Stranica 29 od 41

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 09, 2018 8:50 am
od alonso14
Samo mu ne pominji da si na forumu , a nikako da si clan kluba.. Vratice te iz NS... Ne bi bio prvi

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 09, 2018 9:28 am
od BobanR
:lol:

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 09, 2018 9:34 am
od Boxa
Chip bez dpf OFF i egr OFF, hmmm :scratch:

Koji je razlog tvog remapa kolega ako nije tajna?

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 09, 2018 9:57 am
od G0XY
Može,može, kako da ne može,samo što safeta zabole kada ti se turbo i grana iskrive od EGT :D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 09, 2018 10:26 am
od Pittatore
buntovnik napisao: Kazu da dpf hoce da crkne ako zatvorim i egr, ali posto to necu raditi onda nema problema.
Hajde kreni logikom da ti je egr aktivan kao i dpf (nebitno mapiran ili ne), koji gura izduvne gasove ispred turba(znaci nije pod pritiskom) u usis(koji je pod pritiskom)kada pocne da glavi i ostane u otvorenom polozaju pored toga sto ti remeti mereni pritisak turba spram trazenog ta ista nesagorela g...a ti gura u dpf.
Aj sad zakljuci sta je bolje po dpf, pa jos ako se neko bude igrao sa AFR-om ne bi li izvukao svaki moguci ks i Nm i bude na granici "masnog".
P.S. Da ne pricam o problemu stelovanja merenog spram trazenog Boosta (ako uopste hoce da se zeza sa tim) i visok EGT koji se pojavljuje u izduvu i dolazi do dpf, i sta se desava onda?
Desava se da i turbina dobija povratni pritisak od dpf-a i visok EGT.
Naravno ovo ti savetujem iz najbolje namere, a ne da ti sluzi kao argument kod doticnog gospodina.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 09, 2018 10:28 am
od Veloce
alonso14 napisao:Samo mu ne pominji da si na forumu , a nikako da si clan kluba.. Vratice te iz NS... Ne bi bio prvi
Ti to ozbiljno ?

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 09, 2018 10:58 am
od G0XY
Nije retkost,da poluzapušen DPF uništi potpuno ispravnu turbinu bez ikakvog čipovanja ili softverske izmene...a nema tog DPF-a koji je posle 100.000km full protočan.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 09, 2018 10:59 am
od buntovnik
@Boxa razlog je da bi auto isao bolje, ocigledno :) Dobijem isto kao 2.4JTD a placam registraciju za 2.0. Trenutno nije mi bas uzivanje kako bi verovatno moglo da bude, malo je slab ispod 2200 obrtaja, Giulietta ima oko 1400kg nije bas lagana, a i nikad nisam imao auto od 200ks a volim malo brze da vozim. Hocu da uzivam u zivotu, to je sve.

Ok, znaci savet je da vadim DPF i gasim EGR i onda chip.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 09, 2018 11:03 am
od Boxa
Poslusaj savete ljudi sto ovde pisu, svi smo vec prosli sve to...

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 09, 2018 11:06 am
od G0XY
" Dobijem isto kao 2.4JTD a placam registraciju za 2.0."

Ovo nikada nećeš dobiti,jer će 2.4 da ima obilje stabilne snage,veći Nm,ide na max bez ikakvog straha od havarije,a ti ćeš čipovanjem dobiti max 180-190ks i nećeš smeti da držiš gas do kraja na autoputu,kako ne bi od EGT iskrivio turbinu kao kiflu i da ne nabrajam još razne dečije boljke čipovanog auta...čipovan auto nema nikada trajnost kao snažniji auto veće ccm.

Što ne znači,da ja lično ne bih čipovao auto zbog toga...to je takav sport :D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 09, 2018 11:14 am
od BobanR
@buntovnik: Kolega, ja bih na tvom mestu sačekao sa mapiranjem i pre toga se raspitao o nekoliko stvari. Prvo, na koji način promena fabričkih parametara (i kojih) dovodi do povećanja snage. Drugo, na kom principu rade EGR i DPF, te kako na njih utiče promena gorenavedenih parametara.
Čini mi se da si sa vrlo malo pripreme krenuo u sve ovo, pa da ne bi za 2 meseca otvarao temu "Dobra polovna ili remontovana turbina?" strpi se još neko vreme.
Izbor tunera je tek zasebna tema, i tu ti savetujem da se doooobro informišeš

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 09, 2018 11:30 am
od buntovnik
Jel moze neko od vas iskusnijih u ovome da me uputi sta i gde da radim a da posle ne spalim turbinu?

Za NS chip tuning sam se odlucio jer su ostali po Bgu skuplji 60-80%, pri tom ovaj postoji vec neko duze vreme, valjda zna posao. Ceo servis mu je zasnovan na toj "safe" prici kako da cipujes da ne unistis auto. Imam drugara koji je kod njega gasio dpf na bmw e90, kaze da je ok, ali realno nije on neki poznavalac, ne bi prepoznao i da nije ok.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 09, 2018 11:35 am
od G0XY
Idi slobodno kod njega,ako već imaš preporuku od drugara i sve si to čuo ;)

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 09, 2018 11:49 am
od alonso14
Vidi se da nisi procitao prethodne strane ovde ni odlucio da se udubis malo.
@Veloce.. Ma da..jednog mladjeg kolegu vratio sa tom pricom nedavno.. :)

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 09, 2018 12:47 pm
od Veloce
@alonso Mozda je kolega trebao da kaze da je sa ana.rs foruma :D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 09, 2018 1:58 pm
od dekirs
Upadam ovde ko padobranac, ali cisto da kazem koju o cuneru iz NS-a.
Istom logikom sam se vodio kada sam isao da cipujem 1.6 Brava.. U fazonu zna covek da radi, fura tu safe pricu, radi Alfe, Fiate itd.. Plus bio je jeftiniji, plus dobre ocene na FB itd..
Nisam nesto mnogo znao o svemu tome. Doduse, ja sam otisao da mi ugase EGR i DPF i da odradim "blagi" cip kada se vec cimam do NS-a.
Doticni gospodin, moj imenjak je napravio sledece. Nije ugasio EGR do kraja, EGR se na 1.6 a vrv i 2.0 gasi u 6 mapa a doticni je ugasio u 4 mape, tako da sam vozio oko 10 meseci sa upaljenim egr-om. Dolazimo do toga da je pitanje kako je i DPF bio ugasen, ali nisam se previse udubio u pricu. Razlog ovog mog pisanija je to kako je "blago" cipovao moj auto.
Toliko blago da mi se turbo razleteo u 3oj brzini na oko 3500 obrtaja dok sam se ukljucivao na AP. Auto je bio zagrejan, turbo nije pre toga pokazivao nikakve znake itd.
Dobio sam ovo. Prepunjavanje u niskim, i neke ludacke pritiske..
http://prntscr.com/lga9u9 ( log je pravljen na novom, tj remontovanom turbu )

Da nastavim pricu. Trazio sam MALO dima i "blagi" cip, jer kapiram da ne moze skroz bez dima a dobio sam auto koji je purnjao. Dok je vrteo dyno izbacivao je dim ko parna lokomotiva. Kada sam rekao da ne zelim to, dobio sam odgovor "namestio sam krivu goriva, ne bih da diram". Slozim se i kazem okej, vrv ja ne znam on covek zna posto radi to po ceo dan.

Platim sve i krenem za BG. Ulazim na FB to vece nesto bzvz, i vidim status kod njega na stranici "Decko koji je bio danas iz BG-a sa Fiat Bravom neka se javi hitno u inbox".. Pomislih, sta je sad koji djavo, zovem ga i kaze mi ladno covek. "Nisam ti zasrafio i zalepio ECU, hoces da nadjem nekoga ko to radi u BGu pa da ti sredi ili ces da dodjes za NS a ja cu ti platiti trosak". Odem sutradan za NS, on to zalepi i sredi i plati trosak puta. Na moju konstataciju da auto dimi vise nego sto treba i da hocu da se to smanji malo, on me je pogledao kao da on meni placa tih 120e a ne ja njemu i uzeo ECU nesto odradio za par min i vratio ga. Naravno sve je to praceno komentarom, pa mora da dimi ako hoces da ide itd..

E sad, da li se meni turbo razleteo zbog tog "strucnog" cipa, ne mogu da tvrdim sigurno ali vise ljudi mi je potvrdilo da jeste. EGR nije ugasio kako treba a i DPF je upitan.. 2x sam se cimao do NS-a za ono sto je trebalo za jedan dan da se uradi. Otislo je 120e + 400e za turbo i mali servis. Moj savet je da se ne ide tamo makar ti auto imao 90 konja umesto 170. Raspitaj se na forumu ima tvojih "kolega" koji mogu to da odrade bez problema.

Ako vec ides, odradi sledece. Sakrivanje BG tablica, nemoj da govoris nista jer ce provaliti da si iz BG-a, ako vec moras da pricas hvali ga i pricaj lepe stvari jer on to voli, nemoj slucajno da pitas nesto sto si procitao na forumu jer on ne voli forum strucnjake.

Koga zanima jos nesto vise o mom slucaju neka pogleda Chip temu na FLCS a moze i da mi pise tamo da kazem jos koju. A koga zanima jos nesto vise o "strucnjaku" moze da pogleda isto teme na FLCS od pre par godina i njegovo pisanije.. :yahoo:

U svakom slucaju SRECNO :)

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 09, 2018 2:27 pm
od nidza
Vazda je nezgodno diskutovati ko je kriv, kad naslediš nečiji automobil, nepoznatog stanja i održavanja, čipuješ ga brže bolje i nešto se razleti.

Imaš više sličnih loših iskustava i sa Raletom, Novaspeed, svašta se pisalo, te mapa ovakva, te mapa onakva, eno moja ex 9-tka živa zdrava nasvirana na 190+ KS. Vozi je čovek da sve pršti.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 09, 2018 2:39 pm
od dekirs
Jeste, ali eto i taj kvar na stranu sve ostalo opisano je dovoljan razlog da se izbegava.
Ono sto se vidi u logovima svakako sugerise da je mozda i razlog raspadanja turba lose odradjen chip.
Pa covek nije znao ni EGR da ugasi kako treba. Ko misli da ne govorim istinu imam mapu njegovu na kompu pa moze da se zanima :D

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 09, 2018 2:49 pm
od buntovnik
Ja sam malo pretrazivao po forumu "safe chip", i skoro svugde se pominje u pozitivnom svetlu. A nisam citao ovu temu od pocetka, ima 30 strana, ali videcu za vikend da odvojim jedno 2 sata da procitam.

@Veloce sto si ti neki duhovit decko. Btw, ne bi mi falilo nista da budem okruzen zenama ;)

Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 09, 2018 3:50 pm
od ivan149
Pa ljudi vjerovatno ne vole pricati protiv nekoga, ali evo, sva prica i reklama oko gasenja dpf a i egr, kako oduvjek radi kako treba i kako drugi rade programima i kako to nije ispravno (sto je tocno) nije tocna, jer i ja imam na kompu mapu na kojoj je pogaseno sve zivo i nezivo od gresaka a on je radio mapu. Auto jednostavno nije mogao u safe mode ni da motor crkne

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 09, 2018 4:22 pm
od dekirs
Pa njegova sva reklama se svodi na pljuvanje drugih kako oni to ne rade kako treba.
Ulaziti sa njim u bilo kakvu raspravu je pogubno za zivce, jer ce on uvek gledati da okrene stvari. Naravno na kraju ce biti, auto je polovan, odrzavanje drz ne daj itd.. Ja sam iskreno izbegavao da pisem o tome, ali mi je krivo da neko ode i bude izigran..

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 09, 2018 5:15 pm
od buntovnik
Meni bi znacilo, a verujem i drugima u istoj situaciji, da znam gde su radili chip tuning ljudi sa giuliettama i da li su zadovoljni uradjenim. Jer ovo sto sam citao za ns chip tuning se uglavnom odnosilo na starije 1.9JTD motore, a meni treba servis koji zna da cipuje novije 2.0JTDM bez posledica?

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 09, 2018 5:25 pm
od mirdza
Da i ja malo uletim - mapiranje nakon kojeg EGT ide u kosmos je sve ali ne i ispravno. A dizel može da ide a ne dimi. Sve pod uslovom da nabrojano ne radi priučeni mesar.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 09, 2018 6:01 pm
od nidza
Kod čipovanja se prenebregavaju dve osnovne stvari:
- stanje auta
- stil vožnje

Niti je svaki mator i potrošen auto dobar kandidat za čip, niti je svaki vozač sposoban da se prilagodi novoj mapi, kojoj su skinute sve granice koje je fabrika postavila da prosečan vozač ne napravi neku štetu - i to na novom autu, ne vašem, godinama korišćenom.

Mislim da je kod nas poprilično česta varijanta neadekvatnog i vozača i auta, te prosto sve vapi za plakanjem.

Pritom, verovatno ni tjuneri nisu cvećke, pogotovo ako uzmete u obzir da plaćate 10x manje nego što renomirane kuće koje prave mape (od kojih ih ovi verovatno i kupuju). Vazda bilo koliko para toliko muzike, pa ko šta voli.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Nov 09, 2018 6:47 pm
od interceptor
nidza napisao:Kod čipovanja se prenebregavaju dve osnovne stvari:
- stanje auta
- stil vožnje

Niti je svaki mator i potrošen auto dobar kandidat za čip, niti je svaki vozač sposoban da se prilagodi novoj mapi, kojoj su skinute sve granice koje je fabrika postavila da prosečan vozač ne napravi neku štetu - i to na novom autu, ne vašem, godinama korišćenom.

Mislim da je kod nas poprilično česta varijanta neadekvatnog i vozača i auta, te prosto sve vapi za plakanjem.

Pritom, verovatno ni tjuneri nisu cvećke, pogotovo ako uzmete u obzir da plaćate 10x manje nego što renomirane kuće koje prave mape (od kojih ih ovi verovatno i kupuju). Vazda bilo koliko para toliko muzike, pa ko šta voli.
Ovo je najispravnija konstatacija na celoj ovoj temi.

Ako ćemo realno ako se gledaju negativna iskustva po internetu I ljudima onda ne treba terati auto ni kod jednog tunera jer ne postoji takav da nije imao nnezadovoljnih mušterija.Svi su imali "problematična" vozila u radionici a bogami I mušterije samo je pitanje kako ko prihvati odgovornost ako dodje do problema pogotovo njegovom krivicom.


I naravno svako ko se odluči na "čipovanje" (nebitno kod koga) treba da je svestan da preuzima rizik (pogotovo kod polovnih vozila) da dodje do kvara brže nego bez "čipa" ma šta vam tjuneri govorili da je to bezbedno ili da je još bolje od "fabrike"