Alfa Romeo Giulia Nuova
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Evo tko ima najmanje, a tko najviše "lemona":
http://www.autoguide.com/auto-news/2017 ... -list.html
Hyundai najgori, Alfa 3. najbolja. Čak ni Fiat nije loš, a toliko se piše kako je zadnji. No ne postoji istraživanje o kvaliteti, čak stoji od JD Power "perceived quality" i to inicijalna za prva 3 mjeseca i ona za 3 godina. Za 3 godine je maksimum. Nije li to pomalo smiješno?
http://www.autoguide.com/auto-news/2017 ... -list.html
Hyundai najgori, Alfa 3. najbolja. Čak ni Fiat nije loš, a toliko se piše kako je zadnji. No ne postoji istraživanje o kvaliteti, čak stoji od JD Power "perceived quality" i to inicijalna za prva 3 mjeseca i ona za 3 godina. Za 3 godine je maksimum. Nije li to pomalo smiješno?
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Ceo taj izveštaj je zasnovan na naučnim metodama nešto malo manje pouzdanim od gledanja u pasulj. Takoreći uporediv je sa gledanjem u šolju (klozetsku).
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Baš tako, ali je metoda super zanimljiva i iz ogromnog uzorka. Govori mnogo o tome koliko vlasnici cene svoj auto i svoj brend. Čisto subjektivna kategorija, zato je interesantno.
Nisam znao da ovo postoji, tnx za link.
Nisam znao da ovo postoji, tnx za link.
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Zanimljiva tema vezana za Nijemce, "Das kartell". Vidjet ćemo što će sve isplivati na površinu.
Prva stvar je kako oko emisija štetnih plinova i njihove kontrole, limitiranje spremnika za AdBlue...
Prva stvar je kako oko emisija štetnih plinova i njihove kontrole, limitiranje spremnika za AdBlue...
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
https://www.autoevolution.com/news/dama ... 19349.html
Damage Control: Alfa Romeo CEO Reacts to Giulia Reliability Woes
Having driven the Giulia Quadrifoglio and 2.2-liter turbo diesel-powered model, I fell in love with the path Alfa Romeo decided to thread on from here on in. But things aren’t rosy for Alfa Romeo despite the efforts it put into developing the Giorgio platform.
As a genuine lover of all things with four wheels, I consider myself not a part of the “Oh, Italian cars are garbage because their reliability is bad” crowd. On the flip side, Alfa Romeo has many issues to take care of if it wants the Giulia to be genuinely attractive as an alternative to the German establishment. Specifically, the Mercedes-Benz C-Class and BMW 3er.
Road & Track made mincemeat of the Giulia’s faults in a lengthy write-up by editor-at-large Sam Smith, in a story that was originally titled “Alfa Romeo Is Failing the People It Should Impress.” Other than the limp mode Smith had experienced on the track repeatedly after a single lap in Race Mode, the story also cites other publications who took the Giulia for a test drive only to find out it’s riddled with various issues.
The Giulia in the Consumer Reports stable had to visit the dealer service three times since it was bought. Piston Head’s sedan crapped out on the track despite the fact the Merc and Bimmer did not. Internet forums are full of technical service bulletins, and the list goes on and on and on.
If I may add an experience I had with the Giulia, the manual-equipped Quadrifoglio I tested at the track suddenly began to spew out smoke from its clutch despite the fact all the motoring journalists present at the event didn’t abuse the vehicle to 100 percent of its capacity. Far from it, in fact.
In response to all this negative press about the model that spearheads the resurrection of Alfa Romeo as a whole and in the U.S. market, global boss Reid Bigland had something to say about the matter to Road & Track. Pointing out that more than 500 journalists have reviewed the car on a worldwide basis, a vehicle that has 70 awards to its name, the official said:
"I want to apologize for providing a vehicle that fell short of expectations, and that, frankly, is not even recognizable as the Alfa Romeo Giulia that I've come to know. (…) I genuinely believe we're a lot better than that."
If you’re better than that, then please prove it ASAP. Signed, everyone.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- Are
- Garaža: Alfa Romeo 156 jts
- Lokacija: Uzice
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Već više od deset dana viđam Giuliu u mom gradu ali sam tek danas imao priliku da je fotografišem. Do tada je uživo nisam video i moram priznati da uživo mnogo bolje izgleda nego na fotkama (kao što se ovde pisalo). Tek sada primećujem dizajnerske detalje kao vezu sa prethodnim modelima i tradicijom u vidu zaobljenih linija itd. Metalik plava mi se na slikama nije uopšte dopala ali je uživo sasvim drugačija, čak mi se i sviđa. Zanimljiv auto kao pojava i izaziva pažnju i onih koji Alfu ne bi nikad kupili. Jedva čekam da vidim i oprobam onu benzinsku verziju od 280 KS. Za sada je mom džepu nedostižna ali uskoro...
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
- Boxa
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: Stelvio QV
- Lokacija: Beograd
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Logično je da debelo greše i da debelo kasne sa karavanom.U posljednja dva meseca Alfa Romeo Giulia beleži značajno smanjenje prodaje u Italiji . U julu su prodali samo 554 jedinica , oko trećine što je prodano u junu , dok je u avgustu, tradicionalno slab mesec prodaje, prodato 245.
Kao što znamo, prodaja Alfa Romeo Giulia , u Italiji koja je očito prva na Alfa tržištu, je ograničena zbog nedostatka karavan verzije. Puno željeni Giulia Sportwagon , italijanska kuća je odlučila da ne počinje serijsku proizvodnju, barem za sada i radije se fokusura na rast SUV segmenta. Nakon Stelvia, očekuje se još jedan SUV.
U međuvremenu suparnici Alfa Romeo Giulia-e razbijaju u prodaje, čak i u Italiji, zahvaljujući svojim karavan verzijama. Uprkos rastućoj popularnosti SUV i crossover-a karavani i dalje privlače kupce u premium sektoru. Koliko veća prodaja od tradicionalne limuzine brojevi pokazuju jasan trend u Italiji.
U 2017. je Giulia u Italiji je prodano ukupno 6726 jedinica , sve do jedne klasična limuzina. Audi A4 , koji vodi segment tržišta u Italiji, distribuira ukupno 7,579 jedinica (manje -23% u odnosu na prošlu godinu). BMW serije 3 , međutim, postigao je ukupno 6,083 prodatih jedinica (pad od -18%). Ako uzmemo u obzir samo karavane možemo videti kako Audi A4 ima ukupno 6,979 jedinica, a BMW-a serije 3 ukupno 4,784 jedinica.
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
- DejanGT
- Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Pa ako je godišnji odmor za Giuliu zar nije godišnji odmor i za BMW ili Audi?
- Semi
- Garaža: Alfa Romeo 156 V6
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
A, sto je najgore, za godinu dana ce izbaciti SW, kako bi podigli prodaju...
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
Post
Očigledno švabe rade i na odmoru.
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Nasmeja me.DejanGT napisao:Pa ako je godišnji odmor za Giuliu zar nije godišnji odmor i za BMW ili Audi?
Očigledno švabe rade i na odmoru.
- 2600
- Garaža: -
- Lokacija: HRV
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Selektivno se biraju brojke da bi se stvorila neka senzacionalna priča.
Treba gledati broj dilera, pa zatim usporedba Giulia protiv konkurencije, i naravno 159 protiv konkurencije. Sve po istim tržištima.
Evo konkretno ta Italija o kojoj autor priča je puno bolja za Giuliu naspram konkurencije nego li 159 naspram konkurencije iako je 159 imala mrtvačka kola Edition. Kvaka je što je talijansko tržište daleko manje nego prije u tom segmentu.
Treba gledati broj dilera, pa zatim usporedba Giulia protiv konkurencije, i naravno 159 protiv konkurencije. Sve po istim tržištima.
Evo konkretno ta Italija o kojoj autor priča je puno bolja za Giuliu naspram konkurencije nego li 159 naspram konkurencije iako je 159 imala mrtvačka kola Edition. Kvaka je što je talijansko tržište daleko manje nego prije u tom segmentu.
- Sava
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170ks
- Lokacija: Beograd
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Felne su za Das Auto...
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Alfa Romeo Giulia Nuova
Jednom ovakvom autu, vrhunskih performansi, nikako ne priliči ovaj German stretch na gumama. A i ove felne izgledaju odvratno. Giulia i ovako nije neka lepotica, samo joj još ovaj ćuning fali
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...