Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sport, tjuning, uporedni testovi.
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7550
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Pet Jun 24, 2016 2:19 pm

moze da se copuje svaki mod posebno, i da nastavis da koristis DNA
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
vess
Garaža: Alfa Romeo GT 1.9 JTD
Lokacija: Beograd
Postovi: 88
Pridružio se: Ned Jan 24, 2016 11:59 am

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Uto Jul 12, 2016 11:46 pm

Postavio sam na mojoj temi ali evo da i ovde pitam... Turbina je crkla skroz danas i ide menjanje. a kad menjam mozda bih uradio i neki upgrade. GT 1.9 JTD je u pitanju. Sta je najbolje a sa najmanje promena odnosno da se vrati u najkracem roku unutra. Citam na alfaowner preporucuju 2.4 sa obicnog motora, ne multijet...
Korisnikov avatar
nidza
Garaža: ex 159
Lokacija: NBG
Postovi: 2274
Pridružio se: Pon Mar 05, 2012 4:11 pm

Sre Jul 13, 2016 5:59 am

Najlakše je staviti hibrid i drugu mapu. Ne znam koliko si spreman da ulažeš.

Ako auto ima neke slabosti u transmisiji , sa toliko jačim motorom ćeš takođe morati i to da rešavaš.

Tapatalk
vess
Garaža: Alfa Romeo GT 1.9 JTD
Lokacija: Beograd
Postovi: 88
Pridružio se: Ned Jan 24, 2016 11:59 am

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Jul 13, 2016 8:12 am

ne pitaj me koliko sam vec ulozio u auto tako da ako treba i menjac i to cu :D Lamela i korpa su u odlicnom stanju tako da ce to da se menja tek kad crkne, do tad gulim ovu. u svakom slucaju ako ne nadjem resenje za turbinu u dan dva ide nazad ista turbina jer ne mogu bez kola toliko dugo.
Korisnikov avatar
safe-chip
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 147 2.4 4x4integrale
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 29
Pridružio se: Čet Maj 02, 2013 8:04 am

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Uto Avg 09, 2016 12:21 am

@bums85
Jesam ja ali nisam mogao da uradim dyno merenje tako što ću editovati samo D mod. Alfa nema opciju za dyno tako da nakon starta merenja ECU skapira da zadnji točkovi miruju i sam prebaci u N (nisam našao način da to zaobiđem). Pa da bi to prikazao na dyno diagramu morao sam da uradim i N identično. Ali teoretski može da se uradi samo D ali naravno bez dyno merenja.
Korisnikov avatar
COYG
Drug Član
Drug Član
Garaža: 156 8V
Lokacija: No Problemo
Postovi: 611
Pridružio se: Sub Jun 25, 2016 4:57 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Uto Avg 30, 2016 2:34 pm

Nesto me interesuje. Kako je moguce da chip tuning majstori garantuju smanjenje potrosnje goriva za 0.5 do 1l na 100 km, samim kompjuterskim cipovanjem, zatvaranjem egr ventila, i sta li se vec tu radi? Zar nije logicno da kad poveca protok goriva, da ce i potrosnja da poraste srazmerno kolicini snage koje motor dobije?

I koliko je uopste realno povecanje chipovanjem za 20-30 ks? Mnogi tvrde da je 5 ks ok, a 10 ks skoro pa maksimum.

Govorim o motoru 1.9 jtd, 85 kw.


Pitam ovo zato sto me je privukla USTEDA GORIVA, A POVECANJE SNAGE MOTORA. Ko to ne bi zeleo za 50-100 eura, ako motor nece da strada posle toga?! :)
''Brzina nikada nikog nije ubila, ali iznenadno stanje mirovanja jeste!''

Džeremi Klarkson
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7550
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, savet

Uto Avg 30, 2016 4:04 pm

E ovako, smanjene potrosnje chipovanjem = laz.
To chiperi koriste kao four da privuku klijente.
E sad u praksi je stvar malo drugacija, kao sto si vec sam naveo, uglavnom se usput pogasi i EGR, DPF itd..., i tu se malo ustine na potrosnji,
drugo mesto gde moze da se zakine na ptrosnji je ubrzanje, posto automobil, najvise trosi prilokom ubrzavanja, tj, cipovanom auto je potrebno manje vremana da ubrza do iste brzine, pa se samim tim, provodi i manje vremena pri ubrzavanju, i eto jos na kontu toga moze da se zakine malo na potrosnji, naravno sve ovo ukoliko nemas, jako tesku desnu nogu.
E sad dobitak snage na JTD motorima.
Onaj koji ti kaze da se maksimalono izvlaci 10ks, gledaj da ne zivis na istoj planeti sa tom personom, jer je tolika glupos' zasigurno zarazna, komotno se dobija oko 30ks, I jos podosta obrtnog momenta, naravno ukoliko su motor i pratece komponente OK.
E sad po pitanju uticanja chipovanja na motor i pratece komponente,
Samo chipovanje znacajno smanjuje cek trajanja motora, sto znaci nece preci 1000000 do 1500000 km, koliko jedan jtd kome nikada be zamenis ulje obicno predje, vec negde oko 700000 do 800000 km, uz redovno odrzavanje.
E sad malo su veci problem pratece komponente motora, koje obicno traju manje od samog motora, kao sto su turbinama, intercooler, creva turbine I intercoolera, rail pumpa, regulator reila, korpa, lamela, druk lezaj, plivajuci zamajac itd...
Sve te komponente MORAJU biti u jako dobrom stanju da bi rasmisljao o bilo kakvom chipovanju.
E sad dolazimo i do onoga glavnog, a to je cena chipovanja,
1. Chipovanje od 50€ u principu NE postoji !!!!
2. Cena se krece obicno od 100 - 150€ u zavisnosti od chipera i motora koji se chip ulje.
3. Cena chipovanja raste ako se na istu doda da mora da se radi nesto od navedenih pratecih komponenata
Nadam se da si bar deo ovoga sto sam napisao, razumeo :wave:
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
Zex
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp
Lokacija: BEOGRAD
Lokacija: UMKA
Postovi: 4076
Pridružio se: Sre Dec 03, 2014 7:50 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Uto Avg 30, 2016 4:46 pm

Uh bre edine,pobio si svu teoriju chiptuninga hahaha hahaha
Falcon:

Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7550
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Uto Avg 30, 2016 4:53 pm

I to u samo jednoj recenici hahaha
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
nidza
Garaža: ex 159
Lokacija: NBG
Postovi: 2274
Pridružio se: Pon Mar 05, 2012 4:11 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Uto Avg 30, 2016 6:20 pm

A man of few words.
Korisnikov avatar
mladenke
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
Lokacija: Nis
Postovi: 763
Pridružio se: Pon Jun 03, 2013 10:09 am

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, savet

Uto Avg 30, 2016 8:47 pm

edin napisao:E ovako, smanjene potrosnje chipovanjem = laz.
To chiperi koriste kao four da privuku klijente.
E sad u praksi je stvar malo drugacija, kao sto si vec sam naveo, uglavnom se usput pogasi i EGR, DPF itd..., i tu se malo ustine na potrosnji,
drugo mesto gde moze da se zakine na ptrosnji je ubrzanje, posto automobil, najvise trosi prilokom ubrzavanja, tj, cipovanom auto je potrebno manje vremana da ubrza do iste brzine, pa se samim tim, provodi i manje vremena pri ubrzavanju, i eto jos na kontu toga moze da se zakine malo na potrosnji, naravno sve ovo ukoliko nemas, jako tesku desnu nogu.
E sad dobitak snage na JTD motorima.
Onaj koji ti kaze da se maksimalono izvlaci 10ks, gledaj da ne zivis na istoj planeti sa tom personom, jer je tolika glupos' zasigurno zarazna, komotno se dobija oko 30ks, I jos podosta obrtnog momenta, naravno ukoliko su motor i pratece komponente OK.
E sad po pitanju uticanja chipovanja na motor i pratece komponente,
Samo chipovanje znacajno smanjuje cek trajanja motora, sto znaci nece preci 1000000 do 1500000 km, koliko jedan jtd kome nikada be zamenis ulje obicno predje, vec negde oko 700000 do 800000 km, uz redovno odrzavanje.
E sad malo su veci problem pratece komponente motora, koje obicno traju manje od samog motora, kao sto su turbinama, intercooler, creva turbine I intercoolera, rail pumpa, regulator reila, korpa, lamela, druk lezaj, plivajuci zamajac itd...
Sve te komponente MORAJU biti u jako dobrom stanju da bi rasmisljao o bilo kakvom chipovanju.
E sad dolazimo i do onoga glavnog, a to je cena chipovanja,
1. Chipovanje od 50€ u principu NE postoji !!!!
2. Cena se krece obicno od 100 - 150€ u zavisnosti od chipera i motora koji se chip ulje.
3. Cena chipovanja raste ako se na istu doda da mora da se radi nesto od navedenih pratecih komponenata
Nadam se da si bar deo ovoga sto sam napisao, razumeo :wave:
A kako to da auto bolje ubrzava ako je chipovan i treba mu manje vremena? Tako sto ima vise goriva. Pa kako onda manje trosi ako ide vise goriva? :D

Cipovanje od 50e postoji, bas za konkretno taj motor. Da dignem sa 115 na oko 140hp treba mi 10ak minuta u Winolsu. Oces da kazes da treba da uzmem 150e? Moze. :D

Kad se ugasi egr, obicno pritisak turbine poraste za 50+ mbara. Kako kod kog automobila. A ako imas veci pritisak onda imas i vece ocitavanje na maf senzoru, a samim tim i mogucnost za vise goriva u bas istom rezimu voznje sa upaljenim egr-om. :D

E sad da se vratimo na pitanje manje potrosnje i vece konjaze. Fabrika mora da zadovolji brojne rigorozne kontrole i norme, sto se tice same potrosnje, emisije izduvnih gasova, buke motora... Pa u 90% nesto trpi zarad neceg. :) Ako znamo da jedan stepen unapred pomereno ubrizgavanje dovodi do porasta PCP-a u cilindru, onda mozemo da zakljucimo da dolazi i do vece snage sa istim mm3 gorivom. Znaci dobili smo vecu snagu, gorivo je ostalo isto, a emisija stetnih gasova se malo povecala, ali opet ostaje u granicama tehnickog pregleda. Takodje se i buka motora malo povecala. :D

Onda dolazi i pilot ubrizgavanje, koje laicki receno priprema cilindre za glavno ubrizgavanje, sto znaci da utice na pcp, temperaturu u cilindrima, itd...

Druga stvar smanjenja potrosnje jeste sama turbina. Ma koliko imao otvoren izduv, sama turbina pravi povratni pritisak motoru, pa ga sammim tim i gusi. :) Otvorimo malo krilca na krstarecim brzinama i eto vece snage, sa istim gorivom, ili iste snage sa manjim gorivom. Znaci potrosnja ide dole. ;)

I jos mnogo toga da ne duzim. ;)

Za povecanje ks, jasno je da dobijas onoliko ks koliko ubrizgas vise mm3 goriva. Glupo je i da objasnjavam. :D
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7550
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Avg 31, 2016 5:55 am

Eto, covek svaki dan nesto nauci.
Hvala na objasnjenjima :wave:
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
erdeljan
BANOVAN
Contact:
Garaža: Beli fijaker
Lokacija: Malmo
Postovi: 9404
Pridružio se: Ned Dec 26, 2010 10:54 am

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Avg 31, 2016 6:55 am

I sta bi na kraju? Džaba si krečio? (objašnjavao da ne može za 50e i da se tako ljudi privlače na foru?) Onda dolazimo do zaključka da su većina ljudi koja se time bavi (kao što to neko reče) prodavci magle? :)
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7550
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Avg 31, 2016 7:00 am

mladenke vazi za osobu koja zna svoj posao, ako on kaze da moze, ondak moze, ali takodje znam za gomilu "prodavaca" magle, i samo sam hteo da upozorim kolegu da se ne zalece previse, jer od tih 50€ zacas nastane 450€, ako se covek zaigra, uostalom, mladenke se u post osvrnuo samo na cenu i potrosnju...
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
Veloce
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Contact:
Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP
Lokacija: Lazarevac
Postovi: 2787
Pridružio se: Sre Avg 03, 2011 8:36 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Avg 31, 2016 7:16 am

@Mladenke aj da žišnemo mog megana 1.5dci 110ks :)
Korisnikov avatar
FantomX
Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp

ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned

AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04
Lokacija: Beograd
Postovi: 870
Pridružio se: Pon Sep 03, 2012 7:11 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Avg 31, 2016 7:37 am

Tom meganu mora ECU napolje, pa na BDM iliti astal, preko kabla nece da moze, hoce dizne da se raskodiraju :D

U pravu je mladenke za dosta stvari, ja sam dosta vremena proveo isprobavajuci razne varijante na EDC15 i EDC16 racunarima, moze da se ustine potrosnja ovako kako je on objasnio, jedini je problem sto vecina majstora koji to rade, ustine gorivo kako ne treba, pa sam se nagledao spaljenih cilindara i prolupalih motora.

Ono sto mladenketa ne mrzi (valjda :D) je da se poigra i sa SOI, sto realno retko koji tjuner kod nas uopste i dira, a tu moze dosta lepih stvari da se uradi.

Lepo ispeglan SOI (state of injection) kroz razne cikluse zahteva recimo manji pritisak turbine, pa recio sa 120ks na 150ks mozes postici lepo odradjenim SOI mapama bez dizanja pritiska turbine u nebesa.
Sa druge strane, mozes da ne pipnes soi, ustines malo goriva na manjem pritisku gasa, onda nalijes preko 50%, opanjis malo turbinu i dobijes istu snagu na drugi nacin.

Sve zavisi koliko tjuner zeli da se posveti izradi mape, jer za svaki auto mozes da radis copy / paste mapa koje vec imas, sto ne znaci da ce oba auta ici dobro.

EDC15/16 gotovi za 5 minuta, ako imas preca posla :D
Korisnikov avatar
Veloce
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Contact:
Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP
Lokacija: Lazarevac
Postovi: 2787
Pridružio se: Sre Avg 03, 2011 8:36 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Avg 31, 2016 8:02 am

Pa to je sjajno hahaha
Korisnikov avatar
BobanR
Garaža: Brera 2.4
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 3703
Pridružio se: Čet Jul 31, 2014 8:34 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Avg 31, 2016 8:06 am

Ja sam mislio da je SOI - Start Of Injection, a EOI End Of... :scratch:
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
Korisnikov avatar
Zex
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp
Lokacija: BEOGRAD
Lokacija: UMKA
Postovi: 4076
Pridružio se: Sre Dec 03, 2014 7:50 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Avg 31, 2016 9:04 am

Moj komentar je ovde suvisan,a ako pocnem hahaha hahaha
Mladenke vas navlaci na tanak led :fight_twak: :nakkal: :gasp:

Sve je ovo dobro dok se alfisti mesaju i raspravljaju :drink
Falcon:

Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Korisnikov avatar
G0XY
Garaža: Mito QV
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd-Bele Vode
Postovi: 6713
Pridružio se: Pet Nov 20, 2009 12:21 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Avg 31, 2016 9:13 am

Udari naš kolega u banderu,ništa od potpaljivanja vatre hahaha
Momci odličan dijalog,svima će svakako koristiti :drink
A Man's Got to Know His Limitations...
Korisnikov avatar
Falcon037
predsednik kluba
predsednik kluba
Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo
Lokacija: Beograd
Postovi: 4954
Pridružio se: Čet Jan 19, 2012 1:16 am

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Avg 31, 2016 9:15 am

Ma sve je to lepo i ti SOI i EOI samo da ne bude na kraju EOL (end of life) :D

Za to "igranje" treba neki simulator ili žrtveno jagnje jer kapiram da u teoriji ljubav lepo zvuči ...
Korisnikov avatar
Zex
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp
Lokacija: BEOGRAD
Lokacija: UMKA
Postovi: 4076
Pridružio se: Sre Dec 03, 2014 7:50 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Avg 31, 2016 9:21 am

Falcon037 napisao:Ma sve je to lepo i ti SOI i EOI samo da ne bude na kraju EOL (end of life) :D

Za to "igranje" treba neki simulator ili žrtveno jagnje jer kapiram da u teoriji ljubav lepo zvuči ...
Morao sam da citiram falcona,izvinjavam se moderatorima

Ahahahshahahahahahahs,falcone eba mu nanu hahaha
Falcon:

Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Korisnikov avatar
COYG
Drug Član
Drug Član
Garaža: 156 8V
Lokacija: No Problemo
Postovi: 611
Pridružio se: Sub Jun 25, 2016 4:57 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Avg 31, 2016 9:24 am

Ja sam do juce vozio auto sa tds motorom, ali ne dam da mi dobar motor upropasti neki priuceni chip tuning majstor, hah. Mi ni nemamo puteve za vise od 115 ks. Evo isao skoro do Prijepolja, pa posle toga do Vr.banje. Jedino sam ga nagazio ka banji cetvrtom 140, da se procisti malo.

I na kraju dolazimo do zakljucka da i sami mozemo da zavarimo egr, otvorimo krilca i dobijemo 20-30 ks za dzabe?! Bez cackanja po mapama.
''Brzina nikada nikog nije ubila, ali iznenadno stanje mirovanja jeste!''

Džeremi Klarkson
Korisnikov avatar
G0XY
Garaža: Mito QV
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd-Bele Vode
Postovi: 6713
Pridružio se: Pet Nov 20, 2009 12:21 pm

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Avg 31, 2016 9:29 am

Vozio si 140kmh,na putevima gde je dozvoljeno 50-80kmh?
A Man's Got to Know His Limitations...
Korisnikov avatar
mladenke
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
Lokacija: Nis
Postovi: 763
Pridružio se: Pon Jun 03, 2013 10:09 am

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Sre Avg 31, 2016 9:33 am

COYG napisao:Ja sam do juce vozio auto sa tds motorom, ali ne dam da mi dobar motor upropasti neki priuceni chip tuning majstor, hah. Mi ni nemamo puteve za vise od 115 ks. Evo isao skoro do Prijepolja, pa posle toga do Vr.banje. Jedino sam ga nagazio ka banji cetvrtom 140, da se procisti malo.

I na kraju dolazimo do zakljucka da i sami mozemo da zavarimo egr, otvorimo krilca i dobijemo 20-30 ks za dzabe?! Bez cackanja po mapama.
Naravno, zaglavis pasteticu na turbini i krilca stalno otvorena, i auto krece da proizvodi naftu. Jos ako uradis na 203 automobila isti princip mozes i pumpu da otvoris. :D
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910

Povratak na “Squadra Corse”