Pa valjda je video da mu je ispod min
Balaz obavezno ulje na MAX ja se nadam da je sipao bar 4 litre
Btw malo off @ Gaston ako mozes daj mi preporuku kod koga od dobrih majstora da moze da nasteluje smesu i proveri dizne inace 1.7 ie
leteci lezajevi ce da lete!!
- Blade
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 TI (Chadjava)
Alfa Romeo 156 V6 SP2 '02
Alfa Romeo 33 Veloce `88
Alfa Romeo 33 Permanent 4
Alfa Romeo 166 3.2
Ex: Alfa Romeo 33 S2 QV `89 part car
Ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6 SP3 '01
Ex: Alfa Romeo 33 S3 part car
Ex: Alfa Romeo 33 S2 1.7 QV part car
Ex: 33 S1 1.3 - Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: leteci lezajevi ce da lete!!
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
- gaston
- Garaža: EX.....164/156 2+2=4.0
147 Mjet 260 HP +Djulieta 2.0 170 HP - Lokacija: Belgrade
Post
Re: leteci lezajevi ce da lete!!
Pa smesu na benz niko ne steluje , sto se tice dizni ja sam moju skalameriju rasturio jer je nisam koristio mesecima a samo mi je zauzimala mesto , preko puta galenike imas fiatov servis i imaju aparat za proveru i ciscenje dizni , naravno skini ih sam i odnesi , nemam pretstavu koliko bi naplatili skidanje a to ti i nije neki problem , samo ne zaboravi da namazes gumice kada budes vracao , silikonskom mascu pozeljno ako imas .
http://www.youtube.com/watch?v=Pf0JT4jsR9Y" onclick="window.open(this.href);return false;
- gaston
- Garaža: EX.....164/156 2+2=4.0
147 Mjet 260 HP +Djulieta 2.0 170 HP - Lokacija: Belgrade
Post
Re: leteci lezajevi ce da lete!!
Kakve su ti manifestacije problema ?
http://www.youtube.com/watch?v=Pf0JT4jsR9Y" onclick="window.open(this.href);return false;
- Blade
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 TI (Chadjava)
Alfa Romeo 156 V6 SP2 '02
Alfa Romeo 33 Veloce `88
Alfa Romeo 33 Permanent 4
Alfa Romeo 166 3.2
Ex: Alfa Romeo 33 S2 QV `89 part car
Ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6 SP3 '01
Ex: Alfa Romeo 33 S3 part car
Ex: Alfa Romeo 33 S2 1.7 QV part car
Ex: 33 S1 1.3 - Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: leteci lezajevi ce da lete!!
Opet malo off
Velika potrosnja preko 15l/100km na putu od Zemuna do Batajnice ne preterano grad i to mali gas do 2500 rpm na vecim obrtajima ima knedlu, slabo vuce i to sve kada sam promenio protokomer i taj polovni kao nastelovan tj cackan unutra onaj krug da otpusti oprugu.
A problem sa starim je bio da je mnogo goriva islo i nije radio jedan klip ta dizna bacala i previse a zivo gorivo odlazilo u karter i mesalo se uljem i gorivo u velikim kolicinama
Ako me iko razume onda super
Velika potrosnja preko 15l/100km na putu od Zemuna do Batajnice ne preterano grad i to mali gas do 2500 rpm na vecim obrtajima ima knedlu, slabo vuce i to sve kada sam promenio protokomer i taj polovni kao nastelovan tj cackan unutra onaj krug da otpusti oprugu.
A problem sa starim je bio da je mnogo goriva islo i nije radio jedan klip ta dizna bacala i previse a zivo gorivo odlazilo u karter i mesalo se uljem i gorivo u velikim kolicinama
Ako me iko razume onda super
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
- balaz
- Garaža: 164 ts, 164 ts donor :)
Post
Re: leteci lezajevi ce da lete!!
pa
izgleda da se opet cuje zvuk.. mozda su klipnjace stradale ili neznam
kad budem imao vremena mozda cu jos nekeko pogledat spanere ...
izgleda da se opet cuje zvuk.. mozda su klipnjace stradale ili neznam
kad budem imao vremena mozda cu jos nekeko pogledat spanere ...
- Blade
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 TI (Chadjava)
Alfa Romeo 156 V6 SP2 '02
Alfa Romeo 33 Veloce `88
Alfa Romeo 33 Permanent 4
Alfa Romeo 166 3.2
Ex: Alfa Romeo 33 S2 QV `89 part car
Ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6 SP3 '01
Ex: Alfa Romeo 33 S3 part car
Ex: Alfa Romeo 33 S2 1.7 QV part car
Ex: 33 S1 1.3 - Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: leteci lezajevi ce da lete!!
Pa odakle dolazi zvuk kada ste menjali lezajeve jeste li proverili da li ima ostecenja na radilici ili na klipnjacama
Malo opet off ja sredio problem sa paljenjem Alfa duplo manje trosi i ide tri puta bolje to jest kako treba
Malo opet off ja sredio problem sa paljenjem Alfa duplo manje trosi i ide tri puta bolje to jest kako treba
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
- Boki_Dj
- Garaža: Ex Alfa 33 1.4IE Imola, '93;
156 SW Distinctive, 2.0 JTS, '03 - Lokacija: Nis
- Lokacija: Niš
Post
Samo ja nisam imao sa potrosnjom, otvoren put manji problem, gradska voznja je mnogo gora za drukanje goriva. Jedino sto na otvorenom kada podignes obrtaje ohoho dolazi do koncanog crkavanja.
I, poslusaj me pod obavezno, promeni problematicne brizgaljke.
Re: leteci lezajevi ce da lete!!
Razume te, o daBlade napisao:...
A problem sa starim je bio da je mnogo goriva islo i nije radio jedan klip ta dizna bacala i previse a zivo gorivo odlazilo u karter i mesalo se uljem i gorivo u velikim kolicinama
Ako me iko razume onda super
Samo ja nisam imao sa potrosnjom, otvoren put manji problem, gradska voznja je mnogo gora za drukanje goriva. Jedino sto na otvorenom kada podignes obrtaje ohoho dolazi do koncanog crkavanja.
I, poslusaj me pod obavezno, promeni problematicne brizgaljke.
"Oversteer is when you hit the wall with the back of the car, understeer is when you hit the wall with the front of the car, horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take it with you."
- Blade
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 TI (Chadjava)
Alfa Romeo 156 V6 SP2 '02
Alfa Romeo 33 Veloce `88
Alfa Romeo 33 Permanent 4
Alfa Romeo 166 3.2
Ex: Alfa Romeo 33 S2 QV `89 part car
Ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6 SP3 '01
Ex: Alfa Romeo 33 S3 part car
Ex: Alfa Romeo 33 S2 1.7 QV part car
Ex: 33 S1 1.3 - Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: leteci lezajevi ce da lete!!
Resen problem sa jednom diznom i stelovanjem paljenja ali grubo na zvuk sve sam naravno
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
- mijalko
- Garaža: Alfa Romeo 33,1991, 1.7ie 8v
- Lokacija: Nis,Kraljevo
Post
Re: leteci lezajevi ce da lete!!
CCC... Gaston svaka cast na poznavanju boxera,inace ja sam letos imao isti problem sa mojom alfom,inace imam 33 "91 - 1.7ie 8v. letos su mi crkli leteci i lezeci,tj isto se culo kao na prethodnom primeru kad ubrzavam lupa kad usporavam nista,ali ja i moj majstor nismo znali da to moze da se uradi bez vadjenja motora pa kad ga vec vadis onda moras i radilicu da obradjujes i obe glave da ravnas i hidropodizace i dihtunge... sve u svemu popravka me je kostala 550eura... a da sam ranije malo procitao ovaj forum vidim da je sve to moglo mnogo jeftinije da prodje,jer su mi blokovi kao iz fabrike... a i majstor mi je uzeo 250 eura za ruke(vadjenje,otvaranje,sklapanje i vracanje),pa me zanima jel to mnogo ili nije?? a do sad sam koristio ulje Mobil 10-40 a sad sam sipao Seleniu 10-40 , i pored toga sto mi je majstor rekao da je mobil bolji i da Alfa reklamira Seleniu samo zbog dogovora koji imaju a da je mobil bolje,pa me zanima jel sam pogresio ili ne?? i sta moze da se desi ako npr odvozim 700-800 km posle generalke do dotezanja glave a ne 1000 kako mi je majstor rekao?? nadam se da ce neko odgovoriti,pozdrav!
Ako pogledas zadovoljsto,cena nije ni bitna...
- Boki_Dj
- Garaža: Ex Alfa 33 1.4IE Imola, '93;
156 SW Distinctive, 2.0 JTS, '03 - Lokacija: Nis
- Lokacija: Niš
Post
Re: leteci lezajevi ce da lete!!
Znas kako, uvek je mnogo kada dajes pare
Mogao si jeftinije da prodjes da si nasao jeftinijeg majstora. Moglo je i na jos jedan nacin da se resi duplo povoljnije...ali to i sam znas.
Skoro sve sto si odradio moralo je, nadam se da si samo nasao kvalitetne delove. Inace ...
Sipaj Deleniju Gold (polusintetik), eventualno motul i ne bi trebalo da brines dalje. Tecnost za hladjenje PARAFLU. NE stavljaj nikakve aditive u motor ili gorivo...Dotezanje glava...nije toliko presudno kada ce biti, samo budi pazljiv tih prvih 1k km, ne siluj dok je motor hladan, uvek ga vozi dok se lepo ne zagreje.
Mogao si jeftinije da prodjes da si nasao jeftinijeg majstora. Moglo je i na jos jedan nacin da se resi duplo povoljnije...ali to i sam znas.
Skoro sve sto si odradio moralo je, nadam se da si samo nasao kvalitetne delove. Inace ...
Sipaj Deleniju Gold (polusintetik), eventualno motul i ne bi trebalo da brines dalje. Tecnost za hladjenje PARAFLU. NE stavljaj nikakve aditive u motor ili gorivo...Dotezanje glava...nije toliko presudno kada ce biti, samo budi pazljiv tih prvih 1k km, ne siluj dok je motor hladan, uvek ga vozi dok se lepo ne zagreje.
"Oversteer is when you hit the wall with the back of the car, understeer is when you hit the wall with the front of the car, horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take it with you."
- Blade
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 TI (Chadjava)
Alfa Romeo 156 V6 SP2 '02
Alfa Romeo 33 Veloce `88
Alfa Romeo 33 Permanent 4
Alfa Romeo 166 3.2
Ex: Alfa Romeo 33 S2 QV `89 part car
Ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6 SP3 '01
Ex: Alfa Romeo 33 S3 part car
Ex: Alfa Romeo 33 S2 1.7 QV part car
Ex: 33 S1 1.3 - Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: leteci lezajevi ce da lete!!
Pa ne moras bas gold ako imas kesa onda racing ako ne onda 20k
Mada svako ulje dobrog kvaliteta moze samo da nije divca
Za dotezanje samo proveriti kad legnu dihtunzi oko 1000 km da nije popustilo i promeniti ulje.
Mada svako ulje dobrog kvaliteta moze samo da nije divca
Za dotezanje samo proveriti kad legnu dihtunzi oko 1000 km da nije popustilo i promeniti ulje.
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
- mijalko
- Garaža: Alfa Romeo 33,1991, 1.7ie 8v
- Lokacija: Nis,Kraljevo
Post
Re: leteci lezajevi ce da lete!!
Uzimao sam neke neke delove AE marka... majtor mi rece da su ok,sad piiiip li ga... jedini nacin da proverim dal su dobri je da ga gazim svaki dan pa ako ponovo rikne znaci da nisu dobri a kupio sam cini mi se to 20k... postavio sam pitanje na servizzo da mi auto secka,pa ako neko moze neka odgovori... A za promenu ulja,majstor mi je rekao da ne menjam ulje na 1000 km jer je oprao motor i da je skroz cisto ulje,i ja sam proveravao jer su mi stariji likovi rekli da kao treba da se menja ulje kad se doteze glava ali moje ulje je cisto kao voda,jedva provalim koliki je nivo ulja jer se ne vidi ulje koliko je cisto... sad,svi su mi rekli da menjam a majstor da ne menjam odmah nego na 8-10k km,jer kao nema potrebe zato sto je on sve oprao... sad dal da slusam njega ili druge,ne znam ni sam,ipak mi on deluje ubedljivije od ostalih...
Ako pogledas zadovoljsto,cena nije ni bitna...
- Blade
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 TI (Chadjava)
Alfa Romeo 156 V6 SP2 '02
Alfa Romeo 33 Veloce `88
Alfa Romeo 33 Permanent 4
Alfa Romeo 166 3.2
Ex: Alfa Romeo 33 S2 QV `89 part car
Ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6 SP3 '01
Ex: Alfa Romeo 33 S3 part car
Ex: Alfa Romeo 33 S2 1.7 QV part car
Ex: 33 S1 1.3 - Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: leteci lezajevi ce da lete!!
Pa po pravilu bi trebalo promeniti da se izbace necistoce od obrade ali ako nisi radio na specialu nista onda nije strazno i glave ociste dobro
Mada ako ima metalnog trunja u ulju ti to neces videti a i meni je rekao majstor da ne moram da menjam posle 1000 km ali ga nisam poslusao
Mada ako ima metalnog trunja u ulju ti to neces videti a i meni je rekao majstor da ne moram da menjam posle 1000 km ali ga nisam poslusao
Jednom alfa uvek alfa !!!
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
Prva. druga serija 33 1.7 Veloce
Druga. treca serija 33 Permanent 4
Treca. Macchina bella 1.9 16v
Četvrta. 156 V6 Sp2 ili TI work in progress
Peta. 166 FL 3.2
- mijalko
- Garaža: Alfa Romeo 33,1991, 1.7ie 8v
- Lokacija: Nis,Kraljevo
Post
Re: leteci lezajevi ce da lete!!
pa radio sam specijalu u tome je stvar... ali sam platio skupo obradu,obradjivanje radilice sa poliranjem i zbog toga mi majstor rece da ne moram da menjam... Ali ajde i ja cu biti tvrdoglav cim dodjem do para... ipak ne vredi rizikovati sve zbog 3000 dinara...
Ako pogledas zadovoljsto,cena nije ni bitna...
- gaston
- Garaža: EX.....164/156 2+2=4.0
147 Mjet 260 HP +Djulieta 2.0 170 HP - Lokacija: Belgrade
Post
Re: leteci lezajevi ce da lete!!
Koliko znam , i kad se nista ne obradjuje , zamenis karike i lezajeve recimo O b a v e z n o zamena ulja , nema veze ciscenje pranje , kada sam ja radio motore polirao sam lezajeve i radilicu sa naj manjom granulacijom ( polir za recimo displeje mobila , ) na kraju prano u hloroformu pa nauljeno i sklopljeno pa opet zamena ulja , 10000 - 1500 , i koje je dihtunge stavio kad dotezete glave , ( glaser ili sl ) ali opet postoji procedura , popuste se za 15 stepeni pa dotegnu na zadati momenat koji treba da zavisi od proizvodjaca dihtunga a ne motora .
http://www.youtube.com/watch?v=Pf0JT4jsR9Y" onclick="window.open(this.href);return false;