Sva vremena su u UTC + 1 sat




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 40 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća
  Štampa

D N A
Autoru Poruka
 Tema posta: D N A
PostPoslato: Ned Avg 25, 2019 2:51 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm
Postovi: 5239
Garaža: Giulietta Sport 1.4
170 TCT '17 Misano Blue
......................................
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
To je ta, uslovno rečeno mana posedovanja različitih modova vožnje gde čovek nema prirodan osećaj da uvek tačno zna šta auto može. Odnosno mora da poznaje sve različite modove. Ali u pitanju je zaista nijansa koja do izražaja dođe jedino kad se baš pretiče na žilet i uleće u neke makazice, što svakako nije preporučljivo i uvek gledam da imam malo lufta za nepredviđene situacije. U tom slučaju ne vidim problem sa N modom, pogotovo ne kod QV Giuliette. Ključno je dobro upoznati svoj auto i steći potrebno iskustvo da se zna kako auto diše, a onda nema iznenađenja sa te strane.


proudly manufactured in Italy | orgogliosamente fabbricato in Italia
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo Giulietta QV
PostPoslato: Ned Avg 25, 2019 4:13 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm
Postovi: 4007
Lokacija: Stari grad
Garaža: 2002 De Rosa Merak
2009 KTM Alp Challenge
2010 Giulietta benzina
Lokacija: Stari grad
...osetnija je razlika između N i D moda kod 1.4 ma tb motora i nego kod 1750...
...po velikoj vrućini i uključenom klimom bitno se smanjuje razlika između N i D moda...
...N mod daje sasvim dovoljno snage za normalne putne brzine i ubrzanja (ako nije velika vrućina), ne treba biti razmažen...


Acqua-Olio-Benzina
Vrh
 Profil  
 

D N A
 Tema posta: D N A
PostPoslato: Ned Avg 25, 2019 4:32 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned Avg 14, 2016 2:46 am
Postovi: 431
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce 2013
Lokacija: Subotica
Na mojoj pre-facelift 1.4 tb nema NIKAKVE razlike u snazi i potezanju izmedju modova. Razlika je iskljucivo u pedali gasa (sto se tog dela tice, ne gledajuci volan, esp)...

Znaci nije moguce da se desi iznenadjenje, samo je potrebno dublje stisnuti pedalu i to je to :)


Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo Giulietta QV
PostPoslato: Ned Avg 25, 2019 8:17 pm 
OffLine
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Apr 09, 2013 6:57 am
Postovi: 539
Garaža: Giulietta QV
Lokacija: BG
Prvi put kad sam probao u Nikomu moju Giuliettu, nisam znao za postojanje modova. Sve vreme sam ga vozio u N. Svidelo mi se kako je išla, ali mi nije bilo to to (čak mi se i ugasila kad sam zastao da uradim polukružno hahaha ). Pred dolazak naredni vikend da dogovorim detalje sam saznao za modove. Kad sam seo da je ponovo probam, prvo što sam uradio jeste da sam je ubacio u D. Od tada tri puta nisam vozio u D. To je to što treba da bude.

Napominjem da sebe smatram za prosečnog vozača. Nemam konjometar u desnoj nozi ali osetim tu razliku. Ni ne ložim se da sam drumski ratnik ili šta već, ali što bih vozio ugušen auto kad ne dobijam ništa tim?

Ti modovi imaju smisla kod automobila sa 300+ konja i aktivnim vešanjem. Ovo je samo marketinška fora radi D moda - malo ukruti volan, blinkne dva puta instrument tabla i aktivira mapu koju motor treba da ima. U ostalim modovima nit manje troši, nit je udobniji, nit je tiši... ništa. Samo ti seče snagu. :scratch:


Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo Giulietta QV
PostPoslato: Ned Avg 25, 2019 8:41 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm
Postovi: 4007
Lokacija: Stari grad
Garaža: 2002 De Rosa Merak
2009 KTM Alp Challenge
2010 Giulietta benzina
Lokacija: Stari grad
Nije baš tako...ali šta radi koji režim rada je lako naći na netu ili pročitati u instruction manual.


Acqua-Olio-Benzina
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo Giulietta QV
PostPoslato: Ned Avg 25, 2019 8:58 pm 
OffLine
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Avg 25, 2016 5:45 pm
Postovi: 2564
Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta

- Rossalinda Challenge Stradale
Lokacija: MG
Konkretno kod dizela je raniji spool i ima vise njutna u D modu. To i fabrika kaze i to se oseti. E sad fabrika kaze da je krajnja snaga ista u svim modovima...ja se ne bih potpuno slozio :)


'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo Giulietta QV
PostPoslato: Ned Avg 25, 2019 9:07 pm 
OffLine
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Apr 09, 2013 6:57 am
Postovi: 539
Garaža: Giulietta QV
Lokacija: BG
https://akkole.rs/sites/default/files/g ... utstvo.pdf

115. strana PDF-a, a 113. strana uputstva.

Pasus gde je u uputstvu sumirano

"Ovaj uređaj povezuje sve dinamičke kontrolne sisteme vozila
(motor, upravljač, ESC sistem, instrument tablu)"


Moje tumačenje:

Motor = slabija mapa u A i N modu
Upravljač = neprirodno tvrd u D modu
ESC = nikada nisam primetio za 50kKm da mi je nedostajao u D modu ili da je nedovoljno brzo reagovao. Čak naprotiv - u D modu se i dalje oseti njegovo prisustvo. Konkretno u vožnji na Navaku. Ne kažem da bih ja bolje bez njega. Drago mi je što ni ne može da se isključi pa imam dodatni izgovor. :whistle:
Instrument tabla = tja

Jedino što piše u uputstvu a što nisam primetio jeste da se ne vraćaju pločice nakon kočenja

RAB: Podešavanjem zazora pločica kočnica (prednjih i zadnjih)
nakon brzog otpuštanja pedale gasa, omogućava brzu
reakciju kočnica i na taj način smanjuje put kočenja i poboljšava osećaj na pedali kočnice.


To je negde na forumu spomenuto kao prefill ili kao nešto tome slično. Što mi i to ne bi bilo uvek dostupno, ako je stvarno tako kao što piše?

Jedini argument koji mi ima smisla, makar dok se upoznaješ sa autom, dao mi je Alonso u nekoj prepisci = smanjuje udarca obrtnog momenta na prenos u A i N. U ostalim slučajevima u ovom trenutku ja ne nalazim primenu.


Vrh
 Profil  
 

Re: Alfa Romeo Giulietta QV
PostPoslato: Ned Avg 25, 2019 9:25 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm
Postovi: 5239
Garaža: Giulietta Sport 1.4
170 TCT '17 Misano Blue
......................................
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Nema svrhe gasiti D ako ćeš da ti Alfa stalno bude zategnuta kao praćka i spremna na brzu reakciju. Tu nema ništa sporno, ali po meni nema potrebe da baš uvek bude u D jer se ne vozi uvek oštro. Pogotovo kod QV koja svakako puca od snage poredeći sa normalnim civilnim vozilom. U suštini u gradskom režimu nije loše da je volan malo "mekši" i da se lakše okreće i parkira. Kod TCT posebno ima računice jer u D automatika stalno gleda da kasno šalta i nateruje obrtaje, što je naporno i bespotrebno.

Ono što je meni interesantno jeste da u Giulietti vidim baš malo razlike između N i D, čak i na volanu, osim spomenutog menjača. Na moje iznenađenje vozim je češće u N nego što sam očekivao, pa čak i kada treba preticati jer cenim da je razlika minimalna. D najviše donosi u osećaju oštrine prilikom stiskanja gasa i što na vrh pedale Alfa odmah skače. Kod same isporuke snage deluje da je razlika minimalna.

Sa druge strane razlika (i subjektivna i objektivna, rekao bih) kod MiTo je baš velka. Njega sam praktično stalno vozio u D, čak i kada je to imalo malo smisla u gradskoj vožnji. U N mi je delovalo mnogo mlitavo i nezanimljivo, a volan je toliko delovao različito da me je podsećao na Puntov City mod. E sad, kad je Giulietta QV u pitanju, tu je baš bilo snage na pretek u bilo kom modu i zaista sam se osećao kao da Alfa sve može u svakoj prilici. Tu bi mi D mod došao najpre kao dugme za zabavu i momentalnu reakciju, nego što bi mi nešto posebno bio neophodan za preticanja i izvlačenja iz raznih situacija.

Dodatno zapažanje - na Giulietti osetim kada je klima upaljena, a na MiTo uz sav trud nisam mogao da osetim bilo kakav gubitak snage, promenu u zvuku, obrtajima...!? Ona mala zverka je bila skroz jedinstvena i zanimljiva :)


proudly manufactured in Italy | orgogliosamente fabbricato in Italia
Vrh
 Profil  
 

Re: D N A
 Tema posta: Re: D N A
PostPoslato: Ned Avg 25, 2019 10:48 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm
Postovi: 4007
Lokacija: Stari grad
Garaža: 2002 De Rosa Merak
2009 KTM Alp Challenge
2010 Giulietta benzina
Lokacija: Stari grad
Citiraj:
Što mi i to ne bi bilo uvek dostupno, ako je stvarno tako kao što piše?


Zato što je kontaproduktivno pri malim brzinama.


Acqua-Olio-Benzina
Vrh
 Profil  
 

 Tema posta:
PostPoslato: Pon Avg 26, 2019 6:47 am 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Dec 18, 2018 7:16 am
Postovi: 248
Lokacija: Čoka
Garaža: AR 159 2.0 JTDm sportwagon
Lokacija: Coka
Ja bih da se umešam malo iz retro ugla. Mi koji nemamo DNA switch, a imali smo pretegnutu letvu volana, pa smo to rešavali kupovinom druge, ili smo imali fabričku mapu, sa umirenom prvom trećinom papučice gasa, pa smo nakon toga radili remap papučice i na kraju u prgavoj 200ks verziji sa sve remapom papučice, reč je o 159-ki u dizel platformi..

Moj subjektivni utisak je da je super konforan mek i raspoloživ volan i trap u gradu, kod bilo kog manevrisanja, čak i suprugi za vožnju, ali ume da zasmeta pri većim brzinama i agresivnijim akceleracijama.. Minimalni pomeraji rezultuju velikim izmenama pravca. Ovde bih dao prednost tvrđem volanu, ne pretegnutom jer je to u mom slučaju bilo neispravno, ali svakako tvrđem za stabilnija preticanja i manje oscilacije kod brže vožnje..

Što se tiče drugačije raspoloživosti papučice gasa, remap, shvatio sam da su to odradili u D modu iz vašeg teksta, ok možda u dizel varijanti i spool ... Meni je remap savršen za sport vožnju, daje apsolutno uživanje, momentalno odziv te isporuku 50% snage na pritisak svega 1cm.. Međutim ume da smeta kod vožnje u koloni, gde ti jednostavno nemaš mogućnost preticanja a putna brzina je npr 70Kmh. Ovde je teško udesiti isporuku snage, sve se odvija u prvih par mm otklona papučice. Onda usledi vožnja u nižem stepenu prenosa na višljem obrtaju (dizel situacija) gde se agretat ne odaziva tako direktno, jer bude putnicima malo neprijatno cimanje.. Dakle tu je već zbogom eko potrošnja.

Dakle super je što imate dostupne modove, za moj pojam samo za ove dve promene koje sam gore opisao.


Vrh
 Profil  
 

Re: D N A
 Tema posta: Re: D N A
PostPoslato: Pon Avg 26, 2019 8:03 am 
OffLine
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Apr 09, 2013 6:57 am
Postovi: 539
Garaža: Giulietta QV
Lokacija: BG
@Starac Vujadin
Što se tiče kočnice, trudio sam se da osetim razliku izmedju modova i nisam je primetio. Baš sam sa tom namerom šaltao izmedju modova. Možda je ima ali je moja "drvena" noga ne oseća. :D


@Alfanatic
Da, za TCT sa zaboravio. :coolguy:
Ja sam ove godine počeo u D modu da primećujem da li je upaljena klima ili nije. U početku nisam primećivao nikakvu razliku. Sada baš osetim pad snage.


Vrh
 Profil  
 

Re: D N A
 Tema posta: Re: D N A
PostPoslato: Pon Avg 26, 2019 10:12 am 
OffLine

Pridružio se: Ned Dec 21, 2008 4:15 pm
Postovi: 295
lepo sto ste se raspisali oko D i N, nego sta cemo sa A? Cemu to sluzi? Meni se stvarno cini da je auto mrtav konj u tom rezimu. A tek mi nista nije jasno kad pogledam sta A znaci: all weather?!


Vrh
 Profil  
 

Re: D N A
 Tema posta: Re: D N A
PostPoslato: Pon Avg 26, 2019 10:31 am 
OffLine
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Apr 09, 2013 6:57 am
Postovi: 539
Garaža: Giulietta QV
Lokacija: BG
Samo si trebao ti da se zalis na modove sa 500ks. hahaha hahaha hahaha

Salu na stranu, kod Giuliette mislim da je A i N ista mapa motora. Samo su kontrole stabilnosti i proklizavanja malo utegnutije. Mislim da sam tako nesto i negde procitao.

Kod Giulie QV mi i imaju smisla. Jbg, 500ks na zadnjoj osovini. Meni je poskakivao zimus auto na blagom dodavanju gasa. Temperatura je bila oko 10c, suvo vreme i letnja guma. Vozio sam u N dok se malo ne zagreju gume. Nisam mogao da doziram bas gas.


Vrh
 Profil  
 

Re: D N A
 Tema posta: Re: D N A
PostPoslato: Pon Avg 26, 2019 10:32 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm
Postovi: 4007
Lokacija: Stari grad
Garaža: 2002 De Rosa Merak
2009 KTM Alp Challenge
2010 Giulietta benzina
Lokacija: Stari grad
I treba da bude "mrtav konj" u tom režimu jer se on upotrebljava po klizavom i snegu...i lepo je kalibrisan esp u tom modu i oseća se razlika. Zato taj DNA nije samo gimmick već ima funkciju. Šteta što nema kontrolu vešanja.

Druga je stvar što generalno ti sistemi i nisu toliko potrebni kolima ispod 200-250ks i sa prednjim i 4wd pogonom, ako je set up odlično konstruisan.


Acqua-Olio-Benzina
Vrh
 Profil  
 

Re: D N A
 Tema posta: Re: D N A
PostPoslato: Pon Avg 26, 2019 10:57 am 
OffLine
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sre Avg 03, 2011 8:36 pm
Postovi: 2255
Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
- Alfa Romeo Mito 1.4tb
- Alfa Romeo Giulietta QV
Lokacija: Lazarevac
@starac vujadin ukoliko auto ima aktivnu suspenziju "deluje" i na nju.


Vrh
 Profil  
 

Re: D N A
 Tema posta: Re: D N A
PostPoslato: Pon Avg 26, 2019 1:07 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm
Postovi: 5239
Garaža: Giulietta Sport 1.4
170 TCT '17 Misano Blue
......................................
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
range je napisao:
lepo sto ste se raspisali oko D i N, nego sta cemo sa A? Cemu to sluzi? Meni se stvarno cini da je auto mrtav konj u tom rezimu. A tek mi nista nije jasno kad pogledam sta A znaci: all weather?!

Kolega, to je striktno za vožnju po snegu i klizavici, da ti konjići ne šlajfuju u prazno :)
E sad, pošto ja nikada ni ne vozim po snegu nemam pojma kako to u praksi izgleda :D


proudly manufactured in Italy | orgogliosamente fabbricato in Italia
Vrh
 Profil  
 

Re: D N A
 Tema posta: Re: D N A
PostPoslato: Pon Avg 26, 2019 3:00 pm 
OffLine

Pridružio se: Pet Mar 30, 2018 2:58 pm
Postovi: 32
Garaža: Giulietta 1.4t multiair

ex BMW E60 520d
ex Honda Accord CU1
ex BMW E90 320d
ex Honda Accord CL7
ex Mercedes C200 kompresor AMG paket W203
ex Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 16v
ex BMW 525i M paket E39
ex Opel Vectra C 1.8 16v
ex Astra F 2.0 16v
ex VW Golf 3 1.8
ex VW Corrado 1.8 g60
Lokacija: Lesak
Razlika izmedju D i N moda se najviše oseti na multiair motorima jer je promena rada upravljanja ventilima dodatna u odnosu na ostale gde se preko turba ostvaruje glavna razlika. Probao 2.0 dizelku i oseti se ali ne previše, kod druga na 320d f30 u sportu slično kao kod Giuliette dizelke dok kod mene na MA se transformise drastično i odziv na gas postaje trenutan a na krstarenjeu u 6. brzini ide sa jako malo gasa jako fino, uz gred na auto putu trosi manje u D modu, to je moje iskustvo a video na par mesta da i Italijani pišu isto.


Vrh
 Profil  
 

Re: D N A
 Tema posta: Re: D N A
PostPoslato: Pon Avg 26, 2019 7:26 pm 
OffLine

Pridružio se: Pon Dec 29, 2014 10:40 pm
Postovi: 428
Garaža: gtv ts,mito 155
Lokacija: Zemun
A jel neko zna zasto se pri gasenju vraca iz D polozaja u N,a iz A ostaje uvek u A...ne znam za ostale ali na mitu je tako


Vrh
 Profil  
 

Re: D N A
 Tema posta: Re: D N A
PostPoslato: Pon Avg 26, 2019 7:41 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Apr 12, 2011 10:58 pm
Postovi: 277
Garaža: Alfa Romeo Giulietta Rosska 1.6 jtdm 2014.
Toyota Auris 2009. d-4d
Ex 147 1.9jtd 2003.
Lokacija: Beograd
Na Giu od 2014. pa na dalje resen problem vracanja. Ostaje kako je bilo kada si ga ugasio. Jedina logika mi je da je A neka vrsta "safe" moda pa je na njemu ostajalo a D kao "rizicniji" se vracao na normalu. Onda su se (s pravom) ljudi bunili zbog toga pa je reseno u sledecoj seriji modela.


Vrh
 Profil  
 

Re: D N A
 Tema posta: Re: D N A
PostPoslato: Pon Avg 26, 2019 7:48 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Avg 24, 2010 2:38 pm
Postovi: 102
Lokacija: Novi Banovci-Batajnica
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 mjet tct
Fiat Qubo 1.3 mjet
ex. Alfa 147 1.9 JTD 16v
Lokacija: Novi Banovci
Jedna od meni bitnih razlika između modova je Q2 diff, koji je u N modu isključen, a u brzoj vožnji po krivinama se itekako oseti. Na dizelki sa TCT-om postoji i razlika u snazi i momentu, i što je duže vozim, to više primećujem razliku.

D mod je preteran i naporan za grad, ali na magistrali ili na autoputu, tu se razlika baš oseti. Nisam merio, ali ubrzanja u D modu su znatno brža. Pritom, motor deluje rasterećenije, ali neku razliku u potrošnji nisam ustanovio.

Giulietta i posle gašenja zadržava podešeni mod, to mogu da potvrdim.


Vrh
 Profil  
 

D N A
 Tema posta: D N A
PostPoslato: Pon Avg 26, 2019 8:35 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned Avg 14, 2016 2:46 am
Postovi: 431
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce 2013
Lokacija: Subotica
boki76 je napisao:
Na Giu od 2014. pa na dalje resen problem vracanja. Ostaje kako je bilo kada si ga ugasio. Jedina logika mi je da je A neka vrsta "safe" moda pa je na njemu ostajalo a D kao "rizicniji" se vracao na normalu. Onda su se (s pravom) ljudi bunili zbog toga pa je reseno u sledecoj seriji modela.


Pa i na pre-facelift ostaje isto? Barem meni ostane mod u kojem sam ga ugasio. Takodje i start/stop...




Sent from my iPhone using Tapatalk


Vrh
 Profil  
 

Re: D N A
 Tema posta: Re: D N A
PostPoslato: Pon Avg 26, 2019 8:37 pm 
OnLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Okt 30, 2010 7:39 am
Postovi: 4499
Lokacija: Srbija
Garaža: Giulietta 2.0 TCT
MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW
Lokacija: Novi Beograd
Meni je na tct naravno osetnija razlika u D nego na manuelcu, stalno poredim te dve stvari jer vozim oba auta. Bitno utiče na tajming kada menja i kako menja a utiče i to što tct pamti tvoj stil vožnje (vrv. po modu, pa sam u N kilav a u D ide kao zver jer ga u D i cepam a u N krmeljam do posla). Nekad imam utisak u D kao da mi komp čita misli kad treba da spusti u nižu, sjajan osećaj kad te "mašina" preduhitri. Od ostalog prefil mi se oseća značajno u D modu tj. dešava mi se da kočim više nego što je potrebno kada hoću da se ubacim u kolonu posle preticanja i slično jer sam navikao na N. Na otvorenom putu me takve stvari oduševe dok po gradu D ume da bude naporan.
Sve u svemu na tct je razlika veća i sa aspekta navika ovih ili onih performansi opasnija ako se upustiš u preticanje a misliš da si u D modu. Jako me nervira i limit kada mogu da prebacim u D pa moram npr. na auto-putu sa 140 da usporim dosta da bi prešao u D. Grafika za turbo takođe radi samo u D modu, jbg. mogli su da ostave i na ostalim...
To su moja iskustva zadnje dve godine, daily vožnja po gradu sa kombinacijom minimum jednom mesečno za Šabac(auto-put plus onaj deo Rumska-Šabac gde uvek gužve i petianja).

Kod mene na oba auta ne ostaje D mod (piše i uputstvu da je to pravilo) kao ni na mitu. Dok A mod naravno ostaje...


#wearealfa
Vrh
 Profil  
 

Re: D N A
 Tema posta: Re: D N A
PostPoslato: Pon Avg 26, 2019 10:52 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Apr 12, 2011 10:58 pm
Postovi: 277
Garaža: Alfa Romeo Giulietta Rosska 1.6 jtdm 2014.
Toyota Auris 2009. d-4d
Ex 147 1.9jtd 2003.
Lokacija: Beograd
Horvat je napisao:
Pa i na pre-facelift ostaje isto? Barem meni ostane mod u kojem sam ga ugasio. Takodje i start/stop...


Moguce da sam pogresio ali mislim da su se kolege koje voze pre FL vec zalile na to.


Vrh
 Profil  
 

Re: D N A
 Tema posta: Re: D N A
PostPoslato: Pon Avg 26, 2019 11:25 pm 
OnLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Okt 30, 2010 7:39 am
Postovi: 4499
Lokacija: Srbija
Garaža: Giulietta 2.0 TCT
MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW
Lokacija: Novi Beograd
Ostaje samo ako si koristio A mode a D mode nece ostati, oba iz prakticnih razloga jer mozes zaboraviti kako si ostavio auto.

Za A mode da npr. zimi ne krenes bez njega po ledu ili snegu (a koristio si ga i navikao na njegov asistenciuju tokom predjsnje voznje )
Za D da ne krenes suvise naglo tj. sa vise gasa jer imas jaci obrni (ako ga povremeno koristis i nisi navikao na takav odziv).

Meni ovo ima logike.
Slika


#wearealfa
Vrh
 Profil  
 

Re: D N A
 Tema posta: Re: D N A
PostPoslato: Uto Avg 27, 2019 6:55 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm
Postovi: 5239
Garaža: Giulietta Sport 1.4
170 TCT '17 Misano Blue
......................................
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Kod ranijih modela Dynamic nije ostajao aktivan nakon gašenja. Kod FL je to rešeno drugačije i meni najviše odgovara da me nakon paljenja dočeka ono što sam poslednji put ostavio. Različiti ljudi - različite želje i navike, a ja volim da mi DNA i S/S stoje kako ih sam podesim. Zašto bi recimo kolega Gpendula uvek morao da stiska dugme ako želi da mu je stalno aktivan D mod?

Inače viđao sam Giuliette starije generacije kojima D ostaje aktivan nakon gašenja. Deluje mi da se tu moglo nešto čačnuti i da su se pojedinci malo igrali sa sistemom, ukoliko nije u pitanju neko brljavljenje elektronike.


proudly manufactured in Italy | orgogliosamente fabbricato in Italia
Vrh
 Profil  
 

Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 40 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Idi na:  

Style by Alfa Romeo Club Serbia
Updated by Alex V6 & erdeljan © ARCS 2015
Design & layout by gile & kilson based on original 4Poisom theme
Prevod: CyberCom feat. sErGiO