Postovani forumasi,
Vec duze imam problem sa ucestalim paljenjem greske od strane senzora koji se nalazi na slici. Ne znam kako se zove, dovoljno je da izadjem iz kola i da izvadim i vratim dzek (cesto i samo da ga dodirnem) i auto proradi normalno i greska se ugasi. Ponekad ide normalno, a po nekad ne prima gas i nikako nece preko 3000 rpm. Sto je najgore, kad odem kod majstora sve radi normalno jer se pri podizanju temperature verovatno ucita default vrednost. Creva su dobra i nema ostecenja. Gresku su brisali, bila je neka oko pritiska turbine, onda radi dva meseca i ponovo ista prica. Dai smem da isprskam kontakt sprej na dzek koji pravi problem ili da menjam i sta da menjam. Kazu da je sve ispravno, a meni na svakom ostrijem skretanju pali ili gasi gresku. Bukvalno u kruznom toku ili je ugasi ili upali.
Na slikama se vidi pozicija (zadnja strana motora, ovaj dzek koji se nalazi na crnoj plasticnoj kutiji.
Unapred hvala
Check engine - problem sa vakumom
- Radovankv
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD, Fiat Punto_s 1.1
- Lokacija: Kraljevo
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Check engine - problem sa vakumom
Overboost ventil, ume da pravi problem na 156 kad je vlazno vreme, imam isti problem, mislim da u delu dizel potenca, ima opisano resavaljne problems bez zamene.
Evo i linka teme
viewtopic.php?f=71&t=56143
Evo i linka teme
viewtopic.php?f=71&t=56143
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Radovankv
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD, Fiat Punto_s 1.1
- Lokacija: Kraljevo
Post
Re: Check engine - problem sa vakumom
Edine hvala ti. Videću sa nekim da to rasturimo i probamo da sredimo. U pitanju je inače 156 1.9 jtd nisam napisao.
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Check engine - problem sa vakumom
Ne znam na koji dzek mislis sa slike, ali moze da pravi probleme i senzor/reguletor pritiska goriva
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Check engine - problem sa vakumom
Opisani problem je tipican za overboost ventil.
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Check engine - problem sa vakumom
Ovo pozadi je rezervoar vakuma a taj dzek na njemu sluzi za kontrolu klapne za gasenje na usisu. Nije overboost ventil.
- Radovankv
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD, Fiat Punto_s 1.1
- Lokacija: Kraljevo
Post
Re: Check engine - problem sa vakumom
Trenutno sam skinuo overboost. Unutra se nahvatalo kao tututkalo u tragovima na onom cilindru. Inace na 12v je cas palio a cas se samo cuo da pokusava. Sad cu da ga obradim pa sa vratim. Ja sam pipao zadnji dzek onaj na vakumu, pa je proradilo. Istovremeno mozda nije do pipanja nego sok udarac kad pustim haubu i ona lupi zbog pozicije ovog overboost senzora. Tacno je na udaru pa se verovatno protrese.
- Radovankv
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD, Fiat Punto_s 1.1
- Lokacija: Kraljevo
Post
Re: Check engine - problem sa vakumom
Ocistio overboost i za sad radi sve normalno. Gresku je ugasio, bilo je patiniralo dosta. Sto se secenja ventila tice, cim sam skinuo limeni prsten on se otvorio i bez secenja. Ne verujem da je neko pre otvarao jer je prsten bio bez tragova ostecenja. Hvala svima.
- Goran _1987
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo 156
- Lokacija: Blace
Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”