Ugradnja TNG aparata u Alfu 156
- 156VLADIMIR
- Lokacija: NS
Post
Ugradnja TNG aparata u Alfu 156
Nameravam ovih dana da ugradim gas u Alfu. Mnogo je "pravih majstora" pa sam hteo da se malo posavetujem sa vama. Motor je TS,98god,1970ccm,cetiri cilindra...
Iz NS sam i nalozio sam se na BRC uredjaj koji ugradjuju za 650 evrica. Ugradjuje ga neki lik u Petefi Sandora,koji inace servisira uredjaje ugradjene u BG servisu BRC-a.
Pozzz....
Iz NS sam i nalozio sam se na BRC uredjaj koji ugradjuju za 650 evrica. Ugradjuje ga neki lik u Petefi Sandora,koji inace servisira uredjaje ugradjene u BG servisu BRC-a.
Pozzz....
-
gi
- Drug Član
Post
Re: Ugradnja TNG aparata u Alfu 156
Idi ovde: www.autogas.rs. Majstor je do skoro imao isti auto kao tvoj, expert je za TNG, a i jeftinije je za oko 100€ od toga što si ti našao...
- Alfa 156 Kacarevo
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.0TS 8v
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Ugradnja TNG aparata u Alfu 156
Ja sam ugradio gas u istu alfu za 400 eu poljski i lepo radi u Knjazevcu TWINS garancija 1 god
Antisha
- Marko NS
- Contact:
- Garaža: AR Brera 2.0jtdm
ex AR 156 2.0jts - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Ugradnja TNG aparata u Alfu 156
"majstora" ima puno, al vecina nije zasluzila to ime...
Vidi koliko bi te izaslo da ti Narancic (sirig) to zavrsi, kontam da je nesto skuplji od drugih ali veruj mi- vredi!!
meni je ugradio tartarini sekvent na 2.0 jts u januaru, izasao me nesto ispod 1000e
Vidi koliko bi te izaslo da ti Narancic (sirig) to zavrsi, kontam da je nesto skuplji od drugih ali veruj mi- vredi!!
meni je ugradio tartarini sekvent na 2.0 jts u januaru, izasao me nesto ispod 1000e
Living for the open roads.
- vnov
- Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.6TS 120ks+chip
Ex Alfa Romeo Sprint QV 1.7 8v
Ex Škoda Octavia A5 FL 1.4TSI
Ex Fiat Punto Sporting 1.2 16v
Ex Alfa Romeo GT 1.9jtd 16v
Alfa Romeo Giulietta Sprint 1.4 tb 2020
Škoda Kodiaq
Peugeot speedfight 3 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Ugradnja TNG aparata u Alfu 156
I kako ti radi plin na JTS-u, na koliko obrtaja prebacuje na TNG i da li na većim obrtajima opet vraća na benzin, jal imaš nekih problema.
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: Ugradnja TNG aparata u Alfu 156
Dosta je pisano o tome u ovoj temi http://www.cbc.rs/forum/viewtopic.php?f ... 4&start=75, koliko je meni poznato ne postoji jos pravo resenje koje ne steti jts motoru .
busso trsi Sline
- vnov
- Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.6TS 120ks+chip
Ex Alfa Romeo Sprint QV 1.7 8v
Ex Škoda Octavia A5 FL 1.4TSI
Ex Fiat Punto Sporting 1.2 16v
Ex Alfa Romeo GT 1.9jtd 16v
Alfa Romeo Giulietta Sprint 1.4 tb 2020
Škoda Kodiaq
Peugeot speedfight 3 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
-
gi
- Drug Član
Post
Re: Ugradnja TNG aparata u Alfu 156
Narandžić
Ako hoćeš da sahraniš auto u roku od odmah, a možda i još nekog usput zahvaljujući izuzetoj "stručnosti" samo napred
Ako hoćeš da sahraniš auto u roku od odmah, a možda i još nekog usput zahvaljujući izuzetoj "stručnosti" samo napred
- Marko NS
- Contact:
- Garaža: AR Brera 2.0jtdm
ex AR 156 2.0jts - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Ugradnja TNG aparata u Alfu 156
Narancic koliko sam skontao radi s krsevima pa se isti i aparati ugradjuju u njih... sumnjam da je slucajno jedini licenciran od strane Alfa Romeo Automobiles S.p.A. za ugradnju fabrickog plinskog uredjaja...
Uredjaj koji sam ugradio mi je ugradjen je po Alfinim fabrickim specifikacijama i stigao direktno iz Milana... vec podesen tako da Narancic nije nista stelovao vec ugradio po principu __crevo 15cm od ___, rezervoar pricvrsti ____ srafovima tu i tu i sl... U svakom slucaju rezervoar je na mestu za rez. tocak i ravan je s podom gepeka pa se ni ne primecuje kao ni mesto za tocenje plina koje je pored cepa (benzinskog) rezervoara..
Nisam siguran za sve detalje, ali mislim da menja na 1200-1400 obrtaja -do sad sve savrseno funkcionise pa se nisam mnogo ni upustao u tu pricu, prelaz se ni malo ne oseti... u svakom slucaju sam dobio godinu dana garancije na ugradnju kod Narancica i 3 godine garancije na uredjaj od strane Tartarinija... Potrosnja se malo razlikuje izmedju benzina i gasa, na benzinu je recimo 7,1 l/100km a na plinu 7,6 l/100km (mesano gradske i vangradske)
Uredjaj koji sam ugradio mi je ugradjen je po Alfinim fabrickim specifikacijama i stigao direktno iz Milana... vec podesen tako da Narancic nije nista stelovao vec ugradio po principu __crevo 15cm od ___, rezervoar pricvrsti ____ srafovima tu i tu i sl... U svakom slucaju rezervoar je na mestu za rez. tocak i ravan je s podom gepeka pa se ni ne primecuje kao ni mesto za tocenje plina koje je pored cepa (benzinskog) rezervoara..
Nisam siguran za sve detalje, ali mislim da menja na 1200-1400 obrtaja -do sad sve savrseno funkcionise pa se nisam mnogo ni upustao u tu pricu, prelaz se ni malo ne oseti... u svakom slucaju sam dobio godinu dana garancije na ugradnju kod Narancica i 3 godine garancije na uredjaj od strane Tartarinija... Potrosnja se malo razlikuje izmedju benzina i gasa, na benzinu je recimo 7,1 l/100km a na plinu 7,6 l/100km (mesano gradske i vangradske)
Living for the open roads.
- Marko NS
- Contact:
- Garaža: AR Brera 2.0jtdm
ex AR 156 2.0jts - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Ugradnja TNG aparata u Alfu 156
jos jedno iskustvo nije na odmet...
LPG u ALFI JTS
mash4077 11 Avg 2010 21:25
Pozdrav prvo mojim Alfistima, a onda i ostalim ljubiteljima autogasa!
Veoma kratko upoznavanje: vozim vec trecu Alfu na auto gas i mogu reci da je gotovo savrshena kombinacija. Prvo imao 146cu sa 1.3 ili 1.4 boxer motorom (nikada nisam uspeo da prokljuvim koja je oznaka tacna!), posle toga 156cu 1.6TS i sada vozim 159ku 2.2JTS Sportwagon.
Ono sto ce vas verovatno zanimati jesu moja iskustva sa JTS motorom i sekvencijalnim gasnim uredjajem (BRC)?
Ovako, ugradio sam ga 2008 ovde u Nemackoj. Imao sam dosta problema sa radionicom, posto nisu ranije ugradjivali sequent u JTS motore, pa su se opirali. Na kraju sam im iskopao svu dokumentaciju od BRCa, gde na naslovnoj strani broshure upravo stoji modifikovani 2.2JTS motor. Onda su se odlucili da oni kontaktiraju BRC za Nemacku i Italijane. A onda su pristali da ga ugrade.
Ja godishnje prelazim minimum 30000 km tako da se plin debelo isplati. U Nemackoj ugradnja sekvencijalnog plinskog uredjaja kosta oko 2750 EUR +-. Problem nisu delovi, oni su najmanja stavka (oko 900 EUR), ovde "ruke" kostaju papreno.
Dalje, ugradnju izvode citava 3 dana (valjda moraju da opravdaju toliko cedjenje para) i isporucuju vam auto sa zavrshenim atestom.
moje iskustvo je bilo sledece:
pri isporuci auta sa ugradjenim plinom sam osecao gas u kabini i odmah to reklamirao
primetio sam da auto malko troshi i benzin, uz gas, sto mi je objasnjeno kao normalno za ovakve motore
otprilike na tri meseca napunim jednom pun rezervoar benzina (ne zaboravite da se isti troshi i za zagrevanje auta, kao i da prelazim jako mnogo kolimetara)
na finalni program, tj. setovanje iz BRCa u Italiji sam cekao skoro 2 meseca
nekoliko puta sam reklamirao sto pokazivac nivoa gasa u rezervoaru i pojavu gasa u kabini vozila
trenutno imam jedino mali problem sa curanjem rashladne tecnosti, posto su "majstori" upotrebili plasticni T razvodnik u instalaciji vrele vode pod pritiskom !?!?!?! no resicemo i to valjda
Na moju srecu, a i ostalih sapatnika u ovom servisu, gazda je odlucio da otpusti glavnog majstora za ugradnju autogasa, posto su se u zadnje vreme vishe bavili ispravkama ugradjenih greshki, nego novim ugradnjama!
Ako ostavimo na stranu zajebanciju sa radionicom u kojoj sam ugradio plin (by the way, kod njih sam ugradio plin i u 156cu i sve shljakalo bez problema), jako sam zadovoljan kako potroshnjom, ukljucujuci i benzin, tako i performansama. Ovde benzin (super) trenutno kosta oko 1.40 EUR, dok je autogas 0.60 EUR.
Sto se performansi tice, naravno da je najbolje na benzin, tada je motor "najeksplozivniji i najagilniji", ali ni sa autogasom nije loshe. Ono sto je super, mogu da se izivljavam da vozim Alfu onako kako trazi da se vozi, a da pri tom ne ostavljam bogatstvo na pumpi.
Sa mojom godishnjom kilometrazom, troshkovi su amortizovani u potpunosti!
Nadam se da ovo moje iskustvo moze nekome i pomoci.
Living for the open roads.
- Presretach
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.0 T.S
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Ugradnja TNG aparata u Alfu 156
Kad sam vozio kola na ugradnju plina imao sam utisak ko da ga vozim na strojenje .
Posle ugradnje totalno finansisko olaksanje.
Plin sam ugradio u Tavankuti kod Subotice po preporuci ljudi koji voze "luksuznija" vozila i isti su ugradili kod njih.
Ljudi rade Zavoli sistem kostao me je za moje vozilo 640e, BRC je bio 960e u Beogradu.
Da dalje ne hvalim vec i ptice znaju sta znaci kad se ugradi plin u kola.
Evo par zanimljivih stvari sto se meni desilo.
Na otvorenom putu boca od 50l (46l plina) trajala mi je max 320 km, u gradu 240 km, sto je za mene koliko toliko bilo normalno.
Posto sam vec bio presao 20000 km od ugradnje, doslo je vreme za zamenu filtera da ne bi isao u Tavankutu, dali su mi broj servisa u Zemunu.
Momci su ekstra ima ih dvoje, zakazao sam u radnju dosao i pozalim se kako kod prebacivanja sa benzina na plin dok radi klima ujutru hoce auto da se ugasi.
Usput dok je kopcao racunar na kola spomenuo mi je da je bio instruktor za ugradnju za BRC i kaze po njegovom iskustvu da je Zavoli mnogo bolji i jeftinije resenje ko zeli plin.
Prvo se zacudio kad je video mapu, cackao 20-tak minuta i rece mi kako neka sonda nije namestena na izduvu da to moze da se namesti i da sa podesavanjima moze da se dovede da se ujednaci potrosnja kao i na benzin tj. da nema razlike.
Za to je potrebno jedno 3 sata pa sam to ostavio za neku drugu priliku.
U toj nedelji sam promenio i protokomer naravno promenili su mi i filtere za plin, od tad potrosnja se smanjila.
Sada na otvorenom putu okruglo predjem 400 km , gradsku voznju jos testiram (vec sam presao 280km).
E sad da li je do korigovane mape do protokomera ili su oboje krivi sto sada manje trosi.
Normalno, cim se smanjila potrosnja imam utisak da je 156 izgubila na snazi nesto zanemarljivo (od 0-3000 obrtaja i od 6000-7000 obrtaja).
Za grad je ovo skoro nebitna stavka, na otvorenom putu (magistrala) kada naidjem na vecu kolonu, iskljucim klimu, prebacim na benzin sacekam priliku i gas, obidjem kolonu i sa smanjivanjem adrenalina u krvi ukljucujem klimu i vracam na gas i tako do nove kolone .
Jos jedna stvar od kad sam ugradio plin u isto vreme stavio sam novi pleh sto ide ispod motora i kada prelazim preko lezeceg policajca cuje se na levoj prednjoj strani kao opruga da se otkaci zvuci nesto kao KLONG sa malim odzvanjanjem, gledali su u servisu opruge i amortizere sve je ok. Neki gremlin, ali resice se i to.
Pozdrav.
Posle ugradnje totalno finansisko olaksanje.
Plin sam ugradio u Tavankuti kod Subotice po preporuci ljudi koji voze "luksuznija" vozila i isti su ugradili kod njih.
Ljudi rade Zavoli sistem kostao me je za moje vozilo 640e, BRC je bio 960e u Beogradu.
Da dalje ne hvalim vec i ptice znaju sta znaci kad se ugradi plin u kola.
Evo par zanimljivih stvari sto se meni desilo.
Na otvorenom putu boca od 50l (46l plina) trajala mi je max 320 km, u gradu 240 km, sto je za mene koliko toliko bilo normalno.
Posto sam vec bio presao 20000 km od ugradnje, doslo je vreme za zamenu filtera da ne bi isao u Tavankutu, dali su mi broj servisa u Zemunu.
Momci su ekstra ima ih dvoje, zakazao sam u radnju dosao i pozalim se kako kod prebacivanja sa benzina na plin dok radi klima ujutru hoce auto da se ugasi.
Usput dok je kopcao racunar na kola spomenuo mi je da je bio instruktor za ugradnju za BRC i kaze po njegovom iskustvu da je Zavoli mnogo bolji i jeftinije resenje ko zeli plin.
Prvo se zacudio kad je video mapu, cackao 20-tak minuta i rece mi kako neka sonda nije namestena na izduvu da to moze da se namesti i da sa podesavanjima moze da se dovede da se ujednaci potrosnja kao i na benzin tj. da nema razlike.
Za to je potrebno jedno 3 sata pa sam to ostavio za neku drugu priliku.
U toj nedelji sam promenio i protokomer naravno promenili su mi i filtere za plin, od tad potrosnja se smanjila.
Sada na otvorenom putu okruglo predjem 400 km , gradsku voznju jos testiram (vec sam presao 280km).
E sad da li je do korigovane mape do protokomera ili su oboje krivi sto sada manje trosi.
Normalno, cim se smanjila potrosnja imam utisak da je 156 izgubila na snazi nesto zanemarljivo (od 0-3000 obrtaja i od 6000-7000 obrtaja).
Za grad je ovo skoro nebitna stavka, na otvorenom putu (magistrala) kada naidjem na vecu kolonu, iskljucim klimu, prebacim na benzin sacekam priliku i gas, obidjem kolonu i sa smanjivanjem adrenalina u krvi ukljucujem klimu i vracam na gas i tako do nove kolone .
Jos jedna stvar od kad sam ugradio plin u isto vreme stavio sam novi pleh sto ide ispod motora i kada prelazim preko lezeceg policajca cuje se na levoj prednjoj strani kao opruga da se otkaci zvuci nesto kao KLONG sa malim odzvanjanjem, gledali su u servisu opruge i amortizere sve je ok. Neki gremlin, ali resice se i to.
Pozdrav.
Očistimo Srbiju! http://www.ocistimosrbiju.com
-
gi
- Drug Član
Post
Re: Ugradnja TNG aparata u Alfu 156
Marko postavi molim te fotografije, baš me zanima kako to izgleda na JTS-u.
- Marko NS
- Contact:
- Garaža: AR Brera 2.0jtdm
ex AR 156 2.0jts - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Ugradnja TNG aparata u Alfu 156
Ovde ces naci fotkice
viewtopic.php?f=6&t=49026
viewtopic.php?f=6&t=49026
Living for the open roads.
- JohnyTheDog
- Garaža: ex Lancia k 2.0t 220PS
ex Lancia Y 1.2
ex Lancia Lybra SW 1.8
Alfa Romeo 156 1.8 TS 140 PS + Landi Renzo TNG
Fiat Stilo 1.9 JTD - Lokacija: Lazarevac
- Lokacija: Beograd / Lazarevac
Post
Re: Ugradnja TNG aparata u Alfu 156
Pozz, moram da pohvalim LandiRenzo sekvent plinski uredjaj.
Imao sam ga u Lancia Lybri SW, 1.8 motor, i tu se takodje pokazao se odlicnim !
Sada vozim u 156 1.8 TS, i na otvorenom predjem oko 600km sa punom bocom (50 L boca, umesto tocka) dok kroz grad nisam merio jos.
Prebacuje sa benz na 1800rpm, promena se ne oseti, a pad performansi se ne moze primetiti, sem kada je ukljucena klima (kad je na benzinu osetno belje ide sa uklj. klimom u odnosu na plin). Plin je vec bio ugradjen kad sam kupio auto. Kako rece prethodni vlasnik, tamo u Italiji, kao original i to ... Znaci moj glas za LandiRenzo.
P.S. Jos kad sredim varijator, malo ce vise, a i brze da ide
Pozdrav
Imao sam ga u Lancia Lybri SW, 1.8 motor, i tu se takodje pokazao se odlicnim !
Sada vozim u 156 1.8 TS, i na otvorenom predjem oko 600km sa punom bocom (50 L boca, umesto tocka) dok kroz grad nisam merio jos.
Prebacuje sa benz na 1800rpm, promena se ne oseti, a pad performansi se ne moze primetiti, sem kada je ukljucena klima (kad je na benzinu osetno belje ide sa uklj. klimom u odnosu na plin). Plin je vec bio ugradjen kad sam kupio auto. Kako rece prethodni vlasnik, tamo u Italiji, kao original i to ... Znaci moj glas za LandiRenzo.
P.S. Jos kad sredim varijator, malo ce vise, a i brze da ide
Pozdrav
bella macchina.....
- tetreb
- Garaža: Lancia Thesis 2.4 Jtd MultiJet
- Lokacija: Ns
Post
Re: Ugradnja TNG aparata u Alfu 156
Pozdrav svim forumasima, uskoro bih i ja mogao postati vlasnik jedne 156-ce 2.0 ts ali me brine bas taj motor tj moze li se ugraditi plin u istu . MOZE ali kako se auto ponasa i koliko ce to zadovoljstvo kostati mozda saznam i od vas
Nadam se dobrom druzenju
Nadam se dobrom druzenju
- Dewillex
- Garaža: Alfa Romeo 147 selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Ugradnja TNG aparata u Alfu 156
Ja vozim 2.0 ts na TNG. Razlika u vožnji je neprimetna. Ugrađen u novom sadu za nekih 650€. Uređaj je stag 300
- tetreb
- Garaža: Lancia Thesis 2.4 Jtd MultiJet
- Lokacija: Ns
Post
Re: Ugradnja TNG aparata u Alfu 156
Ako nije problem: gde si ugradio ? ili posalji na p.p. hvala.
Ps koliko te izasla registracija ako si skoro registrovao ?
Ps koliko te izasla registracija ako si skoro registrovao ?
- Dewillex
- Garaža: Alfa Romeo 147 selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- tetreb
- Garaža: Lancia Thesis 2.4 Jtd MultiJet
- Lokacija: Ns
- dexxxter
- Garaža: 156 2.0 TS 16v
166 Facelift 3.2 V6 24v - Lokacija: Beograd
- Dewillex
- Garaža: Alfa Romeo 147 selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Ugradnja TNG aparata u Alfu 156
Taj imam. Sad razmišljam i o ovome http://www.flashlube.com/en/products/el ... r-kit.html
- Duke Nukem
- Garaža: 159 2.4jtdm 2006 elegance
- Lokacija: BG
- Lokacija: Zemun
Post
Re: Ugradnja TNG aparata u Alfu 156
Ajde twinsparkovci koliko vam trosi auto plina? Meni je dostigao rekord i trosi oko 15L po gradu...
BRC sequent
BRC sequent
- dexxxter
- Garaža: 156 2.0 TS 16v
166 Facelift 3.2 V6 24v - Lokacija: Beograd
- Duke Nukem
- Garaža: 159 2.4jtdm 2006 elegance
- Lokacija: BG
- Lokacija: Zemun
Post
Re: Ugradnja TNG aparata u Alfu 156
Meni na otvorenom trosi 8L ili cak manje. Kada vozim do 120km/h trosi toliko malo da ne mogu da verujem
A u gradu trosi toliko puno, da opet ne mogu da verujem...
A na benzin kad ga prebacim, mnogo se cudno ponasa, kada dodam gas, na plinu bi uvek cimnuo, a na benzinu ne cima uopste... Benzin mi cini mi se trosi mnogo jer predjem 5km na benzin do pumpe a ona kazaljka spadne poprilicno
A u gradu trosi toliko puno, da opet ne mogu da verujem...
A na benzin kad ga prebacim, mnogo se cudno ponasa, kada dodam gas, na plinu bi uvek cimnuo, a na benzinu ne cima uopste... Benzin mi cini mi se trosi mnogo jer predjem 5km na benzin do pumpe a ona kazaljka spadne poprilicno
Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”