detonacija pri paljenju
- djvanja
- Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 ts 8v
- Lokacija: srbija
Post
detonacija pri paljenju
Pozdrav ljudi vec duze vreme trazim kako da resim ovaj problem,dakle rec jeu tome kada palim auto dolazi do eksplozije i tako mi se raspala vec drugi put kutija za filter vazduha vozim ga na plin,svasta sam probao cak sam mislio da je i do protokomera uzeo nov i opet isto,kad se ohladi auto i hocu da upalim on pukne ugasi se i onda normalno vozim i onda opet kad se ohladi pukne i tako zamenu sam usisne grane i tu je izbijalo stelovao plin i vazduh i nzm vise sta da radim zna li neko kako bih to resio? bio bi zahvalan pun.
- Fittipaldi
- Drug Član
- Garaža: KIA Pro Ceed
Z101 mediteran '82 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: detonacija pri paljenju
Dosta je pisano o ovome u delu Foruma Area servizio>LPG u Alfi. Ako je u pitanju Venturi sistem detonacije se javljaju ako ima problema na automobilu sa svećicama, kablovima ili ako vuče "falš" vazduh negde na usisu. Treba proveriti sve to detaljno. U svakom slučaju nije dobro (bez obzira što je redovna pojava) da se motor pali direktno na plin što podrazumeva i ispravnost benzinske instalacije.
- draganche
- Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v
- Lokacija: Krusevac
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: detonacija pri paljenju
Pokusaj da kad gasis auto, das na kratko pun gas i onda ugasis,da motor izvuce sav plin koji ostane u usisnoj. Tako moj brat radi sa bmw 320.
- neno-164st
- Garaža: alfa romeo 145 1.6 boxer
- Lokacija: beograd
- Lokacija: beograd zvezdara
Post
Re: detonacija pri paljenju
plin ionako izadje iz usisne posle par da nekazem sekundi nakon gasenjamotora,nije usisna hermeticki zatvorena.On treba pre gasenja da prebaci na benzin pa da da gas da udje benzin u sistem,u creva,magistralu,brizgaljke itd,da bi manje verglao kad ga bude sledeci put palio hladnog,na benzin naravno.Inace bmw sa jednom bregastom ima takav motor da moze da pali direktno na plin i zimi bez problemadraganche napisao:Pokusaj da kad gasis auto, das na kratko pun gas i onda ugasis,da motor izvuce sav plin koji ostane u usisnoj. Tako moj brat radi sa bmw 320.
- draganche
- Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v
- Lokacija: Krusevac
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: detonacija pri paljenju
Ne znam bmw-ov motor, on tako radi i nema detonacija, stavio je i dve klapne za svaki slucaj, kod njega je isto plasticna usisna, a u pitanju je redni 6 cilindara 320 e36. Jedino kao sto kazes da pali na benzin, najsigurnije je tako sa takvim uredjajem.
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Re: detonacija pri paljenju
A šta je sa klapnom? meni je prilikom detonacije smicao komplet usisnu granu. nikad filter nije stradao.
- djvanja
- Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 ts 8v
- Lokacija: srbija
Post
Re: detonacija pri paljenju
Klapna je ponekad zaglavljivala kada dajem gas zaglavi i nece da vuce pa i meni je tu stradala usisna grana pa sam stavio neke gume i tu je sada ok a izbija mi sada kod protokomera i onog velikog creva. i onda vratim i opet nastavim da vozim,i tako stalno na to mesto posto sam skinuo filter vazduha stavio neku mrezicu dacu vam slike sutra da vidite sta sam napravio da svedem na minimum te detonacije i to radi samo kada se ohladi,pukne 1 ja vratim i nastavim da vozim i vise ne puca i onda tako i tako uz dana u dan nzm vise sta da radim bio sam kod majstora stelovali mi nesto oko plina i vazduha ali opet sve isto pre je cak bilo i gore da nepricam vise..
- srdjan_pop
- Garaža: Alfa Romeo 146 1.6 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: detonacija pri paljenju
Svakako je najbolje da palis na benzin. Tako ce ti kad-tad puci klapna na protokomeru a onda je to veci problem i skuplji.
Svejedno... Da li je moguce da dugo drzis auto na kontaktu pre verglanja tako da on dobro vec napuni usis plinom pre nego sto motor pocne da uvlaci?
Svejedno... Da li je moguce da dugo drzis auto na kontaktu pre verglanja tako da on dobro vec napuni usis plinom pre nego sto motor pocne da uvlaci?
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: detonacija pri paljenju
Na mojoj hondi prelud 16v imao sam venturi(sa elektronikom....preko 2000 prebaci sam na gas) i detonacija koliko hoces!
Posto mi je stari motor prolupao, stavio sam kompletan drugi motor ali sve svecice ,kablovi itd je ostalo staro i nikada mi vise nije detonirao.
Iz ovog sam jedino mogao da zakljucim da su ventili bili ili lose nastelovani ili da su pustali na sicevima jer dihtung i glava su izgledali besprekorno!
Da li se tebi steluju ventili? Ako se steluju probaj da ih ustelujes perfektno!
Nije mi jasno zasto svi uporno pale na plin kada i vrapci znaju da to nije dobro!
Obavezno pali auto na benzin, nemoj da se za....vas i da ga palis na plin!
Posto mi je stari motor prolupao, stavio sam kompletan drugi motor ali sve svecice ,kablovi itd je ostalo staro i nikada mi vise nije detonirao.
Iz ovog sam jedino mogao da zakljucim da su ventili bili ili lose nastelovani ili da su pustali na sicevima jer dihtung i glava su izgledali besprekorno!
Da li se tebi steluju ventili? Ako se steluju probaj da ih ustelujes perfektno!
Nije mi jasno zasto svi uporno pale na plin kada i vrapci znaju da to nije dobro!
Obavezno pali auto na benzin, nemoj da se za....vas i da ga palis na plin!
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: detonacija pri paljenju
koliko vidim sta pise u garazi, vozi neku alfu sa 8v (nije naveo tacno koju) sto znaci da se ventili steluju (nema hidro podizace) nego je kod tih motora jako glupo reseno jer je plocica ispod solje pa mora da se skida bregasta da bi stelovao ventile a to vec moze da kosta pa je bolje prvo potrazitu uzroke u stuji i ostalim perifernim stvarima jer u 99% slucajeva to zeza a naleganje ventila mislim da bas retko moze da utice na te detonacije i sl. vezano sa plinom, obicno kablovi, svecice, komutatori, kape, ruke i sl. rese problem
u svakom slucaju paljenje na plin nije dobro, treba uvek paliti na benz ma kako auto radio na tom benzinu bice dovoljno da se upali i prebaci na plin a posto kod mnogih benz uopste ne radi iz raznoraznih razloga (pumpe, dizne, cuda muda) onda se i desavaju ovi problemi. bolje dati pare za polovnu pumpu ili ocistiti dizne, srediti sta god oko benz instalacije nego se stalno muciti sa detonacijama na plinu koje mogu skuplje da kostaju od pomenutih stvari
u svakom slucaju paljenje na plin nije dobro, treba uvek paliti na benz ma kako auto radio na tom benzinu bice dovoljno da se upali i prebaci na plin a posto kod mnogih benz uopste ne radi iz raznoraznih razloga (pumpe, dizne, cuda muda) onda se i desavaju ovi problemi. bolje dati pare za polovnu pumpu ili ocistiti dizne, srediti sta god oko benz instalacije nego se stalno muciti sa detonacijama na plinu koje mogu skuplje da kostaju od pomenutih stvari
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- djvanja
- Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 ts 8v
- Lokacija: srbija
Post
Re: detonacija pri paljenju
OK. A jel zna neko gde se nalazi prekidac za sirenu ja sam trazio ali nmg da pronadjem pa ako neko zna da mi kaze ?
- Dule
- Garaža: Prazna
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: detonacija pri paljenju
Najbolje resenje sto kaze i OMP,napraviti da radi na benzin bar koliko toliko,ne mora ni savrseno ako je komplikovano i paliti na benzin...
- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
Post
Re: detonacija pri paljenju
Svećice, kablovi, gumice usisa, usisno crevo, kutija filtera za vazduh.
Ako je sve to dobro onda te zeza isparivač. Propale membrane tj ukrutile se i ne odrađuje kako treba. Možeš da oteraš kod nekog krštenog plindžije da ti izremontuje tvoj isparivač a možeš da kupiš i nov. Što je po meni najbolje rešenje . Ako je problem do njega, naravno. Može da bude da ti elektro ventil ne zatvara dobro pa pušta gas. I to treba proveriti. Desi se i da bude zaprljan ako nije redovno menjan filter u njemu. Pa zaglavljuje onaj klipčić .
Hoće da vuče vazduh i na onoj detonacijskoj klapni. Ona gumica ume da ispuca od stajanja. Isproveravaj sve to.
E daaa... Još nešto.
Dešavalo se ljudima da im procuri regulator pritiska goriva. Kad on procuri direktno u usis baca živo gorivo. U kombinaciji za gasom to je BUUUUMMMMM.
Ako se dobro sećam provera se vrši tako što se dok motor radi iščupa sa regulatora ono vakuum crevce. Ukoliko ne curi gorivo ni iz njega niti iz crevceta onda je regulator dobar. Ukoliko curi ili ga menjaj ili ga blindiraj . Ako me pamćenje dobro služi blindira se tako što se na taj kraj gde ide vakuum crevce stavi neko obično crevo, zašrafi, zatim se ono zapampuriše šrafom i isti se stegne šelnicom. I onda nema zime . I naravno, zapuši se taj kraj vakuum creva.
Ako je sve to dobro onda te zeza isparivač. Propale membrane tj ukrutile se i ne odrađuje kako treba. Možeš da oteraš kod nekog krštenog plindžije da ti izremontuje tvoj isparivač a možeš da kupiš i nov. Što je po meni najbolje rešenje . Ako je problem do njega, naravno. Može da bude da ti elektro ventil ne zatvara dobro pa pušta gas. I to treba proveriti. Desi se i da bude zaprljan ako nije redovno menjan filter u njemu. Pa zaglavljuje onaj klipčić .
Hoće da vuče vazduh i na onoj detonacijskoj klapni. Ona gumica ume da ispuca od stajanja. Isproveravaj sve to.
E daaa... Još nešto.
Dešavalo se ljudima da im procuri regulator pritiska goriva. Kad on procuri direktno u usis baca živo gorivo. U kombinaciji za gasom to je BUUUUMMMMM.
Ako se dobro sećam provera se vrši tako što se dok motor radi iščupa sa regulatora ono vakuum crevce. Ukoliko ne curi gorivo ni iz njega niti iz crevceta onda je regulator dobar. Ukoliko curi ili ga menjaj ili ga blindiraj . Ako me pamćenje dobro služi blindira se tako što se na taj kraj gde ide vakuum crevce stavi neko obično crevo, zašrafi, zatim se ono zapampuriše šrafom i isti se stegne šelnicom. I onda nema zime . I naravno, zapuši se taj kraj vakuum creva.
FANTAZ'JA