Stranica 51 od 81

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Sre Mar 21, 2018 1:27 am
od alonso14

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Sre Mar 21, 2018 2:08 am
od milosnbgd
Dolaze mi često Italijani iz FCA na posao, svakog ponaosob uvek pitam šta sledeće izlazi...Neki kažu da ne znaju, a njih par je reklo da je verovatno sledeći mali SUV. Kad sam pitao za naslednika Giuliette i MiTo-a svaki je rekao da se o tome apsolutno ništa ne zna...
Moje mišljenje: katastrofalna odluka. Zamislite npr. naslednika Giuliette sa ovim novim turbo benzincima, a da ne govorim u nekoj ludackoj verziji sa 2.9 qv. Neka neko kaže da ne bi bio apsolutni hit.
Ne znamo mi šta se tamo zbiva, ali ovo me podseća na priču posle 159- nema naslednika 4 godine? Jel i jedna ozbiljna firma to radi? Evo ja npr ne bih znao koji auto da kupim posle 159 a da je Alfa (za Giuliu neću imati pare bar još 3 godine). Jel i jedna ozbiljna firma ne napravi karavan varijantu svoje limuzine u D segmentu? Ma koji će nam karavan, kupovace samo mladi od 20-25 god, *ebeš ljude koji bi ti kupili karavana zbog svojih porodičnih potreba itd...
Malo su mi previše idiotske odluke tih čelnih ljudi...Iste greške iz godine u godinu- dokle? Gube kupce bez potrebe, a jednom će im se to obiti o glavu malo više nego do sad...

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Sre Mar 21, 2018 9:13 am
od Alfanatic
Katastrofalna je odluka iz ugla nas koji zamišljamo i volimo da je automobil onakav kakav volimo i na kakav smo navikli. Sa njihovog stanovišta katastrofalno bi bilo da ignorišu navike na tržištima i ukus onih koji danas kupuju nove automobile.

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Sre Mar 21, 2018 9:36 am
od DejanCA
Mislim da je menadzment jako dobro procenio trziste, odbacio ideju o pravljenju karavana i preusmerio sve snage (u meni najomrazeniji, ali svakako najbrze rasteci segment trzista) na SUV-ove. Mislim da im je to siguran dobitak, i da uz najmanje rasipanja u ulaganju osigurava najveci moguci dobitak.

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Sre Mar 21, 2018 9:39 am
od edin
Pa porshe i napredovao zahvaljujuci SUV segmentu.

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Sre Mar 21, 2018 9:41 am
od Djo83
Trziste pored karavana vise ne zeli ni mali hatch ni 5 door hatch tipa Golf? pa nece bas biti da svi voze 4x4 haldex sa spojlerima...

na tom linku od gore, meni je najinteresantniji onaj deo gde govori da ih interesuje globalni nastup a ne lokalni i u skladu sa time naslednici mita i giuliette nisu potrebni jer se ne traze u USA i Kini... to ide u prilog onoj struji da ce Alfa biti kao Jaguar, Lexus i sl. par odlicnih ali pre svega skupih modela namenjenih bogatijoj klijenteili worldwide... defitivno su primorani da promene koncept i odustanu od auta za siroke mase jer je za to zaduzen Fiat...

ako je to generalni pravac u buducnosti meni super pod uslovom da im i dalje pada vrednost kao do sada i da za 10ak god mogu da kupim polovan Stelvio ili neki mali buduci crossover :) inace koliko vidim bice meni CW zadnja Alfa verovatno...

btw Porsche nikad nije ni imao "obicne aute" pa nije nista pogasio da bi pravio SUV, to im je doslo kao bonus...

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Sre Mar 21, 2018 10:00 am
od DejanCA
Sve je to super, i mali hatch i karavan, i kupe i sta-ti-ja-znam...
Ali, ovaj brend "hvata poslednji voz" da postane profitabilan. Markione ide na kartu brojeva, na trzistima gde dominiraju SUV-ovi, koji su, uzgred, sve popularniji i na tradicionalnom trzistu, kao sto je Evropa.
Ne bih poredio Porshe i Alfu, jer su svabe uspele da ne srozavaju brend, za razliku od Fiat-a u poslednjih 20 godina, pa su, opet, posegli za SUV-om, i blasfemije - za dizelom.
Mislim da ovo, sto se desava u poslednjih 3-4 godine, sa izuzetnom ofanzivom i PSA i Mazde, dovodi do jos ljuce borbe u nekoj "Golf klasi". Mislim da Fiat nema snage da isprati taj segment. A, tu moras da prodas ozbiljne cifre jedinica, da bi bio profitabilan, posto je tu najmanja margina profita.
Sve u svemu, jako ozbiljna trzisna "utakmica". Jos sad neke pare guraju i pricu o elektro-mobilima/hibridima, trte-mrte... Nadam se da ce Alfa isplivati iz svega, i da nece otici u istoriju kao Lancia :(

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Sre Mar 21, 2018 10:05 am
od Djo83
slazem se, poslednji voz je svakako a nema se para i za dosadasnje klase i za SUV, ocigledno su napravili procenu da im je lakse da idu u tom pravcu i to je svakako super za njih da opstanu, ali za vecinu dosadasnjih ljubitelja brenda svakako nije...

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Sre Mar 21, 2018 10:10 am
od alonso14
A sanjao sam Giuliettu, sa sedistima na fazon giulie, i volanom, i enterijerom. 2.9 turbo motorom, brutalnim vesanjem i ludackim vremenom na NRingu, i da izlazi dogodine.. Mnogo me smorio clanak...

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Sre Mar 21, 2018 10:25 am
od DejanCA
I, opet ce trziste pre izabrati Golf R/GTI, Megane RS/Cup, Focus RS... cak i ona, slobodno mogu reci, iako su ukusi subjektivna kategorija, rugoba od novog Civic-a - ima svoju "nisu" kupaca...
Tuzno, ali, tako je. Mora Alfa da napravi jos dosta malih, a valjalo bi sto krupnijih, koraka - da vrati kredibilitet kao proizvodjac sportskih automobila.

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Sre Mar 21, 2018 12:06 pm
od bums85
Nemaju para da prave sve zivo, usmeravaju se na modele za koje misle da mogu da ih podignu na noge

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Čet Mar 22, 2018 1:44 pm
od starac vujadin
Giulietta sa 280ks i 4wd bi bio odličan hothatch. Nažalost, sem te verzije i dizel sa 4wd ne vidim šta bi moglo da se pravi, pošto je rwd hatchback koncept pokazao neuspeh, pa je i BMW digao ruke od njega. Znači,morala bi druga platforma za Giuliettu, prepravka mehanike na fwd...

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Čet Mar 22, 2018 3:45 pm
od nidza
Reciklaža stare platforme u novi identitet, kako bi se ostalo u segmentu? Mislim da je važnije biti prisutan, bez obzira što odavno kaska za direktnim takmacima na tržištu.

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Čet Mar 22, 2018 4:43 pm
od starac vujadin
Mogla bi ta platforma još fino da radi pos`o uz par dorada, nego što su iz FCA ranije deklarativno za Alfu digli lestvicu kao da je fwd otpisan.

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Čet Mar 22, 2018 5:56 pm
od alonso14
Slazem se sa Starcem.. uz reviziju vesenja napred i brutalniju ideju QV verzije mogla bi oko ove platforme da se napravi nova Giulietta.

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Čet Mar 22, 2018 10:00 pm
od interceptor
Moglo bi sa našeg gledišta,ali isto tako ne sumnjam da su oni mnogo bolje analizirali tržište,konkurenciju i svoje mogućnosti i da nisu tek tako doneli tu odluku.Da su videli u tome neku dobit sigurno bi i odluka bila drugačija.Ipak mi iz druge perspektive gledamo na to i sa mnogo mnogo manje informacija.

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Pet Mar 23, 2018 9:01 am
od Alfanatic
... i daleko više emocija kojih u biznisu baš i nema.

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Pet Mar 23, 2018 12:37 pm
od nidza
S obzirom da se ovde govori o tehničkom proizvodu, njegove osobine i funkcionalnost su ono što bi trebalo da ti zagolica um i probudi adrenalin. Vezu sa proizvodom ostvaruješ koristeći ga, a emocija zadovoljstva takođe potiče od tvog dobrog osećaja tokom posedovanja, a ponajviše upotrebe, što nas opet vraća na početak, na njegove tehničke karakteristike u osnovi - odnosno na objektivne parametre.

Okreni, obrni, to što dobiješ za svoje pare zauzvrat je parametar koji pali i racionalnu i emocionalnu lampicu u glavi, a tržište to na kraju presudi. Objektivno stvarno dobar natprosečan proizvod ne bi bio tema ovakve polemike, nažalost.

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Pet Mar 23, 2018 2:00 pm
od starac vujadin
Sigurno da su dosta analizirali, ali sudeći po istoriji događaja ne bih rekao da su donosili i najbolje odluke. Štaviše, da nije bilo "glasa naroda" koji su jedva uslišili, ne bi bilo Alfe 8c, ali ne bi bilo ni Fiata 500 od koga (i od njegovih derivata) dobrim delom i danas živi kompanija.

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Pet Mar 23, 2018 3:05 pm
od 2600
Kompanija živi od Rama, Jeepa, Maseratia... Nekad ranije od Fiata iz Južne Amerike.

Pitanje jesu li i koliko živili od 500.

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Pet Mar 23, 2018 9:31 pm
od starac vujadin
A Jeep je kupljen od para koje su zarađene od koga i investirano je od kojih para...?

Na pitanje da li su ikada živeli od 500 govori koliko se dugo proizvodi i kao se prodaje sve to vreme.

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Ned Mar 25, 2018 3:08 pm
od MareKG
2600 napisao:Kompanija živi od Rama, Jeepa, Maseratia... Nekad ranije od Fiata iz Južne Amerike.

Pitanje jesu li i koliko živili od 500.
Da žive od Maserati-a ne bi se 'leba najeli kako treba

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Uto Mar 27, 2018 9:33 pm
od 2600
starac vujadin napisao:A Jeep je kupljen od para koje su zarađene od koga i investirano je od kojih para...?

Na pitanje da li su ikada živeli od 500 govori koliko se dugo proizvodi i kao se prodaje sve to vreme.
Chrysler LLC im je dan... Isplatio je sam sebe. No činjenica da Chrysler LLC nije htio nitko drugi nego Fiat. Svi drugi su htjeli zdrave dijelove i komadima. Nissan je htio RAM, Kinezi Jeep, a Dodge i Chrysler bi vjerojatno propali kao brandovi.

I onda dođe Obama, da zajam. Jako skup zajam koji se kasnije Amerikancima jako isplatio. Neke dionice je Fiat dobio besplatno. Recimo jer su napravilo 40 mpg auto. To je bio Dodge Dart Aero.

Čini mi se da je tek 2016. Fiat mogao raspolagati novcem Chrysler. Ovaj dio je jako bitan jer Amerikanci često tvrde da je Jeep financirao Giuliu i Stelvio. Nije točno. Uglavnom je to financirao Ferrari.

Ono što ti možda pričaš je Fiatova rekordna 2009. Ona je bila rekordna radi Južne Amerike. Čudesni novac je njima donosila Južna Amerika sve tamo negdje zaključno sa 2013. Onda je doživjela nevjerojatan pad.

Europa vrlo vjerojatno životari od 500. Europa je dugo godina bila u minusima, što manjim, što većim. Tek su zadnje dvije i pol godine u plusu nakon jako puno vremena.

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Sre Mar 28, 2018 9:28 am
od starac vujadin
Ne postoji besplatan ručak, pa niko ne bi dao tek tako Chrysler besplatno. Bilo je tu gomila dugova, Jeste američka vlada dala kredit, ali i to ima svoju cenu. I tehnologija koja im je ustupljena ima svoju cenu. Fiat kao brend živi od 500 i Pande...mada je 500 originarno Panda.

Re: Novi pocetak (modeli)

Poslato: Sre Mar 28, 2018 6:52 pm
od 2600
FCA, a ranije FGA, poslovni rezultati su po regijama, a ne po brandovima. Jedino zaseban brand je ranije bio Ferrari, sada Maserati.

U doba FGA dobit je dolazila od regije LATAM. Jako malo ili kasnije minusi iz regije EMEA.
Kako je onda 500 ili npr. Panda ta koja je donosila dobit? Doduše možda su krpali gubitke od Lancie i/ili Alfe.
Nekako mi se čini da su to bili Palio, Uno, Siena i ostali južnoamerički Fiati.