Alfa Romeo klub Srbija Alfisti
http://www.arcs.org.rs/forum/

Novi pocetak (modeli)
http://www.arcs.org.rs/forum/viewtopic.php?f=14&t=57956
Stranica 53 od 59

Autoru:  Zika [ Uto Jun 05, 2018 5:29 pm ]
Tema posta:  Re: Novi pocetak (modeli)

Slika


Slika


Slika


Slika


Slika

Autoru:  2600 [ Uto Jun 05, 2018 5:54 pm ]
Tema posta:  Re: Novi pocetak (modeli)

FCA je predstavio kompletan plan samo za marke koje su globalne i koje će donijeti po njima veliki obrt novca.

Te marke su Jeep, RAM, Maserati i Alfa.

Tu nisu Fiat, Chrysler i Dodge.

RAM je sparen sa Fiat Professionalom.

Za kupce Mita i Punta tu će biti 500 Giardiniera.

Autoru:  2600 [ Uto Jun 05, 2018 5:58 pm ]
Tema posta:  Re: Novi pocetak (modeli)

nidza je napisao:
Zar ne treba Đulijeta na novu platformu?



Ostaje sa još jednim faceliftom. Čujem i hibrid voze po Torinu.


Baš me zanima što e napraviti. Ne znam.


Samo mehanika nije loša. Pogotovo nije loša u osnovnim verzijama kada se vidi što konkurencija nudi.

Ali dizajn prednjeg kraja, interijer... Onda sistemi aktivne sigurnosti. Na svemu tome bi trebalo poraditi.


Inače mislim da nema većeg muda po bubrige od nove A klase. Cijena kao Giulia, a straga polukruta.

Autoru:  milosnbgd [ Uto Jun 05, 2018 7:26 pm ]
Tema posta:  Re: Novi pocetak (modeli)

2600 je napisao:
Inače mislim da nema većeg muda po bubrige od nove A klase. Cijena kao Giulia, a straga polukruta.


Jel si vozio auto?

Autoru:  Zika [ Uto Jun 05, 2018 7:42 pm ]
Tema posta:  Re: Novi pocetak (modeli)

2600 je napisao:
nidza je napisao:
Zar ne treba Đulijeta na novu platformu?


Inače mislim da nema većeg muda po bubrige od nove A klase. Cijena kao Giulia, a straga polukruta.


Ne postoji polukruta. Postoji kod matoraca ali u auto svetu Ne.

A klasa ima pozadi i sa multilinkom.

Autoru:  Zika [ Uto Jun 05, 2018 7:46 pm ]
Tema posta:  Re: Novi pocetak (modeli)

2600 je napisao:
FCA je predstavio kompletan plan samo za marke koje su globalne i koje će donijeti po njima veliki obrt novca.

Te marke su Jeep, RAM, Maserati i Alfa.

Tu nisu Fiat, Chrysler i Dodge.

RAM je sparen sa Fiat Professionalom.

Za kupce Mita i Punta tu će biti 500 Giardiniera.


RAM globalna marka ? Ima tri modela pick up (više varijacija) , Doblo i Ducato. Ali svejedno dobro im ide u americi.
Nešto se neće opariti ove godine od Maseratija i Alfe.

Giardiniera to beše mešana salata ? Glupo ime za neki auto. Jeste da je bio karavan Fikusa malog ali opet glupo ime.

Autoru:  2600 [ Pet Jun 29, 2018 1:02 pm ]
Tema posta:  Re: Novi pocetak (modeli)

MultiAir III je kod novih GSE turbo motora napokon ponudio Miller ciklus. Za razliku od većine konkurenata sa Miller ciklusom ovi motori imaju visoku specifičnu snagu.

Pitanje je samo zašto je GSE tehnološki napredniji od većeg GME i kada će ove stvari ponuditi kod GME.

Slika

phpBB [video]

Autoru:  Zika [ Sub Jul 21, 2018 6:44 pm ]
Tema posta:  Re: Novi pocetak (modeli)

Provalili ga za bolovanje.


Citiraj:
HITAN SASTANAK U TORINU Smenjen Markjone, Majk Menli izabran za izvršnog direktora "Fijat Krajsler automobila"


Englez Majk Menli novi je izvršni direktor "Fijat Krajsler automobila" (FCA) i na toj funkciji će zameniti Serđa Markjonea.

Razlog smene je komplikacija u oporavku Markjonea nakon operacije ramena.

"Zdravstveno stanje Serđa Markjonea, dugogodišnjeg šefa 'Fijat Krajsler automobila' (FCA), pogoršalo se danas i njega je na funkciji zamenio Majk Menli, koji je u kompaniji bio zadužen za 'Džip'. U vezi sa zdravljem Serđa Markjonea, FCA saopštava sa dubokom tugom da su se tokom ove nedelje pojavile neočekivane komplikacije prilikom oporavka gospodina Markjonea od operacije i one su se značajno pogoršale poslednjih sati", navodi se u saopštenju FCA koje prenosi Rojters.

Kako se napominje u saopštenju, "Markjone neće biti u stanju da se vrati na posao".

Torinska "Stampa" navodi da je Menli u okviru FCA bio zadužen za marku vozila "Džip" i od prošlog septembra je bio član Upravnog odbora grupacije.

Navodi se da su odluku o smeni Markjonea na zajedničkom sastanku doneli članovi upravnih odbora FCA, "Ferarija" i "CNH indastrijala".

"Stampa" navodi da je 66-godišnji Markjone, koji je u "Fijat" došao 2004, trebalo da grupaciju napusti u aprilu naredne godine nakon što skupština akcionara potvrdi finansijski izveštaj za 2018, ali da i pored toga ostane na čelu "Ferarija".

Prema izvorima Rojtersa, rukovođenje "Ferarijem" bi, umesto Markjonea, preuzeo Luis Kamileri koji sada sedi u njegovoj upravi.

Sajt "Otomotiv njuz" objavio je prvi mogućnost imenovanja Kamilerija, ali i da bi na čelo proizvodnje luksuznih automobila mogao da umesto Markjonea dođe Džon Elkan, unuk osnivača "Fijata" đanija Anjelija, čija porodica i dalje kontroliše sve tri kompanije čiji su se upravni odbori danas sastali.

AP navodi da su tri upravna odbora sazvala odvojene sastanke u Torinu zbog prolongiranog perioda fizičke rehabilitacije Markjonea.

"Korijere dela sera" je prethodno javio da je Markjone pre tri nedelje operisan u Švajcarskoj, a medijski izveštaji ukazali su da njegov oporavak traje duže nego što je predviđano.

"CNH indastrijal" proizvodi opremu za farme, kamione, autobuse i druga vozila.

Ranije danas, upravni odbori "Fijat Krajslera", "Ferarija" i "CNH indastrijal" sastali su se u Italiji u svetlu operacije ramena kojoj je pre tri nedelje u Švajcarskoj bio podvrgnut izvršni direktor Serđo Markjone, prenosi AP.

Navodi se da su tri upravna odbora sazvala odvojene sastanke u Torinu zbog prolongiranog perioda fizičke rehabilitacije Markjonea.

AP podseća da je 66-godišnji Markjone odavno govorio da će se 2019. povući sa funkcije izvršnog direktora "Fijat Krajsler automobila" i najavio da će njegov naslednik doći iz redova tog proizvođača automobila. Markjone je takođe i direktor "Ferarija".

"CNH indastrijal" proizvodi opremu za farme, kamione, autobuse i druga vozila.

Navodi se da se kasnije tokom današnjeg dana očekuju saopštenja sa sastanaka upravnih odbora.





https://www.blic.rs/biznis/strategija/h ... ra/ykk9ll5

Autoru:  Zika [ Sre Jul 25, 2018 1:07 pm ]
Tema posta:  Re: Novi pocetak (modeli)

Ipak nije bilo spasa, daleko ozbiljnije nego što je u prvi mah izgledalo.

Citiraj:
Preminuo bivši predsednik "Fiat-a" Serđo Markjone

Slika

Serđo Markjone, bivši šef kompanije "Fiat Krajsler", preminuo je danas, preneo je Rojters.

Markjone je preminuo u 67. godini, posle komplikacija nakon nedavne operacije u bolnici u Cirihu, saopšteno je danas iz ove firme.

Slika

- Nažalost, desilo se ono čega smo se plašili. Serđo Markijone, čovek i prijatelj, je umro - saopštio je direktor "Ferarija" Džon Elkan, prenosi AP.

Elkan predstavlja porodicu Anjeli, koja je pojedinačno najveći akcionar kompanije.

Markjone se povukao sa čela kompanije "Fijat Krajsler" iz zdravstvenih razloga, a njegovu funkciju preuzeo je generalni direktor kompanije Džip Majk Menli.

Markjone je trebalo da ode sa funkcije 2019. godine, ali je već ranije rekao da će on izabrati svog naslednika. Pre više od deset godina, Markjone spojio "Fijat" sa u to vreme bankrotiranim američkim proizvođačem "Krajslerom". Ovaj savez danas je sedmi po veličini proizvođač automobila u svijetu.

Markjone je operisao je desno rame početkom jula.




Autoru:  2600 [ Pet Avg 24, 2018 9:05 pm ]
Tema posta:  Re: Novi pocetak (modeli)

Mogu potvrditi da su za 2 nove Alfe potpisani ugovori sa dobavljačima.

Autoru:  Zika [ Uto Sep 04, 2018 8:58 pm ]
Tema posta:  Re: Novi pocetak (modeli)

Citiraj:
Čudo se desilo u Italiji. Prvi put od 1956. da na tronu prodaje u Italiji nije jedan Fiat . I drugi rekord oboren Fiat Panda posle 79 meseci nije više na prvom mestu. Skinuo ih Renault Clio koji je imao rast u osmom mesecu za 89% a Panda pad od -21%.
Fiat već 9 meseci ima dvocifren pad u odnosu na prethodnu godinu. 8. mesec -15% i 14151. Fiat Tipo - 26% 2401, Fiat 500 -63% 721,
Alfa se trgla mada je 8.2017. bio katastrofalno loš i ove godine ima rast 67% na 3608 vozila, i to Giulietta 67% na 1597, Giulia +304% na 990 , Stelvio +127% 760.
Jeep 5665 vozila +138%, Lancia 1278 i -55%.

Autoru:  2600 [ Ned Okt 07, 2018 8:55 am ]
Tema posta:  Re: Novi pocetak (modeli)

Opet neke priče da bi za Alfu mogao biti 1.5 motor.
1.5 litara je najmanji obujam motora za koji trenutno postoji twin scroll turbo.

Ne znam koliko je to moguće da ovim FireFly/GSE motorima. HPDC je blok, imaju rukave od čelika. Stijenka između 2 cilindra 7 mm. Ja ne znam tko je išao ispod 6 mm, pogotovo za turbo motore.
A duži hod mi se isto čini upitnim. Sa 70mm provrtom mi se čini da hod mora biti 97mm za obujam 1.5 litru.

Autoru:  2600 [ Čet Nov 29, 2018 2:50 pm ]
Tema posta:  Re: Novi pocetak (modeli)

Iz danas dostupnih press materijala bi se do iščitati da će Alfin kompaktni SUV biti na Small Wide platformi. Baš kao što je netko davno govorio da će biti slučaj ako proizvodnja završi u Pomiglianu.


Jeep Compass in Melfi, leveraging the already installed vehicle platform and PHEV which underpin the Jeep Renegade. Applying that same flexible platform and PHEV technology, activities will also commence to prepare Pomigliano to produce an Alfa Romeo compact UV.


http://www.press.fcaemea.com/press/article/meeting-between-fca-and-trade-unions-in-turin

Autoru:  range [ Sre Dec 26, 2018 5:24 am ]
Tema posta:  Re: Novi pocetak (modeli)

Koliko se vidi na carsalebase, pad prodaje je primetan. Ako razdvojis to po modelima, Giulia je u najvecem padu. Ono sto sam ja primetio je da su sada prodajne akcije namenjene drugim protivnicima: ne kako pobediti BMW, vec kako ubediti kupce mazde 6/skode superb/renault talisman da predju na Giluiu. Isto je i kod stelvia: ne obavezno takmicenje sa X3/Macan vec CR-V, X trail, CX-5...

Autoru:  Alfanatic [ Sre Dec 26, 2018 8:35 am ]
Tema posta:  Re: Novi pocetak (modeli)

Nema tu 'leba više, ostaje samo da se vidi koliko se još dugo može preživljavati na aparatima za održavanje života. I nije to više pitanje kvaliteta, reputacije ili bilo čega drugog što je nekada mučilo Alfu. U pitanju je profil današnjeg kupca, njegove želje, navike i očekivanja od vozila. Ono što je nekada palilo (sportsko ponašanje, lep i agresivan dizajn, coupe/hot hatch/limuzinski oblik karoserije - sve to danas ide u zaborav, a u prvi plan dođoše multimedija, touch screenovi, asistencije za vozača, SUV karoserijski oblik ili neki multifunkcionalni mutanti...

Sve ono što Alfa nije bila kroz svoju dugu i burnu istoriju, a prilagođavanje trendovima očigledno ne ide kako treba niti možda uopšte treba da ide. Retki su i sve ređi zaljubljenici u ono što Alfa simbolizuje tradicionalno. Više u meni nema optimizma i u Alfi vidim vrlo malo krivice za ovakav epilog jer prosto današnji svet izgleda nije skrojen za nju kakva bi trebala biti. Ostaje samo nada da će preživeti dovoljno dugo da se sa nekim od modela "otkotrljam" do penzije i svoju vozačku karijeru ipak okončam na način i u stilu kao što sam to zacrtao. Makar vozio na kraju i nekog "oldtimera".

Autoru:  bums85 [ Sre Dec 26, 2018 1:57 pm ]
Tema posta:  Re: Novi pocetak (modeli)

Vreme je da se odradi neki ozbiljniji ristajling Giulie, za godinu dana i Stelvia, prodaja ce ici samo dole ako se nista ne uradi. Skoro pa cetvrta godina od predstavljanja, bez ikakvih izmena

Autoru:  horvat [ Sre Dec 26, 2018 2:32 pm ]
Tema posta:  Re: Novi pocetak (modeli)

A kako skoro pa cetvrta, Giulia je dosla na trziste tek februara 2016., znaci tek ulazi u trecu godinu. Po meni, za Giuliu, blagi facelift od 2020. i to samo enterijer i infotainment, kao sto je i najavio direktor Menli. Eventualno bi mogli da popune ponudu motora, neki ~3.0 dizel i neki benzinac da stoji izmedju Veloce i QV... Takodje mislim da ne bi nista falilo da se dopuni i neka bazna Giulia sa novim Firefly 1.3 180 ks motorom i manuelnim menjacem.

Slazem se sa @Alfanatic, nije tu vise do njih, kvaliteta, pouzdanosti itd... jednostavno kupci to ne zele, kupci vole germanizaciju, infotejnmente, dosadne bezlicne aute, dugacke garancije i slicno.. Vozne osobine, stil, karakter, nebitni su danasnjem kupcu...

Autoru:  Zillgian [ Sre Dec 26, 2018 2:56 pm ]
Tema posta:  Re: Novi pocetak (modeli)

Ne znam baš da li su nebitni, ali su sigurno sporedni u odnosu na komfor.

Autoru:  range [ Sre Dec 26, 2018 2:57 pm ]
Tema posta:  Re: Novi pocetak (modeli)

I ja mislim da ce nesto slicno da se desi: infotainment, digitalni kokpit i verovatno neke sitnice unutra. Od motorizacije u svetu posle VW prevare, 3.0 dizel bi bila sumanuta stvar. Isto tako rupa izmedju QV i veloce se popunjava nasviravanjem 2.0 motora na 350ks. Ne ocekujem ja nista vise tu. Ono sto sledi mene brine: da li ce biti naslednika 166, da li ce biti naslednika giuliette, da li ce biti giulia kupe? Men' se cini da nema nista od toga: njima treba nesto da generise kesh da bi opravdalo dalja ulaganja. Tako da ocekujem manji dzip (ranije) i veci dzip (nakon njega). Ovo ostalo moze da bude ne mora da znaci.
Da se nadovezem na Alfanaticov komentar... meni nije zao toliko sto se stvari odvijaju kako se odvijaju. Iskreno da li ce se alfe voziti za 30 godina i da li ce i moja deca moci da voze nesto sa zmijicom na haubi... zabole me. Meni je bitno da mi u garazi bude jedan Busso/transaxle/QV/Q4 ili nesto sto ce meni licno znaciti da izvezem par krugova dok svi ostali voze Priuse i Tesle.

Autoru:  Alfanatic [ Sre Dec 26, 2018 3:44 pm ]
Tema posta:  Re: Novi pocetak (modeli)

Slažem se kolega, ja sam takođe malo sebičan kad prevashodno gledam da ja imam šta da vozim do penzije, a ako mlađim naraštajima treba Alfa neka je oni vole i kupuju. Ali sebičnost na stranu i šteta da se jedna takva priča završi na jadan i nedostojan način. Mislim da šta god da pokušaju, to će biti osuđeno na neuspeh, odnosno nedovoljnu prodaju koja neće opravdati investicije. Nije da ne znaju i ne umeju, ali džaba ako ono što plasiraju ne generiše profit. Tu je samo pitanje da li i koliko dugo će neko drugi da upumpava novac sa strane i da održava život na aparatima...

Autoru:  bums85 [ Sre Dec 26, 2018 4:21 pm ]
Tema posta:  Re: Novi pocetak (modeli)

horvat je napisao:
A kako skoro pa cetvrta, Giulia je dosla na trziste tek februara 2016., znaci tek ulazi u trecu godinu.

Predstavljena je 2015, to sto im je trebalo skoro godinu dana da krene sa prodajom i mnogi potencijalne kupci izgube interesovanje je drugo. Opet i ako racunas od februara 2016 to je jos malo 3 pune godine, taman vreme da se nesto menja. Evo na primer bmw g11 koji predstavljen u isto vreme, pripremaju mu naslednika, ne facelift nego novi model. Pala prodaja i odmah se nesto preduzima

Autoru:  alonso14 [ Sre Dec 26, 2018 4:32 pm ]
Tema posta:  Re: Novi pocetak (modeli)

Tu je Alfa, samo, eto, fali taj neki click, poslednji neki korak u marketingu, usluzi, ne znam ni ja cemu, pa da krene I prodaja.. Neki moj osecaj.

Autoru:  Zillgian [ Čet Dec 27, 2018 3:46 pm ]
Tema posta:  Re: Novi pocetak (modeli)

Fali da naprave neki beton model poput LS400.

Autoru:  bums85 [ Čet Dec 27, 2018 9:39 pm ]
Tema posta:  Re: Novi pocetak (modeli)

I dobrostojeci brendovi se muce sa prodajom tih velikih limuzina, mogu da zamislim kako bi alfa prosla. Ne bi povratili ni ono ulozeno u razvoj modela. Fali karavan, a bilo bi lepo i i gtv da ugleda svetlost dana

Autoru:  milosnbgd [ Čet Dec 27, 2018 9:44 pm ]
Tema posta:  Re: Novi pocetak (modeli)

Mislim da je Zilligan bio ironican hahaha

Stranica 53 od 59 Sva vremena su u UTC + 1 sat
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/