Opis Lokacija AirBag konektora AR 156
Poslato: Sre Jul 03, 2013 1:03 am
Evo ovako, imao sam problem sa konektorima AirBag-a pa sam pitao za tacne lokacije i broj, usput procitao ne znam ni ja koliko postova na tu temu po stranim forumima, zakljucak je sledeci, nijedan konkretan odgovor nisam dobio niti procitao, osim sto i nasi i strani forumasi imaju smernice tipa:
"negde je u gepeku, ...rekao mi drugar..., ....bratov surak je tu nasao konektore, ....tu negde ako se dobro secam", itd. znamo svi o cemu pricam.
Povrh svega na pitanje za lampicu AB-a u 99% slucajeva je odgovor "ispod sedista konektori".
Sve su to kola stara oko 10ak god pa treba uzeti u obzir i ostale konektore za koje je normalno da oksidiraju ili se naprase(izgube kontakt) i svi ce da upale crvenu AirBag lampicu a ne samo oni ispod sedista.
Ocigledno je da ima podosta problema vezanih za ovu temu a nijedna konkretna smernica koja bi pomogla ostalima gde da traze sve te konektore koji imaju veze sa AirBag lampicom. Ja sam licno izgubio oko 7 sati da sve pronadjem i nisam dobio nijedan konkretan odgovor osim za one "ispod sedista", zato ovo postavljam da ostali ne bi prosli isto.
AirBag centrala radi SELF-TEST tako da ukoliko je problem sa konektorima lampica ce se ugasiti posle par dana (20min je bilo kod mene).
Gresku je IPAK potrebno obrisati sa dijag alatom jer ostaje upamcena iako se lampica ugasi.
Hvala DusanuGT koji mi je jedini poslao semu lokacija a ja to "sitnim" ovde za sve ostale koji bi mogli da se ubuduce mlate sa ovim.
Postavicu ovde slike i tekstualne smernice(onoga sto sam ja radio 156SW 1.9jtd 2005):
Slike i za SW i za sedan verziju:
Konektori koje sam ja cistio (WD40-isao) i proveravao sa lokacijama(ima i na slikama): *AB je air bag*
1 i 2. AB zavesa - konektori su iza plastika koje pokrivaju C stubove pozadi, u SW verziji je potrebno skinuti sve u gepeku, police sa strane sa pregradama koje se otvaraju, zatim plastiku koja pokriva C stub= konektori su tacno iza poslednjeg stakla, par cm od donje ivice stakla na gore (dve zicice u zutom buziru koje se dzekuju u "metalnu cev" laicki receno)
Dva komada - jedan na levoj, jedan na desnoj strani auta.
Za gresku na dijagnostici "driver head i passanger head" su ova dva konektora, nista oko sedista vec u gepeku.
3 i 4. konektori ispod sedista(za vozaca i za suvozaca). nalaze se u crnoj plasticnoj kutijici sa prednje strane sedista(sa donje strane). Izvuce se nesto kao zabica sa strane pa se povuce ka napred kao fioka. Unutra je zuti dzek u lezistu.
Na oba sedista po jedan. Dosta njih to prelemi da bude sigurnije.
5 i 6 i 7 i 8. Iza plastika koje pokrivaju B stubove. Skinu se pragovi (sva cetiri) pa se te plastike polako odvoje - drzi ih po jedna samo zabica na sredini negde blize zadnjem delu. Vidi se konektor za CRASH senzor (bela kocka velicine 3x3cm) i odmah ispod njega(iza pojasa) jos jedan mali konektor za zatezac pojasa. Po dva na levoj i desnoj strani. 10cm od dna plastike koja pokriva B stub su locirani.
9 i 10. U sedistima ko ima AB takodje sa strane po jedan za levo i desno sediste kada se izvadi AB (ja te nisam vadio - ne znam proceduru)
Dopuna za AirBag-ove pod rednim brojem 9. i 10. (bocni u sedistima)
* skine se sediste, okrene se naopako, pa se ili skine tapacir sa naslona ili se dohvati zavlacenjem ruke "kroz naslon"- dve matice su na sredini air bag- a sa gornje i donje strane po jedna, odsrafljuju se kroz sediste prakticno. Konektor je sa gornje strane AB-a kada se izvuce iz lezista u sedistu.
11. U volanu - vidi se lako sve kada se skine.
12. Konektor suvozacevog mesta - kada se otvori poklopac (zabice sa donje strane se jako lako lome pa treba biti pazljiv)
13. Konektor na AB centrali iza centralne konzole na patosu je pricvrscena centrala (ujedno je i CRASH senzor za frontalni udar u samoj centrali).
NAPOMENA: skidanje kleme i cekanje min 10min pre operacije raskacinjanja konektora ispod sedista i u sedistu -naravno i svih ostalih vezanih za AB!!!
Ja sam nasao ovih 13, ako neko zna za jos neki neka doda.
Moderatori neka brisu ili premestaju sve ovo ako je visak - ja nisam nista konkretno nasao za AB konektore a nasao sam gomilu maltene identicnih postova u vezi ovog problema. Ne znam da li su svi ti ljudi koji su resili svoj problem to negde detaljno opisali ali ja nisam nasao. Hvala.
"negde je u gepeku, ...rekao mi drugar..., ....bratov surak je tu nasao konektore, ....tu negde ako se dobro secam", itd. znamo svi o cemu pricam.
Povrh svega na pitanje za lampicu AB-a u 99% slucajeva je odgovor "ispod sedista konektori".
Sve su to kola stara oko 10ak god pa treba uzeti u obzir i ostale konektore za koje je normalno da oksidiraju ili se naprase(izgube kontakt) i svi ce da upale crvenu AirBag lampicu a ne samo oni ispod sedista.
Ocigledno je da ima podosta problema vezanih za ovu temu a nijedna konkretna smernica koja bi pomogla ostalima gde da traze sve te konektore koji imaju veze sa AirBag lampicom. Ja sam licno izgubio oko 7 sati da sve pronadjem i nisam dobio nijedan konkretan odgovor osim za one "ispod sedista", zato ovo postavljam da ostali ne bi prosli isto.
AirBag centrala radi SELF-TEST tako da ukoliko je problem sa konektorima lampica ce se ugasiti posle par dana (20min je bilo kod mene).
Gresku je IPAK potrebno obrisati sa dijag alatom jer ostaje upamcena iako se lampica ugasi.
Hvala DusanuGT koji mi je jedini poslao semu lokacija a ja to "sitnim" ovde za sve ostale koji bi mogli da se ubuduce mlate sa ovim.
Postavicu ovde slike i tekstualne smernice(onoga sto sam ja radio 156SW 1.9jtd 2005):
Slike i za SW i za sedan verziju:
Konektori koje sam ja cistio (WD40-isao) i proveravao sa lokacijama(ima i na slikama): *AB je air bag*
1 i 2. AB zavesa - konektori su iza plastika koje pokrivaju C stubove pozadi, u SW verziji je potrebno skinuti sve u gepeku, police sa strane sa pregradama koje se otvaraju, zatim plastiku koja pokriva C stub= konektori su tacno iza poslednjeg stakla, par cm od donje ivice stakla na gore (dve zicice u zutom buziru koje se dzekuju u "metalnu cev" laicki receno)
Dva komada - jedan na levoj, jedan na desnoj strani auta.
Za gresku na dijagnostici "driver head i passanger head" su ova dva konektora, nista oko sedista vec u gepeku.
3 i 4. konektori ispod sedista(za vozaca i za suvozaca). nalaze se u crnoj plasticnoj kutijici sa prednje strane sedista(sa donje strane). Izvuce se nesto kao zabica sa strane pa se povuce ka napred kao fioka. Unutra je zuti dzek u lezistu.
Na oba sedista po jedan. Dosta njih to prelemi da bude sigurnije.
5 i 6 i 7 i 8. Iza plastika koje pokrivaju B stubove. Skinu se pragovi (sva cetiri) pa se te plastike polako odvoje - drzi ih po jedna samo zabica na sredini negde blize zadnjem delu. Vidi se konektor za CRASH senzor (bela kocka velicine 3x3cm) i odmah ispod njega(iza pojasa) jos jedan mali konektor za zatezac pojasa. Po dva na levoj i desnoj strani. 10cm od dna plastike koja pokriva B stub su locirani.
9 i 10. U sedistima ko ima AB takodje sa strane po jedan za levo i desno sediste kada se izvadi AB (ja te nisam vadio - ne znam proceduru)
Dopuna za AirBag-ove pod rednim brojem 9. i 10. (bocni u sedistima)
* skine se sediste, okrene se naopako, pa se ili skine tapacir sa naslona ili se dohvati zavlacenjem ruke "kroz naslon"- dve matice su na sredini air bag- a sa gornje i donje strane po jedna, odsrafljuju se kroz sediste prakticno. Konektor je sa gornje strane AB-a kada se izvuce iz lezista u sedistu.
11. U volanu - vidi se lako sve kada se skine.
12. Konektor suvozacevog mesta - kada se otvori poklopac (zabice sa donje strane se jako lako lome pa treba biti pazljiv)
13. Konektor na AB centrali iza centralne konzole na patosu je pricvrscena centrala (ujedno je i CRASH senzor za frontalni udar u samoj centrali).
NAPOMENA: skidanje kleme i cekanje min 10min pre operacije raskacinjanja konektora ispod sedista i u sedistu -naravno i svih ostalih vezanih za AB!!!
Ja sam nasao ovih 13, ako neko zna za jos neki neka doda.
Moderatori neka brisu ili premestaju sve ovo ako je visak - ja nisam nista konkretno nasao za AB konektore a nasao sam gomilu maltene identicnih postova u vezi ovog problema. Ne znam da li su svi ti ljudi koji su resili svoj problem to negde detaljno opisali ali ja nisam nasao. Hvala.