Pozdrav svima, godinu dana sam ponosni vlasnik Alfe 147 1.9 jtd 85kw iz 2003 god. Obzirom da mi je Alfa drugi auto a prethodno sam vozio punta iz 98, malo je reći da sam oduševljen svojim mezimcem, iako me je tri puta ostavljao na putu do sada. Prvi put hidraulika menjača kvačila, pa cilindar pedale kvačila i na kraju senzor radilice. Ovo sve je probudilo neki inat u meni te sam rešio da ga ne prodajem već da pokušam da ga sredim jer planiram da ga vozim još 3-4 god minimum.Do sada sam uradio mali i veliki servis , zamenio remenicu i promenio amortizere. Dosta sam čitao razna vaša iskustva po forumu pa sam rešio da vas zamolim za mišljenje, naime da li mi se isplati da preventivno zamenim sledeće komponente:
Map senzor(Facet) 3500 din
Protokomer(Pierburg) 10000 din
Vakum(overboost) ventil(Pierburg) 6000 din
Interkuler 11500 din
Dešava mi se ponekad(ne često) kad krećem iz 1 u 2 brzinu da mi kasni odziv gasa na sekundu-dve, takođe mi se čini da je u drugoj brzini dosta bučan, već naviše 3,4,5 je ok. Po vama da li bih menjanjem navedenih delova dobio na lakšem radu motora i na ubrzanju. Koliki je obično vek trajanja interkulera i da li mi je dovoljno da ga očistim ili ga zameniti.
Hvala unapred i izvinite zbog dugog posta
Preventivno menjanje delova na 147 1.9 jtd
- Vlajkoman
- Garaža: Alfa Romeo 147 (937) 1.9 jtd 85 kw 115 ks iz 2003 god
- Lokacija: Beograd
- MareKG
- Garaža: Alfa Romeo GT JTDm
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Preventivno menjanje delova na 147 1.9 jtd
Ništa od tih delova nemoj menjati dok ne ustanoviš gde je problem. Proveri kod nekoga na dijagnostici dal ima nekih grešaka, očisti EGR prvo, 99% će ti biti bolji odziv na gas.
Interkuler samo skini i očisti, on se ne menja (ako ti nije puko negde ili je negde oštećen). Takodje očisti creva turba i to je dovoljno. Da kupuješ nove delove koji možda nisu problem je bacanje para
Interkuler samo skini i očisti, on se ne menja (ako ti nije puko negde ili je negde oštećen). Takodje očisti creva turba i to je dovoljno. Da kupuješ nove delove koji možda nisu problem je bacanje para
- Vlajkoman
- Garaža: Alfa Romeo 147 (937) 1.9 jtd 85 kw 115 ks iz 2003 god
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Preventivno menjanje delova na 147 1.9 jtd
Hvala druže na brzom odgovoru! Ja sam zatvorio EGR fizički, šta misliš da li treba i kompjuterski?
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Preventivno menjanje delova na 147 1.9 jtd
Treba ali ne mora
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Vlajkoman
- Garaža: Alfa Romeo 147 (937) 1.9 jtd 85 kw 115 ks iz 2003 god
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Preventivno menjanje delova na 147 1.9 jtd
Da li možda možeš da mi preporučiš gde bih to mogao uraditi, ovaj servis Sve za auto u Cvijićevoj mi traži 100e za to, što mi se čini mnogo a jedan na Tošinom bunaru (zaboravio sam ime ali se bave remapom) 50e. Koja je realna cena po tebi?
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Preventivno menjanje delova na 147 1.9 jtd
na 8v jtd ne treba kompjuterski zatvarati EGR... te delove koje si mislio da menjas nemoj, zbog njih ti auto u principu nece stati a ako sumnjas da ti ne ide dobro otidji kod dobrog majstora (na forumu imas temu sa preporukama) da uradi dijagnostiku i da misljenje, pa tek u skladu sa time nesto popravljaj ... inace cilindri kvacila spadaju na neki nacin u potrosne delove kao i sam set kvacila
- Vlajkoman
- Garaža: Alfa Romeo 147 (937) 1.9 jtd 85 kw 115 ks iz 2003 god
- Lokacija: Beograd
Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”