Stranica 1 od 2

Muka sa karburatorima za 33

Poslato: Ned Sep 18, 2005 2:07 am
od Gost
Ljudi pomagajte!!! Imam Alfu33 1.5e `90god. sa delortto karburatorima, sve je bilo super dok nije pocela da trosi puno u gradu, tako ja odem u BG (posto sam iz Nisa) kod nekog majstora na ciscenje i stelovanje. E od tada pocinju moje muke, auto jedva palim posle kise (stalno nesto puca i izbacuje ogromne kolicine goriva kroz karb.) Na niskim obrtajima( do 3000rpm) konstantno secka i gusi se! Bio sam kod JEDINOG majstora za Alfe u Nisu i posvadjao se sa njim jer ne ume da je popravi, promenio je komutator,razvodnu ruku,bombinu, samo su svecice i kablovi ostali isti, ali dzaba alfica ni da cuje!
MOLIM VAS da ako neko zna kako da resim problem ili nekog dobrog majstora bilo gde u srbiji (bio sam kod nekog u BG-u na juznom bulevaru, promenio mi kabal od bombine do razvodne kape i nesto stelovao karb. ali nista) da mi obavezno kaze jer sam primoran da je prodam a to ne zelim,mnogo sam je lepo sredio(strobovi,neonke muzika,kontrolna tabla...)!Mucim se vec 7 meseci i zivci su mi pri kraju a idalje trosi kao da ima 5000ccm :mad:

Poslato: Ned Sep 18, 2005 5:16 pm
od Gost
Pozdrav,
Imao sam 33 ojku sa karburatorima jos ranije i to je bila muka,
niko zivi nije umeo to lepo da nasteluje... Malo malo pa pocne da trosi, sta znam mnogi vole bas sa karburatorima ja sam presao na IE i moje muke oko toga su prestale...
Mislim da bi prvo bilo odlicno da pogledas i skines kompletan workshop za sve 33 modele.
Evo pogledaj ovde je postavljeno :
http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... 395df44255

Odlican je, ima sve i uz malo znanja engleskog i nesto alata za gomilu stvari majstor ti nece ni trebati ;) ...
Ako ti to ne resi stvari ima ovde u Bg dobrih majstora pogledaj ovde :
http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... 395df44255

Srecno !

Poslato: Ned Sep 18, 2005 11:05 pm
od Gost
Meni ne smeta ako su karburatori u problemu , koliko para i da li te interesuje da doplatis za 164 2.0 TS sa nastelovanim gasom i benzinom , 9 do 10 l potrosnja.200 na gas ladno, ma ne prodaje se auto ovde izvinjavam se postoje PP.
Ako neces da je prodas prvo izmeri kompresiju a ako ti to majstori nisu radili pre stelovanja bez obzira vakuum metri zivini stubovi i sl ni ne mogu da ubalansiraju da sva cetri rade kako treba sve vreme.

Poslato: Ned Sep 18, 2005 11:21 pm
od Gost
Ako ne uspem da resim problem sa karburatorima osteracu je na auto pijacu i trazicu 2500e, ipak je to najlepsa crvena alfa 33 u Nisu, sa strobovima, neonkama, crvenim instrumentima,petokrake felne,spojlerom... e koja sam ja budala sto sam ulagao u ovaj auto toliko para, ali piiiip ga mlad sam a auto ipak lepi za sediste preko 3000rpm! :dugokosi:

Poslato: Ned Sep 18, 2005 11:51 pm
od Gost
Skinuo sam sve sa onog linka ali ne mogu da nadjem nista korisno za karb. sve je vezano za IE. Ako neko ima shemu DELORTTO 40 karb. neka mi posalje na email. HVALA UNAPRED!

Poslato: Pon Sep 19, 2005 12:26 pm
od Gost
Nemoj da odustajes tako lako !
Sve sto prodjes sa alfom i popravke i voznje pamtis kasnije kad sednes u drugi auto i tek onda postanes svesan sta si vozio ! ;)
Sve se da srediti... Evo sad sam i ja gledao j*** nazalost stvarno nema nista o karburatorima u onim knjizicama :?

Poslato: Pon Sep 19, 2005 9:56 pm
od kilson
@spanjeli: Upishi tachnu oznaku karburatora, (proizvodjach, model), probacemo da iskopamo set-up negde. ;)

Samo polako, bez nervoze.

Pozz//laki

Poslato: Uto Sep 20, 2005 12:37 am
od Gost
Karburatori su Dellorto DRLA 40 :(

Poslato: Uto Sep 20, 2005 2:34 am
od Gost
Ne mjenjaj to, 33 je super auto, a karburatori ko karburatori, kupi negdje komplet dizni i promjeni ih i onda otiđi u servis karburatora koji ima štelovanje s 4 stupa žive tako da ih fino sinhronizira i bit će sve super.

Poslato: Uto Sep 20, 2005 12:41 pm
od Gost
Da li si menjao kablove i svecice?
Sta je sve radjeno kod tih majstora? Sta su radili na karburatorima? Kako su ih stelovali? Da li su ih otvarali ili samo spolja? Da li su koristili manometre (vakuummetre)?

Daj nam sto vise informacija da bi smo znali sta je sve radjeno i sta bi jos moglo da se uradi.

Poslato: Uto Sep 20, 2005 8:19 pm
od Gost
Jedino kablovi i svecice nisu promenjeni ali svecice su sa 3 pipka MAGNETI MARELLI i izgledaju prilicno dobro a sto se tice kablova majstori kazu da su ok. Bilo koj majstor u Nisu NE SME DA DIRA karburatore alfe 33,beze od toga kao od djavola, zato sam i isao u BG na ciscenje, tako da do sto se tice stelovanja sa tim vakuummetrima zaboravite ili mi kazite ko to sigurno radi BILO GDE u Srbiji, posto i ovaj vas na juznom bulevaru je nesto dirao ali samo spolja i to bez dodatnog alata, samo je, kako kaze, stelovao neke dizne za vazduh. Najvise bi mi pomoglo da ako neko ima shemu karb. da mi to posalje!

I drugari puno vam hvala sto se ovako trudite oko mog problema i ako je izgleda problem neresiv, mnogo znaci sto je nekome stalo da mi pomogne!!!
Ako treba da menjam kablove i svecice preporucite mi koje i koliko kostaju!!!
POZDRAV

P.S. Nemojte da mislite da sam ja neki krelac koji voli samo da sedne i da ganja auto, ja moju alfu gledam kao clana porodice i bukvalno celu platu trosim na nju kako bih je ucinio JEDINSTVENOM!!!

Poslato: Sre Sep 21, 2005 12:09 am
od Gost
Ja ti vec rekoh sta prvo da uradis a to je provera kompresije , e ako je priblizna , tj ne otstupa vise od 1.5 MAXIMALNO, prvo proveri plasticne polugice sa centralne sipke koji otvaraju leptire , ono sto mozes dalje je da opticki proveri , znaci odozgo gledas da otvoris jednu stranu da stoje vertikalno leptiri, blokiras polugu i proveris na drugoj strani .Ako je isto ili podesis na polugama , otpustis kontra maticu 8 svuces sa kugle i odvrnes ili zategnes stranu koja otstupa sledeci korak je da vratis u poziciju ler i proveris da obe strane na onim srafovima koje pritiskaju poluge imaju po 1 mm zazora.Sledeci korak je palis auto i polako zavrces sraf za vazduh dok ne pocne da se gusi i tako u krug, ako imas vakum metar zakacis ga na slepu cevcicu pored srafa za vazduh , popustis je da bi se ustvari otvorila i i zatvaras vazduh dok vakuum ne padne , i tako u krug dok se ne smiri na 900 obrtaja , probas sledece , obavezno sa razvodnika , da te ne drmne, skidaj jedan po jedan kabl i ler treba podjednako da pada na oko 750 obrt bez tresenja motora.Ako ne postoji razlika kod nekog onda tu pusti malo vazduha pa ispocetka, a ako je strana u pitanju prvo dotegno malo sraf za ler dok ne dobije priblizno i dobro slusaj karbone i po zvuku mozes da cujes koji ne radi sinhrono.Naravno prvo proveris nivo goriva 2/3 posude i da li zatvaraju plovci, videces da kaplju ako ne zatvaraju a produvaj i dizne i skini obavezno sa strane ,cetiri obicna srafa drze poklopac membrane za ubrzanje,pljuckanje goriva i vidi da nije pocela da se raspada guma na njima.
Stvarno ne znam kako da ti objasnim ovako ali pesaka mozes da ih nateras na 90 posto od odlicnog .Ja sam to bar 100 puta radio i sada mi treba samo 2h da ih podesim , mislim samo podesim ako je sve u redu.
Proveri naravno i stroboskopom da li 1. baca na jednu crtu a na 3000 obrtaja osvetljava duplu .Ustvari ides korak po korak i tako toliko puta dok ne bude radi da mozes casu sa vodom da stavis ma motor i skines ler na 700 obrt.Kad stelujes ler posto je bez filtera nasteluj na 950 obrt.
Ako nadjes dobre webere to bi bila dobra ivesticija , laksi su za podesavanje a i Italijani ih ugradjuju za svoje trziste sa BOSH paljenjem dok za svajcarce i sl stavljaju delorto i magneti mareli paljenje.
Za boxera karburatorskog ipak idu GOLDEN LODGE 2HL , ili BERY ULTRA X .Zbog , ma da ne teoretisemo u praksi dokazano.

Nije sala BOXer je to.

Poslato: Sre Sep 21, 2005 12:07 pm
od Gost
uuu....Gaston je stvarno extra objasnio...ako si malo spretan ..trebao bo da probas sam polako...pa kad uspes bice sreca+radost+pare ostale u novcaniku. ;)

elem... evo tovj karb u sraf:
http://www.racecar.co.uk/dellorto/carca ... s/drla.htm
imas tu i kako se steluje...

i evo ti neki sajt..ima dosta manuela za alfu 33 pa skidaj...
http://www.cuoresportivo.pl/__stare33/33_dok.html


e...sad ako ti sve to ne pomogne..ima resenje.
moj prijatelj ima alfu djulijetu sa tim karbovima 1987 godiste...isto je imao problema,i onda je nekako iskopao nekog majstora koji mu ih je nastelovao i sredio.
ako budes zainteresovan..javi da ga nazovem,da mi da njegov telefon..pa se vi ispricajte ;)

pozdrav!

Poslato: Sre Sep 21, 2005 12:29 pm
od kilson
elem... evo tovj karb u sraf:
http://www.racecar.co.uk/dellorto/carca ... s/drla.htm
imas tu i kako se steluje...
Odlichan link za Dellorto karbove. Uz gastonovo izlaganje i ovaj chlanak mislim da necesh imati problema sa setup-om. ;)

Samo napred, ta 33-ka mora ponovo da zhari i pali ulicama Nisha! :twisted: :twisted: :twisted:

Poslato: Sre Sep 21, 2005 12:42 pm
od Gost
ovaj skini obavezno..jeste 9 mb ,ali to ti je alfa 33 u SRAF i PODLOSKU :)
komplet manual na 378 strana.

http://www.cuoresportivo.pl/__stare33/a33.zip

Poslato: Sre Sep 21, 2005 1:23 pm
od Sasha
Ako ti ipak nista od ovoga ne pomogne,nazovi ovaj broj i trazi Milorada 019/542-186

Poslato: Sre Sep 21, 2005 10:08 pm
od Gost
Jedno svi ispustate iz vida problem ne mora da lezi konkretno u karburatorima , malo nacet sic ventila , pukla karika preskocio zub i sl i ne izbalansira ih niko , problem je sto ti je leptir malte ne na par santimetara od usisnog ventila , mala brzina vazduha i eto problema , drugo na sta treba obratiti paznju posto su okrenuti dva naspram dva odtsupanje u poluzi za dodavanje gasa , i tu otstupanja u smesi nisu izrazena prilikom opterecenja motora dok debalans se pri dodavanju gasa i te kako primeti i to na nizim brojevima obrtaja i kad se postepeno pritiska papucica. Preko 3 K i da ne rade 2 nece da trese , naravno ne moze preko 120 .


Nije sala BOXer je to.

Poslato: Čet Sep 22, 2005 9:00 pm
od Gost
Gaston, ala si ga obajsnio svaka cast :shock: :dugokosi:
Mislim da bi mozda bilo najprofitabilnije za tebe da otvoris servis za 33-ojke
pa bi svi iz kluba dolazili do tebe, evo reci ce ti 'gazde' koliko ima 33-ojki ukupno, :lool: ko zna mozda ovo i nije los predlog...

Samo jedno pitanje...
Koliko mi se cini fabricki karburatori na 33-ojkama su oznake 36 a ovde se pominje 40ica... Da li je to fabricki promenjeno na seriji 3 ?
Citao sam negde na netu da se kao tuning preporucuje zamena standardnih sa 40 ili 44 Weber ili Dellorto modelima.
Sta uopste znace ove oznake na njima :oops: ?
i jedan predlog...

spanjeli Ako ne resis nista sa svim ovim i resis da menjas komplet karburatore, imam jedan par viska standardnih webera
pa ako ti zatrebaju javi da se dogovorimo ...

Pozdrav !

Poslato: Čet Sep 22, 2005 10:55 pm
od Gost
Razlikuju se za trzista a i naravno kubikaze 1350 , 1500 ,1700, ima i tu otstupanja u diznama , samo za 1500 sam sretao od oznake 48 do 60 , i to ne vezano za seriju godista , razlika je , mislim na one dugacke od oko 10cm u rasporedu i broju rupica kroz koje dize gorivo .Nikad nisam trazio po katalozima razliku a u praksi nisam primetio neku razliku u voznji , naravno ne znaci da ne postoji ali jednostavno ni u potrosnji ni u performansama nista osetno bar na istom motoru.

Poslato: Čet Sep 22, 2005 11:13 pm
od Gost
UUUHHH ovo je bas opsirno i ako svi kazu da si ti to lepo objasnio meni bas i nisi 100% jasan, medjutim uz pomoc linka koji ste mi dali gde je sve prilicno lepo objasnjeno i prikazano sa slicicama trebalo bi da uspem tako da se sad za vikend igra glavna utakmica izmedju mene i dellorto-a! (nadam se da necu da prodjem kao nasa reprezentacija protiv Francuske) :roll:

Ako ovo ne uspe, mogu li ja da dodjem do tebe(GASTON) posto si rekao da ti za to treba 2 sata rada, a i uskoro daolazim za BG pa piiiip ga platicu koliko trazis ali da se potrudis da ga bas sredis, posto ja bas ne bih voleo da se ucim na mom autu! :twisted:

I jos jedno pitanje, imam problema sa brzinomerom, nekad radi nekad ne nevezano da li idem preko rupa! Mislim da su konektori na satu ok jer sam ga skidao 50 puta, isto tako i sa kablom koji ide ispod haube, jedino ne mogu da proverim sondu koja ide u menjac zato sto ne znam kako? :mad:

Poslato: Pet Sep 23, 2005 12:16 am
od Gost
Naj verovatnije je djek na pinu ili ti je kabl negde u nekom slusu , ima dve zice za impulse plus masa , tj oklopljen je.Ako dolazis i budem mogao da odvojim vreme uradicemo to , proveriti kompresiju , paljenje i ono sto te zeza.Ne mogu nista da ti obecam posto se inace ne bavim profesionalno tim ali se druzim sa alfama 23 godine konstantno , od toga skoro 20 sa boxerima.
Problem je sto otkako sam zatvorio firmu natovario sam sebi na vrat verovatno sve sto nisam stigao poslednjih 10 g.Od zidanja , zavrsavam neka pojacala imam gomilu mobilnih od drugara i familije , vodim racuna o deci plus cupam jednog drugara i sastavljam 1000 plocica sa nekom elektronikom.Ako sinhronizujemo vreme nema problema.Evo ti tel na PP.

Poslato: Pet Sep 30, 2005 2:54 pm
od Gost
Sta bi , resi li karbone?

Poslato: Pet Sep 30, 2005 6:49 pm
od Gost
Ej u velikoj sam guzvi bio ovih dana, radim ko crnac a placaju me ko crnca!!! :mad: Nista nisam uradio sa karburatorima ali bi trebao da dodjem u BG sledece ili one tamo nedelje, pa ako nije problem da se organizujemo pa da mi pomognes?
Kazi mi koje kablove i kog proizvodjaca da uzmem posto to jos nisam menjao nikad a sad kako su ove kise po ceo dan nikako ne mogu da upalim auto, samo vergla ali nece da kresne pa racunam da jedino kablovi mogu da zezaju. razvodna ruka i bombina su bosch a ranije su bile magneti mareli, da to nema neke veze?

Poslato: Pon Okt 03, 2005 12:48 pm
od Gost
Moze da ima zamena bobine jer je drugacija elektronika na bosu , ali ne bi trebalo da malte ne primetis razliku , samo 0.7 V sto je u toleranciji variranja napona na akomulatoru , kablovi NGK silikonski.Za pocetak osusi i naprskaj WD dprejem ili silikonom , da ne lepi vlagu.Javi se dan dva ranije da se organizujem.Probaj i sa svecicama , ako ne Golden lodge ili Bery probaj NGK 6 ticama sa krajnjom oznakom T , sto ce reci tri pipka.

Poslato: Uto Okt 04, 2005 12:01 am
od Gost
Sta da naprskam, razvodnu kapu, kablove...???