Kayaba vs Monroe vs Bilstein
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Одг: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
Prednji su uvek jeftiniji. Za konkretan model ne znam koliko je tvrd, ali s Konijem nema greske. Cena je ok.
Послато са GT-I9100 користећи Тапаток 2
Послато са GT-I9100 користећи Тапаток 2
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
Sa Konijem nemam licnog iskustva ali sam cuo dosta prituzbi da su brzo procurili, istina kod Sport verzije... Iskustva u vezi njih se najvise mogu naci na forumima iz HR... Sa druge strane imam vrlo pozitivina iskustva sa Bilstein B4 amortizerima (preko 30kom) ali postoje kopije i nekoliko uvoznika pa sem ako ne kupujes uvek isti model i imas mogucnost da im izmeris sile, pravi je loto sta ces dobiti... Sa trece strane pomenuta Kayaba iz naslova ima reputaciju da nema kopija i da ima dobrar kvalitet, ali da je tvrdji trim (barem sto sam ja video) plus za ono sto sam se ja interesovao, cena uljnih je bila u rangu Bilstein B4 amortizera a sa strane performansi ja bih se pre odlucio za gasne visokog pritiska kao sto je B4... A gasni Kayaba su neke cene da se useres, barem za koje sam ja pitao...
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
Ovo sto se tice KYB stoji.I ja sam prvo htio njih,a onda kad sam vidio da su po komadu 180e za 145,batalio sam.Bar kod nas je ta cijena.Mnogo brate.A,dobrijao sam 3+1 Monroe za nekih 130e.Sve.
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
Meni jedino malo čudno je dužina garancije kod nas.
Koni - 1 godina
Bilstein - 2 godine
Monroe Reflex - 3 godine
(imam ih na autu i imam osećaj da se malo čudno ponašaju - nisu procureli) jedino da neko sa više iskustva sedne i proba
Koni - 1 godina
Bilstein - 2 godine
Monroe Reflex - 3 godine
(imam ih na autu i imam osećaj da se malo čudno ponašaju - nisu procureli) jedino da neko sa više iskustva sedne i proba
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
Do pre neki dan sam vozio kyb i na standardnim oprugama mislim da se udobnije nikad nisam vozio. Na nekim tvrdjim vise nije to to, mnogo ljulja auto (tvrda-jaka opruga a mekan amortizer - ko se razume shvatice kako to radi).darko qv napisao:Ovo sto se tice KYB stoji.I ja sam prvo htio njih,a onda kad sam vidio da su po komadu 180e za 145,batalio sam.Bar kod nas je ta cijena.Mnogo brate.A,dobrijao sam 3+1 Monroe za nekih 130e.Sve.
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Hahahaha Monroe da nema tu akciju imali bi jedno 10 puta manji promet, vecina ljudi na internetu se hvali da ih je uzela kroz akciju 3+1 Ja imam jedno iskustvo sa njima, covek je poslao da ih skratim malo zbog drugih opruga i usput sam ispitao sile, novi amortizeri iz prodavnice i ako se dobro secam 4% razlike izmedju dva
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
darko qv napisao:Ovo sto se tice KYB stoji.I ja sam prvo htio njih,a onda kad sam vidio da su po komadu 180e za 145,batalio sam.Bar kod nas je ta cijena.Mnogo brate.A,dobrijao sam 3+1 Monroe za nekih 130e.Sve.
Hahahaha Monroe da nema tu akciju imali bi jedno 10 puta manji promet, vecina ljudi na internetu se hvali da ih je uzela kroz akciju 3+1 Ja imam jedno iskustvo sa njima, covek je poslao da ih skratim malo zbog drugih opruga i usput sam ispitao sile, novi amortizeri iz prodavnice i ako se dobro secam 4% razlike izmedju dva
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
Ljudi uglavnom govore da su Monroe loši amortizeri. Jbg ja sam auto kupio sa ovim Monroe Reflex i sad šta znam meni su ok za svakodnevnu upotrebu (sem što se malo "čudno" ponašaju i čuju kada idem preko dva para tramvajskih šina ili naboranog asfalta).
Pošto sam ih merio na mašini (koja opet nije relevantno merilo) i dobio rezultate da su zadnji u lošijem stanju imam opciju da zamenim samo zadnje i stavim isto Reflex ili da u neko doba idem na nešto bolje sa sva 4 nova.
Pošto sam ih merio na mašini (koja opet nije relevantno merilo) i dobio rezultate da su zadnji u lošijem stanju imam opciju da zamenim samo zadnje i stavim isto Reflex ili da u neko doba idem na nešto bolje sa sva 4 nova.
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
Monroe kao i K&N filteri ulazu mnogo u reklamu i svi su culi za njih i prva su asocijacija kada neko spomene proizvode koje proizvode... Ali istina je da postoje mnogo bolji proizvodi koji se slabije reklamiraju i onda ih niko ne trazi...
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Alex V6
- Garaža: V6 inside
- Lokacija: Srbija
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
Na sve receno cu dodati da Alfine fabricke amortizere pravi KYB i da na 166-icama prelaze 200-250.000km. Nisu bez razloga skupi.
- elas
- Garaža: Alfa 156 sw 1.9 jtd fulvia
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
Meni je bilstain B6 sad skoro propao nacisto imao je 57% sile a ostala tri po 87%.Generalno sam zadovoljan jer sam to i trazio da bude tvrd i stabilan.
KYB je odlican brend pa stoga i ima cenu koju spominjete.
KYB je odlican brend pa stoga i ima cenu koju spominjete.
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Одг: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
Lik iz Madjarske nabavlja KYB Excel G po 60 evra. Znaci 240 sva cetiri. To je standardna tvrdoca. Just a Gas nema.
Послато са GT-I9100 користећи Тапаток 2
Послато са GT-I9100 користећи Тапаток 2
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
-
Ka
- Drug Član
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
KYB su keva... Imas ih pozadi Mislim da sam ti to vec pomenuo... Tako da ako je stvarno ta cena za prednje uzimaj ODMA'
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
-
Ka
- Drug Član
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
OK, dacu ti broj.Kaligula napisao:Zmaju......uzimam odma dva prednja ako je ta cifra
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- Crni
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-Jet
- Lokacija: Petrovac na Mlavi
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
Hmm, ista cena i za prednje i za zadnje?
Picking suspension is like getting married - you take the time to look at the options, read the reviews, and try as many as you can. Then you pick one, invest loads of cash in it and then find it has hidden secrets or undesirable characteristics.
- Mikele
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 147 2.0 ex 1.6
147 FL 2.0 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
Relativno skoro je kum menjao amorte na 166ci,uzeo Kayabine i nije mogao da prepozna auto u odnosu na Monroe koje je prethodno ugradio,komad je bio 10.600.
Ako ne možeš da napraviš sam,barem pokvari drugome
- CoyoteKG
- Garaža: 147 1.9 JTD 116hp
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
Planiram da uzmem Bilstein amortizere, sva 4.
Ovo je ponuda. Guglam i mislim da su ovo B4 amorti.
To je najniža klasa kako pročitah u ovoj temi...? Je l' to loše?
Nisu mi potrebne sportske sposobnosti. Bitnija mi je udobnost.
Amortizer - BILSTEIN - 19-132471 - 4344din (prednji)
Amortizer - BILSTEIN - 22-132482 - 7539din (zadnji)
Ovo je ponuda. Guglam i mislim da su ovo B4 amorti.
To je najniža klasa kako pročitah u ovoj temi...? Je l' to loše?
Nisu mi potrebne sportske sposobnosti. Bitnija mi je udobnost.
Amortizer - BILSTEIN - 19-132471 - 4344din (prednji)
Amortizer - BILSTEIN - 22-132482 - 7539din (zadnji)
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
Nije to najniza klasa, oni samo imaju standard koji je B4, sportske koji su B6, sportske krace za spustena vozila koji su B8 i imas, varijantu u kompletu sa Eibach oprugama, gewinde i za terence.
Postoji i B2 koji su uljni, ali to sam ja video samo za Ladu... Po ceni je sigurno B4, B6 je 3-4 puta skuplji...
Postoji i B2 koji su uljni, ali to sam ja video samo za Ladu... Po ceni je sigurno B4, B6 je 3-4 puta skuplji...
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- CoyoteKG
- Garaža: 147 1.9 JTD 116hp
- Lokacija: Novi Sad
- DejanCA
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTD - TI 651 GRIGIO STROMBOLI MET.
Alfa Romeo GT 2.0 JTS - Rosso 130 B/B - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
Drugari, ima li kod nas da se uzmu Nemacki Bilstein B4? Odprilike, svi govore kako kod nas prodaju Rumunske.
Ili, ako neko preporucuje neke druge, gde/koji?
Probio mi zadnji levi, pa mi je poprilicno hitno da to resavam.
Hvala u napred
Ili, ako neko preporucuje neke druge, gde/koji?
Probio mi zadnji levi, pa mi je poprilicno hitno da to resavam.
Hvala u napred
- DejanCA
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTD - TI 651 GRIGIO STROMBOLI MET.
Alfa Romeo GT 2.0 JTS - Rosso 130 B/B - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
Izvinjavam se, drugari, opet ja. Neko nesto da kaze za amorte, poprilicno mi je hitno.
Gde kupiti originalne Bilsteine, B4 da nisu rumuni? Ili, ako je bolje uzeti KYB, koji model/gde?
Negde sam procitao da su na GT isli isti amorti kao na 147, ali u sportskoj varijanti. Sta to znaci, jel onda treba uzeti B6? Kako se GT ponasa sa B4, posto, koliko sam razumeo, oni nisu sportski amorti? Opruge su mi stock.
Monroe ne bih uzimao.
Sachs, ne procitah nesto utisaka o njima.
Gde kupiti originalne Bilsteine, B4 da nisu rumuni? Ili, ako je bolje uzeti KYB, koji model/gde?
Negde sam procitao da su na GT isli isti amorti kao na 147, ali u sportskoj varijanti. Sta to znaci, jel onda treba uzeti B6? Kako se GT ponasa sa B4, posto, koliko sam razumeo, oni nisu sportski amorti? Opruge su mi stock.
Monroe ne bih uzimao.
Sachs, ne procitah nesto utisaka o njima.
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
Ja imam B4 pozadi, presli 20.000, nikakav problem nisam imao. Doduse, ne znam da li su rumunske proizvodnje. Cuo sam za to da ih ima i da vise nisu "menackog" kvaliteta, ali i oni imaju garanciju.
Sa KYB nema greske, koliko znam, oni su za nijansu tvrdji, tako da bi se to uklopio u karakter GT.
Sachs su, mislim, najskuplja varijanta.
Ako mene pitas - KYB.
Sa KYB nema greske, koliko znam, oni su za nijansu tvrdji, tako da bi se to uklopio u karakter GT.
Sachs su, mislim, najskuplja varijanta.
Ako mene pitas - KYB.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
Deo sam ti vec pisao u virusu.
Sto se B6 tice, znacajno su drugaciji od B4,
Elem, slazem se za Dragon-om za kayabu, i kao sto sam rekao exel-G
Mislim da kayabu imas u Gazela komercu, i da imas cak i neki popust kao clan kluba.
Sto se B6 tice, znacajno su drugaciji od B4,
Ne mozes to bas tako da gledas, da ne objasnjavam sad...DejanCA napisao: Negde sam procitao da su na GT isli isti amorti kao na 147, ali u sportskoj varijanti. Sta to znaci, jel onda treba uzeti B6?
Elem, slazem se za Dragon-om za kayabu, i kao sto sam rekao exel-G
Mislim da kayabu imas u Gazela komercu, i da imas cak i neki popust kao clan kluba.
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- DejanCA
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTD - TI 651 GRIGIO STROMBOLI MET.
Alfa Romeo GT 2.0 JTS - Rosso 130 B/B - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
Hvala vam, momci, na savetima
Verovatno cu da pojurim KYB ExG u Gazeli, to bi trebalo da bude sigurnija varijanta (valjda su svi Japanci).
@edin: U pravu si, nije tvrdoca samo amortizer, vec i sama konstrukcija citavog trim-a (i opruge i guma u viljuskama i silenima...). Nego, mislim da sam od Falcon037-a video, i samo paste-ovao, taj info (da su amortizeri, kao amortizeri, malo tvrdji isli po fabrici u GT, kao sto bi isli uz neki TI paket opreme uz 147. Sad, nisam se bavio ePer poredjenjem brojeva delova isl. )
Verovatno cu da pojurim KYB ExG u Gazeli, to bi trebalo da bude sigurnija varijanta (valjda su svi Japanci).
@edin: U pravu si, nije tvrdoca samo amortizer, vec i sama konstrukcija citavog trim-a (i opruge i guma u viljuskama i silenima...). Nego, mislim da sam od Falcon037-a video, i samo paste-ovao, taj info (da su amortizeri, kao amortizeri, malo tvrdji isli po fabrici u GT, kao sto bi isli uz neki TI paket opreme uz 147. Sad, nisam se bavio ePer poredjenjem brojeva delova isl. )