Stranica 1 od 1

Grejanje kabine 147

Poslato: Čet Jan 23, 2020 10:26 pm
od KIZA73
Da li neko zna iskusnog majstora na Novom Beogradu koji ume da popravi grejanje kabine?

Re: Grejanje kabine 147

Poslato: Čet Jan 23, 2020 10:57 pm
od ForestGump
U kom bloku ili u kom delu Novog Beograda da bude majstor i koliko treba da bude iskusan?

Re: Grejanje kabine 147

Poslato: Pet Jan 24, 2020 12:50 am
od KIZA73
Bilo koji deo nbg. Iskusan u smislu da zna sve moguce kvarove oko sistema grejanja na alfi, a ne da vrti glavom i da kuka kako je to veliki posao i sve mora da se menja. Jasnije?

Re: Grejanje kabine 147

Poslato: Pet Jan 24, 2020 1:03 am
od Masinac
A sta ne valja sa grejanjem kabine???

Re: Grejanje kabine 147

Poslato: Pet Jan 24, 2020 1:10 am
od KIZA73
Drzi temperaturu na 90 stepeni, a u kabini duva jedva mlako.

Re: Grejanje kabine 147

Poslato: Pet Jan 24, 2020 11:43 am
od Masinac
Ja sam imao istu sitvaciju i bio je zapusen mali hladnjak.
Pokusalo se sa ciscenjem ali moralo je da se menja hladnjak.
Racunaj da se skida tabla komplet da bi se prislo. Koliko se secam hladnjak je bio relativno jeftin ali ceo posao je kostao jer to skidanje nece niko da radi za male pare.

Re: Grejanje kabine 147

Poslato: Ned Jan 26, 2020 5:30 pm
od ForestGump
KIZA73 napisao:Bilo koji deo nbg. Iskusan u smislu da zna sve moguce kvarove oko sistema grejanja na alfi, a ne da vrti glavom i da kuka kako je to veliki posao i sve mora da se menja. Jasnije?
Kao dan ... pomislio sam da auto ne sme da izlazi van NBG iz ko zna kog razloga pa rekoh da ti preporučim najbliže moguće. Izguglaj servis AutoVerde na Ledinama, pozovi pa kreni od njih, ekipa je za preporuku.

Po simptomu je ili zapušen "mali hladnjak" odnosno radijator ili klapna za mešanje ne radi.
Radijator se uspešno može isprati u većini slučajeva, ako ne može - menja se. Ja sam dva puta uspešno ispirao na obe 147-ce u DIY varijanti i dobio odlično grejanje. Ima puno informacija na netu.
U vezi mešanja vazduha toplo/hladno najčešći uzrok je zapušen filter klime, zatim spoljna prljavština radijatora ( zamena), zatim step-motor za regulaciju klapne za mešanje, potom komandna jedinica (nemogućnost upravljanja klapnom za mešanje) i najređi ali moguć uzrok je kvar mehanizma za mešanje u kućištu.