Stranica 10 od 19

Re: Bijeli Punto

Poslato: Čet Maj 17, 2018 3:10 pm
od mirdza
Nasao sam podatke vezane za fabricka ubrzanja:
http://www.zeperfs.com/en/fiche1689-fia ... abarth.htm > standardni 155KS
http://www.zeperfs.com/en/fiche2531-fia ... seesse.htm > esseesse 180KS

Ubrzanje 100-200km/h je u najboljem slucaju bilo ~35s, s obzirom da sam imao 155KS sa sitnim preradama. Da podsjetnim, izmjerio sam ~17s ubrzavajuci u IV od 100 do blokade (210+) :hbg

Re: Bijeli Punto

Poslato: Čet Maj 17, 2018 8:15 pm
od mali radojica
kakav je diferencijal kod tebe, otvoreni, lsd ili neka elktronska varijanta?

sa 35s na 17s, extra!

Re: Bijeli Punto

Poslato: Čet Maj 17, 2018 10:29 pm
od mirdza
Otvoreni + semi slick

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pet Maj 18, 2018 3:27 pm
od mirdza
Vlažan asfalt, vazduh 14°C:
0-100 7,2s (pri laganom startu)
50-100 4,0s
80-120 2,0s

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pet Maj 18, 2018 9:40 pm
od alonso14
Ajde okaci snimak tog 80-120.. daleko od toga da ti ne verujem, vec da parim oci :)

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pet Maj 18, 2018 10:34 pm
od mirdza
Moraću da premjerim još jednom da ne bude greške. Stvaralac koncepcije potvrđuje rezultate ;)
U intervalu kroz treću brzinu očekivao sam oko pola sekunde za 10kmh povećanja brzine. Ti koji to ne razumeju, nikad i neće. ;) Meni je redovno osovina od klime pucala kad bi krenuo u obrtaje. Morao sam da na kraju ubacim prekidač sa živom da okine rele i prekine struju za kvačilo klime pri ubrzanjima.

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pon Maj 21, 2018 3:54 pm
od mirdza
Opet sam ga mjerio ;) Ponovljiva vremena:
0-100 ispod 6s
80-120 ispod 3s
Ganjao me danas novi Boxter. Faca vozača je bila za medalju :scratch:

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pon Maj 21, 2018 10:24 pm
od Veloce
I ne bila mu hahaha
Kada budes u mogucnosti fotografije i video neki snimi :wave:

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pon Maj 21, 2018 11:14 pm
od mirdza
Ništa se nije promijenilo ;)
Slika

Re: Bijeli Punto

Poslato: Uto Maj 22, 2018 8:10 am
od edin
Cenim da je spolja priblizno fabrika.

Re: Bijeli Punto

Poslato: Uto Maj 22, 2018 11:34 am
od mirdza
Ko zna gdje da gleda može da vidi hladnjak ulja. Osim toga, bez promjena:

Slika

Slika

Re: Bijeli Punto

Poslato: Uto Maj 22, 2018 1:50 pm
od edin
Toeto, spolja fabrika, a ispod ludilo, pa se posle cude ljudi po ulici :lol:

Poslato: Uto Maj 22, 2018 1:55 pm
od ChobbyJTD
Takozvani sleeper :)

Re: Bijeli Punto

Poslato: Uto Maj 22, 2018 2:38 pm
od mirdza
Šleper ;)

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pon Maj 28, 2018 7:00 pm
od mirdza
Možda je i nebitno, ali mjerio sam zadnjih dana potrošnju. Uglavnom, auto troši 10-20% manje nego ranije. Najveća razlika je pri bržoj vožnji na auto-putu, da ne kažem divljanju - 10,5l/100km, gdje mi je ranije u istim uslovima bez problema gutao debelo preko 12. Dinamična vožnja na otvorenom 8,1-8,8l/100km.

Re: Bijeli Punto

Poslato: Sre Jun 06, 2018 6:16 pm
od mirdza
Slika

:hbg

Re: Bijeli Punto

Poslato: Sre Jun 06, 2018 6:20 pm
od BobanR
330mm?

Re: Bijeli Punto

Poslato: Sre Jun 06, 2018 6:56 pm
od PetarP
Tesko da je 330mm sa 4x98, nisam siguran da li postoji tako nesto... :scratch:
Verovatno 305mm

Re: Bijeli Punto

Poslato: Sre Jun 06, 2018 7:20 pm
od BobanR
Postoji. Sa Delte su 330mm 4x98 ;)

Re: Bijeli Punto

Poslato: Sre Jun 06, 2018 7:33 pm
od mirdza
Ma jok - standardnih 305mm, ali narezane. Za smiješne pare ;)
BTW Punto ima 4x100

Re: Bijeli Punto

Poslato: Čet Jun 07, 2018 8:11 am
od mirdza
Nista od diskova :(
Prodavac mi vratio pare i priznao svoju gresku. Nakon sto je provjerio dimenzije ispostavilo se da ne odgovaraju za AGP. Jbg.

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pon Jun 18, 2018 7:01 pm
od mirdza
20.07. Staza Kielce - Italian Track Day
Upao sam u najbržu grupu (230-510KS), između ostalog sa tri Giulie QV :banghead:
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 7961918322

Re: Bijeli Punto

Poslato: Sre Jun 20, 2018 9:08 pm
od mirdza
Slika

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pon Jun 25, 2018 11:40 am
od mirdza
Napokon sam dobio grafik sa mapiranja ;)

Slika

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pet Jul 06, 2018 11:11 pm
od mirdza
Nekoliko novosti - WG ne drži kako treba i turbo će da se skida, da bi se mehanički pojačalo tamo gdje treba (prije svega varenjem klapne). Osim toga, stavljam aktuator na 1bar, a nakon toga ide korekcija programa. Brojke bi mogle i da narastu ;)