Problem sa temperaturom motora 147 ts 1.6

Tehnička pitanja i odgovori. Održavanje, servisiranje i eksploatacija za sve modele.
Aleksarr
rookie
Garaža: Alfa Romeo 147 ts 1.6
Lokacija: beograd
Postovi: 3
Pridružio se: Uto Mar 20, 2018 9:20 pm

Problem sa temperaturom motora 147 ts 1.6

Uto Mar 20, 2018 9:53 pm

Pozdrav drugari,

Hteo bih da vidim dal je neko imao slican problem kao ja ...

Imam problem sa temperaturom jer mi se kazaljka podize iznad 90c... Posto mi je auto plin/benzin to je pocelo da mi se desava u predhodnih sest meseci al uglavno pri voznji na plin... prvo sto sam pomislio jeste da mi isparivac koji je bio vec za zamenu nije negde pukao i ubacivao gas u vodu i tako nabijao pritisak i temperatura isla na gore....

Uglavnom pre nedelju dana prvo sam promenio i stavio novi isparivac, promenio gasna creva, stavio novi termostat, ono sto se desava jeste da auto dok se vozi normalno sve radi al cim se malo vise zgazi na papucicu a nakon toga stane na semafor temperatura pocinje da se penje na gore, al kada se ukljuci klima kazaljka se vraca na 90c... Majstor mi je gledao navodno kaze ventilator radi kako treba i pali obe brzine normalno al mene to buni zasto onda kada se ukljuci klima on vraca na 90c a ventilator radi normlano...

Sta jos ispitati i proveriti pre nego sto se krene na glavu motora kako on sumnja da jeste tj na dihtung motora?
Korisnikov avatar
alfamen
Contact:
Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9
Lokacija: Novi Beograd
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 1602
Pridružio se: Sre Jan 21, 2009 11:46 am

Re: Problem sa temperaturom motora 147 ts 1.6

Sre Mar 21, 2018 8:23 am

Kazes da se to desava na plinu?! Sta ti je sa katalizatorom?
Hajde vozi jedan samo dan na benzinu pa nam napisi sta se desava sa temperaturom.
Kako neko moze da sumnja na glavu a ako je na benzinu sve u redu? Skidanje glave je kraj i u 80% slucajeva se zavrsi prica tog auta, sto zbog "majstora" koji poima nemaju a sto zbog losih dihtunga itd itd..
Drugo, kada se upali klima u letnjem period, na ispravnom automobilu, temperatura je uvek na maksimumu jer hladnjak klime dodatno greje hladnjak mototra.
Korisnikov avatar
interceptor
Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
Lokacija: B. Petrovac
Postovi: 2173
Pridružio se: Čet Dec 23, 2010 2:55 pm

Re: Problem sa temperaturom motora 147 ts 1.6

Sre Mar 21, 2018 8:30 am

Ako posle uključivanja klime vrati na 90 onda ti je problem verovatno u ventilatoru.Možda ne pali prvu brzinu a drugu kad uključiš klimu upali i vrati temperaturu u normalu.
Aleksarr
rookie
Garaža: Alfa Romeo 147 ts 1.6
Lokacija: beograd
Postovi: 3
Pridružio se: Uto Mar 20, 2018 9:20 pm

Re: Problem sa temperaturom motora 147 ts 1.6

Sre Mar 21, 2018 9:58 am

Koliko je njemu realno da treba da pocne da dize temperaturu iznad 90? Desilo mi se par puta I na gorivu al to je nesto minimalno... I ja sumnjam na ventilator da ne pali drugu brzinu al kaze majstor kao proveravao je I to I hladnjak da slucajno nije zapusen negde... Mislite da je I katalizator u opticaju ? Dal ima I neki senzor da se proveri ?
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7545
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Problem sa temperaturom motora 147 ts 1.6

Sub Mar 24, 2018 2:36 pm

I ja tipujem na katalizatore, oni su sahranili zaista i previse ts-ova.
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
PetarP
Garaža: nemam garažu
Lokacija: Novi Beograd
Postovi: 704
Pridružio se: Sre Feb 01, 2017 3:30 pm

Re: Problem sa temperaturom motora 147 ts 1.6

Sub Mar 24, 2018 4:23 pm

Aleksarr napisao:Koliko je njemu realno da treba da pocne da dize temperaturu iznad 90? Desilo mi se par puta I na gorivu al to je nesto minimalno... I ja sumnjam na ventilator da ne pali drugu brzinu al kaze majstor kao proveravao je I to I hladnjak da slucajno nije zapusen negde... Mislite da je I katalizator u opticaju ? Dal ima I neki senzor da se proveri ?
Moj 2.0ts je prošao razne režime vožnje i nikad nije prešao 90C. 1.6ts je hladan motor i ne žale se ljudi na temp. ulja i vode čak ni na turbo konverzijama gde je snaga dignuta za 50%.

Može biti kat, mada u tom slučaju bi auto osetno išao lošije. Ide li lošije? TS nema EGT senzor koji bi ti mogao pomoći u ovom slučaju. Najlakše ti je da skineš "bombe" i vizuelno ispitaš stanje prednja dva katalizatora. Kad se ova dva kat. skinu vizuelno možeš da proveriš i treći.

Malo je zbunjujuće ako ti auto radi normalno na benz, a na plin dize temp.
Aleksarr
rookie
Garaža: Alfa Romeo 147 ts 1.6
Lokacija: beograd
Postovi: 3
Pridružio se: Uto Mar 20, 2018 9:20 pm

Re: Problem sa temperaturom motora 147 ts 1.6

Ned Mar 25, 2018 12:08 am

Pa osetim u voznji kao da malo stucne nekada... gde se njemu nalaze tacno katalizatori?sada mi se desava kada mi je ukljuceno grejanje da kada se ukljuci ventilator mi obori malo kazaljku I vrati na normalu...nov termostat, nova gasna creva, nov isparivac.... jedino jos da uradim I test glave I da vidim na cemu sam ... I dal na dijagnosticci mogu proveriti dal pali obe brzine na ventilatoru ?
Korisnikov avatar
ivcha90
Contact:
Garaža: Alfa Romeo 156 1.8 TS
Lokacija: Knjazevac
Lokacija: Minicevo - Knjazevac
Postovi: 128
Pridružio se: Uto Maj 13, 2014 10:23 am

Re: Problem sa temperaturom motora 147 ts 1.6

Pon Mar 26, 2018 2:00 am

Mozes preko diagnostike da testiras ventilatore i da probas brzine. Meni je isparivac pustao plin u antifriz i gurao pritisak, isto tako dizao temperaturu ali ne drasticno nego nesto malo preko 90c
Korisnikov avatar
ForestGump
Garaža: MB W169 A170
Lokacija: Okolina Grada
Postovi: 461
Pridružio se: Čet Apr 20, 2017 8:01 am

Re: Problem sa temperaturom motora 147 ts 1.6

Čet Mar 29, 2018 2:52 pm

Imao sam letos identične simptome. Problem je bio u reostatu prve brzine ventilatora, pregoreo i nije palio prvu brzinu. Nakon zamene reostata temperatura "zakucana" na 90C. Isto imam plin i oba pretkatalizatora.

Glava motora je poslednja stvar koja se radi pre svih drugih provera.

Ako ventilator pali obe brzine, može biti zaprljan hladnjak. On se vrlo lako opera pa proba. Ili može biti problem sa termostatom. Glava se ne dira ako motor ne gubi vodu, u posudi nema gasova i ako ne izbacuje vodu iz prelivne posude na čep. Normalno je kada je zagrejana da su creva malo tvrda, mislim da je pritisak kod nje u rashladnom sistemu 1.5bar.

A ako se ta pojava dešava "uglavnom pri vožnji na plin" - proveri prvo u istim uslovima da li se ista pojava dešava pri vožnj na benzin. Ako ne - pravac plinadžija.

Povratak na “Area Servizio”