145 (146) i 155 poredjenje!

Trkačice modernog doba u civilnom odelu...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

145 (146) i 155 poredjenje!

Sre Feb 01, 2006 3:15 am

Moze li neko da mi napravi poredjenje izmedju 145 (146) i 155?!

Znam ono najosnovnije u cemu se razlikuju, interesuje me eventualna razlika u kvalitetu!

Da li je bolje uzeti poslednju seriju 155 ili 145 (146) iz '98?! :roll:

Svaki dan pravim proracune, ali mi nekako uvek fali para za dobru 145 (146), pa bi mozda 155 bila jeftinije resenje, hmmm...
;)
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Feb 01, 2006 3:43 am

Mislim da je 155 kvalitetnije uradjen auto od 145/6 modela, bar sto se godista do `97 tice. Novu seriju 145/6 nisam imao prilike da vozim, niti da se malo bolje upoznam sa kvalitetom izrade, tako, da.... sacekajmo nekog, recimo Quadrija :idea:

Inace ako te bas kvalitet interesuje, sto ne bacis oko u najvisu Alfinu klasu i pazaris 164-ku recimo 97 godiste.....odlican auto za te pare!
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Feb 01, 2006 4:54 am

Pa i to nije iskljuceno! ;)

Koliko znam 145/6 imaju pocinkovanu limariju i to mi se jako svidja, ne znam kakvo je stanje sa 155 i 164...

U svakom slucaju 164 moze da se nadje za oko 4500 sa full opremom, mozda i '97 godiste, samo ne znam koji motor, opet ne bih nesto previse jako, ne zbog potrosnje koliko zbog glupe registracije! Samo za 2000 kubika cu placati preko 20 000 dinara, a da ne govorim za jace modele!
:mad:

Sustina je da ja imam 4 i po kile eura i za taj novac hocu da uzmem najbolje sto mogu... ;)
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Feb 01, 2006 11:21 am

po meni 155 je samo za nijansu kvalitetnije odradjena unutra od 145/6, sedeo. gledao, pipao, nista to nije posebno... sto se mehanike tice imas dosta delova koji ce ti odgovarati (pretpostavljam da ces uzeti 16V TS motor u bilo kojoj kombinaciji za te pare) sto delovi motora, trapa (viljuske su iste), kocnice... to je ista platforma... jedino sto je 155 nekako staromodnija unutra sto se tice oblika i boja sedista, tapacirunga i jos nekih detalja... definitivno je lepse odradjeno u 145/6 pogotovo u novijim izdanjima 97+... moja je takva i sto se toga tice zadovoljan sam... kod 146 imas prtljaznik od 378l dok je kod 155 525l imaj i to u vidu, ne znam cemu ti sluzi auto ali opet da znas...
ako imas jos konkretnih pitanja pitaj slobodno, sto znam reci cu ti, da ne trosimo reci, ako te neke stvari ne intresuju...
i da, juri motor 1.8 ili 2.0 te stvari ce ti se kazati same...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Feb 01, 2006 12:30 pm

Slazem se sa Milosem da 145/6 u obe verzije izgleda lepse i modernije od 155-ice. Ali opet mislim da je u celini 155 kvalitetniji auto iz jednostavnog razloga sto predstavlja klasu iznad 145/6 modela.

Bojan-PA napisao:Sustina je da ja imam 4 i po kile eura i za taj novac hocu da uzmem najbolje sto mogu...
Mislim da najozbiljnije treba da uzmes u razmatranje 164 2.0 T. Spark, jer ce ispuniti sve zahteve koje si postavio....
Kvalitet izrade i sigurnost su na visokom nivou, ali jedino je dozivljaj u voznji na malo nizem nivou u odnosu na gore pominjane modele. 164 je prava limuzina i tako je treba i posmatrati.
U obzir bi mogao da uzmes i 2.0 V6 Turbo veriziju, pod uslovom da je nadjes za te pare....
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Sre Feb 01, 2006 1:02 pm

164-ka je krajnje direktorska varijanta, ali sa 2.0 V6 TuRbo motorom je... :dugokosi: :dugokosi: :dugokosi:
Ono shto sam primetio je da, dosta starijih Alfista vozi 164-ku, kao i par majstora. :)
Opet na drugu stranu ima VEOMA DOBRIH 155-ica, poput jedne u mom komshiluku (Milos zna). Jedina metalik siva 155-ica bar koju sam ja video za sada i ujedno fenomenalno ochuvana!

Josh par informacija; 145/6 imaju dosta neudobnu zadnju klupu (osetio par puta kod Milosa), te su duzha putovanja za ekipu koja sedi pozadi dosta neugodna... :(

Hajde ovako:

Code: Obeleži sve

Izgled:       Udobnost:          Cena za kvalitet       Popularnost - Dizajn
1. 145/6      1. 164             1. 164                 1. 145/6
2. 155        2. 155             2. 145/6               2. 155
3. 164        3. 145/6           3. 155                 3. 164
Ovo je moje vidjenje stvari (nemoj da me skalpirate) :) sa tim da su npr za poredjenje uzeti modeli sa vecim stepenom opreme, opet svako od nas pravi kompromise i obichno odabere auto koji jednostavno oslikava njegovu lichnost.
Korisnikov avatar
speedfreak968
Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti
Lokacija: Bgd
Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Postovi: 2510
Pridružio se: Uto Nov 25, 2008 10:52 am

Sre Feb 01, 2006 1:38 pm

Slazem se da untrasnjost 145/6 izgleda modernije i ergonomicno, ali gledano spolja bih se ipak odlucio za 155... Mislim da je DTM ipak najveci "krivac" za to :cool
Slika
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Feb 01, 2006 1:45 pm

nije da branim moj model i model 145, ali definitivno se ljudi ne zanimaju preterano za tuning tog auta, (ima jedna u gradu sredjena, spustena (moja ce biti druga)) ostalo generalno leshevi, pa otuda mozda i ta vizija... kad pogledate 155, brutalna je i generalno ih ima vise nasviranih...
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4320
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Sre Feb 01, 2006 7:22 pm

S obzirom na ogranicenja koja je rekao Bojan mislim da mu je najbolje resenje 145 1.6 TS. 120 sasvim pristojnih konjica, mala davanja drzavi, moze da se nadje normalan primerak, itd...
Acqua-Olio-Benzina
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Feb 01, 2006 8:13 pm

Bojan-PA napisao:Samo za 2000 kubika cu placati preko 20 000 dinara
Raspitaj se malo u vezi registracije, osiguranja posebno, ono je veci izdatak i izracunaj cenu za svaku kubikazu - konjazu. Meni sad zao sto nisam uzewo 1.8 ili 2.0, razlika u dazbinama je minimalna a snaga i uzivanje daleko veci nego kod 1.6 modela. 1.6 sa 120 HP ima snagu koju vecina 2.0 motora nema tako da je u pretposlednjej grupi sto se tice osiguranja, ne secam se tacno ali mislim da su u istoj i 1.8 i 2.0.

Sva tri modela su lepa ali meni se 145 najvise dopada, nekako deluje svezije od 155 a ujedno je prava alfa sto se tice dizajna a uz to deluje jako prakticno, prostrana unutra za taj tip karoserije.

Najiskreniji moj savet bi ti bio da biras auto po predjenoj kilometrazi i stanju ocuvanosti. Mislim da ce ti se vremenom kroz eksploataciju ti kvaliteti pokazati kao najvazniji i pruziti najvise uzivanja.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Feb 01, 2006 8:44 pm

Ja jesam potpuno neobjektivan kada se radi o poredjenju 155 sa drugim Alfama, ali svako ko je imao 155 ce ti je bez razmisljanja preporuciti. Elem, idemo redom:
Unutrasnjost: mozda ona kod 145/6 izleda modernije, stvar ukusa, meni se vise dopada u ona u 155, narocito varijanta sa koznim volanom, menjacem, sedistima i jos nekim sitnicama ;) Sto se tice opreme 155 u full verziji je bogatija od 145/6, ima digitalnu klimu, podizace za sva 4 prozora i jos neke zezalice
Spoljasnost: opet stvar ukusa, meni se jako dopada klinasti oblik 155, to je poslednja od tzv uglastih Alfi, po svojim dimenzijama pripada, cini mi se D segmentu, dakle srednjoj klasi, sto se nije slucaj kada se radi o 145/6, gepek je zaista ogroman (525 litara), cak i u poredjenju sa novim modelima nemas toliki gepek ni blizu, a sto se izgleda generalno tice, svi mi kazi da izgleda vrlo opasno kada te ugledaju uretrovizoru kako im se munjevito priblizavas ;)
Udobnost: mislim da je 145/6 nesto udobnija, 155 je prilicno tvrd auto, ali zato neverovatno dobro lezi, vozio sam 145 (doduse u verziji sa 1.6 motorom) i naprosto ne moze da se poredi.
Sto se tice odnosa cena/kvalitet, smatram da 155 pruza mnogo vise za novac koji moras da das za nju, narocito sa cenama kakve su u poslednje vreme.
Sto se tice popularnosti, 155 nikada nije bila mnogo popularna, ali ce svako ko je ikada imao imati samo pohvale o tom autu, obicno o ovom autu govore lose oni koji je, najcesce nikada nisu ni vozili, bivsi ili sadasnji vlasnici su uglavnom prezadovoljni, Alfa 155 je tip auta koji prvo moras da zavolis da bi ga kupio. Onog trenutka kada to uradis, budi siguran, tesko ces se rastati od nje.
Ukoliko se odlucis za 155, idealno bi bilo kada bi nasao ocuvanu Q4 (jako tesko) ili varijantu sa 2.5 V6 motorom (takodje jako tesko). Najbolja i najcesca varijanta je sa 2.0 ili 1.8 motorima, svejedno da li sa 16V ili 8V, ove prve imaju vise snage pri visokim obrtajima u odnosu na 8V, dok ove druge pak imaju nesto vise snage pri nizim obrtajima u odnosu na motore sa 16V. Druge motore (turbo dizel varijanta) ipak ne bih preporucio jer nisam imao prilike da ih vozim, odnosno da se bar vozim u njima.
Ovde moze naci dosta informacija o AR155, radi se o sajtovima ljubitelja 155:
http://alfa155.org/forum/index.php
http://www.alfa155.com/155/
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Feb 02, 2006 12:20 am

Sto se 164 tice, nasao sam jednu 2.0 V6 TB za 4500 i mislim da je to dobra cena! Hmmm, jedino sto mi se 164 najmanje svidja od svih, ali dobro kao sto je ARistic rekao odlucice stanje auta i kilometraza!

155 izgleda mnogo opasno, ona mi se mnogo svidja i nju takodje mogu naci za doticnu sumu isto 1.8 i 2.0 sa skoro full opremom, samo... Hmm, kao da mi malo izgledaju izvozeno te koje sam nasao...

145/6 su opet mladje i za moj novac je mozda moguce naci neku 1.4 ts, eventualno 1.6 ali bez klime i opreme! Ja bih se odlucio za 146 najradije i zbog prtljaznika i samog izgleda, pomalo podseca na 155, ali modernije i auto je mladji i noviji!
Problem je sto kod nas 146 ima veoma malo, negde sam procitao zato sto su lose! :?
Malo mi je to glupo, opet ta dva modela su skoro potpuno ista!

A ono najavljivano padanje cena zbog "odobrenog uvoza" nikako da dodje, hmmm verovatno ce doci kad ja budem kupio kola! ;)
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Feb 02, 2006 1:00 am

Najbitnije je da nadjes sto ocuvanije vozilo, a koji ce model Alfe biti u pitanju, sasvim je stvar licnog ukusa, sigurno je da ce ti svaki od modela koji te zanimaju pruziti manje-vise isti osecaj u voznji, a to znaci vrhunski :plavi_voli:
Ne slusaj price kako 145/6 kod nas ima malo jer su lose, to su gluposti! Prvo nema ih malo, naprotiv, drugo, sta to znaci lose? Lose u cemu? Samo ti nadji dobro ocuvan auto pa ces videti da sve price o bilo kom "losem" modelu brzo padaju u vodu. ;)
Eh da, zaboravio sam u prethodnom postu o 155 da ti kazem da je i kod 155 (a mislim i kod 164) pocinkovana (ili sta vec) limarija tako da sa korozijom nema nikakvih problema.
Budi siguran da koji god model izaberes (pod uslovom da nije u losem stanju), neces da pogresis. Tu ipak moraju da presude licne simpatije i slonosti ka ovom ili onom modelu, a tu ipak, samo ti mozes da presudis, jer ti najbolje znas sta i zasto ti treba i sta ti se najvise svidja ;) :cool
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Feb 02, 2006 2:51 am

Evo i ja da se nadovezem na prethodne postove.
Verovatno sam i ja subjektivan ali kad bih opet kupovao Alfu opet bih kupio 155-icu.
Mada ono
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Feb 02, 2006 3:18 am

Ma ne znam, kod nas se ljudi tako frljaju sa tim cenama bas preteruju!

Mada srecaje sto Alfu ne kupujesvako, pa cu valjda moci i malo da spustim te cene! ;)

155 super?!Sta to konkretno znaci?!
Video sam par sa 1.8 motorom i full opremom, kazu da su sredjene i u odlicnom stanju, hmmm ali je kilometraza svakom oko 180 000!
Ako je to istina, opet to su kola od skoro 10 godina... ;)
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Čet Feb 02, 2006 3:33 am

Samo polako i ne zhuri! Gledaj shto nizhu kilometrazhu i naravno shto vishe spushtaj cenu - ne kupuje se (prodaje) auto svaki dan...

Obavezno gledaj da auto ima servisnu knjizhicu i rezervne kljucheve. Strpljivo. ;)
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Feb 02, 2006 3:51 am

Bojan-PA napisao:Sto se 164 tice, nasao sam jednu 2.0 V6 TB za 4500 i mislim da je to dobra cena! Hmmm, jedino sto mi se 164 najmanje svidja od svih...
Odlucio si da kupis Alfu? Cestitam! Udji u familiju na velika vrata, i na najvisem nivou...

Koje godiste je 164-ka? ako je `95-->, u dobrom stanju, sta cekas?

Bolji i izdrzljiviji motor od V6 Alfa nije napravila...

Predpostavljam da ima svu mogucu opremu, obicno je tako sa TB verzijom 164-ke.

Za lim ne treba da se brines, od prvog primerka je pocinkovan...

A naduvani sestak je brzi od Q4 (155); 2.5V6 12v (155); i 3.0 V6 12v (164)...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Feb 02, 2006 3:59 am

Pa godiste je '97, presao oko 180 000, ima 211 konja, kaze vlasnik da je u dobrom stanju! :lool:

Hmmm, ali nece nista da mi kaze za svecice, ulje i ostalo sto sam konkretno pitao, kaze "sve je to u redu sto pitas!"
:?

Ne znam samo koliko to cudo trosi, necu da mi bude kao na nekim Bosanskim oglasima, lik prodaje Ferrari za 50 000 eura, prosao nesto oko 10 000 kilometara i kaze:"Skuplj'o citav zivot, a sad nemam za 'leba!"
;)

Hajde svako za svoj auto potrosnja i registracija! ;)

Hajde junaci sad da Vas vidim! :lool:
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Feb 02, 2006 4:11 am

Bojan-PA napisao:Pa godiste je '97, presao oko 180 000, ima 211 konja, kaze vlasnik da je u dobrom stanju! :lool:
Nema bas toliko konja, al tu je negde,
za procenu stanja, odvezi je u servis, recimo AMAG...

Za cenu registracije nazovi AMSS

Za potrosnju....sta je to?

Ajd da lupi, oko 13-14 po gradu...

P.S. ne razumem sta si pitao vlasnika za svecice i ulje?
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Feb 02, 2006 4:18 am

Pa pitao sam koje je ulje stavljano jerbo su mi rekli kako je to jako bitno!
Onda naravno koliko te svecice stoje tamo, opet moracu da dodam jos 200 eura na tu cifru zbog svecica samo, a da ne pominjem ulje, filtere,m kaiseve, redovan servis i ostalo! Pa to ce da me kosta jo 500 eura najmanje, opet to je polovan auto!

13-14?! :evil:

Mnooogooooo...

Pa znas valjda koliko za svoj auto placas registraciju... ;)
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Feb 02, 2006 4:58 am

Kada kupujes polovan auto na neke stvari u samom startu pristajes, pri tom mislim da si spreman da odmah po kupovini zamenis ulje, filtere, kaiseve (ako treba) itd. To te ceka koji god auto da kupis, Alfu ili bilo sta drugo (osim ako ne kupujes auto od coveka koga odlicno poznajes i znas kako, kada i sta je menjao na autu i kako ga je odrzavao, a to se ipak ne desava cesto). Sto se tice potrosnje, nije ona tako strasna, na kraju krajeva, sto ga zesce budes gazio i potrosnja ce biti veca (a gazices ga itekako, mnogo je tesko Alfu voziti sporo). Za cenu registracije se raspitaj u bilo kom osiguravajucem drustvu, ili, sto kaze Nikola, nazovi AMSS i imas pouzdanu informaciju.
Sto se tice potrosnje moje 155, kada ga vozim polako, sa niskim brojem obrtaja u petoj brzini(ekstremno retko) i sa iskljucenom klimom, potrosnja je negde oko one koju je Alfa napisala u Owners manualu, znaci oko 10 u gradu, na autoputu pri brzini 110 do 120 pri navedenim uslovima oko 8 litara, a ako vozis oko 90 u petoj brzini, negde oko 6.5 litara (posto ja ovako vozim manje od 1% vremena, sta da ti kazem, ovo je potrosnja koju sam imao samo jednom ili dva puta kada sam se namerno trudio da sto manje goriva potrosim ;) ).
Kada vozim onako kako Alfe i treba da se voze, potrosnja je znatno, znatno, znatno veca :lool: Kolika tacno, ne znam da ti kazem :lool: , nikada nisam ni pokusavao da izracunam (da sam hteo nesto sto malo trosi, verovatno bih uzeo neki mali sanduk (ili krofnu, kako vec vise volis) na tockovima koju popularno zovu gradski automobil (izvinjavam se ljubiteljima malih, gradskih automobila)).
Rekao bih ti kolika mi je bila cena registracije, ali se stvarno ne secam, uostalom, ja sam auto registrovao jos letos, a mislim da se cena od tada promenila.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Feb 02, 2006 5:44 am

Nista sto dobar Italijanski plin ne moze da resi nadam se?! ;)
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Feb 02, 2006 12:01 pm

uh matori ako gledas nisku potrosnju onda alfa tu ne moze mnogo da ti ponudi (oni nemaju 'one' eco motore)... retko koji auto mozes da spustis ispod 10 u gradu na benzinu naravno, a kad je tu 10 sta znaci jos 2-3 litra?
neko ce ti reci mnooogo bre...??? :shock: sta bre mnogo?? neko pusi cigarete od 80-100 dinara dnevno, koliko je to benzina mesecno?, a to nije mnogo sine, i truje se... te price su skroz bezveze... jedino u slucaju da ti je auto za varijantu od tacke A do tacke B onda razumem stvari, ali rekli smo da alfa nije za takve stvari... ako ti je lepo dok je vozis i uzivas u njoj, nema tih para...

moja je 1.4 osiguranje i registracija je 14500 za mene.
a potrosnja u letnjem periodu je 10-11 normalne voznje, divlje oko 14,
zimi normalno vozen auto trosi oko 13, retko divljam na vlaznom i klizavom...
na otvorenom zavisi od 7 do 9-10l zavisi od brzine...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Feb 02, 2006 12:05 pm

Bojan-PA napisao: Onda naravno koliko te svecice stoje tamo, opet moracu da dodam jos 200 eura na tu cifru zbog svecica samo,
Odakle ti ovaj podatak? Bojane, pricamo o V6 motoru, NGK svecice za njega imaju cenu reda 10-20 eur max.
Bojan-PA napisao: a da ne pominjem ulje, filtere,m kaiseve, redovan servis i ostalo! Pa to ce da me kosta jo 500 eura najmanje, opet to je polovan auto!
Promena ulja i filtera se valjda podrazumeva kad kupujes bilo koji polovan auto.... trosak reda 50-90 eur (ulje, filter, filter goriva, vazduha, polena)

Kais nije neophodno da zamenis, (osim ako nije pukao :lool: ), na V6 se bregaste pokrecu preko lanaca, tako da kad kais pukne ne moze doci do trenutne havarije na autu....
Bojan-PA napisao: 13-14?! :evil:

Mnooogooooo...
Golf II ne trosi mnogo, da li si razmisljao o njemu :P NHF ;)

Bojan-PA napisao: Pa znas valjda koliko za svoj auto placas registraciju... ;)
Ne znam tacno, recimo izmedju 150 i 200 evra ukljucujuci i osiguranje putnika, stakala, farova...
I dalje ti nista ne vredi, osim ako ti Quadri ne odgovori, tako da telefon i zovi AMSS...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Feb 02, 2006 12:18 pm

Ma hej, nemoj ti meni ta Golf cimanja! :twisted:

Salim se! ;) Ali i ne da znas! ;)

Hej ne znam ja od cega vi zivite i kome je koja prababa koliko ostavila nasledstvo, ali ja sam posteni gradjanin ove zemlje i kao svi posteni nemam bas za neki preterani luksuz!

A sto se tice cigareta, hmmm pa ja sam strejt totalno! Ne pijem, ne pusim, cak ni kafu, jedino sto volim zene, ali to se ovde ne racuna! ;)
Tako da ta prica (istinita) o cigaretama ne prolazi kod mene!
:?

Ma ne gledam ja nisku potrosnju, to sam odavno zaboravio od kada sam se odlucio za Alfu, samo ne bih da idem u nedogled!
Pa ako mi auto trosio 15 litara, moracu da se ozenim uskoro, jerbo necu imati para da vracam curu svaki put kuci, hmmm! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nego niko mi ne rece nista za plin... :?
Znam ono da se gubi na snazi, ali eto cisto kao opcija kad se ima manje para, ha?! ;)

Vidim ja da cete me nagovoriti i na tu 164... :mrgreen: ;) :dugokosi:

Povratak na “Alfa 145 | 146 | 155 | 164”