Remontovani vs novi amortizeri

Sport, tjuning, uporedni testovi.
Korisnikov avatar
YUgisa
Garaža: Yugo 1.1EFI
Lokacija: Subotica
Postovi: 1855
Pridružio se: Pet Jul 08, 2011 1:58 pm

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Ned Jan 29, 2012 11:57 am

Ako sam ja dobro procitao na netu, 4 skracena i tvrdo punjena amortizera kod njih su 160e... I 4 punjenja amortizera bez skracivanja je 80e. A mene ce izaci 4 amortizera kad se sve sabere i oduzme oko 150e i to 4 nova amortizera koji ce me verovatno dugo sluziti... I kad stradaju, cena je mnogo povoljnija posto se kupuje samo ulozak koji kosta koliko i jedan obican uljni amortizer za Yuga...

Evo kako izgledaju moji trenutno, sad su negde na pola puta do gotovih ;)
Slika Slika

Inace, ajde da ne bude da govorim o njima bez nekog konretnog primera, evo jedan:
XXX napisao:...
Sledi prica o punjenju amortizera o kojoj moze da se napise jedno 10 strana A4, ali cu ja ukratko napisati moje iskustvo pa neka ljudi tumace...

Sve je pocelo od saznanja da vozim samo na oprugama neko vreme jer su moji fabricki amortizeri jednostavno izgubili svojstvo (nisu iscureli ali su imali slab otpor). S' obzirom da su novi sportski amortizeri poprilicno skupi, ja sam se odlucio za punjenje amorta kod BoboSport-a.
Pozvao coveka, pitao da li moze ti amorti da se pune- moze, sutradan skinuo sva 4 amorta i sa drugarom Miticem odneo njegovim kolima u SD, dogovorili se u vezi tvrdoce sa covekom, upoznali coveka o setup-u auta (da je spusten na progresivnim oprugama...).
Dan kasnije ista posada otisla po amorte, uredno sve placeno, montirani amorti isti dan...... kad ono- prvi fail, sva 4 amortizera lupaju kao da se raspao i prednji i zadnji trap (ruku na srce, auto je pored lupanja amortizera bolesno dobro lezao-tvrdoca win).
Zvao sutradan majstora da reklamiram, tu vec postaje pomalo neprijatno jer je majstor neljubazan u startu, ali prihvata da donesem da opet otvori amorte i proveri sta je u problemu.
Dan kasnije se opet skidaju amorti, opet se ide u SD, ostavljaju se amortizeri, ventili nisu bili lepo namesteni unutar amortizera.
Sutradan otisli po amorte, vratili se, montirali, sve perfektno, nista se ne cuje, jos za nijansu tvrdji auto, jos bolje upravljanje, ja srecan kao malo dete :) , to stanje je potrajalo nekih 2 nedelje, dok nisam upao u malo ozbiljniju rupu( nista sto amortizeri ne mogu da izdrze), prednji desni amort prolupao i izgubio funkciju, prednji levi samo prolupao ali drzi.
Opet zvao jos neljubaznijeg majstora tada po drugi put da reklamiram, on rece da nadjem neke druge amorte jer nije siguran da me da opet otvara po treci put ove iste..... Ja nabavim 2 amortizera, Monroe, covek me umalo iznapusavao sto sam njih uzeo, ali ajde.
Odneti amorti ujutru, isti dan gotovi bili, malo blejali po SD-u da ne smetamo majstoru dok radi. Vratili se, namontirali, sve ok taj dan.
Sutradan vozim, nas 4 u kolima u XXX krenuli na rucak mojim kolima kod tetke i tece, predjem preko sahta (tip sahta malko udubljeniji od standardnog ravnog), i boooom :shock: , zakovao levi prednji amort. Sutradan kada smo skinuli imali smo sta da vidimo, skroz se raspao u dva dela amort i ostao zakocen.
Na sugestije prijatelja sam opet nazvao majstora i objasnio sta je bilo, covek ne moze da veruje, kaze da mu ja ipak donesem prethodne fabricke amorte da proba da ih namesti.
:) opet sutradan u SD, covek ljut sto sam dosao, probao da otvori jedan, i rece: "nemam ja ovaj ventil, ajde evo ti novac i zdravo", dao mi novac (za ta dva amorta), izbaksuzirao da ce da mi puste i zadnji amorti i okrenuo se i otisao svojim putem bez pozdrava.............
Trenutno namontiran levi punjen fabricki koji lupka ali drzi, i desni punjen Monroe koji ceka saht da se otvori najverovatnije :D Za sada ta kombinacija radi, dok ne kupim "NOVE AMORTIZERE"

Kada se sve sabere (6 puta u SD- po 1000dinara svaki put, punjenje 80e, montaza i demontaza..... stres), relax, take it easy 8-)

Evo ga amort koji se raspao:

Slika Slika
Inace sam namerno pobrisao imena...

A inace ono sto sam jos ranije napisao zasto ne bih otisao, prica je bila da je neki momak sa autom otisao kod njih, oni su mi sredili da budu tvrdji amortizeri i u roku od par dana su mu procurili na sta je jedan drugi (zadovoljan) korisnik Bobo amortizera rekao da to tako treba, posto po njegovim recima, Bobo uvek ulije malo vise ulja u amortizere pa onda amortizer izbaci visak i posle radi kako treba...

I inace sam naleteo na jos 5-6 slicnih negativnih iskustava po internetu...

U svakom slucaju, ne znam sta konretno radi Bobo pri modifikovanju amortizera tj da li menja pohabane delove, ali ako to neradi onda nema smisla raditi modifikaciju na propalim amortizerima, procurice svakako ponovo... A ako se radi na novim, onda cena je mnogo veca na kraju.

Mnogi se vode djolers-ovom logikom, dobro je da potraju godinu dana, ali mislim da tako posle godinu dve, postane skuplja pita od tepsije... Naleteo na par ljudi koji su i cesce od godinu dana nosili na punjenje amortizera kod Boboa, mada naravno, pitanje je i kilometraze...

Inace ja ne podrzavam Bobo radionicu iz jos nekih razloga, koji nemaju veze sa kvalitetom modifikacija, ali necu o tome posto je to tema u kojoj bi veliki deo "tjuning" scene u Srbiji se nasao prozvanim...

Kod Yuga je dobro sto zbog oblika prednjih opruga, lako je nabaciti neke druge pa gewinde nisu obavezna stvar kad se zele neke drasticno tvrdje opruge (npr ja sam umesto fabrickih opruga od 15kg/cm nabacio 50kg/cm) dok kod stranih kola ja mislim da je to najbolji i najkvalitetniji nacin da se uradi (jer sve te zamenske opruge koje se montiraju na obicne amortizere su tamo 10 do 30% tvrdje od fabrickih i to je slabo ako se traze drasticno bolje performanse)... Pocetna cena jeste veca ali ce se sigurno sa dugotrajnoscu isplatiti na kraju... I moram reci djolers-u, da nema smisla davati prednost obicnim amortizerima i oprugama naspram gewinda iz razloga sto ce se navoj sjebati... Kao sto sa obicnim oprugama i amortizerima ne mozes menjati visinu naknadno, tako isto ne mozes ni sa sjebanim gevindama, ali ce ti zato dati pocetnu prednost u tacnom uskladjivanju kad ih kupis... A i postoje nacini da se zastiti navoj ;)

U svakom slucaju, ja sam siguran da nije ni sve tako crno kod Boboa, ali nije ni sve tako belo...
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Korisnikov avatar
djolers4
Garaža: Ex-Alfa 155 2.0 TS 8v
Alfa 147 mjet 16v
Lokacija: Vrcin
Postovi: 1181
Pridružio se: Pon Dec 14, 2009 6:18 pm

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Ned Jan 29, 2012 12:27 pm

napisi barem na kom forumu je napisano ovo,tako ce biti potkrepljeno 100% i sa imenima na kom autu se dogodilo.
Korisnikov avatar
Crni
Drug Član
Drug Član
Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-Jet
Lokacija: Petrovac na Mlavi
Postovi: 2469
Pridružio se: Pet Avg 05, 2011 1:54 am

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Ned Jan 29, 2012 12:32 pm

Evo vam, topik je kod hondasa. ;)

http://forum.hondaclub.co.rs/viewtopic. ... &start=375
Picking suspension is like getting married - you take the time to look at the options, read the reviews, and try as many as you can. Then you pick one, invest loads of cash in it and then find it has hidden secrets or undesirable characteristics.
Korisnikov avatar
erdeljan
BANOVAN
Contact:
Garaža: Beli fijaker
Lokacija: Malmo
Postovi: 9404
Pridružio se: Ned Dec 26, 2010 10:54 am

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Ned Jan 29, 2012 12:33 pm

Ne moze da se vidi ako nisi clan(ulogovan) :wave:
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
Korisnikov avatar
djolers4
Garaža: Ex-Alfa 155 2.0 TS 8v
Alfa 147 mjet 16v
Lokacija: Vrcin
Postovi: 1181
Pridružio se: Pon Dec 14, 2009 6:18 pm

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Ned Jan 29, 2012 12:51 pm

Procitao sam i vidim da je imao dosta zaebancije oko toga.Zbog ovakvih stvari,treba doci sa autom i probati na licu mesta sa autom par kilometara,osetiti da li je sve u redu.Nece odmah pokazati,ali,ko zna...
Korisnikov avatar
Crni
Drug Član
Drug Član
Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-Jet
Lokacija: Petrovac na Mlavi
Postovi: 2469
Pridružio se: Pet Avg 05, 2011 1:54 am

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Ned Jan 29, 2012 1:44 pm

erdeljan napisao:Ne moze da se vidi ako nisi clan(ulogovan) :wave:
Pa registruj se. :P Ako ti je mrsko svoj mejl evo imas ovde privremeni, dovoljan za registraciju. :)

http://10minutemail.com/10MinuteMail/index.html
Picking suspension is like getting married - you take the time to look at the options, read the reviews, and try as many as you can. Then you pick one, invest loads of cash in it and then find it has hidden secrets or undesirable characteristics.
Korisnikov avatar
TheWickerMan
Administrator
Administrator
Garaža: Alfa Giulietta 1.4 TCT
Lancia Delta III 1.4 T-Jet
Lokacija: Stuttgart-Kraljevo
Postovi: 6293
Pridružio se: Sub Apr 18, 2009 2:54 pm

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Ned Jan 29, 2012 3:13 pm

YUgisa napisao:
Inace ja ne podrzavam Bobo radionicu iz jos nekih razloga, koji nemaju veze sa kvalitetom modifikacija, ali necu o tome posto je to tema u kojoj bi veliki deo "tjuning" scene u Srbiji se nasao prozvanim...
Koji je razlog,ako nije tajna? ;) Ja bi isto radio amorte kod njih,i spustao auto pa me zanima... Osim ovog sa HCSa nisam cuo da se neko zalio na njih ili slicno...
Korisnikov avatar
YUgisa
Garaža: Yugo 1.1EFI
Lokacija: Subotica
Postovi: 1855
Pridružio se: Pet Jul 08, 2011 1:58 pm

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Ned Jan 29, 2012 8:30 pm

Kao sto sam rekao, ja sam naleteo na 6-7 ne zadovoljnih musterija ali vecina tih nezadovoljnih musterija su bile na forumima koji su bili univerzalni za sve marke vozila pa se vecinom naslo tamo i par zadovoljnih musterija pa su te price zavrsile na kraju za pljuvanjem i napusavanjem i kao takve su brisane sa foruma... Tako da jedino da mi verujete na rec za to :drink Ovo sam ja slucajno naleteo nedavno pa sam slao drugu pa sam slucajno imao sacuvano...

A sto se tice razloga, ja bih ih zadrzao za sebe, nece tebe ni jedan od tih razloga odvratiti od tvoje namere da odes kod njih ;)

Mislim da ne bude zabune, meni je svejedno da li ce neko otici ili nece kod njih, licno ja ne bih otisao i ono sto oni nude to meni licno ne odgovara, mozda ce nekome drugom da odgovara... I ovo sto ja pisem da je bilo nezadovoljnih musterija nije da sad je sve crno oko Bobo radionice... Nego jednostavno bolje tri puta meriti, jednom seci... Bolje budite uporni i smarajte ih oko svega pa se tek onda odlucite... Recimo ja sam vise puta procitao da Bobo ne voli Monroe amortizere da radi, tako da prvo proverite koje imate na autu :rofl:

:drink
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Korisnikov avatar
TheWickerMan
Administrator
Administrator
Garaža: Alfa Giulietta 1.4 TCT
Lancia Delta III 1.4 T-Jet
Lokacija: Stuttgart-Kraljevo
Postovi: 6293
Pridružio se: Sub Apr 18, 2009 2:54 pm

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Ned Jan 29, 2012 8:58 pm

Aha...taj rad...

Ja sam naletao da su svi zadovoljni sa njihovom uslugom,a imam i preporuku za kod njih tako da cu raditi ;) Sto se tice Monroa,verovatno da su komlikovani za otvaranje ili posle zatvaranja ne rze kao ostali,tako da verovatno je to pitanju ;)
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Ned Jan 29, 2012 9:47 pm

YUgisa napisao:Kao sto rekoh, necu da pravim nikakvu negativnu reklamu...
Vec si napravio i to u samom startu.
Pa ja kazem da bi ih ja licno obisao u sirokom luku ako je istina ono sto je rekla njihova jedna vrlo zadovoljna musterija... No to bih zadrzao za sebe posto bi ta musterija sigurno to sada dematovala...
Kako ovo protumaciti, osim kao jos jednu negativnu reklamu?

Postoji servis amorta u Batajnici koji takodje radi skracivanje, reparaciju itd - ceo bmw club radi kod njega (Goran).

Btw, kod Bobo-a sam i ja radio neki remont, ali jos ne mogu nista reci jer nisam ugradio - testirao doticne. Cim budem imao neke utiske, prenecu ih naravno.
Korisnikov avatar
YUgisa
Garaža: Yugo 1.1EFI
Lokacija: Subotica
Postovi: 1855
Pridružio se: Pet Jul 08, 2011 1:58 pm

Re: Remontovani vs novi amortizeri

Ned Jan 29, 2012 10:20 pm

Pa kao prvo, ja mislim da to nije neka negativna reklama.
I druga stvar, zamolio bih te da citiras celu poruku bez vadjenja iz konteksta... Jasno sam dva puta napisao da nemam licnog iskustva sa njima i da bih ih ja licno obisao u sirokom luku a to ne znaci da i vi morate, a i rekao sam da ne uzmate moje poruke toliko ozbiljno da sad odustanete samo iz razloga sto sam ja napisao da ne bih isao...

Sto se tice toga, ja znam ali necu da kazem, sto se tice negativnih komentara, objasnio sam da ne postoje vise konretni podaci o tome na netu i nisam imao nikad nameru da ih posebno cuvam za neku svoju zbirku ili ne znam sta, postavio sam taj jedan negativan komentar jer sam slucajno imao sacuvano... A bzvz mi je da ja opisujem te komentare kad sam pola informacija pozaboravljao a i ostaje samo da mi verujete na rec jer ne mogu to da potvrdim... Takodje, to sto si citirao je ta zadovoljna musterija koja je rekla da Bobo puni amortizere sa vise ulja nego sto treba pa amortizeri prvi par dna cure dok ne izbace taj visak a posle funkcionisu normalno... I to je jedan konkretan podatak a naisao sam na jos par komentara koji navode na taj zakljucak a licno meni to bas ne pije vodu da to moze ispravno da funkcionise... U svakom slucaju, ako su oni slagali mene, ja lazem vas, kao sto sam rekao, ja znam ko je to napisao ali bi ta osoba to demantovala upotpunosti, ne bi cak ni rekla da se salila...

A sto se tice dodatnih razloga zasto ja ne bih isao, razlog je jednostavan za to, prica je prilicno dugacka i zahtevala bi prilicno detaljnu raspravu i ja nemam nameru da trosim svoje vreme trazeci po internetu podatke koji ce potvrditi moje misljenje i neki razlozi su povezani sa Zastavom, mozda takav problem ne postoji kod Alfe i slicno... A i cak i kad bi raspravljali o tome, nisam siguran da bi ta rasprava bila dijalog, nego mozda moj monolog sa tonu informacija koje opet zavisi ko bi kako prihvatio... Ako neko bas jako zeli da sazna sta je to tacno, mozemo se naci na stazi u Kuli pa sve ja to mogu detaljno da objasnim u sitna crevca i da pokazem u praksi... :drink

Ja sam balazu sa ovog foruma deo te price pricao, proveo sam sa njim skoro tri sata cini mi se a nisam mu pola ispricao :lol:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Korisnikov avatar
djolers4
Garaža: Ex-Alfa 155 2.0 TS 8v
Alfa 147 mjet 16v
Lokacija: Vrcin
Postovi: 1181
Pridružio se: Pon Dec 14, 2009 6:18 pm

Re: Remontovani vs novi amortizeri

Uto Jan 31, 2012 4:36 pm

Evo da javim sta sam uradio:nista,jer je neki od prethodnih vlasnika genijalaca(iskljucujem Stefana jer sam video kako se covek ophodi prema kolima-sjajno) stavio napred 2 razlicita amortizera(tj,verovatno zamenio samo jedan novim) i jedan od ta dva je Bobo probao da napravi.Medjutim,nemoguce je bilo napraviti kako sam zamislio zbog loseg amort-a.Dobio sam savet da nabavim 2 originalna amortizera sa Tipa 1.9d zbog vece zapremine kucista za ulje i opruge od dizela pa da se to napravi kako valja.Ceo dan sam u glavi pravio kombinacije oko toga,obijao glavu oko cene poduhvata i na kraju shvatio da 99% narucujem prednje gewinde kod njih sa nekim drugim oprugama a pozadi cu kasnije staviti neke kYB amorte koji su malo tvrdji od fabrike i koji ce raditi u kombinaciji sa zadnjim H&R oprugama -35mm.Nisam bio toliko za Gewinde ali na kraju sam citajuci sve moguce kombinacije opruga i amortizera dosao do zakljucka da su najbolje za ono sto meni treba.Nadam se da cu to resiti u narednih mesec dana.
Korisnikov avatar
Dragon
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 6395
Pridružio se: Uto Maj 26, 2009 6:43 pm

Re: Remontovani vs novi amortizeri

Uto Jan 31, 2012 6:09 pm

Ja sam danas bio u Bobo sportu, uradjena su mi oba zadnja amortizera i prvi utisci su odlicni. Auto se super ponasa, nemam nikakvu primedbu, pitanje je samo koliko ce to tako trajati.

Inace, za ono sto mi je radio mislim da je 50 evra vrlo korektna cena. Dakle, skidanje oba amortizera, remont istih i vracanje nazad, s tim da je kod mene bilo dosta zezanja s zapeklim srafovima i cinjenicom da smo morali s desne strane da rasturamo tapacirung u gepeku, vadimo Bose, da bi mogao da pridje centralnom srafu odozgo.

Radi se o potpunom rasklapanju amortizera, ubacivanju potpuno novog ulja, stavljanju novog semeringa...

Imam utisak da covek zna sta radi, kaze da je nekoliko godina proveo u Italiji u fabrici amortizera. Inace, dosta se bavi trkackim automobilima, posebno za Hrvate i Slovence, video sam komplet sportske stelujuce amortizere koje on izradjuje, od kucista, pa nadalje.

Inace, Bobov sin vozi trke, bio je sampion 2009. u najjacoj klasi, to je njegova Delta. Majstor je OK, malo ga smaraju likovi popou mene koji stalno nesto zapitkuju, pa im se omakne i neko laicki glupo pitanje... :grin:

Videcemo, jeste da sam izgubio pola dana, da cu mozda platiti i na mostu i na cupriji, ali hteo sam da probam.

Slika
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
Korisnikov avatar
Crni
Drug Član
Drug Član
Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-Jet
Lokacija: Petrovac na Mlavi
Postovi: 2469
Pridružio se: Pet Avg 05, 2011 1:54 am

Re: Remontovani vs novi amortizeri

Uto Jan 31, 2012 10:01 pm

Zmaju zmaju, zasto se nisi javio. :P Ja sam na 40-ak minuta odatle a mogao sam navratiti da se raspitam za svoje. :) Jesi li radio test amortizera pre remonta?
Picking suspension is like getting married - you take the time to look at the options, read the reviews, and try as many as you can. Then you pick one, invest loads of cash in it and then find it has hidden secrets or undesirable characteristics.
Korisnikov avatar
Dragon
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 6395
Pridružio se: Uto Maj 26, 2009 6:43 pm

Re: Remontovani vs novi amortizeri

Uto Jan 31, 2012 10:05 pm

Eh, Crni, morao sam nazad jer sam imao obaveza. Drugi put...

Sto se tice amorta, nije bio potreban test, u jedan usla voda pa je zamrzao, tako da je voznja bila pravo "uzivanje", skakutao sam ko zec... hahaha ...jedva sam cekao da to sredim.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
Korisnikov avatar
djolers4
Garaža: Ex-Alfa 155 2.0 TS 8v
Alfa 147 mjet 16v
Lokacija: Vrcin
Postovi: 1181
Pridružio se: Pon Dec 14, 2009 6:18 pm

Re: Remontovani vs novi amortizeri

Uto Jan 31, 2012 10:09 pm

Nasao sam i opruge za gewinde,idu od BMW E32 zadnje,za tvrdocu koju hocu receno mi je da su savrsene...
Korisnikov avatar
G0XY
Garaža: Mito QV
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd-Bele Vode
Postovi: 6713
Pridružio se: Pet Nov 20, 2009 12:21 pm

Re: Remontovani vs novi amortizeri

Sre Feb 01, 2012 7:02 am

Sjajno,bas me zanima kako ce se to uklopiti na 155-cu :good:
A Man's Got to Know His Limitations...
Korisnikov avatar
djolers4
Garaža: Ex-Alfa 155 2.0 TS 8v
Alfa 147 mjet 16v
Lokacija: Vrcin
Postovi: 1181
Pridružio se: Pon Dec 14, 2009 6:18 pm

Re: Remontovani vs novi amortizeri

Sre Feb 01, 2012 10:17 am

Ne sumnjam da ce se uklopiti,opet sve izlazi kao i 2 kvalitetna Kayaba amort-a(2x9-10000+zamena) ali fabrickih karakteristika ili malo boljih...sa Gewindama barem ima opcija igranja sa visinom u slucaju zamene felni za vece,zime i ostalih zaebancija...
Korisnikov avatar
StefanMih
Garaža: 156 JTD, 33 Racer, Panda 750
Lokacija: Podgorica
Postovi: 418
Pridružio se: Uto Avg 10, 2010 8:50 pm

Re: Remontovani vs novi amortizeri

Čet Feb 02, 2012 11:02 pm

Mene interesuje rade li oni (ili neko drugi) zhute Konije, ovi bi moji trebali da se odrade i na zheljenu tvrdocu i duzhinu poshto nisu od istog auta a i pretvarace se u coilovere....i da li i nakon remonta ostaje mogucnost shtelovanja ?
Korisnikov avatar
Dragon
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 6395
Pridružio se: Uto Maj 26, 2009 6:43 pm

Re: Remontovani vs novi amortizeri

Pet Feb 03, 2012 8:07 am

Mislim da mogu, ali najbolje je da pozoves njih.

http://www.bobosport.org/
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
Korisnikov avatar
djolers4
Garaža: Ex-Alfa 155 2.0 TS 8v
Alfa 147 mjet 16v
Lokacija: Vrcin
Postovi: 1181
Pridružio se: Pon Dec 14, 2009 6:18 pm

Re: Remontovani vs novi amortizeri

Sub Jun 30, 2012 3:18 pm

Uskoro bih trebao da promenim i zadnje amortizere na 155-ici,sta preporucujete da uzmem?Da napomenem,trazim tvrdje amortizere od fabrike a imam i opruge -35mm pa bih da uklopim.Razmisljao sam o kracenju i tvrdjem punjenju,ali bih da ipak sacuvam malo udobnosti uz neko poboljsanje lezanja.Svakako ce biti poboljsanje u odnosu na ove sada,doduse ne lupaju ali verujem da su vec dosta istroseni a i imam napred tvrdje gewinde i tvrdje opruge pa bi bilo steta ne zavrsiti posao do kraja.Pucajte...
Korisnikov avatar
Dragon
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 6395
Pridružio se: Uto Maj 26, 2009 6:43 pm

Re: Remontovani vs novi amortizeri

Sub Jun 30, 2012 3:35 pm

Zaboravi remont - moji su izdrzali 5 meseci. Skola me kostala 50 evra, gorivo do Smedereva i nazad.

Uzmi Bilstein B6 naprimer, malo su tvrdji od fabrickih
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
Korisnikov avatar
djolers4
Garaža: Ex-Alfa 155 2.0 TS 8v
Alfa 147 mjet 16v
Lokacija: Vrcin
Postovi: 1181
Pridružio se: Pon Dec 14, 2009 6:18 pm

Re: Remontovani vs novi amortizeri

Sub Jun 30, 2012 3:55 pm

Nisam siguran da li je moguce nabaviti B6 za 155-icu kod nas,interesuju me iskustva nekog ko ima Kyb excel-G posto sam citao da su oni tvrdji od fabrickih i monotube su
Korisnikov avatar
OMP
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac
Postovi: 13545
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:23 pm

Re: Remontovani vs novi amortizeri

Pet Jul 13, 2012 8:20 pm

imate i Nuneta u Kragujevcu, dugo radi i kazu da je dobar, radio i amorte za trkace, drugar radio na jugu tvrdje punjenje, kracenje i ta je sve trebalo i presao 30ak k km bez problema sa tim amortima, sad treba da ode da radi na fokusu zadnje pa cemo videti, inace reparacija zadnih amorta za fokusa je 20e/kom
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Korisnikov avatar
Andrej
Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 628
Pridružio se: Sre Dec 14, 2011 8:31 pm

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Pet Jul 13, 2012 8:26 pm

djolers4 napisao:Ja licno mislim da su Bobovci dobri majstori,jedni od najboljih kod nas.Raspitajte se malo u svetu auto-moto sporta kakvi su njihovi trapovi,koliko izdrzavaju i ko ih sve nosi.Takodje,automobilisti iz okruzenja rade kod njih trapove,cuvene Gewinde,mogu da naprave sta god pozelis,ali bukvalno.Uvek ce biti ljubomornih koji ce da pljuju i da govore lose o njima.Konkretno,pored Alfe 155,imam juga spustenog,kod njih su pravljene Gewinde i koliko su mi rekli prethodni vlasnici,nisu jos nijednom remontovani od 2004-5.A kad se uzme u obzir tvrdoca tih amort-a i putevi kojima se vozim-lo,preko 100k km,to je sjajan rezultat.Ja cu prvi ponovo da odem do njih i da skratim i malo otvrdnem amorte zbog kracih opruga,jer ne zelim da dam preko 300 evra za obicne Kayabe,koliko god su kvalitetne(ne sumnjam uopste) ako kod njih mogu da sredim za 120 evra uz godinu dana garancije,znaci kompletan remont.Pozdrav
Slazem se skroz.

Jesu mi drugari i jesam subjektivan, ali za te pare koje se njima daju - nema bolje. Ja godinama na autu vozim njihove amortizere, razne varijante, kao i moj matori. Desava se reklamacija, kao i svima, ali sta drugo ocekivati za te pare?

...a sto se tice Yugishine price i slicnih, obicno su to ljudi koji krate klip amortizera brusilicom i slicno, a Bozidar (Bobo) je u Italiji 70 zavrsio specijalizaciju amortizera. Nije raketna nauka, ali iskustvo niko ne moze da kupi.

Dakle, moja preporuka za njih, dobri ljudi koji vole da se musterija ne ponasa tako - kao musterija a ne da "pametuje", onda neka krati brusilicom i popravlja menjackim uljem amortizere. ;)

...uostalom, ako nista drugo, ima mojih klipova sa Navaka i mojih 90ks u motoru koji leti napolje na generalni remont za 2 nedelje, pa neka pogleda koga interesuje lezanje u odnosu cak i na neke fabricki sportske modele.

I jos jednu sitnicu da dodam... To sto oni ne prave prijem u garazu kao da dolazi kraljica, u mojim ocima izgleda jos iskrenije, jer ne prodaju pricu u okviru svega ostalog. Cesto se ljudi naljute kada dobiju iskren odgvor, ali istina cesto boli, pa im je onda bolji onaj koji ce ih slagati i uzeti im pare za to. ;)
Light is Right

Povratak na “Squadra Corse”