Stranica 51 od 155

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pon Jul 23, 2012 7:30 pm
od djolers4
Klima ne radi,kompresorz eza.E da,ventilator pali samo drugu,citao sam da moze reostat da bude problem.Mislim da sam njegove buksne cackao,nalazi se na nosacu ventilatora jel tako?

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sre Jul 25, 2012 10:08 pm
od Flavio
Treba da je tako ...

Lm,termostat treba da NIJE jer ... Za razliku od Zastave i sl. starijih,gde termostat kad rikne zaglavi u zatvorenom položaju,ovde je suprotno.
Dakle,kad termostat ne valja motor teže/teško postiže radnu temperaturu i još teže je održava .Ili je ni ne održava,zavisno u koliko lošem stanju je termostat.

Što se tiče temp motora,neko moje viđenje je da je sve OK sve dok kazaljka temperature NE prelazi polovinu na skali između crte 90°C i one sledeće crte (koja treba da je 110 a ne 100°C) .

Još jedan momenat.Ko vozi na plin (posebno slavinaš :rotfl: ) na skali termometra vode u proseku može da ima 2-3°C višu temperaturu nego kad motor radi na benzinu.U istom ritmu radi i vent na hladnjaku,dakle pali ranije na benzinu nego na plinu.

Ai da ne palam00dim više hahaha sve je to već pisano u Servizio sekciji ;) .

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sre Jul 25, 2012 11:14 pm
od gile
Nije strašno dok ti se ne upali overheat lampica :)

Šalim se malo. 8V motori su ful aluminijumski i ne treba ih pregrevati nikako. Ako ne nađeš negde reostat (a mala je verovatnoća da češ naći ispravan), skini ga slobodno i ubodi konektor direktno u drugu brzinu. Tad će se druga paliti odmah, bolje i to nego da pregreješ motor.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Čet Jul 26, 2012 5:45 am
od djolers4
temperatura je dosla na 2mm ispod 110 stepeni i tek je tada upalio ventilator.probao sam posle toga i poceo je da pali 1.brzinu na 90 i 2. Na 95 ali posle jedno 20-og paljenja ventilatora opet je poceo da ne pali prvu,znaci da zeza reostat,verovatno je neki namotaj pregoreo.kupicu nov u ricambiu,ali i termoprekidac na hladnjaku nize vrednosti od 87-92.koliko moze da kosta zamena dihtunga sa obradom glave?da znam da to odradim ako ne prestane da zeza.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Čet Jul 26, 2012 6:20 pm
od Flavio
Ne bih ti savetovao dizanje glave sve dok nisi potpuno siguran da je to jedini lek.

Što se tiče ostalog,uzmi lepo ispregledaj sve buksne od ventilatora.To je sve matoro već 20 godina i svo vreme tamo izloženo enormnim temperaturama od izduvne grane.Nije ni čudo što gubi kontakt povremeno.

Znači,kombinovana klješta,kontakt sprej i udri :grin: .
Po meni,ako se problem nastavi,sledeći korak bi bila zamena termo prekidača na hladnjaku.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Čet Jul 26, 2012 7:47 pm
od djolers4
Po svemu sudeci problem sam resio kako sam i pretpostavio-zamenom reostata.Na starom reostatu ima znakova da je na nekim mestima izgoreo namotaj pa je zbog toga gubio kontakt i nije palio prvu brzinu i grejao se sve do paljenja druge kad nije mogao dovoljno da ohladi.Sada pali 1-vu cim predje 90 za mm a posle 10-ak sekundi i 2-gu i ohladi veoma brzo.Pratim stanje i izvlacim prekidac u kabini sutra da budem miran i spokojan.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Čet Jul 26, 2012 9:47 pm
od Flavio
Ako je to,super ;) .

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sub Jul 28, 2012 9:03 pm
od djolers4
Nikad kraja problemima.Posle zaebancije oko dizanja temperature,anlaser je zakazao,samo provrti i ne uzupci da zavergla.Ali to je nista u odnosu na sledeci problem od pre 2-3 dana:vec 3-4 puta mi se desilo da kad se zagreje na radnu temperaturu ugasi na leru i posle jako tesko upali ili nece da upali dok se ne ohladi.E sad,desi se cim dostigne radnu temp. a opet desilo se da se ugasi i posle voznje od sat vremena,samo na leru,pri saltanju je normalno.Desava se i na benzinu i na plinu.Da li sa razlogom sumnjam na senzor radilice?

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pon Avg 06, 2012 10:20 pm
od mali radojica
čitam dekideki-jevu temu i postove o lupanju zadnjeg kraja, kod mene je zadnji kraj ok. napred mi se čuje nešto kad prelazim preko ležećih policajaca, kad točkovi počnu da silaze i karoserija počne da ih pritiska,čuje se kao neki blag udarac nameštanja, naleganja.

šta bi to trebalo da bude?

ja sumnjam na šolje amortizera.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Pon Avg 06, 2012 11:42 pm
od OMP
i kod mene isti slucaj, nikako da oslobodim kanal da je malo petresem, da nije nesto labavo tipa viljuske, kugle i sl. ali mogu da budu i šolje, nisam pametan :rolleyes:

Re: problem na alfi 155

Poslato: Uto Avg 07, 2012 1:42 pm
od borko_dr
Nedavno me uhvatio alfa virus kada sam kupio moju 155
Ima nekoliko sitnica za odraditi, uglavnom sam nasao kako u ovoj temi, sto su cesti problemi
Sada me muci to sto mi se oseca benzin, i to oko prednjih levih vrata. Ispod haube ne osetim ili oko cepa rezervoara iako sam isti skinuo jer mi se cini da je odusak na rezervoaru zacepljen, jer je bilo sistanja i pritiska dok sam ga skidao prvi put kada sam tek kupio auto. Nisam jos puno presao da bi video jel povecana potrosnja tj dal curi negde. okom se ne vidi. E i kako da ocistim ovaj odusak rezervoara?
:arflag

Re: problem na alfi 155

Poslato: Uto Avg 07, 2012 2:19 pm
od Pittatore
Filter goriva ispod patosa?

Re: problem na alfi 155

Poslato: Uto Avg 07, 2012 2:47 pm
od borko_dr
Pittatore napisao:Filter goriva ispod patosa?

nisam jos toliko procitao ni cackao po autu da znam gde mu je sve :shock: a ja ga trazio pod haubom :banghead:
znaci mora na dizalicu ili kanal?!

Re: problem na alfi 155

Poslato: Uto Avg 07, 2012 3:12 pm
od Pittatore
Moze i dizalica, nalazi se ispod zadnjih desnih vrata.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Uto Avg 07, 2012 4:45 pm
od OMP
kod zadnjih desnih vrata tacnije ispod desnog dela zadnjeg sedista imas plastiku ispod koje se nalazi filter, skini tu zastitnu plastiku i videces ga, mada sumnjam da je do njega ako kazes da se smrad oseca kod prednjih levih.
kod mene kad pocne da smirdi gorivo obicno se oseca zato je pusta na crevu koje dovodi gorivo do glavnog reila u motoru, imao sam dosta problema sa tim crevom i menjao ga vise puta, nekad pusta na selni a nekad zbog kvaliteta creva koje postane porozno i onda vlazi. ali ako si siguran da nije ispod haube onda trazi dalje.
inace i kod mene nekad hoce da se cuje sistanje kad otvaram poklopac rezervoara, ne verujem da je do zacepljeno nesto jer mi se i na drugoj alfi isto to desava po nekad ;)

Re: problem na alfi 155

Poslato: Uto Avg 07, 2012 5:08 pm
od Santino
@ Radojica i omp

Zamenite gumice balans stangle, ona kurvinski lupa na lezecem i tako to.


@ dr borko ja bih rekao da ti pusta jedno od gumenih creva napred. To je cest slucaj kod 8v motora, crevo pukne tako fino da ne mozes da vidis gde vlazi, a smrad ulazi u kabinu kroz ventilaciju. Plasticna creva su do pozarnog zida, znaci od njih pa na gore sve zameni, mislim da ih ima 3.

Re: problem na alfi 155

Poslato: Uto Avg 07, 2012 7:40 pm
od mali radojica
hvala santino! to je još i najpovoljnija varijanta. :drink

Re: problem na alfi 155

Poslato: Uto Avg 07, 2012 7:44 pm
od OMP
pa moguce da su i gumice stangle ali ovo je neki cudan zvuk kao metal o metal tj kao da nesto naleze, ne znam ni sam, "klong" zvuk.

sto se tice tih creva crkavaju ona dva sto odvode i dovode gorivo u rail sa diznama, jasno se vidi kad je vlazno, ili je crklo negde, ili postalo porozno ili vlazi kod selne, ja sam imao sve slucajeve, jednom je crklo odvodno a vise puta ono dovodno jer je pod vecim pritiskom, zadnji put je bio neki los kvalitet creva i postalo porozno, kad ga stisnes kao sundjer samo pocne benzin da kaplje, onda sam stavio neka koja mi je dao drugar a koja inace stavlja na trkacki auto, treba da su kvalitetna, videcemo za sad dobro drzi

Re: problem na alfi 155

Poslato: Uto Avg 07, 2012 8:27 pm
od dekideki
gde se nalaze te gumice i koliko je cimanje promeniti ih? to nisu, pretpostavljam, gumice na vertikalnim stabilizatorima...

*ja imam nove vertikalne stabilizatore balans stangle koji prolaze kroz A viljuske napred, odnosno gumice na njima, i imam zvukove nesto kao "CK-CK-K-CK" kad prelazim preko lezecih, a na kaldrmi me ubi, sve zvoni od sitnih vibracija... doduse imam nizi profil, ali se nadam sa moze da se nekako eliminise taj zvuk. ne mogu da provalim gde ima lufta :scratch:

Re: problem na alfi 155

Poslato: Uto Avg 07, 2012 11:15 pm
od Santino
To su gumice, one tako hebavaju. Nalaze se na samom kacenju b stangle za kolevku.

Ide polumesec s jedne strane pa gumica, unutar gumice b stangla i na kraju metalni poklopac kroz koji prolaze dva srafa. Isto je sa druge strane.

Kod mene su bila ta dva polumeseca zapertlovana i nisam mogao da ih razhebem na licu mesta, skinuo sam stanglu i uzeo veci cekic, spalo je kao rukom, zamenio gumice i resen problem tih udaraca.

Evo kako izgleda, nije alfa ali je isti princip, kupuju se samo gumice a metalni profili ostaju stari.

p.s. Kad kupujete gumice obratite paznju da vam ne daju za v6 ili q4 - deblje su, bice lufta, postoje 22 i 23mm debljina stangle.

Slika

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sre Avg 08, 2012 12:20 am
od OMP
ma te gumice nisu ni malo naivne za menjanje, znam kako sam najebavao kod juga a i sad kod fiata 124 kad sam menjao, jedna je ostala nepromenjena za sada jer nisam mogao da je navucem nazad, lakse se skinu, pa iako nece poseku se ili nekako pocupaju ali kad treba staviti nove koje su tesne onda je zezanje, posebno ako je sa sve metalnim delom a i ako nije onda kad se navuce gumica bude problem srafljenja metalnog dela ako su kratki brezoni ili klasicni srafovi jer nova gumica bude cvrsta i jos nije nalegla na metalni deo pa ne moze da lepo uhvati sraf, ovo pricam za ono sto sam ja do sada radio a konkretno na alfi nisam menjao ali znam kakav je princip pa znam i sta moze da me ocekuje, videcu, razmisljao sam ranije jos o njima ali iskreno mrzi me sam da se cimam radije cu da platim majstora pa nek se on zeza, kod alfe verovatno mora da se skida kolevka (most) jer su gumice nepristupacne za zamenu na licu mesta :rolleyes:

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sre Avg 08, 2012 12:30 am
od OMP
evo kako izgleda na 155ici, gumice su ka pozarnom zidu i treba ih dosta daleko nagurati od kraja stangle i savladati ove dve krivine gde obicno i zapne, mora lepo i da se ocisti stangla pre toga


Slika

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sre Avg 08, 2012 2:46 pm
od Santino
@omp nemoj biti zena, obrisi stanglu, stavi sampon i rotiraj gumicu. Mali problem je samo ako je zapertlovano kuciste, ali i tada silazi...

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sre Avg 08, 2012 5:12 pm
od djolers4
Da ponovim pitanje:auto mi se ugasio zagrejan na radnu temperaturu na leru i upalio sam ga jedva uz dodavanje gasa i verglanje od 20-ak sekundi i to iz 5-6 puta a isto tako ga poslednji put nisam ni upalio dok se nije ohladio na nekih 70`C.Da li je senzor radilice uzrok ili ima jos nesto sa slicnim simptomima?Hvala unapred,Alfa 155 TS 8v

Re: problem na alfi 155

Poslato: Sre Avg 08, 2012 5:42 pm
od OMP
Santino napisao:@omp nemoj biti zena, obrisi stanglu, stavi sampon i rotiraj gumicu. Mali problem je samo ako je zapertlovano kuciste, ali i tada silazi...
uh, veruj da sam nakoliko puta dobro nahebao oko tih gumica tj demontaze i montaze, sve sam probao i ulje i sampon i ne znam ni ja sta ali bilo je bas mucenje i sad mi se uopste ne mili da se upustam u taj poduhvat opet ali dobro videcemo