Kayaba vs Monroe vs Bilstein
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Kayaba vs Monroe vs Bilstein
OK, treba da pazarim zadnje amorte i u principu sam se manje-vishe vec odluchio za KYB, ali ipak, pre konachne odluke rekoh da se posavetujemo malo ovde... Skuplji su u proseku za 2-3k od odgovarajucih Monroe odnosno Bilstein amorta... Moje pitanje je da li su zaista toliko bolji od konkurencije?
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
Bez modela koje uporedjujes nemoguce je ozbiljno govoriti. U smislu snage brenda i nekog opsteg kvaliteta Bilstein je tu najjaci, ali to ne mora da znaci u tvom slucaju...uz to ide i specificnost naseg trzista gde ne postoje neke razmere u cenama vec sve zavisi od uvoznika njegove snalazljivosti, kao je ispregovarao sa principalima i koliko je pohlepan na marzu.
Acqua-Olio-Benzina
- necromancer
- Garaža: Alfa romeo 156 2.0
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
Svaki proizvodjac ima razne serije amortizera.
I Bilstein i KYB su veoma kvalitetni, dok za monroe kazu da su malo losiji , ne pricam iz iskustva.
Za Bilstein znam da su vrhunski, ali jaca serija, u obicnu im spada b6 i b4 valjda, koji nisu nista posebno, mislim obican amortizer dobar po kvalitetu, nema sportske karakteristike, dok posle ide b6 sport koji je bolji, a onda b8 koji je ektra, i b12 koji je set b8 amortizera sa sportskim oprugama, i navrhu liste b14 i b16 koji su nenormalno dobri ali isto tako kostaju, sve sport varijante su skupe i idu samo u paketu.
Tako svaki proizvodjac ima serije amortizera pa po njima odredjuju cene, KYB je u istoj klasi sa bilsteinom ako ne i bolji, u obicnim serijama. Vidim da u zadnje vreme svi kupuju KYB i svi ih hvale, koji god da uzmes neces pogresiti
I Bilstein i KYB su veoma kvalitetni, dok za monroe kazu da su malo losiji , ne pricam iz iskustva.
Za Bilstein znam da su vrhunski, ali jaca serija, u obicnu im spada b6 i b4 valjda, koji nisu nista posebno, mislim obican amortizer dobar po kvalitetu, nema sportske karakteristike, dok posle ide b6 sport koji je bolji, a onda b8 koji je ektra, i b12 koji je set b8 amortizera sa sportskim oprugama, i navrhu liste b14 i b16 koji su nenormalno dobri ali isto tako kostaju, sve sport varijante su skupe i idu samo u paketu.
Tako svaki proizvodjac ima serije amortizera pa po njima odredjuju cene, KYB je u istoj klasi sa bilsteinom ako ne i bolji, u obicnim serijama. Vidim da u zadnje vreme svi kupuju KYB i svi ih hvale, koji god da uzmes neces pogresiti
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
Pa rekoh u istoj klasi, znachi sva tri proizvodjacha u nekom srednjem opsegu ponude, Monroe su oko 5-6k jura, Bilstein 6-8k jura, KYB 8-10k, manje vishe radi se o istim modelima samo razlichiti prodavci... KYB su excel G serija... Bilstein mislim da rekoshe B6, shto je takodje neka srednja klasa... Jbga i tata bi sine amorte od 500-600 i vishe jura kad bi mogao da kaki parice, al' ne ide mi neshto iako bash zestoko stenjem ...
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- necromancer
- Garaža: Alfa romeo 156 2.0
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
To je ta srednja klasa, i Bilstein i Kayaba su dobar izbor, u pitanju si nijanse na tim "obicnim" serijama, ja bi Monroe izbacio iz price.
Tebi koliko vidim nije cilj poboljsanje voznih karakteristika, vec cista zamena dotrajalih amortizera, jer ni sa jednim od navedenih auto nece nesto bolje lezati nego sto je to fabricki.
Tebi koliko vidim nije cilj poboljsanje voznih karakteristika, vec cista zamena dotrajalih amortizera, jer ni sa jednim od navedenih auto nece nesto bolje lezati nego sto je to fabricki.
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
Slazem se za Monroe... Da, na zalost radi se samo o zameni amortizera, znachi neshto u duhu onoga shto je i do sada bilo na automobilu, samo je prestalo da funkcionishe kako treba... Subjektivan osecaj u voznji se pokazao ispravnim jer su mi amorti na testu ispod 50%... Za sada su radukalni zahvati na veshanju u domenu vlaznih snova... Troje dece, krediti, letovanje, registracija (oko 60k dindzi) iduce nedelje itd... Jbga...
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
Isto i kod mene...mada moj jedan zadnji je bio oko 50, a drugi na 80%. Al, sad sam dao na prevod i registraciju 45.000...pa ide more, neka ulaganja u stan....
Ajd opisi subjektivni osecaj u voznji.
Ajd opisi subjektivni osecaj u voznji.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
Meni su ravnomerno potrosheni amorti na osovini, i napred i pozadi. Napred su OK, 65-70%. pozadi 45-49% (do 7% razlike je OK), shto znachi prednje ne diram za sada, zadnji moraju da idu, i to je otprilike i ono shto sam osetio u voznji... U principu bezi mi zadnji kraj u krivinama, narochito na neravninama, nervozno poskakuje i na kochenju... Trap mi je dobar, sve je relativno skoro servisirano...
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
Meni je na QV-jci,zadnji desni iscurio,i auto se naginjao u lijevim krivinama,lupao je amort,da poludi covek.Zamjenio sam amorte,stavio Bogeove i stavio Eibach pro-kit.Auto je malo legao,udaban je,a opet sportski tvrd.
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
-
ki
- Drug Član
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
Kao sto je pomenuto zavisno od serije o kojoj se prica, ali da ne zalim novac ovo je redosled - zasnovan na samo ponudjenim imenima u temi:
1. Bilstein
2. KYB
.
.
.
.
.
.
.
xx. Monroe
1. Bilstein
2. KYB
.
.
.
.
.
.
.
xx. Monroe
- delic
- Garaža: 156 SS
- Lokacija: BBR
- Lokacija: BGD
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
A Koni,imate ih u Save Maskovica i korektni su sa cenama za STRT varijantu.
- Novialfista
- Garaža: Alfa 156 SW, 2.4 JTD 20v 2005 god...ex policijska iz Italije...
A od skoro i Alfe GT JTS Blackline :) - Lokacija: Beograd
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
I ja imam dilemu koje prednje amorizere uzeti za moju Alfu 156 2.4 mjtd. U opciji su mi Koni Sport (stelujuci twintube) koji su oko 12.000 po komadu i Bilstein B6 sport (monotube) koji je oko 14.000 po komadu...
Da li neko ima neki savet sta odabrati od ova dva?
Da li neko ima neki savet sta odabrati od ova dva?
-
ki
- Drug Član
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
Mono tube uvek na prvom mestu.
Veca povrsina klipa = dugotrajniji. Brzi odziv amorta i preciznije odmerene sile. Monotube je standard za bilo koji race setup - sa menjanjem klipa se uparuje sa oprugama, a novije serije Bilstein-a imaju i podesavanje tvrdoce. Takvi amorti se vec veoma blizu trkackom ogibljenju jer je podesavanje u oba pravca (bump i rebound) - dok koni tretira samo jedan smer...
Proguglati malo ako ti zvuci zanimljivo. Tematika ogibljenja je veoma obilna..
Veca povrsina klipa = dugotrajniji. Brzi odziv amorta i preciznije odmerene sile. Monotube je standard za bilo koji race setup - sa menjanjem klipa se uparuje sa oprugama, a novije serije Bilstein-a imaju i podesavanje tvrdoce. Takvi amorti se vec veoma blizu trkackom ogibljenju jer je podesavanje u oba pravca (bump i rebound) - dok koni tretira samo jedan smer...
Proguglati malo ako ti zvuci zanimljivo. Tematika ogibljenja je veoma obilna..
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
Da li neko moze od vas ljudi da se raspita koliko bi bili ovi b6 sport za 145 qv?Kod nas nemaju se gdje nabaviti,a postoji solucija da bi ih uzeo.
Jos nesto,da se nadovezem,uzeo sam 2 polovna fabricka Bogeova prednja amorta,zbio sam ih do kraja i oni stoje tako?
Pod rukom su tvrdi,al me cudi sto su ostali zbijeni?Znci malo se s odigli i tako ostali?Znaci li to da su nikakvi?
Jos nesto,da se nadovezem,uzeo sam 2 polovna fabricka Bogeova prednja amorta,zbio sam ih do kraja i oni stoje tako?
Pod rukom su tvrdi,al me cudi sto su ostali zbijeni?Znci malo se s odigli i tako ostali?Znaci li to da su nikakvi?
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
-
ki
- Drug Član
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
To znaci da nemaju gasnu komoru, vec su klasicni uljni. Ukoliko nigde nisu pustili ulje i ako otpor postoji, nemas nikakav problem.
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
Laki,hvala na odg.Ja sam mislio da su na 145/6,fabricki isli gasni amorti.??
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
jesu isli gasni, medjutim gasni amortizer ne znaci da nema i ulja u njemu.
prvi stage crkavanja amorta je 'ostanak' bez gasa, a drugi curenje ulja...
prvi stage crkavanja amorta je 'ostanak' bez gasa, a drugi curenje ulja...
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
To znam.
Poenta je sto ne znam ni kakvi su mi ovi na autu,kad povezem kod majstora nek stavi najbolja 2 i gotovo.
Poenta je sto ne znam ni kakvi su mi ovi na autu,kad povezem kod majstora nek stavi najbolja 2 i gotovo.
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- Coha_the_King
- Garaža: 164 2.0 V6 turbo - ex
156 Polizia Stradale 2.4 JTD - ex
159 1.9 JTDm SW - S_Ex - Lokacija: Beograd
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
Ljudi, a gde u BG da proverim stanje amorta? To sto kazete *na testu pokazali toliko i toliko procenata* ?
- vnov
- Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.6TS 120ks+chip
Ex Alfa Romeo Sprint QV 1.7 8v
Ex Škoda Octavia A5 FL 1.4TSI
Ex Fiat Punto Sporting 1.2 16v
Ex Alfa Romeo GT 1.9jtd 16v
Alfa Romeo Giulietta Sprint 1.4 tb 2020
Škoda Kodiaq
Peugeot speedfight 3 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
auto centar boban
http://www.centarboban.com/cms/cs/u-nae ... jagnostika
http://www.centarboban.com/cms/cs/u-nae ... jagnostika
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
Ne mogu da pronađem na sajtu cenovnik.
Zna li neko koliko je dijagnostika za amorte (i ostalo ako ima neko info).
Zna li neko koliko je dijagnostika za amorte (i ostalo ako ima neko info).
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
Oko 700 dinara. Dobices i odstampan dijagram. Iz mog iskustva, ne treba se mnogo pouzdati u to.
Pre otprilike godinu dana uradio sam u Centru Boban. Secam se da mi je jedan zadnji bio 80, a drugi 50 i nesto. To je bila velika razilka, pa sam razmiljao o zameni.
Uradim opet pre desetak dana, ali u LAV autu i oba zadnja su 56%...
Kolika je mogucnost da je samo jedan popustio, a ovaj drugi ostao na istoj vrednosti?
Pre otprilike godinu dana uradio sam u Centru Boban. Secam se da mi je jedan zadnji bio 80, a drugi 50 i nesto. To je bila velika razilka, pa sam razmiljao o zameni.
Uradim opet pre desetak dana, ali u LAV autu i oba zadnja su 56%...
Kolika je mogucnost da je samo jedan popustio, a ovaj drugi ostao na istoj vrednosti?
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- Diego
- Drug Član
- Garaža: AR 156 1.8 TS 2002.
- Lokacija: Beograd - Banovo Brdo
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
@Dragon
Komso, jel u pitanju Lav Auto u Zarkovu na pocetku Ibarske?
Komso, jel u pitanju Lav Auto u Zarkovu na pocetku Ibarske?
- Sone Bg
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2002
- Lokacija: Borca-Bg
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
Da dignem malo temu, jel zna neko koji su isli fabricki amorti 156 GTA? I koliko su bile nize te opruge u odnosu na standardnu verziju? Znam da je SP bio nizi nekih 25mm, pa predpostavljam da je GTA jos niza i tvrdja od SP...
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein
Da li je neko imao iskustva sa KONI STR.T (narandžastim) amortizerima ? Oni se vode kao osnovina ponuda iz njihovog programa. Jedino me čudi prevelika razlika u ceni između prednjih i zadnjih 50€ prema 120€ po komadu.
Interesuje me i kakvi su u odnosu na Bilstein B4.
Koni Sport i Bilstein B6 su dosta skuplje opcije tako da me to ne interesuje.
Interesuje me i kakvi su u odnosu na Bilstein B4.
Koni Sport i Bilstein B6 su dosta skuplje opcije tako da me to ne interesuje.