Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sport, tjuning, uporedni testovi.
Korisnikov avatar
BobanR
Garaža: Brera 2.4
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 3703
Pridružio se: Čet Jul 31, 2014 8:34 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Pon Nov 19, 2018 12:46 pm

@buntovnik: Kolega ivan149 je mislio na logove iz MES-a. Najbolje bi bilo kada bi imao pre/posle logove da okačiš, ali pretpostavljam da ih nećeš dobiti od tunera. Možeš sam da napraviš par logova, procedura je već opisana ovde:
viewtopic.php?f=71&t=56982

Inače, već se dešavalo na 2.0 motorima da ima problema sa gorivom kod tuniranja. :drink
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
Korisnikov avatar
Veloce
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Contact:
Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP
Lokacija: Lazarevac
Postovi: 2787
Pridružio se: Sre Avg 03, 2011 8:36 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Pon Nov 19, 2018 12:49 pm

Kako ga ubode u stock-u na ravno 170hp, pogotovo zbog predhodno napisanih anomalija ?
Korisnikov avatar
djolers4
Garaža: Ex-Alfa 155 2.0 TS 8v
Alfa 147 mjet 16v
Lokacija: Vrcin
Postovi: 1181
Pridružio se: Pon Dec 14, 2009 6:18 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Pon Nov 19, 2018 1:02 pm

Zbog ovakvih stvari treba otici kod nekog drugog na merenje pre remapa i vratiti se posle remapa ponovno merenje.Ja planiram da odem na prolece u Bobosport da izmerim snagu,cisto iz radoznalosti.
Korisnikov avatar
buntovnik
Garaža: 2010 Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm
Lokacija: Beograd
Postovi: 163
Pridružio se: Ned Dec 10, 2017 4:33 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Pon Nov 19, 2018 3:57 pm

@BobanR jel neko resio taj problem potrosnje na 2.0 ili je to jednostavno tako (da se pomirim s time)?
Korisnikov avatar
G0XY
Garaža: Mito QV
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd-Bele Vode
Postovi: 6713
Pridružio se: Pet Nov 20, 2009 12:21 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Pon Nov 19, 2018 4:05 pm

Ako je posle mapiranja,potrosnja veca za 2l,onda tu nesto nije normalno.
U redovnoj voznji,meni je potrosnja bila i manja,s tim da sam imao custom mapu i to na hibridnom turbu.Kada ga gazis,potrosnja sa remapom je uvek nesto veca.
Bez logova,tesko moze da se vidi koliko je zalio mapu u donjim obrtajima.
Trazi mu da ti posalje file sa tvojim logovima sa valjaka,to si platio,imas sasvim legitimno pravo na to.
A Man's Got to Know His Limitations...
Korisnikov avatar
mirdza
Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB
Lokacija: Katowice
Lokacija: PL/BL
Postovi: 687
Pridružio se: Čet Avg 20, 2009 8:02 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Pon Nov 19, 2018 5:11 pm

Znam da je drugi motor u pitanju, ali meni je potrošnja pala za ~20% pri povećanju snage sa 155KS na 240KS. Čak i na stazi auto troši daleko manje nego ranije.
Fabričke korekcije na ubrizgavanju su ogromne i auto je uglavnom preliven. Samo "peglanje" zadanih vrijednosti smanjuje potrošnju.
R4T
ivan149
Garaža: Alfa Romeo 159
Lokacija: bih
Postovi: 485
Pridružio se: Sre Apr 19, 2017 9:58 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Pon Nov 19, 2018 5:30 pm

buntovnik napisao:@BobanR jel neko resio taj problem potrosnje na 2.0 ili je to jednostavno tako (da se pomirim s time)?
Mislim da kolega ne spominje potrosnju nego "problem" sa prekidom goriva. A ni potrosnja sigurno nije ok

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk
Korisnikov avatar
Zex
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp
Lokacija: BEOGRAD
Lokacija: UMKA
Postovi: 4076
Pridružio se: Sre Dec 03, 2014 7:50 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Pon Nov 19, 2018 5:40 pm

Suma sumarum:

-Rekao ti da nisi ispravan,a izmerio 170hp
nm ti kasne extremno,a sa chipom jedva
15hp+ i 70 Nm +
Gorivo sece na 3700 a snaga stock
10% Nm da ti fali je super za godine i dpf,skoro pa odlicno,ja bih rekao max ispravan..

I ja sad ne razumem,zao mi je vlasnika,prvo sto ima problem sa autom,a drugo jer je pogresio chipera
Da se razumemo,fabricka izmerena snaga i 10% da ti fali Nm je ispravan auto..al praksa kaze drugacije..sa dpf-om ne moze da izbaci preko 165 hp,ma i dosta manje..ima milion primera,tako da ovo nije fraza...uostalom,nista nihe strasno,jedno novo iskustvo kolega :drink

Da je busan kuler,pusio bi ko parna lokomotiva,a verujem da i sad dimis,obzirom da imas 70Nm vise,ako papir ne laze.. I da je nesto drugo busno,ne bi mogao izmeriti stock,bio bi u safe modu...
Nesto ne pije vodu kolega,pokusaj prvo da vratis orgigi mapu,pa pocni sa logovima kao sto pisu kolege..ovde cemo ti pomoci oko informacija pre nego sto odea kod nekog majstora..popravi prvo auto,ne zaleci se za dizne

Od mene dobijas gratis merenje ako zelis sa bilo kojom tvojom ucitanom mapom..kad god zelis..
Falcon:

Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Korisnikov avatar
buntovnik
Garaža: 2010 Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm
Lokacija: Beograd
Postovi: 163
Pridružio se: Ned Dec 10, 2017 4:33 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Pon Nov 19, 2018 6:08 pm

@Zex hvala na lepoj ponudi :) Sto se tice creva interkulera, culo se zvizdanje ranije dok ga plasticar nije zapusio, ali nije mi ni tad izbacivao nikakvu gresku. Sad se jedva cuje neko sistanje vazduha, nisam siguran dal i dalje pusta malo na tom mestu ili je to normalno od strujanja vazduha kroz interkuler i creva.

Ja jesam za to da popravim auto, pa da vidim da li ce se stvari popraviti sto se tice potrosnje. To za dizne mi je i MES pokazivao, ne secam se tacne brojke ali secam se da su se neke dizne dosta razlikovale od ostalih. I turbina je sigurno zaprljana posle ovoliko godina.

@mirdza, ok malo je neobicno, mozda ja nisam dobro procitao, ali kazes da ti je potrosnja 20% manja kad si povecao hp sa 155 na 240??
Korisnikov avatar
BobanR
Garaža: Brera 2.4
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 3703
Pridružio se: Čet Jul 31, 2014 8:34 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Pon Nov 19, 2018 6:13 pm

@buntovnik: kao što reče kolega, mislio sam na nedostatak goriva nakon 3700rpm. Međutim, gledajući ovaj dyno izveštaj, snaga ne u peak-u posle toga. Kao što je većina koelga konstatovala, nešto se ovde ne sabira. Kreni od logova.
Da ne upiremo prstom, napravi par logova sa sadašnjom mapom, pa da vidimo.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7545
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Pon Nov 19, 2018 8:00 pm

Aj da se javnem i ja, kao suvlasnik jedne julke, takodjer 2.0 mdjet, 170 konjica...
U jednoj renomiranoj tunerskoj radnionici u BG, uradjen decat, DPF-out/off, EGR-out/off (kasnije uklanjanje hladnjaka EGR-a, kod Brane), i uklonjeni leptiri sa usisne grand, i lagano pvecanje snage.
Uglavnom, tok dogadjaja je isao sledecim putem, ostavio kola negde oko vikenda, i trebalo je da bude gotova za nekoliko dana...
Prvo valjci naravno, izmereno oko 163ks, koliko se secam, i zapoceto sa radovima, skinut variavilni usis, koji nije toliko strasan, sest otvora je bilo katastrofa, a dva skoro skroz zatvorena, potrom je poradjeno oko DPF-a, i EGR-a, i zatim se baceno na mapiranje, trazio sam blago povecanje snage i optimizaciju krive obrtnog momenta, naravno glava radionice nije to mogla da prihvati, pa je krenuto prvo sa preko 200ks idejom, ne bi li bio impresioniran, i naravno julka se gasila, pa se pristupilo postepenom smanjivanju, i na kraju se stigao do zeljenog optimuma, tj nesto preko 175ks i peglanje krive, i eto, ko dlanom o dlan za oko mesec dana julka je bila ponovo u pogonu...
Uglavnom, sto se eksploatacije tice, potrosnja pala za oko pola litre u svim rezimima, moje voznje naravno, kod supruge su cifre, pogotvo na otvorenom i za trecinu i vise nize, iliti u ciframa po gradu potrosnja je pala sa preko 9lit na ispod 8,5lit, moje voznje, i pride je daleko prijatnija za voznju, a u D modu je uopste i ne vozim, posto nema previse smisla.
Skoro proveravane dizne, ugrejan auto, maximum korekcija manji od +/-0,4 na najgorim diznama.
Uglavnom, radovima sam zadovoljan.
Jedina zamerka je ta sto na preko 3500rpm, pravi dimnu zavesu, to ne mogu ni sa 156 da izvedem.
Mislim da sam manje-vise sve naveo, svrha posta nije niti pljuvanje jednoga, niti hvaljenje drugoga, vec cisto da prikazem kako izgleda nesto sto bar za sad deluje korektno uradjen posao.
Korisnikov avatar
mirdza
Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB
Lokacija: Katowice
Lokacija: PL/BL
Postovi: 687
Pridružio se: Čet Avg 20, 2009 8:02 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Pon Nov 19, 2018 10:57 pm

@buntovnik
Kod mene su prerade otišle malo dalje od samog programa, tako da nije do kraja mjerodavno ;)
Sam fabrički softver nije idealan i stvoren je da može da ga vozi bilo ko, sa bilo kakvim gorivom (u granicama norme). Aftermarket softver smanjuje marginu greške ali i ispravlja nedorađenost mape, koja je ista u svim motorima jednog tipa. Primjera radi, fabrička korekcija po Lambdi kod T-jet je 7-15%. Kod mene je ispod 1% na leru do 3-4% pod opterećenjem. Već tu se dobija ušteda, a ostaje još mjesta za korekciju ugla paljenja, itd.
Svi T-jet i Multiair motori sa aftermarket softverom za koje znam troše manje od fabričkih, uz povećanje snage.
R4T
Korisnikov avatar
MWDP
Drug Član
Drug Član
Garaža: Mercedes CLS350CDI
ex Spider 2.0 TS
ex Brera 2.4
ex 166 2.4
Lokacija: BG
Postovi: 1536
Pridružio se: Uto Maj 10, 2016 3:25 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Nov 21, 2018 9:41 pm

Ima li neko iskustvo sa remapom na Mitu? Konkretno mislim na benzinske motore, dizel me ne zanima
Korisnikov avatar
mirdza
Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB
Lokacija: Katowice
Lokacija: PL/BL
Postovi: 687
Pridružio se: Čet Avg 20, 2009 8:02 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Nov 21, 2018 11:11 pm

Koji motor?
R4T
Korisnikov avatar
MWDP
Drug Član
Drug Član
Garaža: Mercedes CLS350CDI
ex Spider 2.0 TS
ex Brera 2.4
ex 166 2.4
Lokacija: BG
Postovi: 1536
Pridružio se: Uto Maj 10, 2016 3:25 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Čet Nov 22, 2018 8:04 am

1.4 170ks
Korisnikov avatar
mirdza
Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB
Lokacija: Katowice
Lokacija: PL/BL
Postovi: 687
Pridružio se: Čet Avg 20, 2009 8:02 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Čet Nov 22, 2018 10:38 am

200+KS @ 300+Nm
R4T
Korisnikov avatar
Raketa
Drug Član
Drug Član
Garaža: Alfa Romeo Giu
Lokacija: Lochen am see-salzburg
Postovi: 317
Pridružio se: Čet Apr 20, 2017 7:57 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Čet Nov 22, 2018 11:45 am

Stock ili uz neke dodatke ? Isti je motor i kod mene u Giulietti ...
Korisnikov avatar
mirdza
Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB
Lokacija: Katowice
Lokacija: PL/BL
Postovi: 687
Pridružio se: Čet Avg 20, 2009 8:02 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Čet Nov 22, 2018 2:38 pm

Stock.
Tjuner koji mi je mapirao Abartha radio je nekoliko Abarth Evo sa tim motorom na ~215KS i ~330Nm, ali bez "ekologije" (de-cat i iskljucena druga sonda).
R4T
Korisnikov avatar
horvat
Drug Član
Drug Član
Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013
Lokacija: Subotica
Postovi: 1381
Pridružio se: Ned Avg 14, 2016 2:46 am

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Čet Nov 22, 2018 3:22 pm

jel se moze znati koji je to tjuner?
Korisnikov avatar
mirdza
Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB
Lokacija: Katowice
Lokacija: PL/BL
Postovi: 687
Pridružio se: Čet Avg 20, 2009 8:02 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Čet Nov 22, 2018 3:41 pm

Naravno - ETS Performance
http://www.ets-performance.pl/
Saradjuje, izmedju ostalog, sa Revlimit ;)
R4T
Korisnikov avatar
Raketa
Drug Član
Drug Član
Garaža: Alfa Romeo Giu
Lokacija: Lochen am see-salzburg
Postovi: 317
Pridružio se: Čet Apr 20, 2017 7:57 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Čet Nov 22, 2018 5:51 pm

Sad gledan na revlimit i kod mene kao ne moze zbog tct-a...
Korisnikov avatar
mirdza
Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB
Lokacija: Katowice
Lokacija: PL/BL
Postovi: 687
Pridružio se: Čet Avg 20, 2009 8:02 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Čet Nov 22, 2018 6:09 pm

TCT ide sa Magneti Marelli ECU - koliko sam upoznat, može da se uradi ali ne preko OBD nego mora da se vadi na sto. Ali ne znam koje su mogućnosti tuninga.
R4T
Korisnikov avatar
COYG
Drug Član
Drug Član
Garaža: 156 8V
Lokacija: No Problemo
Postovi: 611
Pridružio se: Sub Jun 25, 2016 4:57 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sub Nov 24, 2018 9:52 am

Treca brzina:

Slika


Cetvrta brzina:

Slika

Mogao bi jos neko da postavi log, cisto poredjenja radi. U pitanju je jtd 8V motor, sa fabrickim turbom.
''Brzina nikada nikog nije ubila, ali iznenadno stanje mirovanja jeste!''

Džeremi Klarkson
Korisnikov avatar
Zex
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp
Lokacija: BEOGRAD
Lokacija: UMKA
Postovi: 4076
Pridružio se: Sre Dec 03, 2014 7:50 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sub Nov 24, 2018 12:22 pm

Pa sta mozemo videti ovde? Nema bitnih parametara
Falcon:

Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Korisnikov avatar
COYG
Drug Član
Drug Član
Garaža: 156 8V
Lokacija: No Problemo
Postovi: 611
Pridružio se: Sub Jun 25, 2016 4:57 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sub Nov 24, 2018 3:28 pm

Verovatno misliš na vazduh i turbo. Nije me zanimalo to u ovom slučaju. Radio sam samo na brzinu i obrtaje. Turbo kad prepuni na kratko ide na 1.5, inače drži 1.35. Vazduha ima dovoljno, 1400-1100 mg/i. Solenoid ide do 20-22%.

Nemoj da me shvatiš pogrešno, ali ne treba mi savet. Zanima me ubrzanje.
''Brzina nikada nikog nije ubila, ali iznenadno stanje mirovanja jeste!''

Džeremi Klarkson

Povratak na “Squadra Corse”