Sva vremena su u UTC + 1 sat




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1700 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 64, 65, 66, 67, 68  Sledeća
  Štampa

Re: Novi pocetak (modeli)
Autoru Poruka
PostPoslato: Sub Nov 09, 2019 12:00 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Mar 20, 2017 9:56 am
Postovi: 705
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: Selo
Slika


Slika
Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Sub Nov 09, 2019 1:38 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Mar 20, 2017 9:56 am
Postovi: 705
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: Selo
2600 je napisao:
DejanGT je napisao:
2600 je napisao:
Alfa ne bi nikad povećala prodaju kada bi predstavila Sportwagon nego bi se samo kupci limuzine prebacili na Sportwagon. Eto, to vam je gola istina. Pa sad kome pravo, kome krivo.


Ako je to istina to onda samo znači da su trebali da naprave karavan a ne limuzinu. U svakom slučaju taj prvi korak je bio pogrešan, pa kome prav kome kriv... Sami su svoje žrtve jer su se uplašili da bi taj karavan sj*bao budući Stelvio.

Uopšte uzev ako Alfi ikad i krene pre ili kasnije će doći dan kada će je gušiti da ne bi sj*bala Maserati. Dok god ne shvate da nije bitno da li im pare stižu u levi ili u desni džep biće ko muve bez glave.


E sad mi reci koja je razlika osim što je karavan teži, sporiji, nešto više troši... A da, prodali bi točno 0 komada van Europe.

Stvarno ne vidim smisao u ovome što pričaš.


Mislim da su sada važnija pitanja u igri. Koliku prodaju im može donijeti Francuska. Ipak će ih sada dosta Francuza smatrati za domaći auto plus će imati daleko veću prodajno-servisnu mrežu. No Francuzi nisu popularni kao ljubitelji premium D segmenta. Sreća što, barem koliko me sjećanje služi, nisu ni ljubitelji karavana. Zato vole SUV modele.

Mislim da će Fiat profitirati od male CMP platforme i da će kroz par godina prodaja skakati kao luda. Mislim baš na Fiat brand. Osim ako Europa ne ode u recesiju.


Nema sa ovakvim stručnim mišljenjem. Ljudi su po bukvalno po garažama uspešno pravili karavane, a neki čak ušli i u serijsku proizvodnju.
Očigledno da se karavani bude na najvećim svetskim tržištima, USA , Kina. Nemačka je tradicionalno naklonjena.

https://www.jato.com/station-wagons-are ... eres-hope/


https://www.investopedia.com/insights/s ... eyre-back/

https://www.tflcar.com/2019/01/is-the-w ... prise-you/


Slika

Slika

Slika

Slika


Slika
Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Sub Nov 09, 2019 3:32 am 
OffLine

Pridružio se: Ned Dec 21, 2008 4:15 pm
Postovi: 334
Evo ja sam kupac koji je kupio karavana sa suparnickim bedzom jer alfa nije imala sta da mi ponudi u tom segmentu. Treba mi auto sa kojim mogu i na skijanje, ubacim kera u gepek, a SUV mi nije opcija. Ne verujem da sam usamljeni slucaj.
Medjutim ajde zamislite da je giulia samo karavan... pa ona prica back to the roots, zadnji pogon itd... pa QV karavan rekorder na NRingu. how yes no.
Ja mislim da se pred alfu stavlja zadatak koji ona niti moze niti treba da ispuni bez ozbiljnih kompromisa: ako hoces da prodajes volumene - moras da ides trzistu niz dlaku. I mislim da je tonale, stelvio, 1.3turbo motor - upravo to. Fokus na one kategorije koje se prodaju, a to jeste SUV - upravo to. E sad, to sto ce se usput izgubiti smisao o tome sta je alfa i kakva je istorija u tom automobilu - nema veze, kolateralna steta.
Nazalost ovaj eksperiment je pokazao istinu: za sportske limuzine, pored BMWa, nema mesta. Prodaj mi ideju uzivanja u voznji kad mi je veci deo dana kada vozim kola u redu na autoputu.
Kazem: alfa juri ljude koji vise ne postoje, tj ne postoje u broju da bi se prodavao auto koji je mass market i sportski u dusi. Moja ideja: fokusirati se na manji broj modela, par benzinaca, par hibrida i jedan dizel i staviti fokus na beskompromisnost. Prodavaces manje - da, automobili ce biti skuplji - da, sacuvaces dna brenda - da.


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Sub Nov 09, 2019 10:27 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Mar 05, 2012 4:11 pm
Postovi: 2164
Garaža: ex 159
Lokacija: NBG
Ne vidim u čemu bi Alfi bio problem da pravi i ono što je pravila do sad uz modele koje veći deo tržišta traži? Mnogi tako opstaju.

Porše je SUV izvukao iz sigurne propasti, pa sad u svom portfoliu imaju uspešna 2 SUV, luksuznu limuzinu u par varijanti i ostali su verni svom DNA.

Pametna deoba platformi i ostalih delova unutar koncerna i ne postoji problem da se sačuva diversifikacija, a da se to sve uklopi u finansijski prihvatljivu konstrukciju. Nema šta da izmišljaju, samo da prepišu od VAG.


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Sub Nov 09, 2019 11:21 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm
Postovi: 5362
Garaža: Giulietta Sport 1.4
170 TCT '17 Misano Blue
......................................
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
range je napisao:
Kazem: alfa juri ljude koji vise ne postoje, tj ne postoje u broju da bi se prodavao auto koji je mass market i sportski u dusi. Moja ideja: fokusirati se na manji broj modela, par benzinaca, par hibrida i jedan dizel i staviti fokus na beskompromisnost. Prodavaces manje - da, automobili ce biti skuplji - da, sacuvaces dna brenda - da.

:gr8:
Apsolutno se slažem sa komplet komentarom. Problem je jedino u tome što se izgleda od Alfe sada ipak očekuje da opravda svoje postojanje. Sa idejom da je unutar FCA Alfa Romeo nešto poput porodičnog srebra, da se isto sačuva u neizmenjenoj formi i suštini čak i ako pravi gubitke (koji se peglaju sa druge strane) imali bi Alfu na kakvu smo navikli. Ona ne bi morala da menja filozofiju i DNA, inženjeri bi mogli da rade ono što najbolje znaju bez opterećenja i svi srećni i zadovoljni. Realnost je izgleda ipak malo drugačija. Sam ulazak u SUV vode i u ovom momentu praktično potpuna preorijentacija na taj segment govori da Alfa ipak mora da juri cifre i da je zarad toga prinuđena na debele kompromise. Ako već pričamo o logici meni ovakav razvoj događaja deluje kao jedini logični odgovor na ovako drastične korake.

Samo bih se nadovezao na još jednu stvar gde mi se čini da dolazi do male zabune. Rekao bih da ljubitelji SW karoserije doživljavaju lično neke stvari koje su napisane, a to svakako nije tako. Meni ni u ludilu ne treba SW i nikada ne bih vozio jedan u životu koji sada živim i uz navike koje imam, ali apsolutno podržavam postojanje istog i svoje lične potrebe i želje ne ističem kao univerzalno prihvatljive. Što veća diverzifikacija modela i oblika - to bolje! Pa zar to nije potpuno normalno i logično!? Neka Alfa poput BMW ima i X-eve i SW-e i mala i velika vozila i prednji i zadnji pogon i M diviziju i MPV sa prednjim pogonom! Za svakog ponešto, prodaja ide, a ljubitelji tradicije i DNA su uvek na svome. Nadam se da je makar to razjašnjeno i bilo bi apsolutno super da postoji i Giulia SW i coupe i cabrio i sve što treba na istoj platformi.

Konačno i dalje sam mišljenja da u sadašnjem trenutku SW Giulia ne bi Alfi donela ništa mnogo bolje od ovog što sada ima (nema). Na prodajni volumen se ne bi previše odrazilo jer bi se deo kupaca limuzine prelio na SW, a onih novih kupaca koji bi pojačali brojke ne bi bilo toliko više da bi opravdali dodatna ulaganja u SW. I na kraju bi imali dva karoserijska oblika koji su na krajuj doneli gubitak. Po meni je ideja sa Stelviom kao varijantom Giulie SW bila u teoriji odlična i logična, ali... To što se desilo samo mi je pomoglo da shvatim da ako tržište SW-a cveta, ako Volvo proda pola svojih vozila u SW obliku karoserije, da li to znači da bi se trend prelio i na Alfu i da li bi konkretno i Giulia SW imala identične procente i cifre? Mislim da nas generalno iskustvo sa Alfom poslednjih godina/decenija uči da u njenom slučaju ništa nije tako sigurno i izvesno iz onih ili onih razloga o čemu smo već mnogo napisali...


proudly manufactured in Italy | orgogliosamente fabbricato in Italia
Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Sub Nov 09, 2019 2:25 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Apr 23, 2010 12:09 am
Postovi: 1466
Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
Lokacija: Beograd
Mislim da u celoj priči o Alfi danas vlada poprilična šizofrenija. Trebalo bi za početak definisati šta je cilj? Jeli cilj da Alfa postane masovni proizvođač automobila čiji se tiraži mere u stotinama hiljada prodatih godišnje ili je ideja da se podigne upmarket u luksuz i ekskluzivu što samo po sebi podrazumeva mnogo manji broj prodatih godišnje ali mnogo veću zaradu po prodatoj jedinici. Šta je od ova dva? Ja iskreno to na kraju na osnovu svega uopšte nisam dokučio jer su sve vreme informacije potpuno oprečne i pričaju obe te potpuno suprotne priče u isto vreme.

Drugi element ludila je to što se u isto vreme Alfa konstantno poredi sa Porcheom npr. što je otprilike kao porediti leoparda i bišona, a onda ako prihvatimo da su te stvari iste i uporedive, kada ukažemo da Alfa treba da uradi isto što i ta konkurencija s kojom je poredimo, onda dobijemo odgovor da je to nemoguće jer Alfa ne može da se s tim drugima poredi jer za nju važe neki drugi zakoni tržišta i fizike. Pa dobro, hajde onda da razjasnimo, jeli Alfa ista kao i ostali i uporediva sa njima ili nije? Jel za nju važe ista pravila i zakonitosti tržišta kao za sve ostale ili važe neka potpuno druga naopaka pravila i zakonitosti? Šta je od ta dva? Ja na kraju ni to ne mogu da shvatim jer i oko toga stalno stižu potpuno suprotne informacije u isto vreme.

Hajde prvo da otklonimo tu šizofreniju, biće nam lakše, ako je već Alfi teško :) . Ovako cela diskusija lagano ima isto smisla kao i te oprečne informacije.


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Sub Nov 09, 2019 2:52 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm
Postovi: 5362
Garaža: Giulietta Sport 1.4
170 TCT '17 Misano Blue
......................................
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Eh, Dejane, možemo mi ovde da razjašnjavamo šta hoćemo, ali računa se samo ono što razjasne nadležni u FCA :) Mislim da je Alfa probala sa obe strategije i da u obe nije uspela. Silaskom u B i C segment pokušalo se ići na masovniju produkciju gde je zarada po jedinici manja i tu smo gde smo. Pokušalo se sa direktnim konkurisanjem velikoj trojci, većem ekskluzivitetu i manjem obimu prodaje gde je zarada po jedinici veća i opet ćorak. Mislim da Alfa pokušava samo ono što je osnovna ekonomska zakonitost, a to je da opravda ulaganja i živi od svog rada, odnosno da makar bude na pozitivnoj nuli, ovako ili onako.

Poređenje sa Porscheom možda nekada nije imalo smisla uopšte, ali danas je mnogo smislenije, pogotovo od kako su Nemci šokirali svoje fanove, ušli u SUV segment, uveli diesel, a konačno se bacili i na luksuzne porodične coupe-limuzine. Poenta je da kada bi sada Alfa u potpunosti iskopirala ponudu Porschea, proizvela vrlo konkurentna vozila za stazu i ostale namene, opet bi Porsche imao super prodaju i zaradu, a Alfa ne. Drugim rečima Nemci se bez problema šire, a ti ne bi mogao da ubediš recimo neku skorojevićku u Kini ili biznismena u Rusiji da umesto Porschea uzme automobil sa oznakom Alfa Romeo.

I onda na kraju shvatiš da za tu sirotu Alfu ipak vladaju neka posebna pravila na tržištu, da je iskrenih fanova premalo, a da neutralci i dalje imaju neku ideju kako su to vozila za tamo neke čudake i fanatike, dok se repovi iz prošlosti i dalje uporno vuku iza nje i sapliću joj točkove decenijama kasnije :(


proudly manufactured in Italy | orgogliosamente fabbricato in Italia
Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Sub Nov 09, 2019 4:05 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Apr 23, 2010 12:09 am
Postovi: 1466
Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
Lokacija: Beograd
Vidi, ja mislim da je to da mi poredimo Alfu s Porcheom zapravo veliki kompliment za Alfu. Činjenica i da svi uopšte imamo percepciju da je Alfa "skoro kao" Audi, BMW ili Mercedes je takođe enorman uspeh za njih. Ako bi gledali neki relativni učinak, oni i jesu tu negde, u smislu, Alfa uloži 10 i vrati joj se 100. Problem je što taj Mercedes uloži 400 i vrati mu se 4000. Odnos uloženo/dobijeno je sličan, ne greše oni tu mnogo, samo što je novac kojim barata Alfa na nivou statističke greške za ove ostale, pa je takva i ukupna pozicija na tržištu. Tu pomoći nema dok ne počne da se ulaže sličan novac kao i kod ovih drugih što je naravno potpuno nerealno. Jedino da idu od vrata do vrata kod skorojevićke u Kinu i biznismena u Rusiju :)


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Sub Nov 09, 2019 4:27 pm 
OffLine

Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 8:36 pm
Postovi: 399
Garaža: -
Lokacija: HRV
Alfa vs Porsche vol 1

Giulietta 356A 1600
0-40 3,8 sec. 4,0 sec.
0-60 6,9 sec. 7,0 sec.
0-80 10,0 sec. 11,6 sec.
0-100 16,3 sec. 17,5 sec.
0-120 23,8 sec. 25,0 sec.



Giulietta 356A 1600
minimalna gradska 8,4 km/l 6,7 km/l
maksimalna gradska 6,3 km/l 4,3 km/l
srednja vangradska 10,6 km/l 10,0 km/l



Kod potrošnje više je bolje.


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Sub Nov 09, 2019 5:48 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm
Postovi: 5362
Garaža: Giulietta Sport 1.4
170 TCT '17 Misano Blue
......................................
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Dejane, slažem se potpuno i sa ovim što je sada napravila Alfa može da se meri sa bilo kim. Ako je Macan direktni rival Stelviu, znamo dobro koliko je Alfin SUV konkurentan, koje mu je vreme na Ringu i slično. Potpuno ravnopravan rival u najmanju ruku, ali rezultati prodaje biće višestruko na strani Nemaca. Tako lepo oni naprave posao na "džipu", zdravo rade i ulažu dalje u razne modele i za različitu klijentelu. Alfi jednostavno trebaju brojke i poslednjih godina i genercija vozila stalno figurira ta neka željena cifra od oko 400.000 komada godišnje - bilo čega. A Alfa ni blizu! Još kad uzmeš koliko je poslednji projekat bio ambiciozan i da se za to izdvojilo oko 5 milijardi namaknutih sa raznih strana...

Vidi, ja bih jako voleo da me vreme demantuje jer sam nekako najpesimističniji u stavovima i deluje mi da nema 'leba šta god u Alfi da smisle. Prosto kao da današnji svet ne želi i ne treba Alfu i da je za to najmanje ona sama kriva. Iskreno se nadam da će me budućnost demantovati. Ali kako sada stvari stoje, liči mi da se budućnost mora obezbediti sa nekoliko "džipova", dok se Tonale doživljava kao neki mesija spasilac!?

Zapravo, ako već tražim neku krivicu kod Italijana, onda mi jedino pada na pamet odsustvo vizije i predviđanja trendova na tržištu, ako već ne i samo postavljanje trendova. Porsche je ubo premiju sa Cayenne. Zašto to nije mogla biti Alfa još pre deceniju i više? Ali realno, ko to može da joj prebaci? Pa ovde u našim redovima ima toliko ljudi koji ne mogu da smisle ni neki MiTo i Giuliettu, a zamisli da je Alfa bila ta koja se u ono vreme okrenula "džipovima" :) Ponavljam po stoti put - ekstremno je teško u današnjem svetu biti Alfa Romeo i prodavati svoje proizvode, pogotovo uz fanove koji bi mahom voleli da i danas izgleda i funkcioniše tradicionalno, kao pre pola veka i više!


proudly manufactured in Italy | orgogliosamente fabbricato in Italia
Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Sub Nov 09, 2019 6:01 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Apr 23, 2010 12:09 am
Postovi: 1466
Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
Lokacija: Beograd
2600 je napisao:
Alfa vs Porsche vol 1

Giulietta 356A 1600
0-40 3,8 sec. 4,0 sec.
0-60 6,9 sec. 7,0 sec.
0-80 10,0 sec. 11,6 sec.
0-100 16,3 sec. 17,5 sec.
0-120 23,8 sec. 25,0 sec.



Giulietta 356A 1600
minimalna gradska 8,4 km/l 6,7 km/l
maksimalna gradska 6,3 km/l 4,3 km/l
srednja vangradska 10,6 km/l 10,0 km/l



Kod potrošnje više je bolje.


Druže, ova je tabela relevantna za našu današnju priču otprilike kao kad bi ti i ja hteli da ustanovimo ko brže trči na osnovu toga da li je tvoj ili moj deda mogao dalje da pljune...


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Sub Nov 09, 2019 9:46 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Mar 20, 2017 9:56 am
Postovi: 705
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: Selo
Žabati su imali bezbroj kikseva u skorijoj prošlosti, petljali sa ruskim limom, petljali sa japancima pa ispalo zlo, petljali sa previše žica pa ispalo da tabla svetli kao božićna jelka (najjači odgovor novinarima je stigao iz Milana, nek svetli lampica ako joj se svetli), pa prepakovani FiJati, pa razvučeni FiJati i to sve bez Alfa DNA, pa dramska pauza koja predugo traje i na kraju dva glumca koja nemaju partnere. Bojim se da se predstavi bliži kraj.


Slika
Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Sub Nov 09, 2019 10:19 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Apr 23, 2010 12:09 am
Postovi: 1466
Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
Lokacija: Beograd
Me ne bliži se pretstavi kraj upravo zato što je to sve pretstava. Sve tabele i grafikoni su spisak lepih želja, nikad se ništa ne ostvari i nikad se ništa tim povodom ne desi. Mala su oni firma ali u suštini i tako mali su ogromni, mislim na ceo FCA, ne na sobicu koju oni zovu Alfa Romeo, sa ogromnom finansijskom inerciom i kapacitetom da presipaju iz šupljeg u prazno. Pri tome su uvezani i u države u kojima su koje takođe zapravo laganeze da se ne primeti muzu znajući da su veliki poslodavac čiji bi krah izazvao gomilu problema. Tužno je što se s Alfom neće zapravo desiti ništa specijalno, biće sutra na istom mestu na kome je bila pre 10 godina i na kome će biti i za 10 godina. I kad sve radiš kako treba procesi prosto traju, nije ni taj Audi procvetao za nedelju dana, a ako stvari ne radiš kako treba onda sve ide još mnogo sporije i u nekim devijantnim pravcima. Ovu tvrdnju temeljim na činjenici da kao što si rekao "Žabati su imali bezbroj kikseva u skorijoj prošlosti" a oni su još uvek tu. I balonisanje i baronisanje je nikad jače.

Prvo je bilo - samo da se udružimo sa General Motorsom pa će sve da krene - udružili se, mrsili patku, brže bolje se razveli i tom prilikom čak i olešili GM.

Onda je bilo - samo da kupimo Chrysler i sve će da krene, kupili, tresla se gora rodio se miš. Kupili fabrike, tržište, i ceo komplet pripadajućih problema. Taj Chrysler je i bio na prodaju jer je posrnuo. Ali i takav ošamućen ispade najzdraviji deo tog FCA.

Sada je priča - samo da se ujedinimo sa PSA i sve će da krene - šta mi sad treba da očekujemo da će se desiti? Istorija se ne ponavlja? Mislim, biće zabavno, zapravo PSA je jako sličan, pa se tu možda dogodi neka luda sinergija, a možda se baš zbog toga pobiju na krv i nož. Pretstavi se ne bliži kraj nego tek počinje :)


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Sub Nov 09, 2019 11:59 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Mar 20, 2017 9:56 am
Postovi: 705
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: Selo
Izgleda da se jedan čin zavšava

https://automania.hr/fiat-prestaje-s-pr ... 24-spider/

a švabe vole kabriolete. Ima ih solidan broj na ulicama i voze ih uglavnom matorci i bakice.


Poslednji put menjao Zika dana Ned Nov 10, 2019 12:03 am, izmenjena samo jedanput

Slika
Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Ned Nov 10, 2019 12:01 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm
Postovi: 5362
Garaža: Giulietta Sport 1.4
170 TCT '17 Misano Blue
......................................
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
@ Zika
Druže, uz dužno poštovanje, imaš li barem jedan afirmativan post o Alfa Romeu? Po tebi sve krš, lom i promašaj i jedino su ih u Alfi/FiJatu pravili. Čemu onda uopšte insistirati da nešto takvo opstaje na tržištu? :)

@ DejanGT
Ukrupnjavanje je neminovno i to ne više zato da bi se delile platforme, motori i delovi. Sad se posebno ulaže u struju, autonomiju i nametnutu ekologiju. Računa se da je to budućnost, a neki su već ozbiljno odmakli. Lakše je kad se podeli sa nekim jer i drugi tako rade, a ako se manje love spuca na te stvari, onda ostane više za same modele. Ne bih isključio ni da bude dosta autonomije kod proizvođača unutar grupa, ali rezanje troškova je prioritet i tu je svašta moguće. Niko pojma nema kuda će sve to otići i šta će u celoj priči ispasti kao kolateralna žrtva...


proudly manufactured in Italy | orgogliosamente fabbricato in Italia
Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Ned Nov 10, 2019 12:18 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Mar 20, 2017 9:56 am
Postovi: 705
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: Selo
Ako ne znaš šta da radiš onda gledaš konkurenciju. Konkurencija kaže, jedna platforma a za svakog po nešto/karoserija. I uvek držiš pažnju.
Limo, karavan i onda komlikovanije verzije kupe + kabriolet.
Isto tako praviš naslednika Giuliette dok je nisu potpuno zaboravili i njoj bi karavan legao kao budali šamar.
Mito, Mito je mogao da ima i petoro vrata.
Onda verzije motora, veći raspon manje rupe.


Slika
Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Ned Nov 10, 2019 12:58 am 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Apr 20, 2017 7:57 pm
Postovi: 263
Garaža: Alfa Romeo Giu
Lokacija: Lochen am see-salzburg
Vole svabe kabriolete al samo porsche..


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Ned Nov 10, 2019 7:50 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm
Postovi: 4065
Lokacija: Stari grad
Garaža: 2002 De Rosa Merak
2009 KTM Alp Challenge
2010 Giulietta benzina
Lokacija: Stari grad
Zika je napisao:
Izgleda da se jedan čin zavšava

https://automania.hr/fiat-prestaje-s-pr ... 24-spider/

a švabe vole kabriolete. Ima ih solidan broj na ulicama i voze ih uglavnom matorci i bakice.
Fake news.

Sent from my BBB100-2 using Tapatalk


Acqua-Olio-Benzina
Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Ned Nov 10, 2019 8:51 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 3:40 pm
Postovi: 5362
Garaža: Giulietta Sport 1.4
170 TCT '17 Misano Blue
......................................
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Zika je napisao:
Ako ne znaš šta da radiš onda gledaš konkurenciju.

Prosto kopiranje konkurencije nije i siguran recept za uspeh, verujem da je bar to očigledno. Opet bih se vratio na ideju sa pismom ukoliko neko zaista veruje da se neko tamo toliko logičnih stvari ne bi setio ukoliko ne postoje određena istraživanja i rezultati istih koji ih odvraćaju od toga.


proudly manufactured in Italy | orgogliosamente fabbricato in Italia
Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Ned Nov 10, 2019 9:14 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Okt 03, 2016 7:52 pm
Postovi: 642
Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
Lokacija: Sremska Mitrovica
Samo zaboravljate činjenicu da su ljudi u 30% retardi koji ne znaju da čitaju, 30% retardi koji znaju da čitaju, ali džabe im, 30% slepčine, 5% normalnog naroda, 5% pametnih glava.

Da vam to pojasnim na primeru SAAB-a. Pravili su vrhunske aute, možda ne najluksuznije, ali su bili dobro osmišljeni, vrlo napredni po pitanju tehnike, kupovali su ih ljudi isključivo 7 stepen stručnog obrazovanja. Danas ne postoje jer su gađali ovih 5% pamatnih glava.

Primer BMW. Gađali su grupu pametnih glava 5%, grupu normalnog naroda 5% i slepčine 30%, ukupno 40%. Pošto to nije dovoljno, prekršili su svoje sveto pismo, okrenuli motor poprečno i prebacili pogon na prednje točkove, sad su odbili normalan narod i pametne glave, ali zato im ostaju slepčine i one prve dve gurpe i ukupno gađaju 90% naroda.

Gde je Alfa?


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Ned Nov 10, 2019 10:10 am 
OffLine

Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 8:36 pm
Postovi: 399
Garaža: -
Lokacija: HRV
Alfa vs Porsche vol 2

Giulia Sprint GTA 911
Vmax 190.169 km / h 209.448 km / h


Giulia Sprint GTA 911
ubrzanje
0-60 3.7 sec. 3.4 sec.
0-80 5.9 sec. 6.6 sec.
0-100 8.8 sec. 8.6 sec.
0-120 13.2 sec. 12.3 sec.
0-140 17.2 sec. 16.7 sec.
0-160 24.5 sec. 22.5 sec.

km sa mjesta 30.1 sec. 29.8 sec.
izlazna brzina 170.1 km / h 176.1 km / h


Giulia Sprint GTA 911
međuubrzanja u 5.
40-60 7.2 sec. 7.2 sec.
40-80 12.9 sec. 14.1 sec.
40-100 18.2 sec. 19.8 sec.
40-120 24.6 sec. 25.3 sec.
40-140 33.5 sec. 31.0 sec.
km sa 40km/h 37.0 sec. 37.0 sec.



Giulia Sprint GTA 911
potrošnja u 5. izražena kroz km/l
pri 60 km/h 15.9 11.2
pri 80 km/h 13.8 10.8
pri 100 km/h 11.2 10.4
pri 120 km/h 8.9 9.2
pri 140 km/h 7.3 8.3
pri 160 km/h 6.3 7.2

Kod potrošnje više je bolje.


Giulia Sprint GTA 911
Clothoid test 4.7 sec. 5.3 sec.
- ulazna brzina 71.3 km / h 72.1 km / h
- izlazna brzina 60.0 km / h 58.6 km / h
Giulia Sprint GTA 911

test pretjecanja 4.8 sec. 5.1 sec.
slalom 11.3 sec. 11.4 sec.

vrijeme kruga na Vallelungi 1'08''76 1'09''23


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Ned Nov 10, 2019 1:29 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Apr 23, 2010 12:09 am
Postovi: 1466
Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
Lokacija: Beograd
Ma niko nije rekao da oni ne umeju nešto da urade. Sto puta su pokazali da umeju sve da urade. Problem je što uopšte nemaju para bilo šta da urade. Jer da imaju para sve bi to uradili odavno i bez nas. Zato im nikakva pisma i poruke od nas nisu neophodne.

Kako uopšte mogu da gledaju i rade isto što i konkurencija kad nemaju ni 10% novca kojim raspolaže ta konkurencija? Njihova najveća krivica je što su pare sprcane na "pogrešne" stvari. Ili možda na prave stvari, ko zna, ali ih nije bilo ni blizu koliko treba. U svakom slučaju - para nema - proizvoda nema - a onda zbog toga ni para nema - pa neće biti ni proizvoda.

Cela italijanska auto industrija mene jako podseća na tipičnog srpskog domaćina, zato me i čudi da ih mi bolje ne razumemo :)

Prosečan srpski domaćin ima sasvim dovoljno novca da sazida prizemnu kuću od 120 kvadrata, da je lepo opremi i da uživa u njoj. Umesto toga on gotovo obavezno zida kuću na 3 nivoa od 350 kvadrata i pregršt prostorija. Zatim omalteriše i okreči tri prostorije, zimi greje dve prostorije, a svi spavaju u jednoj prostoriji. Ono resto tog mikrosolitera zvrji prazno, nedovršeno, neomalterisano, neokrečeno, neopremljeno. Para za to ostalo nikad nije bilo, a realno neće nikad ni biti. Umesto da uživa u onome što ima, on se ceo život nešto muči zbog onoga što nema, ali privid je da živi bogato u kući na tri sprata. Sve će se srediti i završiti za deceniju, dve, tri.

Ovi su naši italijani potpuno ista priča. Par stvari rade perfektno, još par su sasvim ok i mogu da prođu, ovo resto je sve poluosmišljeno, poludovršeno i polufunkcionalno, da ne kažem potpuno van njihovog finansijskog dometa i realnosti. Al nema veze, oni su svuda i u svim segmentima, petljaju se i rade sve živo, kad ih slušaš to sve pršti od planova, ideja i strategija, sve će se srediti i završiti za deceniju, dve, tri.

U suštini naše je samo da sačekamo deceniju, dve, tri.


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Ned Nov 10, 2019 2:43 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Okt 03, 2016 7:52 pm
Postovi: 642
Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
Lokacija: Sremska Mitrovica
Za početak mogli su svojim bivšim Alfa Romeo karavan kupcima spremiti Giulia SW za minimum ulaganja finansijskih sredstava, to je na nivou 1% celog projekta. Samo treba da osmisle novu "guzu", nije im prvi put. Garantujem imali bi jači start, pustili bi jače korenje u tržištu i sa te pozicije zagarantovani su sledeći modeli.

Ostaje da izljubimo naše Alfe, novih neće više biti.


Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Ned Nov 10, 2019 3:09 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Mar 20, 2017 9:56 am
Postovi: 705
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: Selo
Alfanatic je napisao:
Zika je napisao:
Ako ne znaš šta da radiš onda gledaš konkurenciju.

Prosto kopiranje konkurencije nije i siguran recept za uspeh, verujem da je bar to očigledno. Opet bih se vratio na ideju sa pismom ukoliko neko zaista veruje da se neko tamo toliko logičnih stvari ne bi setio ukoliko ne postoje određena istraživanja i rezultati istih koji ih odvraćaju od toga.


Zlo je što treba sami sebe da iskopiraju. Tako je VW uradio kad nije znao šta i gde, uzeo Fiat i iskopirao.

Slika

Slika

Slika


Slika
Vrh
 Profil  
 

Re: Novi pocetak (modeli)
PostPoslato: Ned Nov 10, 2019 3:58 pm 
OffLine

Pridružio se: Sre Mar 29, 2017 8:36 pm
Postovi: 399
Garaža: -
Lokacija: HRV
popovicvl je napisao:
Za početak mogli su svojim bivšim Alfa Romeo karavan kupcima spremiti Giulia SW za minimum ulaganja finansijskih sredstava, to je na nivou 1% celog projekta. Samo treba da osmisle novu "guzu", nije im prvi put. Garantujem imali bi jači start, pustili bi jače korenje u tržištu i sa te pozicije zagarantovani su sledeći modeli.

Ostaje da izljubimo naše Alfe, novih neće više biti.



Karavan bi bio dodatnih 18% ulaganja na trošak razvoja i industrijalizacije Giulie, Stelvia, kao i novih motora što su 2.0 benzin, 2.2 dizel i 2.9 V6 benzin.

Kad već spominjem 2.9 V6 benzin. Za facelift/MCA Giulie i Stelvia se sprema paprena verzija sa preko 600 KS.
Ista će biti korištena i za nove Maserati modela, a istovjetna za novu generaciju Maserati GranTurisma i GranCabria koji će biti na Giorgio platformi.
Mjenjač će biti četvrta generacija ZF 8HP80 sa integriranim električnim motorom koji će biti 48V mild hybrid. Električni motor bi trebao biti snage 25 kW.


Vrh
 Profil  
 

Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1700 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 64, 65, 66, 67, 68  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Idi na:  
cron

Style by Alfa Romeo Club Serbia
Updated by Alex V6 & erdeljan © ARCS 2015
Design & layout by gile & kilson based on original 4Poisom theme
Prevod: CyberCom feat. sErGiO