Kako se pokazao 1.7 motor u 155?Ako sam dobro shvatio mnoge vase postove,to je 8v,TS sa svih 8 M14 svecica,bez varijatora?Ako gresim,ispravite i dodajte vas komentar.Da nije malo slab za 155 ili je dovoljan za neku pristojnu voznju uz sporadicno forsiranje (tek da se vidi da je i to Alfa )?
Ajd pa kucnite po neku (rec).
155 1.7
-
Go
- Drug Član
Post
uz to sto nema varijator i ima iste svecice, jos jedan + je sto ima lanac...
vozio sam taj motor u 155 i po meni nije srecno resenje, 115 ks, nista posebno... otprilike mala je razlika u odnosu na moj 1.4, mislim da se neces zadovoljiti snagom... ipak treba imati lufta snage u motoru a ne non stop ga naprezati...
vozio sam taj motor u 155 i po meni nije srecno resenje, 115 ks, nista posebno... otprilike mala je razlika u odnosu na moj 1.4, mislim da se neces zadovoljiti snagom... ipak treba imati lufta snage u motoru a ne non stop ga naprezati...
-
Go
- Drug Član
Post
Ma prica je uvek ista, najmanje 1.8, mada su sve to teski automobili i bez 2.0 nema neke preterane srece!
Ako je ko bio zentara za registraciju, kvarove, qrc-palac, to sam onda ja i eto na kraju uzeh 2.0, 150 bhp i veruj mi da me sve ono sto me brinulo za minut je proslo, cim sam seo u nju, nisam je cak ni porovozao!
Potrosnja?! Neces mi verovati ako ti kazem da kad sednem u Yuga u startu mi je skuplja voznja za 30-40%! Ugradis do J plin i nema gubljenja performansi, sta vise na nizim obrtajima imas i vise snage, do jedno 4500-5000 obrtaja, e tek posle se malo oseti, a ako ti je vec do nekog divljanja ponekad samo ga prebacis na benzin! Uostalom neces ga stalno terati u crveno, ovako sa plinom sve ispada savrseno za povremene gradske zvucne i opticke prezentacije!
Sve ima svoje, od g.v.a pita ne ide, mozes da dobijes samo pitu od g.v..a, pa ti vidi!
Aj pa sa srecom da nadjes lepu Alfu za sebe!
Ako je ko bio zentara za registraciju, kvarove, qrc-palac, to sam onda ja i eto na kraju uzeh 2.0, 150 bhp i veruj mi da me sve ono sto me brinulo za minut je proslo, cim sam seo u nju, nisam je cak ni porovozao!
Potrosnja?! Neces mi verovati ako ti kazem da kad sednem u Yuga u startu mi je skuplja voznja za 30-40%! Ugradis do J plin i nema gubljenja performansi, sta vise na nizim obrtajima imas i vise snage, do jedno 4500-5000 obrtaja, e tek posle se malo oseti, a ako ti je vec do nekog divljanja ponekad samo ga prebacis na benzin! Uostalom neces ga stalno terati u crveno, ovako sa plinom sve ispada savrseno za povremene gradske zvucne i opticke prezentacije!
Sve ima svoje, od g.v.a pita ne ide, mozes da dobijes samo pitu od g.v..a, pa ti vidi!
Aj pa sa srecom da nadjes lepu Alfu za sebe!
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E. - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
bojanTI,lepo si ovo napisao za pitu !
E,videcu jos sta kako.Pitao sam i za reg. , za 2.0 je 21.000 za 1.7 i 1.8 ~ 18000!
Hvala na lepim zeljama a posebno na obavestenjima.
E,videcu jos sta kako.Pitao sam i za reg. , za 2.0 je 21.000 za 1.7 i 1.8 ~ 18000!
Hvala na lepim zeljama a posebno na obavestenjima.