Stranica 154 od 155

Re: problem na alfi 155

Poslato: Ned Dec 27, 2015 1:28 pm
od Fittipaldi
Da li smanjivati interval zamene ulja (u pitanju je Selenia Racing) od 10000 km na manje zbog pretežno gradskih uslova vožnje? Naime, u uslovima spore gradske vožnje u koloni sa dugim stajanjima broj radnih sati motora na 10000km bi mogao da bude mnogostruko veći nego u uslovima vožnje pretežno auto-putem. Da ne pričam o štetnim kondezatima u ulju usled kratkih relacija, čestih paljenja i vožnje hladnog motora. Ja sam zbog ovoga smanjio interval na 8000km za ulje a planiram da smanjim i interval velikog servisa (zbog radnih sati motora). :)

problem na alfi 155

Poslato: Ned Dec 27, 2015 4:19 pm
od mali radojica
Meni je mnogo da mislim o tome, menjam na 10 hiljada okvirno a za kondenze i radne sate me bas briga. :)

Re: problem na alfi 155

Poslato: Ned Dec 27, 2015 5:48 pm
od Fittipaldi
Verovatno je to ispravan pristup. :) Ja sam na prethodnoj Alfi imao ekstremnu potrošnju ulja bez ikakvih pravila pa sam, tražeći odgovor, pročitao sve teme o uljima na svim Forumima, naročito izdvajam kompleksnu temu na CBC Forumu (Steva). Nakon svih iskustava kažem: uvek u Alfu sa TS 16V motorom samo sintetika i vrlo obazrivo sa uljima. :wave:

Re: problem na alfi 155

Poslato: Ned Dec 27, 2015 8:17 pm
od mali radojica
tako je. nema tu mnogo mudrosti. kvalitetno ulje, filteri, svećice, menjanje na 10-ak hiljada i čekati da dođe do radne temperature i samo pun gas. :hbg

Re: problem na alfi 155

Poslato: Ned Dec 27, 2015 8:20 pm
od dekideki
Rejsing se inace redovno menja na 30.000km, a 10.000km je vec najkrace skraceni interval za zamenu. 20K se menja kako i ime kaze, na 20.000km a zbog gradske voznje, kratkih relacija itd, se menja na 8.000km

Rejsing i njegove uljne plocice se aktiviraju do kraja tek posle predjenih 3.000km, otporniji je na visoke temperature od 20K plus on je 100% sinteticko ulje. Potpuno je suludo menjati ga pre 10.000km, cisto bacanje para...

Re: problem na alfi 155

Poslato: Ned Dec 27, 2015 8:54 pm
od Fittipaldi
Ja sam sa Rejsingom zadovoljan! Selenia 20K, koju sam koristio ranije u 145, mi nakon 10000km nije ni za šarke na kapiji. :)

Re: problem na alfi 155

Poslato: Ned Dec 27, 2015 9:02 pm
od OMP
ja sam uvek za zamenu ulja max do 10.000 pa koje god, jeste da neka ulja mogu da guraju iha ali u vreme falševa i svega ostalog bolje menjati ranije, 7-8k i to je to

Re: problem na alfi 155

Poslato: Ned Dec 27, 2015 9:18 pm
od Fittipaldi
Eeeeeee, srećna nam vožnja! U rezervoarima gorivo slabog kvaliteta - falš, u motorima neoriginalno ulje - falš, neoriginalni rezervni delovi - falš. Dobro se mi uopšte i borimo sa ovim. ;)

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pon Dec 28, 2015 9:36 am
od OMP
jbg ovo je Srbija

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pon Dec 28, 2015 9:55 am
od Ognjen_HN
Nije to samo u Svrbiji, ima toga i kod nas u Nesretnoj Gori :)
Nego, imam problem sa variranjem obrtaja na leru samo na plinu. Na bengu radi kao sat. Kad idem nizbrdo , bez gasa, pucka na auspuh , isto na plin a na bengu nista. Ima li ko ideju sta moze biti?

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pon Dec 28, 2015 10:42 am
od Ogi
Losa smesa?... Kao da se kokaju kokice, takav zvuk?

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pon Dec 28, 2015 1:48 pm
od Flavio
Simptomi siromašne smeše ... da nije negde falš vazduh ?

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pon Dec 28, 2015 3:26 pm
od Ogi
I da nije mozda cackan protokomer?
Ja sam imao isto to kad sam uzeo auto, samo sto sam mislio da je to neki budz ali sam cackao i iscackao. Vukao falsh sto kaze kolega, i protokomer je bio cackan, previse nategnuta klapna, popustio sam je za par zubaca po osecaju, ali bitno je da nema zazor izmedju tela i kraja klapne. Pucketanje je prestalo. ( Crn dim previse goriva, znaci treba da je zategnes ). Ps ne preporucujem da cackas protokomer ali ko zna da neko pre tebe nije dirao, ja sam se usudio za moj i bilo.je tragova cackanja (jer nisu mogli da nadju gde vuce fals pa su preko njega korigovali). Prvo resi Falsh, sve pregledaj i proveri pritisak pumpe goriva. Srecno!!!

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pon Dec 28, 2015 3:34 pm
od Fittipaldi
Siromašna smeša detonira u usisnoj grani a bogata u izduvu. Rekao bih da je prebogata. Da li smrdi na plin iz auspuha?

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pon Dec 28, 2015 5:36 pm
od Flavio
Kolega
Ognjen_HN napisao: Kad idem nizbrdo , bez gasa, pucka na auspuh , isto na plin a na bengu nista.
Ovo je do siromašne smeše ;) Vozila se nekad Zastava (uštrojena) na plin :D

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pon Dec 28, 2015 5:38 pm
od jerotije
Kad se vozi nizbrdo, bez gasa, kompjuter bi trebalo da iskljuci dizne.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pon Dec 28, 2015 5:47 pm
od zipa13
Da,ako je u brzini,onda je otvaranje dizni 0ms.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pon Dec 28, 2015 6:43 pm
od Ognjen_HN
Kao sto neko rece, na auspuhu kao kokice da se kokaju, a smrdi na plin na auspuhu kad parkiram auto i prodjem pored njega. Zacrnjuje branik iznad auspuha kao da je lose sagorijevanje , i auto ide odlicno. Da napomenem i benzinu ponekad zavarira na leru ali to je toliko malo da se jedva i primijeti.
Ogi imenjace na koju klapnu mislis? Skidao sam protokomjer i klapnu gasa (klapna sto se otvara dodavanjem gasa) i cistio to dvoje. Protokomjer ne bi trebalo da je dirao bilo ko, bar nema tragova.
Jel bi pomogla dijagnostika plina ili racunara auta?
I kako da provjerim fals vazduh? Crijevo po crijevo? Ili ima brzi i laksi nacin?

Ne zamjerite na.mozda gluposti ali kako da ne rade dizne dok idem nizbrdo bez gasa a auto u brzini? Zar to ne znaci da ako se gase dizne onda motor ostaje bez goriva? Zar se ne bi izgasilo auto? Mozda je glupost ali nije mi logicno.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pon Dec 28, 2015 6:57 pm
od zipa13
FAls vazduh je najbolje da proveris manometrom,na nekom vakuum crevu,najsigurnije je.
Podpritisak treba na leru da bude 0.30-0.40bar-a.Podjes od toga,pa ako je vrednost veca,onda trazis gde vuce,vakum crevca,servo kocnica itd.A i na plinskoj dijagnostici ti pokazuje podritisakpreko MAP senzora,ali to ne mora da bude tacno,pobrljavi senzor,komp itd,dakle manometar je najbolji za to.
Drugo pitanje,kad ides nizbrdo,i kocis motorom,znaci u brzini si i pustis gas,cim pustis gas,dizne se odmah zatvaraju i ne pustaju ni kapi goriva,dok ne dodas gas ponovo.Na leru dizne rade na odprilike 3-4ms,a ovaku,zatvorene su i auto ne trosi nista u takvom rezimu.Ne moze da se ugasi auto :)

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pon Dec 28, 2015 7:19 pm
od Ognjen_HN
Ne znam, o5 kazem nije mi logicno ako ne dolazi ni kap goriva(plina) u motor , sta on sagorijeva i sta ga pokrece?
Nije ni bitno, ali ovo variranje na leru me uzasno nervira i nekad se ugasi na raskrsnici.....pizdim od toga...

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pon Dec 28, 2015 7:35 pm
od zipa13
Nista ne sagoreva,radi isto kao kada vozis,i u voznji ti nestane gorivo,tebi se auto ne ugasi,nego ide dok ne stanes,a kad stanes,ugasi se :)
Potrosnja niz brdo,u brzini,bez noge na pedali je 0 litra :)

Proveri taj fals kako sam ti rekao,i prikaci i auto na dijagnostiku,nije na odmet.Da si negde ovde,odradio bih ti ja to,imam i dijagnostiku za plin,i obicnu itd :)

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pon Dec 28, 2015 7:42 pm
od jerotije
Rekoh ti ja, ako zelis probleme, ugradi plin. :P
Auto kada ide nizbrdo, a u brzini je, kompjuter registruje broj obrtaja veci od ler gasa, a senzor polozaja gasa na nuli, on odmah iskljucuje dotok goriva iz prostog razloga jer gorivo nije potebno motoru kada ga pokrece inercija ili gravitacija. Motor se u tom slucaju okrece iskljucivo jednom od te dve sile preko prednjih tockova, poluosovina i menjaca.

I jos nesto, ako auto radi dobro na benzin, a ne radi na plin, problem moze biti samo u plinu. Kompjuter plina "prepisuje" podesavanja od regularnog kompjutera, prema tome, i dizne za plin se iskljucuju na nizbrdici. Moguce da ti neka od dizni ne valja, pa propusta i kad je zatvorena.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pon Dec 28, 2015 7:52 pm
od Ognjen_HN
Dizne su nove stavljane 2 mjeseca posle ugradnje plina jer sam ja "majstor" cackao vrijeme ubrizgavanja na inbusu na svakoj dizni.
Jedina opcija da nastavim da vozim 164rku je bila da ugradim lpg....ne kajem se. I ovo ce se srediti....

Re: problem na alfi 155

Poslato: Uto Dec 29, 2015 2:33 am
od Mar_Kes85
Kolege, hvala na savetima za ulje, ja imao ideju da ispustim postojeće, koje god da je ulje i koliko god da ga ima, pa da sunem seleniu Gold sa kojom bi motor radio nekih sat vremena na razlicitim obrtajima pa opet ispustio i sipao Racing. Ima li to smisla u cilju ispiranja eventualnih nećistoća?

Re: problem na alfi 155

Poslato: Uto Dec 29, 2015 2:35 am
od Mar_Kes85
Još malo i dolazimo na jubilarnu 155 stranu na ovoj temi :arflag