Stranica 11 od 19

Re: Bijeli Punto

Poslato: Sub Jul 07, 2018 12:08 am
od BobanR
Varenje koje klapne? Kad kažeš da turbo ne drži kako treba, gde je peoblem?
Ovo pitam čisto informativno, s obzirom da ni predstavu nemam kako treba da izgleda log kod turbo benzinaca

Re: Bijeli Punto

Poslato: Sub Jul 07, 2018 9:13 am
od mirdza
Klapna WG, tj. wastegate flapper, dobije lufta i ne zatvara kako treba. Primjer popravke:
Slika
Navodno česta pojava, makar po riječima tunera ;)
Opruga aktuatora takođe ne drži kako treba, pa zato stavljam pojačan.

Re: Bijeli Punto

Poslato: Sub Jul 07, 2018 9:56 am
od BobanR
Sad je već jasnije :drink

Re: Bijeli Punto

Poslato: Sub Jul 07, 2018 2:47 pm
od PetarP
Izvini na off-u, kakva je situacija sa popravkama vruceg dela kad nastanu pukotine? Pogledao sam par turbina sa 2.4T volvo, td04hl-16t i sve imaju pukotine.

Re: Bijeli Punto

Poslato: Sub Jul 07, 2018 2:56 pm
od ivan149
_Petar_ napisao:Izvini na off-u, kakva je situacija sa popravkama vruceg dela kad nastanu pukotine? Pogledao sam par turbina sa 2.4T volvo, td04hl-16t i sve imaju pukotine.
Vatio sam ja kuciste direktno na granu na svojoj turbini, zasada nije otpala :)

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

Re: Bijeli Punto

Poslato: Sub Jul 07, 2018 2:59 pm
od PetarP
To mi je receno nikako da ne radim :D

Neka moja zamisao je da biaksom prosirim kanalic gde su pukotine i zavarim gus. Posle poravnam taj var pa koliko izgura.

Re: Bijeli Punto

Poslato: Sub Jul 07, 2018 5:38 pm
od edin
Ne sekiraj se petre, stavis li turbo na TS, sigurno ce nadziveti motor :lol:

Re: Bijeli Punto

Poslato: Sub Jul 07, 2018 7:06 pm
od PetarP
Nece dok ne napravim gresku :D
A kako greske radije delim nego uspehe brzo ce se znati i uzrok :)

Re: Bijeli Punto

Poslato: Sub Jul 07, 2018 8:58 pm
od mirdza
Gus može da se vari ali niije jednostavno i potreban je iskusan varilac.

Re: Bijeli Punto

Poslato: Čet Jul 12, 2018 6:06 pm
od mirdza
Kinezi su čudo! Napisali mi iz Kinugawe da nemaju na stanju aktuator koji sam kupio i da mogu da mi pošalju podesivi, skuplji nekih 30-40$. Juče su mi potvrdili da ne moram da doplaćujem a danas je pošiljka stigla avionom u magazin DHL u Katovicama :oh: Ne moram da spominjem da sam platio za običnu pošiljku. Valjda je u pitanju rekompenzacija za "komplikacije". Nevjerovatni su...

Re: Bijeli Punto

Poslato: Uto Jul 17, 2018 4:16 pm
od mirdza
Slika

:hbg

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pet Jul 20, 2018 8:57 am
od mirdza
Italian Track Day
Slika

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pet Jul 20, 2018 9:26 am
od Slash
Može li još neka slika 75-ice? :)

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pet Jul 20, 2018 12:12 pm
od mirdza
Slika

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pet Jul 20, 2018 3:49 pm
od mirdza
Slash napisao:Može li još neka slika 75-ice? :)
Može :)

Slika

Slika

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pet Jul 20, 2018 7:38 pm
od Falcon037
Ma pusti slike :D ... Kako ide tvoja mašina i kako se ponaša sada na stazi ?

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pet Jul 20, 2018 7:48 pm
od edin
Mudro zboris falcone ;)

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pet Jul 20, 2018 8:04 pm
od mirdza
11. mjesto u generalci na 48 auta. I dalje imam probleme sa klapnom wastegate. Na početku sam sj*bao (bio 15. poslije tri mjerenja) ali sam u zadnje dvije vožnje popravio na 11. mjesto. Staza klizava kao i uvijek ;)

Re: Bijeli Punto

Poslato: Sub Jul 21, 2018 7:40 am
od mirdza
I još nešto - Syron Street Race se nije najbolje pokazao u krivinama. Na brzoj stazi je OK, ali pri zavojima 180° i na tijesnim šikanama se osjeti "plivanje".

Re: Bijeli Punto

Poslato: Sre Jul 25, 2018 2:34 pm
od mirdza
Elem, u petak se vratio sa staze, a u nedelju mi auto preslo u Safe Mode hahaha
I sad je opet kod majstora:
Slika
Rade se sljedece stavke:
- aktuator > stavljam ovaj sa slike gore
- klapna WG > totalno je zaglavila, turbo puni nenormalno (gubi trakciju u IV pri 120-140)
- termopara EGT > proslu sam sj*bao svojom greskom :banghead:
I najbitnije - mora da pronadje razlog zasto je presao u Safe Mode. Najvjerovatnije neka glupost, pogotovo sto auto u mjestu radi normalno i ide u obrtaje, ali pri pokusaju kretanja ECU reze obrtaje do 1500rpm i pocnu da svijetle sve moguce lampice :scratch:

Re: Bijeli Punto

Poslato: Čet Jul 26, 2018 10:38 am
od mirdza
Update - pregorio leptir gasa. Promijenjen i sve greške su nestale :)

Re: Bijeli Punto

Poslato: Uto Avg 07, 2018 2:46 pm
od mirdza
Hot stuff - traje mapiranje sa novim aktuatorom. Na početku turbo pumpalo 1,5bar pri 7000rpm. Mila majko...
Ranije je držao 1,1bar a sada idemo na 1,2-1,25. Oni što se već osjeti je to da daleko življe reaguje na gas a pri 2500rpm je 0,6bar :)

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pet Avg 10, 2018 8:23 am
od mirdza
Modifikacije (za sad) zavrsene :yahoo:

Slika

Mapiranje je radjeno na 33'C tako da smo citav dan proveli na cesti jer voznja na valjcima ne bi imala veceg smisla. Ionako je temperatura na usisu dolazia do 70'C. Pri tim, prilicno teskim i za PL netipicnim, uslovima postignuto je:
- 0,6bar @ 2500rpm
- 1,05bar @ 7000rpm
- 1,22bar max
Pri nizoj spoljnoj temperaturi, nadpunjenje bi trebalo da poraste za 0,10-0,15bar. Snagu nismo mjerili, ali mapa turba kaze sljedece:

Slika

:hbg
Ono sto je najbitnije u svemu da auto poteze iz svake brzine vec od 3000rpm, bez ikakvog laga. Auto konacno ide onako kako treba :)

Re: Bijeli Punto

Poslato: Sub Avg 18, 2018 12:40 am
od mirdza
0-100km/h @ 5,43s

Re: Bijeli Punto

Poslato: Sub Avg 18, 2018 1:06 pm
od Semi
Neverovatno!
Svaka cast!

Daj i neki snimak da vidimo kako kida mali :)