Alfa Romeo Giulia Nuova
- turshija
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Spider (939) 3.2 V6 2007
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Bilo, ali bez glavne zverke
viewtopic.php?f=5&t=52133&p=1613529#p1613529
viewtopic.php?f=5&t=52133&p=1613529#p1613529
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Mogli bi da se malo pozabave tim delom oko ručice menjača i ta tri prekidača koji vidno (negativno) odudaraju od ostatka enterijera.
Acqua-Olio-Benzina
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Aj malo da napisem koju o ovoj Limitiranoj Giuliji za Kinesko trziste.
Alfa Romeo Giulia Milano (Limited Edition 350)
Cene u Renminbi i Euro
Giulia 2.0 T 200 HP 330.800 RMB 44.442 euro
Giulia Super 2.0 T 200 HP 362.800 RMB 48.741 euro
Giulia Super 2.0 T 280 HP 396.800 RMB 53.309 euro
(Giulia Milan 2.0 T 280 HP 433.800 RMB) * 58.280 euro
Giulia Fast 2.0 T 280 HP 467.800 RMB 62.848 euro
Giulia Quadrifoglio 1.028.000 RMB 138.109 EURO
Da bi proslavili komercijalno lansiranje prodaje za Kinesko trziste, Alfa je sklopila ugovor sa Alibabom (najveca Kineska, a mozda i Svetska komercijalna kompanija) na cijem sajtu su prodate sve limitirane edicije (350 kom.) za 33 sekundi.
Izgled ove Giulije je slicna kao u paketu Veloce.
Motori su svi 2.0 Turbo Benzinci sa 200 ili 280 konjskih snaga.
Uz nju idu Alu Felne 18', crvena kociona kljesta, crvena - crna - bela farba spolja, Milano oznake na krilu iza tocka, kozna prednja sedista sa grejacima, aluminijumske pedale, Harman/Kardon ozvucenje i plocica sa imenom i brojem na centralnom tunelu
Alfa Romeo Giulia Milano (Limited Edition 350)
Cene u Renminbi i Euro
Giulia 2.0 T 200 HP 330.800 RMB 44.442 euro
Giulia Super 2.0 T 200 HP 362.800 RMB 48.741 euro
Giulia Super 2.0 T 280 HP 396.800 RMB 53.309 euro
(Giulia Milan 2.0 T 280 HP 433.800 RMB) * 58.280 euro
Giulia Fast 2.0 T 280 HP 467.800 RMB 62.848 euro
Giulia Quadrifoglio 1.028.000 RMB 138.109 EURO
Da bi proslavili komercijalno lansiranje prodaje za Kinesko trziste, Alfa je sklopila ugovor sa Alibabom (najveca Kineska, a mozda i Svetska komercijalna kompanija) na cijem sajtu su prodate sve limitirane edicije (350 kom.) za 33 sekundi.
Izgled ove Giulije je slicna kao u paketu Veloce.
Motori su svi 2.0 Turbo Benzinci sa 200 ili 280 konjskih snaga.
Uz nju idu Alu Felne 18', crvena kociona kljesta, crvena - crna - bela farba spolja, Milano oznake na krilu iza tocka, kozna prednja sedista sa grejacima, aluminijumske pedale, Harman/Kardon ozvucenje i plocica sa imenom i brojem na centralnom tunelu
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Eto nama, za koju godinu, polovnjaka sa 32 000 km
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Uuu, bogami lepo izgleda u rosso boji...
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Ma jeste voziće nemci alfu kao taxi pored onoliko njihovih proizvođača.
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Bolje su napravili ovu za tahiste nego one spec.ed. za Kineze, verujte mi na reč.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- luhva
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm
- Lokacija: novi sad
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Jedan zanimljiv insade info iz prve ruke od drugara koji radi za fiat u italiji, na moj komentar da je auto prelep ali da mi se cini da je malo i prejaka cena:
Jeste lep jako lep. Bilo je nekih problema tokom realizacije projekta, pa je kasnilo lansiranje na trziste sto je podiglo R&D troskove, tako da je zato tako skupa. Licno mislim da ce morati da se menja cenovna strategija, tako da ocekujem da ce se spustati cena.
Eto ako se neko dvoumi da li da je sada kupi
Jeste lep jako lep. Bilo je nekih problema tokom realizacije projekta, pa je kasnilo lansiranje na trziste sto je podiglo R&D troskove, tako da je zato tako skupa. Licno mislim da ce morati da se menja cenovna strategija, tako da ocekujem da ce se spustati cena.
Eto ako se neko dvoumi da li da je sada kupi
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Danas na sajmu prvi put videh Giuliu uzivo, moglo je i da se sedne u nju i utisci su vise nego pozitivni. Auto mi je uzivo mnogo lepsi nego na slikama i sigurno ce mi jednog dana biti kandidat kao polovnjak
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
I meni se u početku činilo da je skupa, ali kad na sajmu videh cene raznih audi i vw modela slatko se nasmejah
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Od ove godine novi MY, a to će biti MY2018, dolazi 24.06. i tako će biti i ubuduće. Znači sve nove opcije bi se trebale znati tada.
Ja očekujem neke novosti. A nadam se da će verziju sa 350 KS napokon prikazati makar za SAD i to na sajmu u New Yorku.
2.0 200 KS kako se čini u budućnosti neće biti hardverski istovjetna 280 KS verziji. Sada je samo ECU razlika.
Ja očekujem neke novosti. A nadam se da će verziju sa 350 KS napokon prikazati makar za SAD i to na sajmu u New Yorku.
2.0 200 KS kako se čini u budućnosti neće biti hardverski istovjetna 280 KS verziji. Sada je samo ECU razlika.
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Taj 2.0 350 ks su pominjali u decembru prošle godine, a sad su se nešto utišali po tom pitanju. A to bi bila ludnica...iz 2.0 350...
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Spominjao sam ga ja puno, puno ranije. Tko me prati zna, a znam da neki sigurno jesu. Tu će biti i 48V akumulator i kako se čini električni turbo. U prijevodu, nema turbo rupe. To sam davno negdje pisao da taj motor 99% ide na shemu twinchargera. Samo što taj kompresor(neki rekoše da je to pravilnije) nije mehanički nego električni. Ovisno kada ga predstave to bi trebao biti uopće prvi benzinski motor sa takvom tehnologijom.
Recimo da FCA radi na još puno novih, interesantnih, motora.
Ovi benzinci nemaju veze sa prethodnim motorima. Ovo su novi GME (Global Medium Engine) motori.
Za sada imamo samo verzije sa jednim twin-scroll turbom, direktnim ubrizgavanjem, hlađenim EGR-om i MultiAirom. Biti će još varijacija na temu sa 4 cilindra.
Kako se sada čini biti će i redni šestak GME no ne još, ne skoro. To sam prognozirao krajem 2014. da će doći.
Kada gledate nove motore za Alfu jedna stvar treba biti jasna. Jedino što su obećavali je aluminijski blok za sve motore.
Recimo da FCA radi na još puno novih, interesantnih, motora.
Ovi benzinci nemaju veze sa prethodnim motorima. Ovo su novi GME (Global Medium Engine) motori.
Za sada imamo samo verzije sa jednim twin-scroll turbom, direktnim ubrizgavanjem, hlađenim EGR-om i MultiAirom. Biti će još varijacija na temu sa 4 cilindra.
Kako se sada čini biti će i redni šestak GME no ne još, ne skoro. To sam prognozirao krajem 2014. da će doći.
Kada gledate nove motore za Alfu jedna stvar treba biti jasna. Jedino što su obećavali je aluminijski blok za sve motore.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- Boxa
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: Stelvio QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Alfa is the best! Lepo je rekao na kraju!
YouTube: https://www.youtube.com/@joksimoviic
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Moram reći da mi je bila interesantna ova tema. Koliko je ono stara? Preko 7 godina?
Recimo ovako. Sergio Marchionne skoro od dana kada je došao u tada FGA, sada FCA, ima dva sna. Jedan je o Alfi i Maseratiu, a dugi o guranju SUV-crossover modela. I oba ta sna sada aktivno gura i nadajmo se da će ih izgurati.
Malo poznata činjenica je to da je prije raspusta R&D centra u Areseu u 2009. isti radio na novim motorima. Jedan je poznat sada kao 1750 TBi. U biti ista baza kao TS 16V motori i JTD motori. Kombinacija provrta 2.0 JTD-a i hoda 1.6 JTD-a.
No radilo se onda u Areseu na nečemu daleko ozbiljnijem. Bile je riječ o 2.7 V6 turbo motoru sa jednom turbinom, i 3.3 V6 sa dvije. I to prvi za poprečnu i uzdužnu ugradnju, a drugi samo za uzdužnu. Taj 3.3 u svojoj najjačoj varijanti je trebao razvijati blizu 550 KS po Euro 5 eko normi.
Na kraju je razvoj zaustavljen jer je Fiat kupio Chrysler, a Chrysler je bio pri kraju razvoja V6 Pentastara koji je jako pogodan radi HPDC bloka za velike serije, u prijevodu bio bi jeftin za proizvodnju.
Kasnije je iz Pentastara rođen Ferrari F160. Prerađeni Pentastar blok sa glavom od Ferraria. Sa direktnim ubrizgavanjem, dual VVT-om i turbom što je razvijao Ferrari i za svoj F154 V8.
No dolazimo na 2012.
Neki će ovdje reći da je to samo marketing no to jednostavno nije istina. Uistinu je razvoj Giorgio platforme vodio čovjek kojem je zadnji projekt prije toga bio Ferrari 458 Speciale. Riječ je o Philippe Kriefu.
Razvoj motora i to onoga V6 90° koji se sada zove Alfa Romeo 690T je vodio Gianluca Pivetti. Isti onaj čovjek koji je vodio razvoj Ferrari F154 motora.
[video][/video]
Tako da je ovaj projekt što se tehničke strane tiče, platforma i motorizacija, morao biti osuđen na uspjeh.
Kada pričamo o težini osnovne Giulie ona je lakša od konkurencije iako je po 5-6 cm šira, straga ima 2-3 cm mjesta više za koljena od iti jednog Nijemca u ovoj klasi, a torzijska krutost je za bar 20% veća od iti jednog osnovnog Nijemca u ovoj klasi.
O motoru u i ne treba pričati. Izrazito potentan.
Sve je ovo dovelo do toga da je do sada Giulia na sjevernoameričkom tlu, gdje ne stoluju njemačke mediji i njihovi poltroni, dobila do sada ama baš svaki usporedni test.
Kako je rekao Sergio Marchionne. Ova platforma je tako dobra i tako prilagodljiva da će u budućnosti osim za Alfa Romeo modele biti korištena i za razne druge modele u FCA gami.
Ovi što tvrde da su troškovi preveliki. Jednostavno nije istina. FCA javno daje financijska izvješća i to jako detaljno pa malo pređite preko njih. Isto tako netko tko radi za Fiat sa ovim nema veze. Ovaj R&D centar više nema veze sa Fiatom nego je osnovan novi jedinstveni R&D centar za Alfu i Maserati smješten u Modeni. Imaju i svoga baš tehničkog direktora. Roberto Fedeli se zove.
Recimo ovako. Sergio Marchionne skoro od dana kada je došao u tada FGA, sada FCA, ima dva sna. Jedan je o Alfi i Maseratiu, a dugi o guranju SUV-crossover modela. I oba ta sna sada aktivno gura i nadajmo se da će ih izgurati.
Malo poznata činjenica je to da je prije raspusta R&D centra u Areseu u 2009. isti radio na novim motorima. Jedan je poznat sada kao 1750 TBi. U biti ista baza kao TS 16V motori i JTD motori. Kombinacija provrta 2.0 JTD-a i hoda 1.6 JTD-a.
No radilo se onda u Areseu na nečemu daleko ozbiljnijem. Bile je riječ o 2.7 V6 turbo motoru sa jednom turbinom, i 3.3 V6 sa dvije. I to prvi za poprečnu i uzdužnu ugradnju, a drugi samo za uzdužnu. Taj 3.3 u svojoj najjačoj varijanti je trebao razvijati blizu 550 KS po Euro 5 eko normi.
Na kraju je razvoj zaustavljen jer je Fiat kupio Chrysler, a Chrysler je bio pri kraju razvoja V6 Pentastara koji je jako pogodan radi HPDC bloka za velike serije, u prijevodu bio bi jeftin za proizvodnju.
Kasnije je iz Pentastara rođen Ferrari F160. Prerađeni Pentastar blok sa glavom od Ferraria. Sa direktnim ubrizgavanjem, dual VVT-om i turbom što je razvijao Ferrari i za svoj F154 V8.
No dolazimo na 2012.
Neki će ovdje reći da je to samo marketing no to jednostavno nije istina. Uistinu je razvoj Giorgio platforme vodio čovjek kojem je zadnji projekt prije toga bio Ferrari 458 Speciale. Riječ je o Philippe Kriefu.
Razvoj motora i to onoga V6 90° koji se sada zove Alfa Romeo 690T je vodio Gianluca Pivetti. Isti onaj čovjek koji je vodio razvoj Ferrari F154 motora.
[video][/video]
Tako da je ovaj projekt što se tehničke strane tiče, platforma i motorizacija, morao biti osuđen na uspjeh.
Kada pričamo o težini osnovne Giulie ona je lakša od konkurencije iako je po 5-6 cm šira, straga ima 2-3 cm mjesta više za koljena od iti jednog Nijemca u ovoj klasi, a torzijska krutost je za bar 20% veća od iti jednog osnovnog Nijemca u ovoj klasi.
O motoru u i ne treba pričati. Izrazito potentan.
Sve je ovo dovelo do toga da je do sada Giulia na sjevernoameričkom tlu, gdje ne stoluju njemačke mediji i njihovi poltroni, dobila do sada ama baš svaki usporedni test.
Kako je rekao Sergio Marchionne. Ova platforma je tako dobra i tako prilagodljiva da će u budućnosti osim za Alfa Romeo modele biti korištena i za razne druge modele u FCA gami.
Ovi što tvrde da su troškovi preveliki. Jednostavno nije istina. FCA javno daje financijska izvješća i to jako detaljno pa malo pređite preko njih. Isto tako netko tko radi za Fiat sa ovim nema veze. Ovaj R&D centar više nema veze sa Fiatom nego je osnovan novi jedinstveni R&D centar za Alfu i Maserati smješten u Modeni. Imaju i svoga baš tehničkog direktora. Roberto Fedeli se zove.
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Svaka čast na poznavanju materije, iako me je razočaralo saznanje (pročitano u drugoj temi) da kupea nema u najavi...
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Po mom sudu ima smisla ako će ujedno zamijeniti i 4C. Plus što to daje raznovrsniju ponudu.
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Što se ovoga modela tiče ne. No Coupe model iz Alfe će biti. Samo pitanje je kakav i je li se to nekome sviđa ili ne. Puno ekstremnije od Giulie Coupe u svojoj izvedbi.BobanR napisao:Svaka čast na poznavanju materije, iako me je razočaralo saznanje (pročitano u drugoj temi) da kupea nema u najavi...
Po mom sudu ima smisla ako će ujedno zamijeniti i 4C. Plus što to daje raznovrsniju ponudu.
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Ovaj vikend u Alfine talijanske salone dolazi Giulia 2.2 dizel 180 KS Q4. Povodom toga će biti dani otvorenih vrata.