Novi pocetak (modeli)

Alfa Romeo MiTo forum | Alfa Romeo Giulietta forum | 4C | GIULIA | Prototipi
Korisnikov avatar
Coo
Garaža: ex 147 '07 JTDm 8v
Yeti TDI 4x4
Lokacija: BGD
Lokacija: Beograd
Postovi: 508
Pridružio se: Čet Apr 25, 2013 7:42 am

Uto Jun 20, 2017 8:16 pm

Sve zavisi iz čega u šta sedaš. Baš da će neko iz BMW-a da se svičuje u Đulijetu... jako, jako teško. Ionako ko vozi VW želja mu je da sedne u Audi. Da ne pričam da je pola tih VW klot kao pasulj, pride što je sve manje više isto samo za broj veće u VW grupaciji. Naravno da će kada sedneš u nešto drugačije biti wow efekta koje će da te drži dok ne izađeš iz auta. Ono, sve je to super, ali...
A ovo oko V6 vs. 1.4 ima ona stara poslovica pa da je ponovim, život čine male stvari sa velikim motorom.

Sent from my LG-D802 using Tapatalk
If it ain't broke, don't fix it.
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7545
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Uto Jun 20, 2017 8:41 pm

Ocigledno ne mislimo isto.
Ja govorim o osecaju za volanom, koji je kod 156 nenadmasan, i mislim da ni jedan velikoserijsko automobile ikada nema takav osecaj.
A cini mi se da ti pricas o dinamici malolitraznog turbo benzinca, opet govorimo o jednom of najbolje napravljenih velikoserijsko motora te kategorije.
A da apsolutno se slazem da je 156 najlepsi velikoserijski automobil ikada napravljen.
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
DejanGT
Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
Lokacija: Beograd
Postovi: 1478
Pridružio se: Pet Apr 23, 2010 12:09 am

Re: Novi pocetak (modeli)

Sre Jun 21, 2017 12:47 am

Ne znam jesi li probao Giuliettu, ali veruj mi da baš osećaj za volanom ne zaostaje za generaciom 147/156/gt ni milimetar. Preciznost je tu, povratne informacije s asfalta postoje a ni najmanje ne zamaraju, čak su skoro potpuno ubili i onaj PlayStation osećaj koji je vrlo čest na električnim volanima. Stabilnost je takva da sam ja par puta skinuo obe ruke s volana na 200 km/h što je ludost koju nikad u životu nisam uradio ni sa jednim drugim autom. A i osećaj na tih 200 km/h u autu ti je kao u 147-ici na 150.

Naravno, sva testiranja su obavljena na zatvorenim stazama van Srbije :)
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7545
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Sre Jun 21, 2017 6:06 am

Supruga mi ima Giuliettu, pocesto je provozam, i jeste da je bolja na 200km/h, ali bogami i dalje je dosta daleko od 156...
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
Falcon037
predsednik kluba
predsednik kluba
Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo
Lokacija: Beograd
Postovi: 4953
Pridružio se: Čet Jan 19, 2012 1:16 am

Re: Novi pocetak (modeli)

Sre Jun 21, 2017 10:30 am

Po meni je upravljanje neuporedivo između direktnog i elektronskog (ma kako dobro bilo) imam 156 i to sa onim neekonomičnim motorom :) , a takođe i noviju alfu sa elekričnim upravljanjem ... i jeste da je sve lepše i bolje urađeno na Julki (Mitu u mom slučaju) ali me baš to upravljanje nervira pogotovu u normal modu kad krenem da vozim po tramvajskim šinama ne mogu da ga pohvatam na koju će stranu.

Kod 156 u svakom trenutku znam šta se dešava sa točkovima i korekcije se vrše lako i precizno (slično je i sa 147 i GT koje sam takođe imao).

Julku sam vozio samo na stazi u progression opremi i glavna zamerka mi je bila jako loše bočno držanje sedišta u odnosu na 147 i 156. To me je jako razočaralo, a da ne pominjem da npr VW Caddy (teretno vozilo) ima bolja sedišta.
Korisnikov avatar
Alfanatic
Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Postovi: 6613
Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Sre Jun 21, 2017 11:26 am

Mislim da ovde dosta uticaja ima to šta ko želi od automobila i kako ga doživljava. Kao neko ko je bio abnormalno zaljubljen u 156-icu (i još uvek je) vozivši je šest godina, pa potom seo u vozilo novije generacije sa elektro asistencijom moram reći da nisam iznenađen što se 156-ica tako dobro ponaša na putu i koliko zadovoljstva pruža vozaču. Više sam iznenađen što MiTo pruža tako mnogo i to je dodatno zadovoljstvo u celoj priči. Moje iskustvo je da ti automobili donose vrlo slične stvari, samo na malo drugačiji način. Kod 156-ice je osećaj u sedištu i za volanom neverovatan, ali bila bi tragedija da Alfa nije uspela 10-15 godina kasnije napraviti nikakav tehnološki napredak u svojim proizvodima. U nekim segmentima vožnje osećam se bolje za volanom MiTo. Bilo kako bilo smatram da je prilično nezahvalno praviti takva poređenja i da se na kraju priča svodi na naše individualne afinitete, a jedino nesporno je da Alfa oduvek pravi vozački orijentisane proizvode namenjene pre svega zadovoljstvu onoga za volanom.

I ne Dejane, apsolutno me nije mrzelo da čitam tvoj elaborat i naravno - sjajan je kao i svaki drugi tekst kojim obogatiš ovaj forum :gr8: Kao i uvek moram da se složim sa tobom praktično u svemu, a jedino na čemu uvek insistiram i dodajem kako mi se čini da u odbijanju kupaca da prihvate Alfu masovnije, pored nekih već obrađenih propusta i promašaja, smatram da ima i jako puno iracionalnog i neobjašnjivog, što jeste stvar koju će nadležni u Alfi najteže rešiti.
Jednostavno, ljudi naprave vrhunski proizvod koji ni u čemu ne zaostaje za najboljima u klasi, u nekim stvarima i nadmašuje, a opet moraš javnost ubeđivati u neke stvari, dokazivati im nešto, titrati i moljakati, pa na kraju opet preovlada ona "ali nije to Mečka/BMW/Aud"i... Ljudi trojku doživljavaju kao statusni simbol, za taj status su spremni da iskeširaju novac bez pitanja, status je danas bitniji od vozne dinamike i bilo čega drugog, a Alfu ne žele da prihvate kao statusni simbol (pored svega drugog) i pitanje je kako/da li će...
Sa druge strane ne mogu da prihvatim da se Alfa hvata u koštac sa Fordom, Peugeotom i ostalom srednjom klasom po segmentima, bez obzira na eventualnu bolju prodaju (po jedinici proizvoda, ali izvesno ne i po profitu od pojedinačnog proizvoda). Jednostavno ne mogu jer znam da Alfa može i ume jako mnogo, u korak ili čak iznad najboljih, te da zaslužuje i najviše na tržištu. E sad, ko taj Gordijev čvor razveže i donese Alfi svetlu buduućnost - svaka mu čast i treba mu spomenik podići i slaviti ga kao sveca među ljubiteljima...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
Korisnikov avatar
DejanGT
Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
Lokacija: Beograd
Postovi: 1478
Pridružio se: Pet Apr 23, 2010 12:09 am

Re: Novi pocetak (modeli)

Sre Jun 21, 2017 1:24 pm

Meni je uvek ustvari najsimpatičnije kako svaka rasprava na forumu uvek ode u nekom potpuno neočekivanom pravcu, po pravilu na neku stranu koja nema nikakve veze sa naslovom teme, ali svakako te rasprave i čine najzanimljiviji deo foruma.

Falcone, potpuno se slažem da volan na malim brzinama nije savršen, zato sam i napisao da su "SKORO ubili PlayStation", ali bar uz tu pojačanu servo asistenciju na malim brzinama dobiješ trivijalno lako parkiranje, što recimo meni znači jer ponekad parkiram auto i 12x u toku jednog dana, pa ću rado da pretrpim nejasnoću na prelasku šina ako za uzvrat dobijem parkiranje malim prstom jedne ruke. Sve je u životu stvar kompromisa. Nemaš Busso, al si skoro podjednako brz i prorediš posete pumpama. Kompromis, jbg. Lepo je kad otvoriš haubu na V6 a one hromirane cevke zasijaju. Al veruj mi da kad omatoriš je podjednako lepo kad otvoriš haubu a ono motorni prostor polu prazan. Majstor obavi šta god ti padne na pamet za 30 min i pičiš dalje. Nema ostavljanja auta u servisu. Meni i to mnogo vredi.

U pravu si i da su sedišta katastrofa. To su sredili 2013. pa i ja razmišljam da svoj auto u nekom trenutku obradujem tim novijim sedištima.

Niko nije ni rekao da je Giulietta najbolji auto na svetu nego da je dobra osnova da se napravi zamena za 156 sportwagon.

Moja profesija je takva da mi se ceo radni proces promeni iz korena svake 2-3 godine pa sam ja na te promene navikao, navikao sam i da konstantno svaki dan učim nešto novo i prilagođavam postupke i procedure koje obavljam novim standardima. Ako bih se uspavao i opirao promenama ili me mrzelo da svaki dan nešto učim i menjam se, ostao bih bez posla u godinu dana. Gladan i na ulici.

Zato meni i nije nikakva drama kad mora da se pređe sa 2.5 na 1.4, kad servo više nije hidraulični nego je električni, kad retrovizori nisu više lepi i kapljičasti nego su ko slonovo uvo. Najbitnije je da kad nešto izgubiš nešto drugo i dobiješ. Grozno je jedino kad je varijanta da samo gubiš a nikakvog dobitka za uzvrat nema...
Korisnikov avatar
Alfanatic
Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Postovi: 6613
Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Sre Jun 21, 2017 6:19 pm

Ponovo savršeno sročeno i kao da je iz moje glave poteklo! Koliko god me već stizale godine i postojao problem da u nekim stvarima uhvatim korak sa mlađima (što je, jel'te, normalno i prirodno), toliko nekako bez problema prihvatam promene u autoindustriji i radujem se novim Alfinim modelima. Izuzev silnih multimedija i stvari koje sve više odvlače čoveka od suštinskog užitka za volanom, a takve stvari nikada neću progutati. Srećom pa mi nisu ni neophodne.

Lepo je proučavati Alfinu bogatu istoriju, još je lepše prisećati se i lamentirati nad prošlim modelima Alfe koje smo vozili i toliko voleli (a mnoge se još uvek kotrljaju našim putevima). Ali vreme teče dalje, glavni i odgovorni još uvek uspevaju da proizvedu i ponude ponešto novo, pa će od mene kao i uvek dobijati samo i isključivo bezrezervnu podršku i upinjanje iz sve snage da nove modele priuštim bilo kada i bilo kako, pa makar da doprinosim finansijama kroz rezervne delove i servise ukoliko je već problem ono što se u civilizovanom svetu podrazumeva - otići u salon, konfigurisati nov auto po svojim željama i ukusu, pa ga oterati svojoj kući...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
Korisnikov avatar
nidza
Garaža: ex 159
Lokacija: NBG
Postovi: 2274
Pridružio se: Pon Mar 05, 2012 4:11 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Sre Jun 21, 2017 9:43 pm

Ako ćemo iskreno, ja ni volanom Đulije nisam pao na dupe. Daleko je to od 156/159, iako je u principu korektno. Digao sam ruke od volana na kakve smo navikli u tim Alfama, neće se ponoviti nikad, ni u Alfama, ni u nekim drugim kolima, zato ne bi bilo zgorega bataliti priču od koje nema nikakve vajde.

Direktnost je ta, sila je ta, povratne informacije su jako smanjene. Takođe, to što je volan ravan na elektroservu nije nikakav naročit uspeh kad ga elektromotor vraća u vinklu više nego trap. Zbog toga je i osećaj sa trapa istupljen.

Kažu da je na ovoj poslednjoj C63 AMG Merdži još ostao dobar servo volan, i taj auto će verovatno da zaključi poglavlje o povratnim informacijama sa volana.
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4319
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Čet Jun 22, 2017 12:08 am

Ima dobrih letvi sa električnim servom, preteruješ. Giulia je odlična, jedino što je napravljeno da volan bude lagan i osetljiv što je legitimna "inženjerska škola" poznata od ranije. Uostalom, pravili su je ljudi iz Ferrarija koji svi imaju lagane volane od kada postoji Ferrari. Baš će Mercedes da bude referenca pored Porschea i Ferrarija koji se ubiše da približe eletroservo hidraulici. Prvo da pokušaju da se približe BMW-u, pa da vidimo za ostalo...
Acqua-Olio-Benzina
Korisnikov avatar
nidza
Garaža: ex 159
Lokacija: NBG
Postovi: 2274
Pridružio se: Pon Mar 05, 2012 4:11 pm

Čet Jun 22, 2017 12:37 am

Merc je još na hidraulici, zato ga spominjem, a BMW je baš loša referenca otkad je na elektrici. Kako je na M3 nemam pojma, ali na trojci je sasvim raskačen od točkova. Đulija je kudikamo bolja, naravno, iako zamerke sa moje strane ostaju.

Voleo bih da probam Đ sa nekim većim točkovima, jer je ova koju sam vozio bila na balonima 17".

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4319
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Čet Jun 22, 2017 9:19 am

Jeste na hidraulici, ali nije sve u tome. Mercedes nikad nije bio referenca za osećaj na volanu, pa nije ni sada. BMW (npr.) je uvek bio referenca i sada je nešto slabiji nego što je bio ranije (kod njega jeste došlo do pogoršanja zbog električnog serva), ali i takav je još ispred Mercedesa.

Mislim da si se ti navikao i prija ti osećaj koji ti pruža volan 159, a on je različit nego Giulia. Tu se radi samo o navikavanju i šta tebi prija, ne o o tome šta je loše. Ipak, ako baš svi ističu lakoću i preciznost upravljanja Giulie tu očigledno nije ništa loše, nego upravo suprotno.

Juče čitah test Ferrarija Superfast sa sličnim komentarima test vozača na konto volana...
Acqua-Olio-Benzina
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7545
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Čet Jun 22, 2017 9:31 am

Ceo auto svet, kao i napredak tehnologije se bazira na pokusajima i probama, i normalno je da svaki novi poceci imaju decije bolesti, pa tako i elektro servo, pa ni hidro servo u pocetku nije bio najsreciji po pitanju povratnih informacija.
Nadam se da ce unaprediti i taj elektroservo kad je vec trend, i sa tog aspekta puno je bolje sto je uradjena stih proba na giulietti, pa da se unapredi dalje.
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
Shanirani
Contact:
Garaža: 156 2.0 TS
Lokacija: Blace
Postovi: 5423
Pridružio se: Uto Jun 18, 2013 8:47 am

Re: Novi pocetak (modeli)

Čet Jun 22, 2017 10:04 am

Pa naravno da ce svi preci na elektro servo. Na njemu se mogu odraditi različita podesavanja za razlicite rezime voznje. Tako da npr u dynamic modu moze da bude brz i ostar, a u normal lagan i neprecizan. Za auto put i brzine vece od 120kmh brz volan je cisto mucenje.
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4319
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Čet Jun 22, 2017 10:33 am

Sva ta podešavanja su moguća i sa hidrauličnim servom, a progresivni servo koji se ukrućuje sa povećanjem brzine postoji već decenijama.

Električni servo se uvodi zbog ekoloških normi jer on kao povećava potrošnju...nije "kao", ali je smešno vaditi se na to...no to je druga priča. Naravno, razlog je i zato što je jeftiniji i lakši za ugradnju.
Acqua-Olio-Benzina
Korisnikov avatar
Djo83
Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 2288
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 4:38 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Čet Jun 22, 2017 10:51 am

I verovatno taj elektro motor ne moze tako lako na svakom cosku da se reparira vec se mora kupiti nov :D
2600
Garaža: -
Lokacija: HRV
Postovi: 444
Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 8:36 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Čet Jun 22, 2017 11:25 am

A aktivni lane assist? A polu-autonomna vožnja?
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4319
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Čet Jun 22, 2017 11:35 am

Doda se elektronika na hidrauliku kao što je uradio ZF npr.
Acqua-Olio-Benzina
Korisnikov avatar
Shanirani
Contact:
Garaža: 156 2.0 TS
Lokacija: Blace
Postovi: 5423
Pridružio se: Uto Jun 18, 2013 8:47 am

Re: Novi pocetak (modeli)

Čet Jun 22, 2017 12:00 pm

Pa svakako na tu hidrauliku mora da se doda tona elektronike i da se osmislja topla voda oko njega kako bi to sve imalo. A sa elektronikom je vec sve to ugradjeno u jednu jedinicu. Em je lakse za napraviti, jeftinije, lakse, smanjuje potrošnju (koliko god).
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4319
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Čet Jun 22, 2017 12:08 pm

To svakako.
Acqua-Olio-Benzina
Korisnikov avatar
DejanGT
Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
Lokacija: Beograd
Postovi: 1478
Pridružio se: Pet Apr 23, 2010 12:09 am

Re: Novi pocetak (modeli)

Čet Jun 22, 2017 2:50 pm

Ljudi, dok ste vi u drami oko servo volana, manijaci vrlo užurbano rade na automobilu bez vozača i električnim vozilima. Kako stvari stoje mi ćemo za neku godinu i TwinAir dvocilindraš ljubiti u auspuh od sreće i dizati ga u nebesa kao fantastičnu čistokrvnu automobilističko/hedonističku umotvorinu na zalasku karijere i to dok nas neki električni taxi bez vozača zujeći vozi gradom...

Ništa se nama dobro ne piše, kakav god servo bio...

Ja tu nadu polažem u samo par stvari. Mi u svemu za svetom kaskamo 10-20 godina pa ćemo valjda i u ovom. Naši su putevi takvi da verovatno još uvek ne postoji dovoljno jak procesor da obradi sve informacije o rupama i ostalim opasnostima i preprekama na putu, pa će verovatno i to malo pomoći :)
Korisnikov avatar
Djo83
Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 2288
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 4:38 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Čet Jun 22, 2017 3:01 pm

Opusteno, dok se zadnja kap nafte ne izvadi iz zemlje i ne proda-naplati, elektricni automobili se nece omasoviti ni blizu toliko da budu standard. Tako da mislim da imamo malo vise od 10-20 godina :).
Korisnikov avatar
nidza
Garaža: ex 159
Lokacija: NBG
Postovi: 2274
Pridružio se: Pon Mar 05, 2012 4:11 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Čet Jun 22, 2017 3:19 pm

Uopšte se ne brinem da će biti načina koji će da podignu adrenalin. Sadašnji turbaci će nas navići da automobili mogu biti brzi i sa malo zvuka, a sledeći korak je zvuka - bez.

Elektroservo je svakako budućnost i ovo o čemu ja pričam je mak na konac. Treba dići ruke od hipotetičke priče, jer se vraćati na hidrauliku sigurno nećemo, pošto je već sad sve to više nego dovoljno dobro. Možda i nije toliko tehnološki neizvodljivo, nego jednostavno kola svesno pružaju manje povratnih informacija ka vozaču, pošto je većini ljudi takva stvar dokazano naporna.

Što se Bimera tiče, mislim da u upravljačkom sklopu ima redukciju, tj. da u različitim modovima ili položajima volana ima različit korak zaokretanja točka, čime su svesno žrtvovali direktnost. Meni se njihovi aktuelni volani ne dopadaju niti malo, čak je i grozni Audi danas bolji po tom pitanju.
2600
Garaža: -
Lokacija: HRV
Postovi: 444
Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 8:36 pm

Re: Novi pocetak (modeli)

Čet Jun 22, 2017 3:22 pm

Postoji nešto što se u Americi zove CAFE, a u EU imamo emisije CO2.

Remen umjesto lanca, start/stop, električni servo. Sve su to stvari koji spuštaju emisiku CO2. Recimo start/stop akp se ne varam između 7 i 10 grama po km. Jednostavno se proizvođače gura ka tome da prosječna emisija bude ispod 100 grama po km. Popularnost dizela pomaže. Giulia 2.2 sa zadnjim pogonom ima emisiju od 109 grama po kilometru.

Sljedeći korak su ISG i BSG 48V sistemi. Evo Audi je za novi A8 najavio sa svimo motorima 48V sisteme. Zaboravio sam točno. Ali od starta pa do jedno 20 km/h ide na struju. Kada kruza isto može samo na struju. To je budućnost.
Korisnikov avatar
Falcon037
predsednik kluba
predsednik kluba
Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo
Lokacija: Beograd
Postovi: 4953
Pridružio se: Čet Jan 19, 2012 1:16 am

Re: Novi pocetak (modeli)

Čet Jun 22, 2017 3:24 pm

DejanGT napisao:Ljudi, dok ste vi u drami oko servo volana, manijaci vrlo užurbano rade na automobilu bez vozača i električnim vozilima. Kako stvari stoje mi ćemo za neku godinu i TwinAir dvocilindraš ljubiti u auspuh od sreće i dizati ga u nebesa kao fantastičnu čistokrvnu automobilističko/hedonističku umotvorinu na zalasku karijere i to dok nas neki električni taxi bez vozača zujeći vozi gradom...

Baš zato je Alfa izbacila ovu reklamu :)
[video][/video]

Povratak na “Alfa Romeo Nuova Razza”