Menjanje baterije na kljucu 147
- 147
- Garaža: Alfa Romeo 147
Post
Menjanje baterije na kljucu 147
Ljudi crkla mi je baterija, pa me zanima da li neko zna kako se menja baterija na kljucu 147?
- vnov
- Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.6TS 120ks+chip
Ex Alfa Romeo Sprint QV 1.7 8v
Ex Škoda Octavia A5 FL 1.4TSI
Ex Fiat Punto Sporting 1.2 16v
Ex Alfa Romeo GT 1.9jtd 16v
Alfa Romeo Giulietta Sprint 1.4 tb 2020
Škoda Kodiaq
Peugeot speedfight 3 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Menjanje baterije na kljucu 147
- milance
- Contact:
- Garaža: alfa romeo 147 1.9 jtd 16v
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Menjanje baterije na kljucu 147
e kada se vec pominje kljuc imam i ja pitanje.ne radi mi dugme za otkljucavanje gepeka.kada ga pritisnem uopste ne reaguje kao da ispod nema nista.gde bi se to moglo srediti????
- Viper
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.0 JTS
Audi Q5 2.0 TDI Quattro
Kawasaki ER-6n
Yamaha Tmax 500 - Lokacija: Kac
- Lokacija: Kać
Post
Re: Menjanje baterije na kljucu 147
Verovatno ti se odlemio mikroprekidac ispod dugmeta, to je cest problem ja sam to popravljao cas posla, treba ti lemilica, rasklopis kljuc, zalemis i gotovo.
"I lived with you for twenty years: how many deeds,events and men went by! Today, i remember them,each and every one.I have, for Alfa the tenderness of a first love.The pure affection of a child for his mother."
Enzo Ferrari
Enzo Ferrari
- milance
- Contact:
- Garaža: alfa romeo 147 1.9 jtd 16v
- Lokacija: Novi Sad
- vnov
- Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.6TS 120ks+chip
Ex Alfa Romeo Sprint QV 1.7 8v
Ex Škoda Octavia A5 FL 1.4TSI
Ex Fiat Punto Sporting 1.2 16v
Ex Alfa Romeo GT 1.9jtd 16v
Alfa Romeo Giulietta Sprint 1.4 tb 2020
Škoda Kodiaq
Peugeot speedfight 3 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- milance
- Contact:
- Garaža: alfa romeo 147 1.9 jtd 16v
- Lokacija: Novi Sad
- vnov
- Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.6TS 120ks+chip
Ex Alfa Romeo Sprint QV 1.7 8v
Ex Škoda Octavia A5 FL 1.4TSI
Ex Fiat Punto Sporting 1.2 16v
Ex Alfa Romeo GT 1.9jtd 16v
Alfa Romeo Giulietta Sprint 1.4 tb 2020
Škoda Kodiaq
Peugeot speedfight 3 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Menjanje baterije na kljucu 147
Jaoj crni Milane tačno sam znao da ćeš to da me pitaš odgovor je nemam pojma gurni neku iglu ili slično znak je lepljen na jednom ključu nemam znak.
- milance
- Contact:
- Garaža: alfa romeo 147 1.9 jtd 16v
- Lokacija: Novi Sad
- vnov
- Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.6TS 120ks+chip
Ex Alfa Romeo Sprint QV 1.7 8v
Ex Škoda Octavia A5 FL 1.4TSI
Ex Fiat Punto Sporting 1.2 16v
Ex Alfa Romeo GT 1.9jtd 16v
Alfa Romeo Giulietta Sprint 1.4 tb 2020
Škoda Kodiaq
Peugeot speedfight 3 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- 147
- Garaža: Alfa Romeo 147
Post
Re: Menjanje baterije na kljucu 147
vnov hvala na detaljnom objasnjenju taj problem me muci vec neko vreme, ali sutra ce biti resen
- vnov
- Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.6TS 120ks+chip
Ex Alfa Romeo Sprint QV 1.7 8v
Ex Škoda Octavia A5 FL 1.4TSI
Ex Fiat Punto Sporting 1.2 16v
Ex Alfa Romeo GT 1.9jtd 16v
Alfa Romeo Giulietta Sprint 1.4 tb 2020
Škoda Kodiaq
Peugeot speedfight 3 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Menjanje baterije na kljucu 147
Zato forum i klub i služi nego pravo u virus ako već nisi da predstaviš sebe i vozilo
- Mario
- Garaža: -- Alfa Romeo 156 1.9 JTD
-- Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
-- Audi A4 B8 2.0 TDI
-> Audi A6 C7 2.0 TDI - Lokacija: Earth
Post
Re: Menjanje baterije na kljucu 147
Svidja mi se taj kljuc Da li postoji mogucnost da se napravi kljuc za 156 u takvom kucishtu ???
- Viper
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.0 JTS
Audi Q5 2.0 TDI Quattro
Kawasaki ER-6n
Yamaha Tmax 500 - Lokacija: Kac
- Lokacija: Kać
Post
Re: Menjanje baterije na kljucu 147
Moze da se uradi ali kosta boga oca pitaj.
"I lived with you for twenty years: how many deeds,events and men went by! Today, i remember them,each and every one.I have, for Alfa the tenderness of a first love.The pure affection of a child for his mother."
Enzo Ferrari
Enzo Ferrari
- dexxxter
- Garaža: 156 2.0 TS 16v
166 Facelift 3.2 V6 24v - Lokacija: Beograd
Post
Re: Menjanje baterije na kljucu 147
Evo da pitam i ja nesto.
Ne radi mi daljinsko otkljucavanje. Nije baterija, verovatno kod koji nema veze sa kodom za paljenje, sve drugo radi osim daljinskog. Pitao sam u NS kod Bega, trazi mi 300e. Znate li da neko to radi povoljnije?
Ne radi mi daljinsko otkljucavanje. Nije baterija, verovatno kod koji nema veze sa kodom za paljenje, sve drugo radi osim daljinskog. Pitao sam u NS kod Bega, trazi mi 300e. Znate li da neko to radi povoljnije?
- milans
- Garaža: Alfa 147 1.6 T.S.
- Lokacija: Nis
Post
Re: Menjanje baterije na kljucu 147
To bas i mene muci, tj otvara mi daljinski ali svaki 10-ti put, i to kad sam bas blizu kola. Pre par dana procitao sam kod ortaka u nekom auto magazinu reklamu , kao prave sve vrste kod kljuceva pa evo vam brojeva:
Bravar Petko - 011/329-2301
ovo ne znam gde sam video: Auto brave boban - 018/525-060
p.s. ja nisam jos zvao jer trenutno i nisam pri parama za to
Bravar Petko - 011/329-2301
ovo ne znam gde sam video: Auto brave boban - 018/525-060
p.s. ja nisam jos zvao jer trenutno i nisam pri parama za to
- KeleA
- Garaža: 166 2.4 JTD Distinctive
Renault Laguna 2.0 16V - Lokacija: Petrovgrad
Post
Re: Menjanje baterije na kljucu 147
Petko NE ZNA da napravi kljuc za Alfu zna Ristic u Zemunu, ali u Delti je sad kljuc oko 13K dinara
- Blade
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 TI (Chadjava)
Alfa Romeo 156 V6 SP2 '02
Alfa Romeo 33 Veloce `88
Alfa Romeo 33 Permanent 4
Alfa Romeo 166 3.2
Ex: Alfa Romeo 33 S2 QV `89 part car
Ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6 SP3 '01
Ex: Alfa Romeo 33 S3 part car
Ex: Alfa Romeo 33 S2 1.7 QV part car
Ex: 33 S1 1.3 - Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: Menjanje baterije na kljucu 147
Ristic u zemunu kod karadjordjevog trga 22 oktobra dobro radi pa proveri stvarno kod njega
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
- matotalno
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Menjanje baterije na kljucu 147
Skinuo sam znak Alfa Romeo sa kod kljuca,skinuo sraf ali nemogu da otvorim kuciste a ne bih na silu, jel ima neka procedura?Kljuc za Alfu 147 je u pitanju.
- milosh024
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Menjanje baterije na kljucu 147
Nema procedura, ako si skinuo sraf mora da moze da se rastavi, verovatno je malo zapekao od prljavstine...probaj sa neki tankim predmetom jer ako silish sa srafcigerom ostace ti risovi na plastici pa ce izgledati ruzno...najbolje tanki noz ili tako nesto i razdvoji samo.....
Alfa Romeo Sportwagon 2.0 JTDM
Ex Alfa Romeo 156 Sportwagon
Ex Alfa Romeo 156 Sportwagon
Post
Re: Menjanje baterije na kljucu 147
Nije valjda kljuc sa daljinskim zakljucavanjem samo toliko? Mozda bez?KeleA napisao:Petko NE ZNA da napravi kljuc za Alfu zna Ristic u Zemunu, ali u Delti je sad kljuc oko 13K dinara
- Nikola_
- Garaža: 156 1.9 JTD 2005
Brera II 2.0 JTD 2010 - Lokacija: Europe
Post
Re: Menjanje baterije na kljucu 147
U Delti kljuc za 156 za restyle model (isti kljuc kao gore na slikama) iznosi ukupno 27.000 din sa kodiranjem ukoliko nemate karticu sa code-om.
Ukoliko imate code cena je oko 2.000 din manje.
Sam kljuc je 22.500, ostalo je za kodiranje.
Ceka se 15 dana.
Ukoliko imate code cena je oko 2.000 din manje.
Sam kljuc je 22.500, ostalo je za kodiranje.
Ceka se 15 dana.
Post
Re: Menjanje baterije na kljucu 147
Koliko sam razumeo, postoje dve vrste kljuceva: jedan sa dugmicima za daljinsko otkljucavanje, drugi bez (plus treci plasticni). Ja imam onaj glavni sa dugmicima, ali oni ne rade (rastelovan je kod, ili sta vec).
E sad, kako sam shvatio, postoje dva koda - jedan je za otljucavanje i paljenje (i imagu ga svi kljucevi), a drugi je za daljinsko otkljucavanje. Pretpostavljam da je cena koju si mi napisao za varijantu glavnog kljuca sa dva koda. U tom slucaju je cena u Delti povoljna (jer je inace 300e kod bravara). Nadam se da nisi mislio na onu varijantu bez daljinskog.
Meni licno ne znaci da mi se cuje bi-bip kad otkljucavam i da prolaznici gledaju kako to radim iz daljine. Ali znaci da imam rezerni kljuc.
E sad, kako sam shvatio, postoje dva koda - jedan je za otljucavanje i paljenje (i imagu ga svi kljucevi), a drugi je za daljinsko otkljucavanje. Pretpostavljam da je cena koju si mi napisao za varijantu glavnog kljuca sa dva koda. U tom slucaju je cena u Delti povoljna (jer je inace 300e kod bravara). Nadam se da nisi mislio na onu varijantu bez daljinskog.
Meni licno ne znaci da mi se cuje bi-bip kad otkljucavam i da prolaznici gledaju kako to radim iz daljine. Ali znaci da imam rezerni kljuc.
- nikolabo
- Garaža: 147 JTDm 16V
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Menjanje baterije na kljucu 147
Otvarao sam caletov kljuc na 156ci jer mu je na oba prestalo da radi daljinsko otkljucavanje. Kod njega je uzrok bio jednostavan, fizicki se odlomio prekidac koji se pritiska pri svakom otkljucavanju, zalepmio sam ga i radi. Pa prvo vidite to.
Kod u kljucu predstavlja mala plastikica (po boji bodseca na magnet) nekog recimo kockastog oblika, koja nema ama bas nikakve veze sa elektronikom.
Koliko ja razumem kada se kljuc prinese bravi brava odasilje neki signal u tom momentu se unutar te plastike sa kodom indukuje neka mala struja i na osnovu nje se nazad odasilje kodiran signal.
E sada na mojim starim kolima sam imao slican problem kao neki od vas ovde. Daljinsko otkljucavanje radi svaki 5 put, ili samo kada drzim dugo ili samo pod nekim uglovima.
Unutar mog starog daljinca bio je jedan okrugao element koji je na sebi ima sitan zarez za srafciger. To je kondezator (mada su se vodile debate da li je kondezator ili kalem) koji sluzi za fino podesavanje. Kako elektronske komponente gube svojstva vremenom desava se da se frekvencija na kojoj emituje signal razdesi i zato se auto tesko otkljucava ili uopste ne moze da se otvori.
Ja se ne secam da li sam tako nesto video u kljucu 156ce ali po svoj prilici tako nesto bi trebalo da postoji.
Uzmes daljinac u ruke i mali srafciger (idealno plasticni), stanes blizu auta i okreces zarez na kondenzatoru levo-desno sa jako malim korakom i pokusavas u svakom polozaju da otkljucas i zakljucas.
Kada uhvati lepo, malo se odmaknes pa pokusas ponovo ako nece jos malo podesis i sve tako dok ti ne uhvati sa jedno 10ak metara.
Nadam se da ovo pomaze.
Kod u kljucu predstavlja mala plastikica (po boji bodseca na magnet) nekog recimo kockastog oblika, koja nema ama bas nikakve veze sa elektronikom.
Koliko ja razumem kada se kljuc prinese bravi brava odasilje neki signal u tom momentu se unutar te plastike sa kodom indukuje neka mala struja i na osnovu nje se nazad odasilje kodiran signal.
E sada na mojim starim kolima sam imao slican problem kao neki od vas ovde. Daljinsko otkljucavanje radi svaki 5 put, ili samo kada drzim dugo ili samo pod nekim uglovima.
Unutar mog starog daljinca bio je jedan okrugao element koji je na sebi ima sitan zarez za srafciger. To je kondezator (mada su se vodile debate da li je kondezator ili kalem) koji sluzi za fino podesavanje. Kako elektronske komponente gube svojstva vremenom desava se da se frekvencija na kojoj emituje signal razdesi i zato se auto tesko otkljucava ili uopste ne moze da se otvori.
Ja se ne secam da li sam tako nesto video u kljucu 156ce ali po svoj prilici tako nesto bi trebalo da postoji.
Uzmes daljinac u ruke i mali srafciger (idealno plasticni), stanes blizu auta i okreces zarez na kondenzatoru levo-desno sa jako malim korakom i pokusavas u svakom polozaju da otkljucas i zakljucas.
Kada uhvati lepo, malo se odmaknes pa pokusas ponovo ako nece jos malo podesis i sve tako dok ti ne uhvati sa jedno 10ak metara.
Nadam se da ovo pomaze.
...every time I see someone going the other way in a Merch or BM or an Audi I just want to get the window down and shout at them: “YOU BOUGHT THE WRONG CAR!!...”
http://www.youtube.com/watch?v=jgG1wF7OZn4" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=jgG1wF7OZn4" onclick="window.open(this.href);return false;
Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”