Kupovina 156 JTD
- brdaus
- Garaža: ex Alfa 155 TD, ,Alfa 156 1,9 JTD , Lancia Lybra 2,4 JTD . Alfa GT 1.9 JTD, sada MiTo 1.6 MJTD, 159 SW 1.9 JTDm
- Lokacija: Raca
- Lokacija: Raca
Post
Kupovina 156 JTD
Juce sam gledao jednu 156ticu 1.9 JTD 116 ks iz 2005. godine sa vrlo cudnim radom motora. Motor na leru radi kao da radi na tri klipa ali slozi rad nesto preko 2000 obrtaja. Dijagnostika prijavljuje tri greska i to : polozaj papucice kocnice i gasa i senzor turbo pritiska. Greske se ponavljaju ali tek po ponovnom startovanju motora. Brisanje gresaka ne dovodi do boljeg rada motora. Moje pitanje je da li ce zamena prekidaca i senzora popraviti rad motora ili ima tu jos necega ? Auto je navodno presao 250000 km ali nisam uspeo da mu iscitam kilometrazu. Detaljniju dijagnostiku nisam imao vremena da uradim jer je prodavac zurio.
Sve sto je dobro u zivotu, il je nemoralno ili goji
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Kupovina 156 JTD
Preskoci tu Alficu, ti senzori mozda mogu da poprave situaciju zamenom, ali moze da se krije mnogo veci problem, pocevsi od sistema ubrizgavanja, dizni, lose mesavine pa zato i radi kao na 3 cilindra a moguce i da je prosla neki los cjuning
Uglavnom, ako ne kosta 1000e, ok je uzeti na neki rizik, ako ima full cenu, skok u dalj od nje.
p.s. Kako sluzi Lybra?
Uglavnom, ako ne kosta 1000e, ok je uzeti na neki rizik, ako ima full cenu, skok u dalj od nje.
p.s. Kako sluzi Lybra?
- brdaus
- Garaža: ex Alfa 155 TD, ,Alfa 156 1,9 JTD , Lancia Lybra 2,4 JTD . Alfa GT 1.9 JTD, sada MiTo 1.6 MJTD, 159 SW 1.9 JTDm
- Lokacija: Raca
- Lokacija: Raca
Post
Re: Kupovina 156 JTD
Hvala na savetima. cena za alfu je 1700e. Lybra radi ko sat.
Sve sto je dobro u zivotu, il je nemoralno ili goji
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Kupovina 156 JTD
Super za Lybru, bila je zapusena onim Italijanskim tjunom opasno.
Pazi, ako mozes da je uzmes na 1400 do 1500, moze da se napravi dobra podloga.
Ta dva senzora nisu skupa, a mozda je turbina zaglavljena, tj. vakumski deo ne vraca dobro ili gubi pritisak negde na crevima. Moguce je dosta varijanti.
Treba to provozati i videti u voznji korekcije dizni, da li javlja jos neke greske.
Mozda nije lose pokusati sa nizom cenom, moze da bude dobra podloga za dalji radi.
Proveri pored ovoga kakav je trap, zamajac, kvacilo. Vidi kada zaletis drugom i trecom da li na otpustanju gasa cima mnogo, tj. da li imas osecaj da "stizes" motor ili kao da vuces prikolicu
8v motori ne prave neke vece probleme, naravno, ako su iole odrzavani, ovo sto si opisao, pada mi na pamet da je motor mozda lose uzupcen, jako slicno se manifestuje.
Pazi, ako mozes da je uzmes na 1400 do 1500, moze da se napravi dobra podloga.
Ta dva senzora nisu skupa, a mozda je turbina zaglavljena, tj. vakumski deo ne vraca dobro ili gubi pritisak negde na crevima. Moguce je dosta varijanti.
Treba to provozati i videti u voznji korekcije dizni, da li javlja jos neke greske.
Mozda nije lose pokusati sa nizom cenom, moze da bude dobra podloga za dalji radi.
Proveri pored ovoga kakav je trap, zamajac, kvacilo. Vidi kada zaletis drugom i trecom da li na otpustanju gasa cima mnogo, tj. da li imas osecaj da "stizes" motor ili kao da vuces prikolicu
8v motori ne prave neke vece probleme, naravno, ako su iole odrzavani, ovo sto si opisao, pada mi na pamet da je motor mozda lose uzupcen, jako slicno se manifestuje.
Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”