Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
znaci iscupam to crevo koje ulazi u rebrasto izmedju usisa i kompresora, rebrasto zapusim a to sto sam iscupao produzim i ubacim u neku čantru da ne ide direks napolje i ne čuri i kaplje?
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
a cime najbolje zatvoriti rupu na rebrastom crevu kad se izvadi iber lauf crevo?
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
Pa najbolje nekim konusnim čepom da ga turbo nebi usisao
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
pa znam zato i pitam dal ima neko bezbedno resenje, mozda neki pampur za flase ili da nadjem neki deblji sraf koji ce knap da udje u rupu a glava mu nece dati da ide dalje
mada veci je problem kako resiti i gde postaviti čantru a da ne dimi po motornom prostoru ili ispod auta a i u tu cantru treba postaviti neke filtere (mrezica, sundjer, sta god sve) da svedu dim na sto manji nivo
mada veci je problem kako resiti i gde postaviti čantru a da ne dimi po motornom prostoru ili ispod auta a i u tu cantru treba postaviti neke filtere (mrezica, sundjer, sta god sve) da svedu dim na sto manji nivo
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
Da malo osvezim temu...
Da li bih mogao iskoristiti filter za gorivo/benzin/plin kao oil catch?
Naravno, sa izlazom u atmosferu.
Da li bih mogao iskoristiti filter za gorivo/benzin/plin kao oil catch?
Naravno, sa izlazom u atmosferu.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
jel ova rupa na plasticnoj cevi usisa normalna ili....? uopste mi ne izgleda kao fabricki a bas tu mi češe rebrasto crevo u kome su kabliovi od ventilatora hladnjaka mada nema sanse da je to moglo da napravi ovoliku rupu mozda je samo malo prosirilo
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
- Sone Bg
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2002
- Lokacija: Borca-Bg
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
Nije normalno Mare, zapusi to nekako. Taj rezonator je posle fitera pa ti vuce prasinu.
Poslednja izmena od Sone Bg u Ned Mar 01, 2015 12:48 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
ok zakrpicu mada ne znam kako se ta rupa stvorila nema sanse da ju je napravilo rebrasto crevo u kome stoje kablovi od ventilatora hladnjaka, ipak je ovo jaka plastika a crevo nije previse poderano btw nemam nikakvih nus pojava auto lepo vuce sve radi ok jedino ako se prlja filter ili utice nesto na maf
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
Izdrljao ga je hladnjak i meni je crkao maf zbog toga, jedno za drugim je krenulo
- Sone Bg
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2002
- Lokacija: Borca-Bg
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
ok sad cu ga nekako zbudzim ne znam hoce li otmicarka da drzi, jer gad se ugreje moze da se desi da popusti i da se odlepi ili da lepim neku gumu i sl. mozda je bolje
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
to je od hladnjaka. na identicnom mestu sam i ja imao rupu koju je istopio i napravio hladnjak. Najbolje je da uzmes lemilicu i da zalemis parce plastike preko rupe. Tako sam ja uradio, cvrsto je i dugovecno.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
za sad sam odradio otmičarkom pa cu videti koliko ce da drzi, ako popusti onda cemo neki lem da udarimo i sl.
kod mene nije hladnjak istopio plastiku vec je od vibracija (verovatno) izlizalo rebrasto plasticno crevo u kome stoje zice (struja) za ventilator hladnjaka, moguce da je i temperatura hladnjaka doprinela svemu tome ali mi ne deluj bas logicno.
inace nikakvih promena u radu motora nema (nije ni ranije bilo nekih problema) auto isto ide, itd. ali dobro bolje sto sam video i zatvorio.
sad nesto gledam oko izbacivanja iberlauf creva, kad skinem crevo sa dekle bregastih (posto mi je tu bilo zgodnije nego dole na ulazu u gumeno rebrasto crevo) u leru nema dima ali se oseti pod rukom da duva a na jacem gacu pojave se kapljuce ulja koje prskaju (ne mnogo ali ih ima) sto je valjda normalno
to crevo sto sam skinuo sam zacepio privremeno i probao sam auto kako ide sa skinutim iberlauf crevom, cini mi se da je bolji u nizim obrtajima, da lakse krece i da je mozda za nijansu bolji ler, u visim obrtajima ne znam ali da kazemo da je isto, mozda nijansa bolje nego sa iberom ali to vec pripisujem sibjektivnom osecaju.
sad se mislim oko pravljenja rezervoarceta za skupljanje uljnih isparenja
kod mene nije hladnjak istopio plastiku vec je od vibracija (verovatno) izlizalo rebrasto plasticno crevo u kome stoje zice (struja) za ventilator hladnjaka, moguce da je i temperatura hladnjaka doprinela svemu tome ali mi ne deluj bas logicno.
inace nikakvih promena u radu motora nema (nije ni ranije bilo nekih problema) auto isto ide, itd. ali dobro bolje sto sam video i zatvorio.
sad nesto gledam oko izbacivanja iberlauf creva, kad skinem crevo sa dekle bregastih (posto mi je tu bilo zgodnije nego dole na ulazu u gumeno rebrasto crevo) u leru nema dima ali se oseti pod rukom da duva a na jacem gacu pojave se kapljuce ulja koje prskaju (ne mnogo ali ih ima) sto je valjda normalno
to crevo sto sam skinuo sam zacepio privremeno i probao sam auto kako ide sa skinutim iberlauf crevom, cini mi se da je bolji u nizim obrtajima, da lakse krece i da je mozda za nijansu bolji ler, u visim obrtajima ne znam ali da kazemo da je isto, mozda nijansa bolje nego sa iberom ali to vec pripisujem sibjektivnom osecaju.
sad se mislim oko pravljenja rezervoarceta za skupljanje uljnih isparenja
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Sone Bg
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2002
- Lokacija: Borca-Bg
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
Ja sam napravio od pripremne grupe za kompresore. Nema zezanja oko pravljenja kucista, minimalne prepravke, povadis sve iz kucista, skines nanometar, zapusis rupu na dnu. One su oko 1000rsd ide i nosac sa njima samo nadjes mesto gde da ga postavis+ 300rsd za spojke i zicu za sudove
Evo jedna skica na brzaka
Ja kod mene treba samo jos da dokupim neki mali filter za stavim na izlaz, ima onih za skutercice, ovako nesto
Evo jedna skica na brzaka
Ja kod mene treba samo jos da dokupim neki mali filter za stavim na izlaz, ima onih za skutercice, ovako nesto
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
ja bih sve to postavio negde kod desnog fara tamo oko posude za rashl. tecnost a moze da se produzi crevo pa da se umuva negde iznad IC-a u krilu, oko creva za usis
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
Isto tako je i moje bilo izdrljano, identicno, zamotao sam ga otmicarkom i evo tako vec godinu i po dana stoji. Inace auto je posle tog sredjivanja bukvalno poleteo i prestao da dimi.
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
Cime ste zapusili rupu na crevu MAF - turbo?
Ili ste stavljali novo crevo bez otvora za iber?
Ili ste stavljali novo crevo bez otvora za iber?
- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
mislim da ne moze ovo jer nema ulaz-izlaz, koliko vidm na slici ima samo jedan ulaz
ovako bi trebalo da izgleda ta varijanta, nema zatvaranja ibera, samo se presece crevo od dekle do usisa sto ide i izmedju ubaci neki tank za prihvat ulja, samo sto je ovo kupovna čantra pa je sve plug & play a sam da je pravis mislim da je najlakse ono resenje sto je Sone Bg rekao
e sad ne znam dal da se ide na varijantu da se skroz zatvori dolaz ibera u usis (sto je po meni najbolje resenje), u tom slucaju moze da se napravi neki cep od plastike, lako to strugar napravi, koji ces da ubacis dole na rebrasto crevo usisa a gore od dekle sto ide crevo produzs i na kraju samo stavis neki tank
ovako bi trebalo da izgleda ta varijanta, nema zatvaranja ibera, samo se presece crevo od dekle do usisa sto ide i izmedju ubaci neki tank za prihvat ulja, samo sto je ovo kupovna čantra pa je sve plug & play a sam da je pravis mislim da je najlakse ono resenje sto je Sone Bg rekao
e sad ne znam dal da se ide na varijantu da se skroz zatvori dolaz ibera u usis (sto je po meni najbolje resenje), u tom slucaju moze da se napravi neki cep od plastike, lako to strugar napravi, koji ces da ubacis dole na rebrasto crevo usisa a gore od dekle sto ide crevo produzs i na kraju samo stavis neki tank
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
jedno pitanje vezeno za izlazno crevo(cev) iz čantre, koliko je bitan njegov precnik, gore ne onoj slici u mom postu je vidno tanje to crevo tj uopste izlaz iz cantre od onog na dekli gde izlazi iberlauf? kontam koliko max moze da se smanji (ili koliko je dovoljno) promer na izlazu a da ne utice nesto na povecanje pritiska u motoru i sl.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- genca
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW
- Lokacija: Kladovo
- Lokacija: Kladovo
Post
Одг: Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
Gde si ovo kupio?Gde god sam trazio ima samo sa dve cantre.Sone Bg napisao:Ja sam napravio od pripremne grupe za kompresore. Nema zezanja oko pravljenja kucista, minimalne prepravke, povadis sve iz kucista, skines nanometar, zapusis rupu na dnu. One su oko 1000rsd ide i nosac sa njima samo nadjes mesto gde da ga postavis+ 300rsd za spojke i zicu za sudove
Evo jedna skica na brzaka
Ja kod mene treba samo jos da dokupim neki mali filter za stavim na izlaz, ima onih za skutercice, ovako nesto
cuore sportivo
- vnov
- Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.6TS 120ks+chip
Ex Alfa Romeo Sprint QV 1.7 8v
Ex Škoda Octavia A5 FL 1.4TSI
Ex Fiat Punto Sporting 1.2 16v
Ex Alfa Romeo GT 1.9jtd 16v
Alfa Romeo Giulietta Sprint 1.4 tb 2020
Škoda Kodiaq
Peugeot speedfight 3 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd