Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
- ognjen877
- Garaža: Alfa Romeo 159 16v
Alfa Romeo 166 2.0 t.s - Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
logove nemam posto nisam bas u ovim vodama preterano,ali videcu da nabavim...protokomer daje oko 30% slabiju vrednost od zadate (850 u odnosu na 1200),a turbo kasni sa odzivom i prepunjava po recima majstora... ako me secanje pamti turbo daje oko 1700 a trebalo bi oko 2400 na nekim obrtajima..
probacu da nabavim logove pa da ne pricam ovako napamet.
hvala na odgovoru
probacu da nabavim logove pa da ne pricam ovako napamet.
hvala na odgovoru
- Rik
- Saradnik Uprave
- Garaža: AR 156 1.9 JTD 2005
Renault Clio 1.2 1999 - Lokacija: Beograd
Post
Imas na prvoj stranici ove teme detaljno objasnjeno kako se prave logovi. (Ili je mozda u pitanju tema Dijagnostika u voznji)
Btw, moze li mi neko ukazati na postojanje full verzije MESa? Bas i nisam u mogucnosti da izdvojim 50e trenutno za tu namenu.
Btw, moze li mi neko ukazati na postojanje full verzije MESa? Bas i nisam u mogucnosti da izdvojim 50e trenutno za tu namenu.
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Koji je motor u pitanju? Mada, koji god da je, 850kg/h je maksimalna izmerena vrednost(najveći protokomer koji je išao na 159ku je onaj na 2.4 i meri 850kg/h). Ne zadaje se vrednost protokomeru. Pojednostavljeno, protokomer zagreje žicu, pa proračunava protok vazduha na osnovu toga koliko se žica ohadi.
Najverovatnije je do turba, ali će mnogo jasnije biti ako nabaviš logove
Najverovatnije je do turba, ali će mnogo jasnije biti ako nabaviš logove
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- ognjen877
- Garaža: Alfa Romeo 159 16v
Alfa Romeo 166 2.0 t.s - Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
mozda sam ja malo pobrkao jer kazem nisam bas u tim vodama i izvinjavam se ako zadajem glavobolju.motor je 1.9 jtdm 110 kw,remapovan i po recima tjunera ne ide nikako a i po subjektivnom osecaju isto tako..
kaze mi da nesto oko protokomera najverovatnije nije kako treba ili neko crevo je u maleru,pa zato lose u voznji prikazuje zadat vazduh i ostvaren
a turbo izgleda da je jos jedan problem pored ovog ..
kaze mi da nesto oko protokomera najverovatnije nije kako treba ili neko crevo je u maleru,pa zato lose u voznji prikazuje zadat vazduh i ostvaren
a turbo izgleda da je jos jedan problem pored ovog ..
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Mislim da covek misli na mg/takt i ako izmereno 850mg/i to je bas slabo i jos pri tim vrednostima turbina prepunjava kako kaze, gde bi tek turbo tukao da je maf ispravan tj da gorivo ide koliko treba.
Mada ako turbina daje 1700mbara a desired 2400mbara onda imas problem sa manjkom boosta definitvno.
Mada ako turbina daje 1700mbara a desired 2400mbara onda imas problem sa manjkom boosta definitvno.
- ognjen877
- Garaža: Alfa Romeo 159 16v
Alfa Romeo 166 2.0 t.s - Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
zaboravio sam da kazem da auto dosta bolje ide kad je otkacen protokomer,ali tek tamo od 2200rpm...
covek koji je tjunirao motor kaze da ni to nije to,jer turbo mora da povlaci mnogo ranije a ne na tim obrtajima.danas kad sam proveravao podatke u voznji posto sam cistio neke senzore alfica je umesto na 1800 obrtaja turba u tom trenutku bila na oko 1200 sto po njemu je znak da nesto definitivno nije u redu oko tih pritisaka i odziva turbine u voznji...
i ponovo se izvinjavam ako malo zbrda zdole pisem ali da imam one grafikone verovatno bi bilo jasnije pa mozda bunim ljude
covek koji je tjunirao motor kaze da ni to nije to,jer turbo mora da povlaci mnogo ranije a ne na tim obrtajima.danas kad sam proveravao podatke u voznji posto sam cistio neke senzore alfica je umesto na 1800 obrtaja turba u tom trenutku bila na oko 1200 sto po njemu je znak da nesto definitivno nije u redu oko tih pritisaka i odziva turbine u voznji...
i ponovo se izvinjavam ako malo zbrda zdole pisem ali da imam one grafikone verovatno bi bilo jasnije pa mozda bunim ljude
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Veca potrosnja hoce zbog loseg protokomera,ali ne i da toliko losije puni...gde si radio remap?
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- ognjen877
- Garaža: Alfa Romeo 159 16v
Alfa Romeo 166 2.0 t.s - Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Protuning trebalo bi da znaju sta rade
Potrosnja ubija ...11l nocu sa laganim gasom..uzas
Potrosnja ubija ...11l nocu sa laganim gasom..uzas
- ognjen877
- Garaža: Alfa Romeo 159 16v
Alfa Romeo 166 2.0 t.s - Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
samo mali update
kad mi se zapusio dpf auto nije imao izduv,blokiran egr i neki momak koji se bavi softverskim gasenjem odradio je to,i posle nekoliko dana posto je bio dogovor da odradi i remap uradio je isti.mada smo se ganjali nekoliko dana i nekako na brzinu zavrsi to,nekoliko meseci sam vozio tako(potrosnja preko 10l nocu) posle menjanja dizni zbog losih korekcija i teskog paljenja (ujutru posle odredjenog vremena) dok je vruc palio na pola kljuca a i skroz hladan isto,odem u protuning i kaze mi momak da nema sanse da auto radi sa zadatim parametrima vazduha(1200 konstantno i na leru i pod turazom) ??
vratim se skinem remap na fabricki posle natezanja sa prvim tjunerom koji tvrdi da ecu ne baca gresku i da to tako treba..?
uradjen ponovo remap i gasenje svega ali makina i dalje ne ide i trosi ko blesava
cini mi se da je turbo propistao jos jace posle prvog po meni neuspelog remapa.
dok je auto hladan turbo bar vraca kazaljku kako bi trebalo,al cim se malo izmasira i zagreje zna po 7-8 sekundi da potraje vracanje na 0,uz konstantno pistanje
kad mi se zapusio dpf auto nije imao izduv,blokiran egr i neki momak koji se bavi softverskim gasenjem odradio je to,i posle nekoliko dana posto je bio dogovor da odradi i remap uradio je isti.mada smo se ganjali nekoliko dana i nekako na brzinu zavrsi to,nekoliko meseci sam vozio tako(potrosnja preko 10l nocu) posle menjanja dizni zbog losih korekcija i teskog paljenja (ujutru posle odredjenog vremena) dok je vruc palio na pola kljuca a i skroz hladan isto,odem u protuning i kaze mi momak da nema sanse da auto radi sa zadatim parametrima vazduha(1200 konstantno i na leru i pod turazom) ??
vratim se skinem remap na fabricki posle natezanja sa prvim tjunerom koji tvrdi da ecu ne baca gresku i da to tako treba..?
uradjen ponovo remap i gasenje svega ali makina i dalje ne ide i trosi ko blesava
cini mi se da je turbo propistao jos jace posle prvog po meni neuspelog remapa.
dok je auto hladan turbo bar vraca kazaljku kako bi trebalo,al cim se malo izmasira i zagreje zna po 7-8 sekundi da potraje vracanje na 0,uz konstantno pistanje
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Da bi saznao u čemu je problem,preporuka je da vratiš fabričku mapu.
Ko zna šta je sve isključeno pri remapu,kako ne bi palio greške.
Ko zna šta je sve isključeno pri remapu,kako ne bi palio greške.
A Man's Got to Know His Limitations...
- ognjen877
- Garaža: Alfa Romeo 159 16v
Alfa Romeo 166 2.0 t.s - Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
mislis na farbricku mapu sa iskljucenim dpf i egr ili skroz na nulu ?
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Pitanje je i kako su iskljuceni DPF i EGR,jer sa ovakvim losim odzivom i potrosnjom,trebalo bi da bude popaljeno gomila gresaka.
Trebalo bi da odeš kod nekog iskusnijeg tunera,da ti iščita mapu i vidi šta je sve tu pogašeno i kako.
jedan kolega je isto imao veliki problem,što su mu umesto DPF,fizički odstranili katalizator,a ono što je trebalo da skinu su ostavili
Najbolja varijanta za gašenje DPF , EGR i mapiranje je, ako tuner ima swiftec program,koji pegla ljudsko neznanje i eventualne greške.
Trebalo bi da odeš kod nekog iskusnijeg tunera,da ti iščita mapu i vidi šta je sve tu pogašeno i kako.
jedan kolega je isto imao veliki problem,što su mu umesto DPF,fizički odstranili katalizator,a ono što je trebalo da skinu su ostavili
Najbolja varijanta za gašenje DPF , EGR i mapiranje je, ako tuner ima swiftec program,koji pegla ljudsko neznanje i eventualne greške.
A Man's Got to Know His Limitations...
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Sve su šanse da ti je prilikom gašenja egr-a i dpf-a majstor pogasio gomilu DTC-ova, pa ti ECU ne izbacuje nikakve greške. Moj savet ti je da se javiš Saletu (Pittatore, par postova iznad) da ti odrade prvo dijagnostiku, a posle i kvalitetan remap.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Za Saleta i Marka sve preporuke
A Man's Got to Know His Limitations...
- ognjen877
- Garaža: Alfa Romeo 159 16v
Alfa Romeo 166 2.0 t.s - Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Pa bad zato sam i isao u protuning i platio sve iz pocetka.ugaseno sve po njohovom standardu i protokolu.i sam decko sto tamo radi kaze da nije problem da se sve vrati na fabricko opet i da se tjunira po zelji i sta ti ja znaam vise.ali isto tako kaze da auto ne ide nikako i sumnja se svodi na protokomer i turbo.bas sam iz tog razloga otisao kod nekoga ko valjda zna svoj posao.danas probavam skroz nov protokomer ako ne videcemo...
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Protuning je jedna od najgorih tjun firmi,al ajd da ne kudim bzvz..javi se gore pomenutim..
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- Nicola Romeo
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW 1.9 150ks '06
--------------------------------
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 115ks '02
--------------------------------
Ex Alfa Romeo 156 SW 2.0TS 16v 155ks '00.
-------------------------------- - Lokacija: Zvezdara
- Lokacija: Beograd
Post
Što ja nekad popijem, nekima teško je preplivati!!!
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Idi do Pittatore-a, ljudi rade dugo i znaju sta rade. O proćuningu i njihovoj stručnosti se već pisalo.
Što ja nekad popijem, nekima teško je preplivati!!!
- Boxa
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: Stelvio QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
+1 za Pittatore-a
YouTube: https://www.youtube.com/@joksimoviic
- sinisa
- Garaža: '11 Audi A7 3.0TDI
'07 Citroen C4 2.0VTS
Ex '11 Alfa Romeo 159 2.0JTDm
Ex '09 Alfa Romeo 159 1.8MPI - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
I sam si shvatio da je igranka od jednog do drugog tuner-a zeznut posao. Potrošio si vremena i para, ali uradi rez i drži se jednog/proverenog čoveka, ne žali dodatne troškove, jer jednom kad središ videćeš da je vredelo. Pomenuta ekipa s foruma (Sale (Pitatore) i Marko) odlična je u svom poslu, ja sam samo jedan od mnogih koji su išli kod njih.
Što se tiče mehaničara, to je takođe zeznuto izabrati, pokušaj da pronađeš nekoga ko ima iskustva i voljan je da proba sa zamenskim delovima (npr. protokomer s drugog automobila, ili sl.). Prelistaj temu o servisima, prepoznaćeš nekoliko dobrih.
Tema o servisima: http://www.arcs.org.rs/forum/viewtopic. ... &p=1620249
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Taj samG0XY napisao: ...
jedan kolega je isto imao veliki problem,što su mu umesto DPF,fizički odstranili katalizator,a ono što je trebalo da skinu su ostavili
...
I sam si shvatio da je igranka od jednog do drugog tuner-a zeznut posao. Potrošio si vremena i para, ali uradi rez i drži se jednog/proverenog čoveka, ne žali dodatne troškove, jer jednom kad središ videćeš da je vredelo. Pomenuta ekipa s foruma (Sale (Pitatore) i Marko) odlična je u svom poslu, ja sam samo jedan od mnogih koji su išli kod njih.
Što se tiče mehaničara, to je takođe zeznuto izabrati, pokušaj da pronađeš nekoga ko ima iskustva i voljan je da proba sa zamenskim delovima (npr. protokomer s drugog automobila, ili sl.). Prelistaj temu o servisima, prepoznaćeš nekoliko dobrih.
Tema o servisima: http://www.arcs.org.rs/forum/viewtopic. ... &p=1620249
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Ako ustanoviš da je sigurno do protokomera možda nije loše da uzmeš nov. Ja sam na 156 stavio polovan bosh za 20e ali je crkao za dva meseca tako da je to mačka u džaku. Ne moraš obavezno originalni bosh, ima i jeftinijih varijanti.
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Protokomer je sve, od njega da kazem krece sve, od izmerenog vazduha zavisi koliko ce ecu goriva da pusti i koliki ce boost biti, to sve i mnogo toga drugog je predefinisano u mapama.
Preporucujem nov Bosch, ako si clan kluba vidi kakvi su i gde popusti, neka regularna.cena.je oko 16000din.
Preporucujem nov Bosch, ako si clan kluba vidi kakvi su i gde popusti, neka regularna.cena.je oko 16000din.
- ognjen877
- Garaža: Alfa Romeo 159 16v
Alfa Romeo 166 2.0 t.s - Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
proban danas drugi (nov) protikomer neki italijanski nije kinez,kolicina vazduha koja je izmerena se podigla za 5% kao i ukupan odziv snage cini mi se...
vratili smo moj ali sad ga je majstor malo zaokrenuo,i auto je poceo da se mnogo bolje ponasa izmedju 1500-2200 rpm,nema vise trzanja prilikom menjanja brzina i prilikom dodavanja gasa
jedino sto je sad poceo auto oko zamajca ili nosaca motora pri gasenju da udara malo vise nego ranije...
turbo i dalje prepunjava,logove jos uvek nemam moram da smislim kako da ih nabavim pa da svima i meni bude jasnije sta je sa kolima..
vratili smo moj ali sad ga je majstor malo zaokrenuo,i auto je poceo da se mnogo bolje ponasa izmedju 1500-2200 rpm,nema vise trzanja prilikom menjanja brzina i prilikom dodavanja gasa
jedino sto je sad poceo auto oko zamajca ili nosaca motora pri gasenju da udara malo vise nego ranije...
turbo i dalje prepunjava,logove jos uvek nemam moram da smislim kako da ih nabavim pa da svima i meni bude jasnije sta je sa kolima..
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Kako mislis zaokrenuo?
Ako je kod tebe Protokomer kome se vadi ulozak onda vozis potpuno pogresan Protokomer.
U principu to sto je uradio, ako mislimo na isto, je u stvari naveo Protokomer da pogresno ocitava tj da vise ocitava.
Dakle ako ti je i dalje malo ocitavanje proveri da nema negde fals vazduha izmedju istog i turbine.
Ako je kod tebe Protokomer kome se vadi ulozak onda vozis potpuno pogresan Protokomer.
U principu to sto je uradio, ako mislimo na isto, je u stvari naveo Protokomer da pogresno ocitava tj da vise ocitava.
Dakle ako ti je i dalje malo ocitavanje proveri da nema negde fals vazduha izmedju istog i turbine.
- ognjen877
- Garaža: Alfa Romeo 159 16v
Alfa Romeo 166 2.0 t.s - Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
provericu sutra,creva a na ocitavanju sad daje zadat i ostvaren vazduh tacno oko 2100rpm (nemam ja kao vi aparature pa da mogu da merim nego samo ono na sta mi ukazu i sto zapamtim)bolji je odziv na gas,mada i daje prepunjava turbo cim se potopi gas do 3000 rpm i pusti cuje se da turbo ispusta vazduh kao da dise .izgleda da ja imam problem i sa protokomerom i sa turbom,jer turbo cim se izmasira malo tj lepo zagreje treba mu bar 10 sec da se vrati na nulu.
a protokomer je kao valjak onaj sa resetkicama sa strane,to je taj valjda koji ide na ovaj auto
a protokomer je kao valjak onaj sa resetkicama sa strane,to je taj valjda koji ide na ovaj auto
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
Post