Selespeed problem
- mad-max
- Garaža: Alfa Romeo 147 JTD
Alfa Romeo 147 Selespeed - Lokacija: Beograd
- Gerg
- Garaža: Lancia delta 1.6 LE
Alfa Romeo 156 selespeed - Lokacija: Srbija Trstenik
- mad-max
- Garaža: Alfa Romeo 147 JTD
Alfa Romeo 147 Selespeed - Lokacija: Beograd
Post
Re: Selespeed problem
da ih ne ureknem, jos nisam imao razloga da ih "odrzavam", rade ko svajcarski sat vec skoro 4 godine (jedino sam na 147 previnklovao pumpu) i to da ne bi riknula posto mi je malo duze pumpala ujutru...
Pre nedelju dana promenio volan na 147 posto mi riknula bila polugica za +, a nasao ceo volan sa polugicama kao nov, pa zamenio...
i to je sve...
Pre nedelju dana promenio volan na 147 posto mi riknula bila polugica za +, a nasao ceo volan sa polugicama kao nov, pa zamenio...
i to je sve...
Ubrzanje od 0-100 km/h zavisi od guzve u saobracaju...
- Dewillex
- Garaža: Alfa Romeo 147 selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- Gerg
- Garaža: Lancia delta 1.6 LE
Alfa Romeo 156 selespeed - Lokacija: Srbija Trstenik
Post
Re: Selespeed problem
OK...Hvala bogu
meni malo ima 'bagove',ali to se da srediti,pumpa je ok.
Oko 10-15 sek. ujutru pumpa.
meni malo ima 'bagove',ali to se da srediti,pumpa je ok.
Oko 10-15 sek. ujutru pumpa.
- Dewillex
- Garaža: Alfa Romeo 147 selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- dejan555
- Garaža: 147 2.0 TS selespeed
Piaggio X8 200ccm - Lokacija: Klagenfurt am Wörthersee
Post
Što se tiče pumpe - koliko ti je to malo duže?
15 sec je neki maximum koji sam ja izmerio štopericom nakon otvaranja vrata
Re: Selespeed problem
Pošto je bio volan? Pretpostavljam kompletan ???mad-max napisao:da ih ne ureknem, jos nisam imao razloga da ih "odrzavam", rade ko svajcarski sat vec skoro 4 godine (jedino sam na 147 previnklovao pumpu) i to da ne bi riknula posto mi je malo duze pumpala ujutru...
Pre nedelju dana promenio volan na 147 posto mi riknula bila polugica za +, a nasao ceo volan sa polugicama kao nov, pa zamenio...
i to je sve...
Što se tiče pumpe - koliko ti je to malo duže?
15 sec je neki maximum koji sam ja izmerio štopericom nakon otvaranja vrata
- mad-max
- Garaža: Alfa Romeo 147 JTD
Alfa Romeo 147 Selespeed - Lokacija: Beograd
Post
Re: Selespeed problem
volan kompletan sa komandama za muziku i polugicama 150E , a pumpa mi je ujutru znala da pumpa i 20 sec.
Ubrzanje od 0-100 km/h zavisi od guzve u saobracaju...
- branimir_
- Garaža: Alfa 156 berlina TS 2.0 Selespeed
- Lokacija: banja luka
Post
Re: Selespeed problem
Selespeed
malo sam pratio temu...... i meni je skoro iskako iz brzine tj. tresao se na
semaforu i to je rjeseno! Nije nikakvaelektronika...bar kod mene nije bila.
...neka se javi ko je ovdje pominjao taj problem pa cemo da popricamo po jednu
malo sam pratio temu...... i meni je skoro iskako iz brzine tj. tresao se na
semaforu i to je rjeseno! Nije nikakvaelektronika...bar kod mene nije bila.
...neka se javi ko je ovdje pominjao taj problem pa cemo da popricamo po jednu
- Dewillex
- Garaža: Alfa Romeo 147 selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Selespeed problem
Pozdrav. Možeš i nama svima da kažeš kakav je bio problem pa da ubuduće imamo u vidu i to. Hvala unapred.
- branimir_
- Garaža: Alfa 156 berlina TS 2.0 Selespeed
- Lokacija: banja luka
Post
Re: Selespeed problem
...meni je na dijagnostici prijavljivao gresku "senzora odabira brzina" iako sam to skoro promjenio. Pomenuo sam to ranije. Par puta mi je na semaforu tresao i morao sam da ga izbacim iz brzine pa ponovo u 1. da bi krenuo. I sto je jos interesantno tokom saltanja imao je jako ruzan zvuk....uvijek neki dupli zvuk. Na kraju se ispostavilo, kod majstora, da je polugica izmedju robota i kucista mjenjaca imala jako veliki luft...prazan hod od 2cm i zahvaljujuci njoj gresku je prijavio senzor a on je bio uredu. Majstor ju je dotegao (35e) i to je sve.
Valjda se ona mora kontrolisati i kad se mijenja korpa, lezaj ili lamela ta polugica se opet doteze i stavlja u pravi polozaj, u milimetar.
Ona se vidi ispod akumulatora, tesko ali se vidi...preko nje ima neka manzetna koja je kod mene pokidana ali ne smeta.
A ovo ulje je tesko kontrolisati (i samo tutela cs speed). uvijek pumpa uvuce neku kolicinu pa ne znam je li nivo koji imam u rezervoaru dobar ili je ispod minimuma.
Eto to je otprilike sve sto se kod mene desavalo u posljednjih mjesec dana a vezano je za Selespeed. Nadam se da sam dao korisne informacije.
Valjda se ona mora kontrolisati i kad se mijenja korpa, lezaj ili lamela ta polugica se opet doteze i stavlja u pravi polozaj, u milimetar.
Ona se vidi ispod akumulatora, tesko ali se vidi...preko nje ima neka manzetna koja je kod mene pokidana ali ne smeta.
A ovo ulje je tesko kontrolisati (i samo tutela cs speed). uvijek pumpa uvuce neku kolicinu pa ne znam je li nivo koji imam u rezervoaru dobar ili je ispod minimuma.
Eto to je otprilike sve sto se kod mene desavalo u posljednjih mjesec dana a vezano je za Selespeed. Nadam se da sam dao korisne informacije.
- mad-max
- Garaža: Alfa Romeo 147 JTD
Alfa Romeo 147 Selespeed - Lokacija: Beograd
Post
Re: Selespeed problem
naravno da ti je tresao, nije bio dobro kalibrisan, i nije pritiskao "kvacillo" do kraja, a pravilna kontrola ulja je okrenuti kontakt na MAR izbaciti u N i onda proveriti nivo ulja u posudici!
Ubrzanje od 0-100 km/h zavisi od guzve u saobracaju...
- Dewillex
- Garaža: Alfa Romeo 147 selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Selespeed problem
Bio si od koristi. Hvala. Jel taj zvuk prilikom šaltanja nestao ili je manji ili ga nema. To kliktanje.
- branimir_
- Garaža: Alfa 156 berlina TS 2.0 Selespeed
- Lokacija: banja luka
Post
Re: Selespeed problem
Taj ruzni zvuk je nestao....bas kad das kontakt i onda ga saltas do najvise i nazad....svaki zvuk bi trebao biti isti i sad je kod mene takav, a ranije nije bio nego je recimo iz prve u drugu, pa u trecu bio bas ruzan...sve zvoni...u 4. isto ruzan zvuk ali se razlikuje od ovih prethodnih, a u 5. je bio dobar... Ne znam kako da objasnim taj zvuk, udari kako treba, a onda poslije njega zvekne ruzno jos jednom..kao neka klackalica..
A sto se tice kalibracije: ovaj moj majstor je sjeo sa mnom u auto, pa u drugoj brzini gasom na 3000o i onda je poceo da radi kalibraciju! On mi je rekao daje to pravilo za kalibraciju! Bilo mi je malo cudno. Prvi put sam cuo da se tako radi, i vidio. On kaze da je to jedini nacin i pravilan 100%.
A sto se tice kalibracije: ovaj moj majstor je sjeo sa mnom u auto, pa u drugoj brzini gasom na 3000o i onda je poceo da radi kalibraciju! On mi je rekao daje to pravilo za kalibraciju! Bilo mi je malo cudno. Prvi put sam cuo da se tako radi, i vidio. On kaze da je to jedini nacin i pravilan 100%.
- Dewillex
- Garaža: Alfa Romeo 147 selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Selespeed problem
Znaci isterali ste ga negde na ravno i onda kalibracija ili na dizalici. To bi i ja trebao da odradim ali nikako da se nakanem.
- dejan555
- Garaža: 147 2.0 TS selespeed
Piaggio X8 200ccm - Lokacija: Klagenfurt am Wörthersee
Post
Re: Selespeed problem
U vоžnji se ne kalibriše nego je to rutina koju računar obavlja sa
UGAŠENIM MOTOROM.
Nivo ulja može da se proverava i sa UPALJENIM motorom u N
i tada treba u posudi da ostane samo par mm ulja jer tada drži
maximalni pritisak i svo ulje uvuče.
UGAŠENIM MOTOROM.
Nivo ulja može da se proverava i sa UPALJENIM motorom u N
i tada treba u posudi da ostane samo par mm ulja jer tada drži
maximalni pritisak i svo ulje uvuče.
- Dewillex
- Garaža: Alfa Romeo 147 selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- branimir_
- Garaža: Alfa 156 berlina TS 2.0 Selespeed
- Lokacija: banja luka
Post
Re: Selespeed problem
Da, izasli smo na pravac i gas u 2. 3000o
Uskoro cu ici do majstora pa cu da utvrdim gradivo. Napisacu sve sto saznam u vezi s ovom zezancijom.
Danas cu da provjerim nivo ulja po ovom receptu kako ste napisali.
Nasao sam tutelu ovdje u bl. mislim da je 15e/l.
Uskoro cu ici do majstora pa cu da utvrdim gradivo. Napisacu sve sto saznam u vezi s ovom zezancijom.
Danas cu da provjerim nivo ulja po ovom receptu kako ste napisali.
Nasao sam tutelu ovdje u bl. mislim da je 15e/l.
Post
Re: Selespeed problem
pozdrav svima.
citao sam vase postove vezane uz selespeed i imao bi pitanje vezano uz isti.
naim, imam fiat stilo sa selespeed mjenjacem i mjenjao sam robotiku, druk lezaj, zamasnjak i kuplung. sve radi, osim sto mi kuplung hvata tek na cca 2000. bio sam na 5 puta na kalibraciji, u ovlastenom servisu, gledali su, cudili se, ali nista nisu uspjeli napraviti. u medjuvremenu sam uzeo onaj vag com kabel i fiatecuscan software, pa bi sada probao sam napraviti tu kalibraciju. u opisu procedure pise "startati kalibraciju sa ugasenim motorom, zapaliti motor, ubaciti u prvu i napraviti cca 300m sa 25% stisnutom pedalom gasa".. krenem to raditi za ugasenim motorom, stisnem execute, ali program stoji ko tele i pise "please wait".. cim zapalim motor, program vrati status ok, a da ni metra nisam napravio.. naravno, kuplung i dalje hvata tek na 2000.
za razliku od alfe, fiat na selespeedu nema drop pin koji se moze mehanicki podesavati (na alfi na 28.5mm, fiat 15-17), nego se sve radi kroz proceduru kalibracije. pa me samo zanimalo da li netko mozda zna vise o ovome?
citao sam vase postove vezane uz selespeed i imao bi pitanje vezano uz isti.
naim, imam fiat stilo sa selespeed mjenjacem i mjenjao sam robotiku, druk lezaj, zamasnjak i kuplung. sve radi, osim sto mi kuplung hvata tek na cca 2000. bio sam na 5 puta na kalibraciji, u ovlastenom servisu, gledali su, cudili se, ali nista nisu uspjeli napraviti. u medjuvremenu sam uzeo onaj vag com kabel i fiatecuscan software, pa bi sada probao sam napraviti tu kalibraciju. u opisu procedure pise "startati kalibraciju sa ugasenim motorom, zapaliti motor, ubaciti u prvu i napraviti cca 300m sa 25% stisnutom pedalom gasa".. krenem to raditi za ugasenim motorom, stisnem execute, ali program stoji ko tele i pise "please wait".. cim zapalim motor, program vrati status ok, a da ni metra nisam napravio.. naravno, kuplung i dalje hvata tek na 2000.
za razliku od alfe, fiat na selespeedu nema drop pin koji se moze mehanicki podesavati (na alfi na 28.5mm, fiat 15-17), nego se sve radi kroz proceduru kalibracije. pa me samo zanimalo da li netko mozda zna vise o ovome?
- Dewillex
- Garaža: Alfa Romeo 147 selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Selespeed problem
Ako si blizu NS dodji nedeljom na Ribarac. Tamo se skupljamo. Mozemo da vidimo taj tvoj sistem i naravno da pokusamo da ti pomognemo. Verovatno ima neki postupak kako se to steluje. Jesi probao da skines klemu sa akumulatora neko vreme pa da vidiš da li će se kalibrisati sam?
Post
Re: Selespeed problem
nisam bas blizu.. zagreb.
nisam probao ovo sa klemom, ali bas sada sam probao ponovo napraviti "final calibration" sa fiatecuscanom i vraca mi status "0F", sta god mu to znacilo (program naravno ne daje nikakav opis), a nigdje na netu nemogu naci sta bi to bilo. moglo bi biti nesto sa pumpom, ali ona daje 40-50 bara i uredno se pali i gasi u "normalnim" intervalima.
koliko bi dugo trebala klema biti skinuta? jel neko zna sta bi ovaj "0F" status mogao tocno znaciti?
nisam probao ovo sa klemom, ali bas sada sam probao ponovo napraviti "final calibration" sa fiatecuscanom i vraca mi status "0F", sta god mu to znacilo (program naravno ne daje nikakav opis), a nigdje na netu nemogu naci sta bi to bilo. moglo bi biti nesto sa pumpom, ali ona daje 40-50 bara i uredno se pali i gasi u "normalnim" intervalima.
koliko bi dugo trebala klema biti skinuta? jel neko zna sta bi ovaj "0F" status mogao tocno znaciti?
-
gi
- Drug Član
Post
Re: Selespeed problem
Idi kod Seba, Auto Kuća Bertol, Velika Mlaka, to ti je blizu
http://www.bertol-automobili.hr
Ako ti on to ne sredi niko neće.
http://www.bertol-automobili.hr
Ako ti on to ne sredi niko neće.
- Gerg
- Garaža: Lancia delta 1.6 LE
Alfa Romeo 156 selespeed - Lokacija: Srbija Trstenik
Post
Re: Selespeed problem
Meni ima jako kliktanje iz lera u 1. i iz 1. u 2.,i iz 2. u 1..... posto ja vozim u city modu
Ali nije to ruzan zvuk,kako da kazem..meni je u granicama normale,iako nisam video niti cuo ni jedan selespeed...mozda gresim
Ali nije to ruzan zvuk,kako da kazem..meni je u granicama normale,iako nisam video niti cuo ni jedan selespeed...mozda gresim
- Duke Nukem
- Garaža: 159 2.4jtdm 2006 elegance
- Lokacija: BG
- Lokacija: Zemun
- Gerg
- Garaža: Lancia delta 1.6 LE
Alfa Romeo 156 selespeed - Lokacija: Srbija Trstenik
Post
Re: Selespeed problem
Hvala Duke....Trenuttno sam u BG'u,u ponedeljak trebam da ocistim kontakte i kalibrisem pa ce biti sve uredu..
Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”