: Prijepolje
- Lokacija: Prijepolje
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: BMC-CDA u Alfi GT
U nedostatku Dušanovih slika naleteo na jednu sličnu pa da je ubacim ovde
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: BMC-CDA u Alfi GT
E... još nisam stavio FMIC umesto fabričkog... eno ga stoji u sobi...
Alfa je stil... ostalo je status...
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: BMC-CDA u Alfi GT
Konačno stavljen FMIC (zavarivanje u servisu "Đole", NS), izbačen iz usisne grane leptir za gašenje motora i "ona" krilca (servis "Kunić", Veternik).
Za razliku od prethodne Alfe (147 JTD 8v) ovde je leptir za gašenje kontolisan elektronikom, pa se na samo dijagnostici (MES) vidi greška, koja nema nikakvog uticaja na rad motora. Iz bez tog leptira se JTDm gasi kao i pre, iako postoji mali rizik da u slučaju iberturaže motor ne bude dovoljno brzo ugašen.
Na snimcima je osovina krilaca (može da se izvadi tek pošto se krilca pokidaju), aluminijumski deo usisne grane bez krilaca (otvori ležišta osovina krilaca su zatvoreni zavarivanjem) i plastični deo usisne grane posle čišćenja u ultrazvučnoj kadi ("Cubi", NS).
Za razliku od prethodne Alfe (147 JTD 8v) ovde je leptir za gašenje kontolisan elektronikom, pa se na samo dijagnostici (MES) vidi greška, koja nema nikakvog uticaja na rad motora. Iz bez tog leptira se JTDm gasi kao i pre, iako postoji mali rizik da u slučaju iberturaže motor ne bude dovoljno brzo ugašen.
Na snimcima je osovina krilaca (može da se izvadi tek pošto se krilca pokidaju), aluminijumski deo usisne grane bez krilaca (otvori ležišta osovina krilaca su zatvoreni zavarivanjem) i plastični deo usisne grane posle čišćenja u ultrazvučnoj kadi ("Cubi", NS).
Alfa je stil... ostalo je status...
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
Post
Re: BMC-CDA u Alfi GT
Dusane jel ovo serijski intekuler sa nekog auta?dusanGT napisao:Gabariti su 700x140x65mm, a dužina aktivnog dela tj. "saća" je, mislim, 550mm.
Na 147ci sam imao FMIC visine 180mm, pa sam morao da "operišem" branik. Uz to, "tanji" FMIC ima manji "lag", a samo neznatno slabije hladi vazduh iz kompresora.
Veći problem su cevi koje iznutra naležu na zadnju stranu žmigavaca, ali može da se reši.
Gde je bio IC na tvom bivšem Fiat Coupeu?
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: BMC-CDA u Alfi GT
Univerzalni - 700x140x65mm. Mogu da se nabave (eBay) i kompleti sa cevima, silikonskom crevima i šelnama...
Alfa je stil... ostalo je status...
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: BMC-CDA u Alfi GT
Znaci Dule izletio swirl?Pametno.dusanGT napisao:Konačno stavljen FMIC (zavarivanje u servisu "Đole", NS), izbačen iz usisne grane leptir za gašenje motora i "ona" krilca (servis "Kunić", Veternik).
Za razliku od prethodne Alfe (147 JTD 8v) ovde je leptir za gašenje kontolisan elektronikom, pa se na samo dijagnostici (MES) vidi greška, koja nema nikakvog uticaja na rad motora. Iz bez tog leptira se JTDm gasi kao i pre, iako postoji mali rizik da u slučaju iberturaže motor ne bude dovoljno brzo ugašen.
Na snimcima je osovina krilaca (može da se izvadi tek pošto se krilca pokidaju), aluminijumski deo usisne grane bez krilaca (otvori ležišta osovina krilaca su zatvoreni zavarivanjem) i plastični deo usisne grane posle čišćenja u ultrazvučnoj kadi ("Cubi", NS).
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: BMC-CDA u Alfi GT
Plastična usisna grana na Euro4 JTDm GT (Magneti Marelli, ePer No. 55202680) ista je kao i ona kod restilizovanih 1.9 JTDm 159ki (do 2010.) i bila je sasvim prohodna, ali ne i čista, pa je rađeno ultrazvučno pranje, jer grana ne može da se otvori i ručno očisti od gareži.
Inače, otvori koji ostanu posle vađenja osovina krilaca (gore Ø7mm, dole Ø5mm) bi mogli da se zatvore i nekim šrafovima sa upuštenom glavom uz upotrebu termootpornog silikona za zaptivanje.
Pre godinu dana sam softverski "fiksirao" krilca u položaju "stalno otvoreno" i izmerio (MES) neke male dobitke u poboljšanom protoku vazduha...
viewtopic.php?p=1455833#p1455833
Sad se (posle skidanja i leptira i krilaca) razlika i oseti: glatki rad na malim obrtajima u gradskim režimima vožnje, lakši ulazak u obrtaje i bolje ubrzanje. Podatak o potrošnji - kad potrošim ceo rezervoar...
Inače, otvori koji ostanu posle vađenja osovina krilaca (gore Ø7mm, dole Ø5mm) bi mogli da se zatvore i nekim šrafovima sa upuštenom glavom uz upotrebu termootpornog silikona za zaptivanje.
Pre godinu dana sam softverski "fiksirao" krilca u položaju "stalno otvoreno" i izmerio (MES) neke male dobitke u poboljšanom protoku vazduha...
viewtopic.php?p=1455833#p1455833
Sad se (posle skidanja i leptira i krilaca) razlika i oseti: glatki rad na malim obrtajima u gradskim režimima vožnje, lakši ulazak u obrtaje i bolje ubrzanje. Podatak o potrošnji - kad potrošim ceo rezervoar...
Alfa je stil... ostalo je status...
- vnov
- Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.6TS 120ks+chip
Ex Alfa Romeo Sprint QV 1.7 8v
Ex Škoda Octavia A5 FL 1.4TSI
Ex Fiat Punto Sporting 1.2 16v
Ex Alfa Romeo GT 1.9jtd 16v
Alfa Romeo Giulietta Sprint 1.4 tb 2020
Škoda Kodiaq
Peugeot speedfight 3 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: BMC-CDA u Alfi GT
Dušane zar nije bilo prostije da se nadje grana euro3 bez krilaca, pod uslovom da fizički odgovara.
- kAcA
- Garaža: Alfa GT
- Lokacija: Sarajevo
- Lokacija: Sarajevo
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: BMC-CDA u Alfi GT
Usisne grane za 147/GT sa krilcima su 55210201, 55210201 i 55202680...
Najverovatnije je da Euro3 grana bez krilaca (ePer No. 55182684) odgovara, ali ne može da se nađe... Sve pretrage po tom ePer broju pokazuju granu sa krilcima, a bilo mi je brže, lakše i jeftinije da zapušim rupe na postojećoj grani, nego da tražim po otpadima ili eBay, inače već imam dosta viška delova na terasi...
Najverovatnije je da Euro3 grana bez krilaca (ePer No. 55182684) odgovara, ali ne može da se nađe... Sve pretrage po tom ePer broju pokazuju granu sa krilcima, a bilo mi je brže, lakše i jeftinije da zapušim rupe na postojećoj grani, nego da tražim po otpadima ili eBay, inače već imam dosta viška delova na terasi...
Alfa je stil... ostalo je status...